Ispitana masina, falseva nema, tj. bilo ih je odma na pocetku testiranja. Na vrhu usisnog ventila di se stavlja prirubnica je bio problem. Spoj nije bio dobar, razliku cak digt masa nije mogla rijesit. Pa se pobrusila i poravnala na staklu. Al evo i par slika.

Tlak skoro da nije opadao, da smo bolje blindirali ispuh, nebi gubio nista.


Zatim je sreden airbox i lulica na 25mm, posto ide 21phbg. Igrom slucaja, uzeo airbox od typhoona i ispalo je strava. Posto sam uzeo karb koji ima serafe sa “krive” strane, pribojavao sam se stelanja itd. Sa ovim airboxom tih problema nema

Zatim je masina doskocila meni u garazu.
Nabavljen polovan, a nov Multivar za 20eura, ubacene 5.05g Malossi rolice, remen 18.4, kvacilo piaggio sa plavim federima i Motoforce zvono.
Stavljen nov mikroremen.
Karb je Motoforce PHBG 21, stavljena w9 igla, 40 klipic, 82 dizna, pilotka 52.
To je ugrubo to, ceka se paljenje masine.

Napokon spojeni

Struja pospajana i samo preostaje rezervar i pumpa goriva te polakirat plastike.
Sljedeci puta se javljam sa taktovima ove Gilere.
Sent from my iPhone using Tapatalk