#1
Posted 08 March 2011 - 00:54
Za sad ono sto ja znam i sto je nesto dogovoreno
1.Trek spuh
2.rolnice + opruge za kvacilo
3.dizna koja odgovara tom spuhu
4.torque control
E sad dalje da li menjati odnos primar/sekundar ?
Koliko sam cuo na kymco super 8 ili generalno njima je odlican variomat,kontam da je karb glupo dirati s'obzirom da je 50 nije 70.
Dakle ima li jos sta raditi osim ovoga ?
#2
Posted 08 March 2011 - 01:11
#3
Posted 08 March 2011 - 01:33
#4
Posted 08 March 2011 - 01:37
Sto se tice trq control,zar sa njim ne bi imao linearnije ubrzanje ? U smislu konstantno ?
Znaci primar sekundar ne ?
#5
Posted 08 March 2011 - 01:40
#6
Posted 08 March 2011 - 01:41
što se tiče variomata, on je ok i ima dobru izlaznost, ali torque drive ostaje nelinearan i uklopljen serijskom auspuhu.. tako ako misliš da uskladiš da ti međuubrzanje bude na dobrom spektru auspuha moraš menjati li centralnu oprugu na tvrđu, da bi se ublažila promena ugla originalnog torque-a, na način što je tvrđa centralna da se teže sabija pa će se kompenzovati sa tim naglim kanalom, ili ga menjati na neki linearni torque, malossi ili athena sve jedno...ako ideš na tvrđu centralnu moraš računati na manji vek rolnica i remena..
diznu ne bi bilo loše ukombinovati da bude sa Trek-om u sinhronu, za sada iglu ne moraš dirati, ako ostaje serijski cilindar, uglavnom veličina 82-85 biva maksimalno bogata za fabrički airbox.. nijanse su u pitanju...
rolnice planiraj oko 5,5g 16x13 dimenzija +/- 0,5g, i za kvačilo ti trebaju oprugice za 107mm, mediium tvrdoće ili prevedeno malossi žute ili crvene,... najbolje da imaš komplet od 9 komada da možeš da kombinuješ...
dakle sekundar slabo ima da se kupi, primar imaš u stage6 izvedbi, ali sa time ne moraš žuriti.. maksimalna brzina bi po satu bila oko 85, zavisi od težine vozača i motora...
#7
Posted 08 March 2011 - 01:53
Celu ova zezancija ce se raditi kod Black addera kad se sqpe pare,tako da za kombinaciju spuh+rolnice+opruge+dizna je vec uklopljeno,e sad u razgovoru sa njim sam dobio i info da ce mozda dizna ici od 90 do 94 ?
Da li ce onda trebati da se ubaci i vise vazduha odnosno menjati nesto na airbox'u ?
I jos nesto da li onda raditi torque control ili ne ?
#8
Posted 08 March 2011 - 02:01
#9
Posted 08 March 2011 - 02:04
#10
Posted 08 March 2011 - 02:13
Inače verujem da si do sada ubio bar 100tinjak km, pa ajde , molim te, napiši tvoj utisak oskuterčetu kao i neku sličicu
#11
Posted 08 March 2011 - 02:15
#12
Posted 08 March 2011 - 09:33
Torsion control:
http://en.scooter-at...31&l=navigation
Torque drive:
http://en.scooter-at...31&l=navigation
#13
Posted 08 March 2011 - 10:12
kod super9 je 80 po satu 67 po GPS-u, ali to svakako ne mora biti tako jer su kod tebe veći točkovi, i kod Black-a na People-u nije tako...
#14
Posted 08 March 2011 - 14:27
Ne bih ništa menjao u predlogu popisa delova osim da linerni Torq smatram sledećim nivoom tuninga, nekako mi on dođe posle zamene cilindra! Valjda prvo treba skupljati pare za 70cc cilindar, ne ?
#15
Posted 08 March 2011 - 15:54
70 ccm jos nije u planu iz nekih drugih razloga (nisu finansijski)
sat laze oko 7/10km/h ne vise,kontam da je 7km/h koliko sam uspeo da izmerim na 3 stepena iznad 0 kad sam ga doterao sve sa vetrom ,izmericu ovih dana bez vetra kad bude malo veci plus maximalnu i laganje sata
#16
Posted 09 March 2011 - 10:41
#17
Posted 09 March 2011 - 16:31
#18
Posted 09 March 2011 - 19:23
#19
Posted 09 March 2011 - 19:42
Kes koji bi odvojio za torq stavi sa strane, podgoji malo i uzmi neki bolji 70ccm kit
#20
Posted 09 March 2011 - 20:25
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users