

#121
Posted 18 May 2018 - 22:46
Otvaram kapiju pa na ulicu, prednja maska samo nakačena preko hladnjaka, radi kratko svetlo, ali tabla ne svetli, mrak, ne vidim km sat, ali nema veze, odvrnem gas pa šta bude, Pežola startuje neverovatno za 50ccm, i grabi niz ulicu, i dalje ne vidim šta pokazuje km sat ali po osećaju brzo je prebacio 50-60, ali na full gasu je počeo da trokira pa sam smanjio na oko pola gasa, prede maca i grebe asfalt a ja sretan ko malo dete... JBT PA OVO IDEEE..
Okrećem se pa nazad, u dvorište pa u garažu, gasim, zadnjica već boli koliko žulja rezervar, ali sreća je nadjačala sve pa i onaj bes zbog svega što mi je priredio ovaj lavić, došlo mi je da ga poljubim.
Nastavak narednih dana.
#122
Posted 18 May 2018 - 23:37
Imaće Zorka lepo složenog lavica uskoro...
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#123
Posted 19 May 2018 - 08:27
Attached Files
#124
Posted 19 May 2018 - 09:36
Vidi jos jednom proveri sta se desava sa pumpom ulja i koliko gura? Trebao bi zamesati ulje u recimo obelezenu-izbazdarenu plasticnu litarsku flasu i spojiti je direktno kao dovod goriva na karb. Crevece sa pumpice ulja prema karbu odspojiti i spustiti u neku malu posudu. Pusti skut da radi u leru recimo sat vremena. Lako mozes utvrditi koliko je goriva potroseno a koliko je ulja pumpa izbacila, taj odnos bi trebalo da se krece oko 3%.
Ova prica oko debljine creva ne prolazi, prosto mesingana sisica koja je kalibrisana u telu karba diktira protok, identicno kao dizna u loncetu karba. Kad bi povecali zapreminu lonceta vise bi goriva ulazilo u smesu? Ne bi, samo bi imali vecu zalihu u loncetu. Jedina razlika u crevu ulja u tvom slucaju je sto za veci precnik creva potrebno vise vremena pumpi da nadruka ulje, protok je isti i diktiraju ih kalibrisane sisice na izlazu iz pumpe i ulasku u karb. Radni podpritisak unutar difuzora karba nije sposoban sam da povlaci ulje, zbog specificne mase i gustine samog fluida.
Sto se tice tog dima, svi pravimo gresku sto prilikom sklapanja trpamo ulja svugde i na tone. U principu, za sklapanje dovoljno je kap za iglicasti, i kap prstom razmazati unutar stubline cilindra, pre nego sto se uvuce klip sa karikama, to je sve.
Veruj mi ostaje ulja unutar dzepova za lezajeve (uverio se na piaggiu ac) i posle par sati rada u leru, a dimi za medalju sve dok se ne isprasi po gasu na nekom pravcu od par sto metara, a kasnije to isto ulje dimi i iz naslaga u auspuhu.
Sve to moze da zavara koliko i sta je zapravo u pitanju, zato sam predlozio da izmeris rad pumpe, jer je to jedini nacin da budes 100% siguran.
Dobro napredujes sa radovima! Znam taj osecaj kad nesto podizez od nule, pa kad se istera na ulicu prvi put, sreca sreca radost

#125
Posted 19 May 2018 - 20:42
Nek ova posluži 3-4 pa nove.
Što se tiče ulja i dima, u pravu si, baš sam nauljio momački sve unutra prilikom sklapanja, uvek to radim, i NRG je tako odrađen ali je relativno brzo izduvao sve to ulje.
Sad sa tankim crevom se Pežola više ne gasi, šta god bio uzrok, ne želim da lupam glavu, nemam više snage za taj detalj. Ako posle sklapanja, registacije i par stotina km bude i dalje dimio ko zaprašivač komaraca, ide uljna dole pa na inspekciju. Imam još previše posla na Pežoli prečeg od uljne pumpe, a vremena malo. A gde je tek posla na SRki, to ne smem više ni da spominjem.
#126
Posted 19 May 2018 - 21:06
#127
Posted 19 May 2018 - 21:30
#129
Posted 19 May 2018 - 22:04
#130
Posted 20 May 2018 - 09:15
#131
Posted 28 May 2018 - 22:11

Naravno, šanse nema uglaviti ovaj airbox dok se ne skine amortizer.


Prilično me namučilo uglavljivanje karba u ovu gumu u airboxu ali sam na kraju nekako uspeo.


#132
Posted 28 May 2018 - 22:26

Na sledećoj slici se vidi kako poklopac pokriva veći deo karba, dakle pristup za štelu je nemoguć u sklopljenom stanju.

#133
Posted 28 May 2018 - 22:36


Mrak je pao, poslu za danas kraj.
Nastavak sutra...
PS slobodno komentarišite i eventualno ako neko ima ideju kako prići šrafićima za štelu u sklopljenom stanju airboxa.
#134
Posted 29 May 2018 - 16:38
Sto se tice stalovanja, osnosvno je da dodvedes sve komponente u neki optimum kako bi kasnije, i svaki naredni put, mogao da se posvetis steli i da ti ne oduzima mnogo vremena.
Iz tog razloga filter ne igra samo ulogu preciscivaca vec i faktor protoka, moja preporuka je da sve radis sa fabrickim (debljina i protok) filterom. Recimo da sada sve nastimujes sa tim duplim svojerucnim i iz nekog razloga se on nekada nakvasi, uprlja ili istruli a ti ne budes u mogucnosti da nadjes i napravis identican, onda ti svaki put sledi stelovanje karba i izmena dizni, pomeranje igle itd...
Mikuni ima precnik difuzora 16mm sto je povrsina od oko 200 milimetara kvadratnih. Za korektnu snagu, umerenu potrosnju pedesetke, mislim da ti ne treba lulica veca od 12mm precnika, a uz stok filter od 100ccm³ to bi trebalo mnogo lakse da se nasteluje.
Mikuni ima veoma ostru iglu sto ce znaciti da ce traziti manju glavnu diznu od onih na koje smo navikli na dellortima. Razlika izmedju mikuni i dell obelzvanja postoji, imamo tu tablicu na forumu, mikuni 68# je protok od 68ccl u minuti pri gravitaciji sile zemljine teze (slobodni pad za specificnu masu goriva) dok je kod dell'orta oznaka 68# zapravo mera precnika (0,68mm), samo da te podsedima da se ne zbunis kada krenes da setujes.
Dakle, stok filter od 100ke, i smanji precnik lulice na 11-12mm i bice laksa stela, zavrsices je verujem samo sa izmenom glavne dizne...
...one dve rupice od 5-6mm uvek mozes prelepiti izolir trakom, alu trakom ili stikerom, ja bar korstim 4mm rupicu na boxu i njom korigujem prelazak sa zaime na leto, posto je karb nastelovan za bogatije i kada dodju velike vrucine samo skinem traku, a zimi je uvek prelepljena...
#135
Posted 29 May 2018 - 20:09
To je manji problem, veliki je to što ne mogu prići šrafiću za štelu smese pošto je bukvalno uz telo airboxa i pokriva ga usisni otvor, ona oblo-pljosnata cevka. Ako ga odsečem biće ružno i verovatno će se dodatno promeniti protok vazduha. Sad mi pada na pamet da ga probušim sa obe strane u pravcu šrafića za smesu, možda čak i neku cevčicu tu zalepim, da glumi vođicu za šrafciger a vazduh će prolaziti oko nje u airbox.
#136
Posted 30 May 2018 - 17:08
#137
Posted 03 June 2018 - 22:19






#138
Posted 04 June 2018 - 09:30
Nego... treba mi pomoć oko prednjeg fara. Imam dva, prvi je original, napola razbijen, fali levo zaštitno staklo, i drugi, kupljen polovan od Andreja iz NS.. naravno, taj drugi mi je poslat kao ispravan,( i plaćen 5.000 rsd) ali ni blizu. Spolja još i nekako, ali unutra polomljeni oslonci nosača unutrašnjeg dela plastike-nosača ogledala i sočiva, pa sve klimata, neupotrebljivo!! Moje upozorenje, od Andreja kupovati samo na licu mesta, uz detaljnu proveru, inače dobijete ovako kao ja, neupotrebljivo.
Jedino rešenje je od dva složiti jedan, ali kako skinuti zaštitno staklo a da ne uništim ništa?
Znam za metodu grejanja, ali sva ta plastika mi deluje tanano i jadno, stičem utisak da bi se sve izdeformisalo pre nego bi lepak popustio.
Dali je neko uspešno skinuo to "staklo" sa fara i kojom metodom?
#139
Posted 04 June 2018 - 10:59
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
#140
Posted 04 June 2018 - 12:09
Laki993, on 04 June 2018 - 10:59, said:
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users