Peugeot Speedfight 2 50 Lc Euro1
goggyso 18 May 2018
Sldedeće što sam uradio, jer đavo neda mira, zajašim onako goluždravu Pežolu, seo na rezervoar, i lagano krenem, to je bilo jače od mene, da ga konačno malo provozam. Prvi metri niz dvorište, radi lepo, start je čini mi se na uvo na oko 5k, ide glatko, okrenem ga nazad i stisnem zube, žulja onaj rezervar, noge vise, odvrnem gas pa šta bude... jbt kad je zasprintao niz dvorište jedva sam stao, kočnice su još nesređene, mekane, koče ali ne baš ubedljivo. Da ste mi videli kez.. heh da sam ga ja sam video... ne mogu da verujem.
Otvaram kapiju pa na ulicu, prednja maska samo nakačena preko hladnjaka, radi kratko svetlo, ali tabla ne svetli, mrak, ne vidim km sat, ali nema veze, odvrnem gas pa šta bude, Pežola startuje neverovatno za 50ccm, i grabi niz ulicu, i dalje ne vidim šta pokazuje km sat ali po osećaju brzo je prebacio 50-60, ali na full gasu je počeo da trokira pa sam smanjio na oko pola gasa, prede maca i grebe asfalt a ja sretan ko malo dete... JBT PA OVO IDEEE..
Okrećem se pa nazad, u dvorište pa u garažu, gasim, zadnjica već boli koliko žulja rezervar, ali sreća je nadjačala sve pa i onaj bes zbog svega što mi je priredio ovaj lavić, došlo mi je da ga poljubim.
Nastavak narednih dana.
Otvaram kapiju pa na ulicu, prednja maska samo nakačena preko hladnjaka, radi kratko svetlo, ali tabla ne svetli, mrak, ne vidim km sat, ali nema veze, odvrnem gas pa šta bude, Pežola startuje neverovatno za 50ccm, i grabi niz ulicu, i dalje ne vidim šta pokazuje km sat ali po osećaju brzo je prebacio 50-60, ali na full gasu je počeo da trokira pa sam smanjio na oko pola gasa, prede maca i grebe asfalt a ja sretan ko malo dete... JBT PA OVO IDEEE..
Okrećem se pa nazad, u dvorište pa u garažu, gasim, zadnjica već boli koliko žulja rezervar, ali sreća je nadjačala sve pa i onaj bes zbog svega što mi je priredio ovaj lavić, došlo mi je da ga poljubim.
Nastavak narednih dana.
vlayco 18 May 2018
Nema sexa bez francuskih automobila i skutera 😊
Imaće Zorka lepo složenog lavica uskoro...
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Imaće Zorka lepo složenog lavica uskoro...
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
goggyso 19 May 2018
Proba novog airboxa. Nije da je baš iz cuga legao na mesto, morao sam da skratim prsten na izlasku tu gde dođe gumena prirubnica. Moraće još dorade i gimnastika sa nekim gumenim crevom.
Attached Files
-
20180518_212428.jpg (955.76K)
downloads: 54 -
20180518_211956.jpg (711.95K)
downloads: 51
Razredni 19 May 2018
Iskreno nisam bas odusevljen sto je guma iz 2016 godine, iz licnog izkustva znam da su i kvalitetne marke guma ispucale u kratkom vremenskim roku samo zbog tog datuma proizvodnje, ali ajde, novija je pa je i oke. Veliki brzinski indeksi uglavnom donose tvrdju mesavinu silike, zbog centrifugalnih slila i naravno zbog potrosnje pneumatika tokom kilometraze.
Vidi jos jednom proveri sta se desava sa pumpom ulja i koliko gura? Trebao bi zamesati ulje u recimo obelezenu-izbazdarenu plasticnu litarsku flasu i spojiti je direktno kao dovod goriva na karb. Crevece sa pumpice ulja prema karbu odspojiti i spustiti u neku malu posudu. Pusti skut da radi u leru recimo sat vremena. Lako mozes utvrditi koliko je goriva potroseno a koliko je ulja pumpa izbacila, taj odnos bi trebalo da se krece oko 3%.
Ova prica oko debljine creva ne prolazi, prosto mesingana sisica koja je kalibrisana u telu karba diktira protok, identicno kao dizna u loncetu karba. Kad bi povecali zapreminu lonceta vise bi goriva ulazilo u smesu? Ne bi, samo bi imali vecu zalihu u loncetu. Jedina razlika u crevu ulja u tvom slucaju je sto za veci precnik creva potrebno vise vremena pumpi da nadruka ulje, protok je isti i diktiraju ih kalibrisane sisice na izlazu iz pumpe i ulasku u karb. Radni podpritisak unutar difuzora karba nije sposoban sam da povlaci ulje, zbog specificne mase i gustine samog fluida.
Sto se tice tog dima, svi pravimo gresku sto prilikom sklapanja trpamo ulja svugde i na tone. U principu, za sklapanje dovoljno je kap za iglicasti, i kap prstom razmazati unutar stubline cilindra, pre nego sto se uvuce klip sa karikama, to je sve.
Veruj mi ostaje ulja unutar dzepova za lezajeve (uverio se na piaggiu ac) i posle par sati rada u leru, a dimi za medalju sve dok se ne isprasi po gasu na nekom pravcu od par sto metara, a kasnije to isto ulje dimi i iz naslaga u auspuhu.
Sve to moze da zavara koliko i sta je zapravo u pitanju, zato sam predlozio da izmeris rad pumpe, jer je to jedini nacin da budes 100% siguran.
Dobro napredujes sa radovima! Znam taj osecaj kad nesto podizez od nule, pa kad se istera na ulicu prvi put, sreca sreca radost
Vidi jos jednom proveri sta se desava sa pumpom ulja i koliko gura? Trebao bi zamesati ulje u recimo obelezenu-izbazdarenu plasticnu litarsku flasu i spojiti je direktno kao dovod goriva na karb. Crevece sa pumpice ulja prema karbu odspojiti i spustiti u neku malu posudu. Pusti skut da radi u leru recimo sat vremena. Lako mozes utvrditi koliko je goriva potroseno a koliko je ulja pumpa izbacila, taj odnos bi trebalo da se krece oko 3%.
Ova prica oko debljine creva ne prolazi, prosto mesingana sisica koja je kalibrisana u telu karba diktira protok, identicno kao dizna u loncetu karba. Kad bi povecali zapreminu lonceta vise bi goriva ulazilo u smesu? Ne bi, samo bi imali vecu zalihu u loncetu. Jedina razlika u crevu ulja u tvom slucaju je sto za veci precnik creva potrebno vise vremena pumpi da nadruka ulje, protok je isti i diktiraju ih kalibrisane sisice na izlazu iz pumpe i ulasku u karb. Radni podpritisak unutar difuzora karba nije sposoban sam da povlaci ulje, zbog specificne mase i gustine samog fluida.
Sto se tice tog dima, svi pravimo gresku sto prilikom sklapanja trpamo ulja svugde i na tone. U principu, za sklapanje dovoljno je kap za iglicasti, i kap prstom razmazati unutar stubline cilindra, pre nego sto se uvuce klip sa karikama, to je sve.
Veruj mi ostaje ulja unutar dzepova za lezajeve (uverio se na piaggiu ac) i posle par sati rada u leru, a dimi za medalju sve dok se ne isprasi po gasu na nekom pravcu od par sto metara, a kasnije to isto ulje dimi i iz naslaga u auspuhu.
Sve to moze da zavara koliko i sta je zapravo u pitanju, zato sam predlozio da izmeris rad pumpe, jer je to jedini nacin da budes 100% siguran.
Dobro napredujes sa radovima! Znam taj osecaj kad nesto podizez od nule, pa kad se istera na ulicu prvi put, sreca sreca radost
goggyso 19 May 2018
Aco druže, iskreno nisam ni gledao kojeg je godišta, taman stigla u radnju, bila full upakovana fabrički u tu foliju, trebalo mi je dobrih 5 minuta da je raspakujem. Biće to sasvim pristojna guma, evo moje Continentalke na SRki već 5 sezona trče, znam da im je vreme zamene, zadnju sam kupio i namontirao na novu felnu, prednja još sluša al će i ona dobiti zamenu.
Nek ova posluži 3-4 pa nove.
Što se tiče ulja i dima, u pravu si, baš sam nauljio momački sve unutra prilikom sklapanja, uvek to radim, i NRG je tako odrađen ali je relativno brzo izduvao sve to ulje.
Sad sa tankim crevom se Pežola više ne gasi, šta god bio uzrok, ne želim da lupam glavu, nemam više snage za taj detalj. Ako posle sklapanja, registacije i par stotina km bude i dalje dimio ko zaprašivač komaraca, ide uljna dole pa na inspekciju. Imam još previše posla na Pežoli prečeg od uljne pumpe, a vremena malo. A gde je tek posla na SRki, to ne smem više ni da spominjem.
Nek ova posluži 3-4 pa nove.
Što se tiče ulja i dima, u pravu si, baš sam nauljio momački sve unutra prilikom sklapanja, uvek to radim, i NRG je tako odrađen ali je relativno brzo izduvao sve to ulje.
Sad sa tankim crevom se Pežola više ne gasi, šta god bio uzrok, ne želim da lupam glavu, nemam više snage za taj detalj. Ako posle sklapanja, registacije i par stotina km bude i dalje dimio ko zaprašivač komaraca, ide uljna dole pa na inspekciju. Imam još previše posla na Pežoli prečeg od uljne pumpe, a vremena malo. A gde je tek posla na SRki, to ne smem više ni da spominjem.
goggyso 19 May 2018
Dužan sam vam snimak prve vožnje, ali sinoć nisam snimao po mraku. Zato sam danas nabacio sedište da bar ljudski sednem i raspalim Pežolu po gasu. Snimak je samo u dvorištu, ali vidi se dovoljno s obzirom da još ništa nije uštelovano, ni karb ni prenos.
goggyso 19 May 2018
Mario 19 May 2018
Ok tu gde radi, dobro radi, dobar je i prenos variimat kvačilo, bar koliko ja vidim u startu...
goggyso 20 May 2018
Da, čini se i meni da je prenos sasvim ok, na moje veliko iznenađenje start je odličan, na ulici sa pola gasa prilično lepo ubrzava, u jednoj od proba niz ulicu desno, kraća deonica do raskrsnice, recimo oko 150-200m Pežola je sa pola gasa pokazala na km satu nekih 68, za debljinu kazaljke ispod 70. E sad koliko taj km sat laže, nemam pojma.
goggyso 28 May 2018
Danas opet ukradem vreme od drugih obaveza... moram da rešim airbox od 100tke. Kupio sam gumeno rebrasto crevo od nekog 4T kineza kod prijatelja Dragana u radnji. Nisam ga slikao u celom stanju, prosto sam zaboravio, već se odmah dohvatio makaza i precvikao ga na meru koja mi se učinila logičnom za ovaj budžeraj.
20180528_191230.jpg (569.62K)
downloads: 47
Naravno, šanse nema uglaviti ovaj airbox dok se ne skine amortizer.
20180528_191238.jpg (2.99MB)
downloads: 51 20180528_194733.jpg (610.79K)
downloads: 54
Prilično me namučilo uglavljivanje karba u ovu gumu u airboxu ali sam na kraju nekako uspeo.
20180528_194745.jpg (586.13K)
downloads: 57 20180528_194819.jpg (415.77K)
downloads: 53
20180528_191230.jpg (569.62K)
downloads: 47
Naravno, šanse nema uglaviti ovaj airbox dok se ne skine amortizer.
20180528_191238.jpg (2.99MB)
downloads: 51 20180528_194733.jpg (610.79K)
downloads: 54
Prilično me namučilo uglavljivanje karba u ovu gumu u airboxu ali sam na kraju nekako uspeo.
20180528_194745.jpg (586.13K)
downloads: 57 20180528_194819.jpg (415.77K)
downloads: 53
goggyso 28 May 2018
Ovaj airbox nema lulicu unutra već samo ulaznu prirubnicu ovalno-pljosnatog oblika. Površina sunđerastog filtera je povelika, kao i ta prirubnica pa mi je u startu bilo jasno da to tako neće raditi sa Mikunijem, trebalo mi je nešto što bi poslužilo kao lulica, i setim se da imam lulicu sličnog oblika od moje SRke, dužine preko 20cm. Nažalost, u žaru borbe sa ovim problemom ne setih se da poslikam i taj momenat uglavljivanja SRkine lulice u Pežoov airbox, ali biće tu još štele karba pa će biti prilike za slikanje, jer bilo koja akcija oko štele neminovno dovodi do skidanja poklopca airboxa jer se ne može prići ni šrafiću za smesu ni ler šerafu. neznam kako ću to uštelovati, osim da skidam i vraćam x puta poklopac dok prilazim šerafima za štelu.
20180528_204612.jpg (459.23K)
downloads: 60
Na sledećoj slici se vidi kako poklopac pokriva veći deo karba, dakle pristup za štelu je nemoguć u sklopljenom stanju.
20180528_204555.jpg (726.02K)
downloads: 61
20180528_204612.jpg (459.23K)
downloads: 60
Na sledećoj slici se vidi kako poklopac pokriva veći deo karba, dakle pristup za štelu je nemoguć u sklopljenom stanju.
20180528_204555.jpg (726.02K)
downloads: 61
goggyso 28 May 2018
Konačno, posle par proba u vožnji, shvatam da još uvek imam previše vazduha pa sam prvo duplirao filter dodatnim slojem sunđera. E tu se već Pežola javila bez davljenja na preko pola otklona gasa, ali bez nekog efekta po performanse, isto ide sa pola i sa full gasom. No i sa pola gasa Pežola sa lakoćom natera cajger na 70kmh sa odličnim startom i početnim ubrzanjem. Dužan sam još slike airboxa iznutra.
20180518_110145.jpg (3.57MB)
downloads: 49 20180518_110329.jpg (4.46MB)
downloads: 49
Mrak je pao, poslu za danas kraj.
Nastavak sutra...
PS slobodno komentarišite i eventualno ako neko ima ideju kako prići šrafićima za štelu u sklopljenom stanju airboxa.
20180518_110145.jpg (3.57MB)
downloads: 49 20180518_110329.jpg (4.46MB)
downloads: 49
Mrak je pao, poslu za danas kraj.
Nastavak sutra...
PS slobodno komentarišite i eventualno ako neko ima ideju kako prići šrafićima za štelu u sklopljenom stanju airboxa.
Razredni 29 May 2018
ovo ovako definitivno nije zgodno i nije dobro za setovanje, ja bih probusio rupice na poklopcu, 5 - 6mm za prolaz manjeg srafcigera ka srafovima za smesu i ler, posto je samo poklopac i ne utice na ulaz vazduha iza filtera.
Sto se tice stalovanja, osnosvno je da dodvedes sve komponente u neki optimum kako bi kasnije, i svaki naredni put, mogao da se posvetis steli i da ti ne oduzima mnogo vremena.
Iz tog razloga filter ne igra samo ulogu preciscivaca vec i faktor protoka, moja preporuka je da sve radis sa fabrickim (debljina i protok) filterom. Recimo da sada sve nastimujes sa tim duplim svojerucnim i iz nekog razloga se on nekada nakvasi, uprlja ili istruli a ti ne budes u mogucnosti da nadjes i napravis identican, onda ti svaki put sledi stelovanje karba i izmena dizni, pomeranje igle itd...
Mikuni ima precnik difuzora 16mm sto je povrsina od oko 200 milimetara kvadratnih. Za korektnu snagu, umerenu potrosnju pedesetke, mislim da ti ne treba lulica veca od 12mm precnika, a uz stok filter od 100ccm³ to bi trebalo mnogo lakse da se nasteluje.
Mikuni ima veoma ostru iglu sto ce znaciti da ce traziti manju glavnu diznu od onih na koje smo navikli na dellortima. Razlika izmedju mikuni i dell obelzvanja postoji, imamo tu tablicu na forumu, mikuni 68# je protok od 68ccl u minuti pri gravitaciji sile zemljine teze (slobodni pad za specificnu masu goriva) dok je kod dell'orta oznaka 68# zapravo mera precnika (0,68mm), samo da te podsedima da se ne zbunis kada krenes da setujes.
Dakle, stok filter od 100ke, i smanji precnik lulice na 11-12mm i bice laksa stela, zavrsices je verujem samo sa izmenom glavne dizne...
...one dve rupice od 5-6mm uvek mozes prelepiti izolir trakom, alu trakom ili stikerom, ja bar korstim 4mm rupicu na boxu i njom korigujem prelazak sa zaime na leto, posto je karb nastelovan za bogatije i kada dodju velike vrucine samo skinem traku, a zimi je uvek prelepljena...
Sto se tice stalovanja, osnosvno je da dodvedes sve komponente u neki optimum kako bi kasnije, i svaki naredni put, mogao da se posvetis steli i da ti ne oduzima mnogo vremena.
Iz tog razloga filter ne igra samo ulogu preciscivaca vec i faktor protoka, moja preporuka je da sve radis sa fabrickim (debljina i protok) filterom. Recimo da sada sve nastimujes sa tim duplim svojerucnim i iz nekog razloga se on nekada nakvasi, uprlja ili istruli a ti ne budes u mogucnosti da nadjes i napravis identican, onda ti svaki put sledi stelovanje karba i izmena dizni, pomeranje igle itd...
Mikuni ima precnik difuzora 16mm sto je povrsina od oko 200 milimetara kvadratnih. Za korektnu snagu, umerenu potrosnju pedesetke, mislim da ti ne treba lulica veca od 12mm precnika, a uz stok filter od 100ccm³ to bi trebalo mnogo lakse da se nasteluje.
Mikuni ima veoma ostru iglu sto ce znaciti da ce traziti manju glavnu diznu od onih na koje smo navikli na dellortima. Razlika izmedju mikuni i dell obelzvanja postoji, imamo tu tablicu na forumu, mikuni 68# je protok od 68ccl u minuti pri gravitaciji sile zemljine teze (slobodni pad za specificnu masu goriva) dok je kod dell'orta oznaka 68# zapravo mera precnika (0,68mm), samo da te podsedima da se ne zbunis kada krenes da setujes.
Dakle, stok filter od 100ke, i smanji precnik lulice na 11-12mm i bice laksa stela, zavrsices je verujem samo sa izmenom glavne dizne...
...one dve rupice od 5-6mm uvek mozes prelepiti izolir trakom, alu trakom ili stikerom, ja bar korstim 4mm rupicu na boxu i njom korigujem prelazak sa zaime na leto, posto je karb nastelovan za bogatije i kada dodju velike vrucine samo skinem traku, a zimi je uvek prelepljena...
goggyso 29 May 2018
Hvala Aco na savetima, prvo mi je palo na pamet da otfikarim taj kljun jer nema nikakvu ulogu osim estetsku, ali bolje je rešenje probušiti rupu. I ne moram je skrivati, nek stoji, neće se skoro ni primetiti.
To je manji problem, veliki je to što ne mogu prići šrafiću za štelu smese pošto je bukvalno uz telo airboxa i pokriva ga usisni otvor, ona oblo-pljosnata cevka. Ako ga odsečem biće ružno i verovatno će se dodatno promeniti protok vazduha. Sad mi pada na pamet da ga probušim sa obe strane u pravcu šrafića za smesu, možda čak i neku cevčicu tu zalepim, da glumi vođicu za šrafciger a vazduh će prolaziti oko nje u airbox.
To je manji problem, veliki je to što ne mogu prići šrafiću za štelu smese pošto je bukvalno uz telo airboxa i pokriva ga usisni otvor, ona oblo-pljosnata cevka. Ako ga odsečem biće ružno i verovatno će se dodatno promeniti protok vazduha. Sad mi pada na pamet da ga probušim sa obe strane u pravcu šrafića za smesu, možda čak i neku cevčicu tu zalepim, da glumi vođicu za šrafciger a vazduh će prolaziti oko nje u airbox.
Razredni 30 May 2018
Odlicna ideja, mozda malo vise truda treba u startu ali se kasnije svakako isplati. Ne mogu trenutno da se setim gde je ona tabela mikuni-dell ali cu je postaviti ovde svakako.
Razredni 03 Jun 2018
Mala digresija, servisirali smo Hondu x8r, vertikala, izmesten karb na stranu i narvno resenje airboxa, odnosno rupica za stelovanje na poklopcu...
goggyso 04 Jun 2018
Da, tako moram i ja, to je jedino rešenje, hvala Aco druže.
Nego... treba mi pomoć oko prednjeg fara. Imam dva, prvi je original, napola razbijen, fali levo zaštitno staklo, i drugi, kupljen polovan od Andreja iz NS.. naravno, taj drugi mi je poslat kao ispravan,( i plaćen 5.000 rsd) ali ni blizu. Spolja još i nekako, ali unutra polomljeni oslonci nosača unutrašnjeg dela plastike-nosača ogledala i sočiva, pa sve klimata, neupotrebljivo!! Moje upozorenje, od Andreja kupovati samo na licu mesta, uz detaljnu proveru, inače dobijete ovako kao ja, neupotrebljivo.
Jedino rešenje je od dva složiti jedan, ali kako skinuti zaštitno staklo a da ne uništim ništa?
Znam za metodu grejanja, ali sva ta plastika mi deluje tanano i jadno, stičem utisak da bi se sve izdeformisalo pre nego bi lepak popustio.
Dali je neko uspešno skinuo to "staklo" sa fara i kojom metodom?
Nego... treba mi pomoć oko prednjeg fara. Imam dva, prvi je original, napola razbijen, fali levo zaštitno staklo, i drugi, kupljen polovan od Andreja iz NS.. naravno, taj drugi mi je poslat kao ispravan,( i plaćen 5.000 rsd) ali ni blizu. Spolja još i nekako, ali unutra polomljeni oslonci nosača unutrašnjeg dela plastike-nosača ogledala i sočiva, pa sve klimata, neupotrebljivo!! Moje upozorenje, od Andreja kupovati samo na licu mesta, uz detaljnu proveru, inače dobijete ovako kao ja, neupotrebljivo.
Jedino rešenje je od dva složiti jedan, ali kako skinuti zaštitno staklo a da ne uništim ništa?
Znam za metodu grejanja, ali sva ta plastika mi deluje tanano i jadno, stičem utisak da bi se sve izdeformisalo pre nego bi lepak popustio.
Dali je neko uspešno skinuo to "staklo" sa fara i kojom metodom?
Laki993 04 Jun 2018
Ja sam skinuo tako sto sam ga grejao parom( rešetka za rostilj na lonac ključale vode i far na resetku) i uz sve to uspeo sam da polomim jednu zabicu ali nije strašno zakrpio sam je posle. Nisam siguran sta je tebi na puklo na faru koji si kupio od Andreja, ako ti nije oštećena plastika gde idu osigurači za h4 sijalice, a samo ona crna oko šrafa za štelovanje visine pravi problem, bolje tu crnu okrpi lepo i armiraj žicom, da ne skidaš bez potrebe spoljnu providnu.
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
goggyso 04 Jun 2018
Laki993, on 04 June 2018 - 10:59, said:
Ja sam skinuo tako sto sam ga grejao parom( rešetka za rostilj na lonac ključale vode i far na resetku) i uz sve to uspeo sam da polomim jednu zabicu ali nije strašno zakrpio sam je posle. Nisam siguran sta je tebi na puklo na faru koji si kupio od Andreja, ako ti nije oštećena plastika gde idu osigurači za h4 sijalice, a samo ona crna oko šrafa za štelovanje visine pravi problem, bolje tu crnu okrpi lepo i armiraj žicom, da ne skidaš bez potrebe spoljnu providnu.
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока