Jump to content


Jamaha Sr 125


114 replies to this topic

#41 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 February 2018 - 20:47

Sad sam malo pogledao na yt razne video klipove. Ja sam sa gornjih slika pretpostavio da se radi o tim kanalima za extra gorivo medjutim to je slika zadnje strane do usisnog grla i to je kanal za sraf za stelovanje smese. U pravu si, ovaj koncept nema prskalicu za dodavnje goriva.

Sraf ti dodaje i oduzima samo vazduh vazdusna dizna je upresovana na ulasku u difuzor i kanal ide duz celog karba ka nazad gde srafom otvaras ili zatvaras prolaz, nisam nigde video mesto gde bi gorivo iz lonceta ulazilo u taj kanal tako da sam siguran da srafom stelujes extra vazduh.

Karb je TK (tei kei) pa pokusaj da pronadjes neki manual cisto da bi imao potrebne refernce za poredjenje da bi znao da li je neko nesto prckao, menjao pa zbog toga imas probleme.


#42 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 15 February 2018 - 21:29

http://service.tanga...ce%20Manual.pdf
Ovo je manual jamaha sr 125 ali iz 97g a moja je 87g ali bi rekao da su isti karburatori. Nebih rekao da je šaraf za štelovanje lera od vazduha jer je na strani od cilindra a tu je do njega u lončetu pilot jetvidi se na manualu strana 5-1

#43 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 February 2018 - 21:54

Super ako si nasao manual, po njemu se vodi, nisam ovaj karb drzao u rukama pa sam komentarisao ono sto sam video na ovom snimku, pilotka ima poseban kanal za dovod vazduha a sraf poseban, mada to ne mora da znaci, mozda je to samo tako odlivak ti ces u praksi najbolje videti jel gorivo ili vazduh.

Posted Image

#44 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 15 February 2018 - 21:57

Provjeriću malo te brojeve pa ću probati ponovo štelovanje.

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 February 2018 - 22:02

Palo mi jos nesto na pamet, jel tebi gorivo preliva na ulaznim vazdusnim diznama, one tri rupe sa prednje strane difuzora do filtera?

#46 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 15 February 2018 - 22:07

Ne nije to prelivanje kao kad presisa nego prska pod pritiskom klipa iz cilindra kroz karburator, znači sto ono što cilindar usisa smješu u sebe tako izbaci i kontra nazad prema filteru pod pritiskom, a kad radi na leru nema toga zato što klip karburatora zatvori otvor.

#47 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 17 February 2018 - 12:14

Dali je ovo kod mene Mikuni karburator oznaka je TK made in Japan.

#48 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 February 2018 - 12:58

Pisao ti je Aca gore Tei Kin

#49 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 17 February 2018 - 17:10

Da to sam zaboravio, hoću ponovo da ga rastavim i provjerim da nije neki kanal zapušio pa na štelovanje.

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 February 2018 - 17:17

Jos bolje ako imas negde u ultrazvučnu kadu da ga spustiš, ako ne ima neka fora sa sirćetom i sodabikarbonom, @Rade zna to bolje...

#51 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 17 February 2018 - 17:21

Neznam dali kod mene neko ima tu ultrazvučnu kadu, a kako da nađem Rada jeli ima neku temu da ga kontaktiram.

#52 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 February 2018 - 22:07

Pozdrav!

Probaj ovako kako sam ja radio.

Voda i sirce u omjeru 50:50 i 2-3 zlicice sodabikarbone.Kuhao sam ga 20ak min i dodao po jos malo sodabikarbone.

https://m.youtube.co...h?v=5WdayYZJKmY

#53 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 18 February 2018 - 08:41

Hvala puno, danas ga kuvam.

#54 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 18 February 2018 - 18:06

Očistio sam karburator, cijeli dan štelovao i opet isto, štuca prelaz sa lera i prska benzin nazad na karburator, evo i snimak.


#55 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 February 2018 - 19:25

Ne bi smeo toliko da vraca smesu nazad, ovo je bas extremno. U kakvom su stanju usisni ventil, klackalica (ako je ima) i breg na bregastoj? Cuje se da ventili imaju zazor ali jesi li proverio koliki je?

#56 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 18 February 2018 - 19:52

Sve sam rastavljao i šlajfao oba ventila, naštelovani usisni 0.10 tijesno a izduvni 0.10 labavije. Kompresija je 11 bari, jedino ako šta ima veze ispitivanje ventila na sipanje benzina oba malo porose oko pečurke ali ne cure.

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 February 2018 - 20:00

Pritisak iz cilindra se vraca u karb preko usisnog ventila, a to je moguce ako nije dobro uslajfovan pa curi. 11bara ce sigurno duvati pored ventila koji curi. Mozda moras da promenis siceve na glavi.
Drugo je moguce da faza usisa i izduva imaju veliki overlap, preklop, to je onaj trenutak kada su i usisni i izduvni ventil otvoreni a klip ide prema gore. Da li je to tako normalno na ovom agregatu ili je recimo jedan od bregova ili kackalica polizan, zato sam pitao...

#58 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 18 February 2018 - 20:18

Bregovi su dobri to sam mjerio i odgovara manualu iz 97g za ovu seriju motora, jedino ostaje to malo rošenje ventila ali 11 bari je jako dobra kompresija, po manualu je fabrička 12 bari pa neznam baš dali to može propustiti toliko pritisak u karburator. Kad si spomenuo taj preklop bilo mi je nejasno kad klip završava usisivanje i krene gore na sabijanje do jedno 4mm puta klipa prema gore usisni ventil je još uvijek nategnut, tek se oslobodi i dobije zazor na 5do6mm odozdo prema sabijanju. Sad neznam možda to tako treba na ovom agregatu ali mi malo nelogično, logično bi bilo da usisni ventil zatvori prije kretanja klipa na sabijanje.

#59 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 February 2018 - 21:02

svi 4t agregati imaju overlap, neki vise neki manje zavisno kako su projektovani. Overlap je otvorenost oba ventila istovremno i potpomaze protoku smese kroz komoru. Na overlap moze da se utice i promenom faze za jedan zub ili razlikom izmedju lancanika i bregaste ukoliko postoji stelujuci lancanik-remenica ili je sama kajla/pin pojedena.

Ventil ne sme ni da rosi ni da curi, ne znam da li je samo to ovde problem ali budi siguran da ce pritisak od 10-11-12 bar-a sigurno duvati izmedju ventila i sica, nema sanse tako veliki pritisak da zaptije. Ako tecnost samo pod gravitacionom silom prodje izmedju, zamisli koliki pritisak izgubis u kontra smeru... I kada budes promenio ventil ili sic, kladim se da ce i pritisak biti 12bar-a.

#60 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 18 February 2018 - 21:23

Isprobao sam na lancu pomijeranje za jedan zub naprijed i jedan zub nazad, ni jedna ni druga opcija nije bila dobra, čak je bilo dosta lošije. Sad ti mene zabrinu, sad i mene buni to rošenje ventila. Prije rasklapanja ventila isprobao sam isto sa benzinom i tada je pustio samo usisni ventil a izduvni nije, ali usisni ventil je benzin pustio brže nego sad posle šlajfanja, a posle šlajfanja je pustio i izduvni ventil. Činjenica je da je prije šlajfanja ventila situacija bila gora čak je i plamen udarao na karburator. Osim ovog prskanja na karburator ima i drugi problem nemože sa ler gasa da prihvati naglo pun gas (štuca), sa lakšim davanjem gasa nema štucanja. Ako ponovo skinem glavu dali će moći ostati dihtung glave pošto sam stavio nov.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users