Jump to content


Peugeot Speedfight 2


25 replies to this topic

#1 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 14 March 2018 - 17:11

Pre svega pozdrav svim članovima. Sadašnji skuter sam kupio u martu 2016 za veoma povoljnu cenu, plastike nisu bile u najboljem stanju ali to sam i hteo da bi ih sredio po svom ukusu. Nakon par dana krecu problemi sa strujom( svećica se topila kao da je sladoled 😂) , rasturanjem vidim da je neko sekao instalaciju i prepravljao, ispupcenje na magnetu za pick up skraćeno i nov zazor za kajlu isturpijan na magnetu. Rasturio sam sve komplet zamenio lezajeve semeringe radilice, vodenu pumpu, i stavio komplet instalaciju, namotaje i magnet bez kodiranog ključa, jedina prepravka je ta jer sam i ja turpijao magnet za kajlu radilice jer se ispupčenje za pick up ne nalazi na istom mestu za modele sa i bez kodiranog ključa. Ostalo je sve fabričko na skuteru, evo i par slika kako sada izgleda Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#2 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 14 March 2018 - 17:52

Pozdrav,lep primerak Puga.
Verujem da si sve doveo do fabričkih vrednosti.Daj nam par sličica radova,a pogotovo to turpijanje magneta...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#3 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 14 March 2018 - 17:58

Neobican I lijep sklad boja.
Malo nam napisi koju voznu karakteristiku I kako su tekli radovi posto se rjeđe susrecemo sa ovim tipovima skutera.

#4 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 14 March 2018 - 18:08

View Postvlayco, on 14 March 2018 - 17:52, said:

Pozdrav,lep primerak Puga.
Verujem da si sve doveo do fabričkih vrednosti.Daj nam par sličica radova,a pogotovo to turpijanje magneta...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Nemam slike radova zbog peha s telefonom, ali imam neke stare delove uključujući i magnet, slikaću uskoro jer trenutno nisam kod kuće

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#5 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 14 March 2018 - 18:30

View Postboriss1972, on 14 March 2018 - 17:58, said:

Neobican I lijep sklad boja.
Malo nam napisi koju voznu karakteristiku I kako su tekli radovi posto se rjeđe susrecemo sa ovim tipovima skutera.
Ovako, na njemu su rolnice od 8g(fabričke su 9) lepo ide, maksimalna 75 sa mojih 110kg i fabrickom blokadom obrtaja na 8000 rpm, ima snage po brdovitim predelima i amortizacija je odlična. Radovi su bili zahtevni plastike ispucale i polomljene, ali uz strpljenje i puno krpljenja i šmirglanja sve je sređeno. Peugeot speedfight skuteri su se proizvodili sa 3 tipa paljenja ( BASIC CDI, AEC 400 I ACI 100) basic nema kodiran kljuc a ostali imaju. AEC 400 se moze lako i jednostavno preraditi na basic uz minimalne prepravke. Kod ACI 100 kao sto je bio kod mene u slucaju kvara cdi-a koriste se razne vrste kojekakvih popravki jer je deo preskup u veranu cini mi se oko 280 e sa bravama. Stavljaju cdi sa 4t kineza i skraćuju ispupcenje na magnetu zbog pomeranja paljenja, cesto se to ne odradi kako treba pa bobina crkava na svakih 100-200 km i stradaju svecice. Video sam na slikama da je i gogijev speedfight preradjivan na slican nacin. Zbog toga sam ja ubacio instalaciju sa BASIC CDI jer sam sređivao skuter za sebe a vozim dosta oko 7500 km godišnje pa da bih se spasao skupih popravki pribegao sam takvom resenju.

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#6 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 14 March 2018 - 19:02

Odlicno objasnjenje, znaci ima I verzija dc napajanja strujom.

#7 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 12 April 2018 - 20:29

Pregorele obe sijalice, pomislim regler je sto posto, kupim druge sijalice, stavim drugi regler iz rezerve stradase i one..
Namotaji znam da su ispravni, pregledao instalaciju sve je na svom mestu, setih se onda da proverim otpornike, i zamenom ovog otpornik-a sa slike reših problem :) Posted Image

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 April 2018 - 23:48

Koji je tip motora, Euro 1 ili 2? Ima li kompresor vazduha na bloku?

#9 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 12 April 2018 - 23:54

Euro 1, bez kompresora

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#10 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 April 2018 - 08:27

I moj je Euro 1 ali ja nemam kod ključ. Heh koliko varijanti ih ima...

#11 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 21 May 2018 - 11:41

Ostao sam dužan da priložim slike prerade sa kod ključa na običan, ko god da je radio nije posao obavio kako treba jer su kod prethodnog vlasnika posle prerade stradale bobine i svecice( par komada za manje od 600km), naravno to nisam znao pa su i meni stradale 2 svecice dok nisam promenio kompletnu instalaciju, anker ploču i magnet. Umesto GF-10, stavio sam GF-4 tip. Evo slika origalnog CDI-ja koji je fabrika ugradila 2001 god, zatim neki DC zamenski i stari magnet GF-10, kojem je skraćeno ispupčenje za pick up, i dodat još jedan prorez za kajlu radilice. Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#12 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 26 May 2018 - 16:53

Jedno kratko pitanje... Malopre se vozio i primetim da mi sve sijalice slabo sijaju, bas slabo jedva da svetle, pa se pitam da li loš kontakt mase sa ramom moze biti uzrok, ili ne?


Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#13 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 26 May 2018 - 18:11

Može biti. Moguće i da namotaji ne proizvode dovoljno napona i struje. Neznam kakvi su ti namotaji imaš obično dvostruke namotaje jedni su za punjenje akua a drugi su za svetla. Oba imaju regler stim što se za aku još i ispravlja da bude jednosmerna a za svetla se samo ograničava napon a ostaje naizmenična. Kolika ti je angažovana snaga sijalica možda prevazilazi mogućnost damih namotaja. Probaj sa jednom sijalicom od 20W da vidiš da li ona sama dobro svetli, ako ne onda masa namotaji ili regler. Namotaji pre reglera u radu neopterećeni daju oko 30V.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#14 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 26 May 2018 - 18:21

Na te 3 stvari i ja sumnjam, cak i one u tabli ubodne od 1.2w slabo sijaju, sledi detaljna kontrola

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#15 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 28 September 2018 - 13:06

Nisam bio kod kuće celog leta, skuter je ćale vozio povremeno i javio mi pre mesec dana da nije hteo da upali nikako, danas sam nekako jedva upalio skuter i vidim da preliva bas dobro, vidim da je plovak završio karijeru. Interesuje me da li mozda neko ima da proda samo plovak ili zna gde se može kupiti isti. Gurtner 12 karb je u pitanjuPosted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#16 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 24 April 2019 - 19:50

Nisam pisao dugo, uglavnom kupio sam drugi gurtner jer je plovak stradao na starom, i samo sipao gorivo i vozio se. U planu je da se malo srede žabice na plastikama i kao i kontrola prenosa jer nisam zadovoljan kako funkcioniše, remen bi trebalo menjati u njemu je Athena i prešao je oko 7000km. Evo i kratkog snimka.


Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#17 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 22 June 2019 - 12:49

Pre nekog vremena stigao Naraku remen i matica radilice M10x1.25 sa RP-a. Hvala Mariu i Piti za nabavku. Danas uzeo da zamenim remen i merenjem vidim da je stari Athena na 15mm sirine, znači 2.5 milimetra utrošen. Stavio Naraku i trebala je i bar jedna šajbnica od 0.5 ali nisam imao nikakvu tako da ovaj nov remen ne leži baš na bolcni. Malo je uštrojen na startu ali sada je krajnja 85 po satu i mojih 105kg bez zaleganja. Mereno GPS-om to je 72km/h. Trebalo bi skinuti remenice očistiti i namazati novu mast to ću za neki dan. Večeras idem u vožnju od jedno 50-ak km taman da kais legne malo, samo moram da budem maksimalno oprezan jer sam još uvek na belim tablicama.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#18 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 22 June 2019 - 17:29

Aaaaaa nema voznje večeras izgleda da sam se i ja upisao u lepljivu družinu 😅. Ponesen novim remenom stisnem ga niz blagu nizbrdicu da vidim da li moze da pipne kazaljka na satu 100-tku i uspeo sam zalegnut, GPS - om nisam merio. Kada sam pustio gas ugasio se, na nekih 500m od kuce. Zapušim airbox rukom upalim ga nekako i šakom zatvorim airbox do pola i tako dovezao kući. Neka ga nek se hladi, temperaturu nije dizao normalno je pokazivao. Nemam rezervne dihtunge, kada sam pre 3 god menjao ležajeve radilice namazao sam diht masom stare gumice. Sad sam u dilemi da li da skidam termogrupu dok ne nabavim novi set dihtunga. Svakako 2 nedelje neću biti kod kuće pa ću razmisliti polako.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#19 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2019 - 07:35

Ne mora znacit da je zalijepio. Moguce da nije,i meni se isto desava na peugeot elyseo. Mislim da je meni problem u dovodu goriva,mozda je to i kod tebe slucaj. Jer ako si stavio isti karburator,stavio istu diznu koja je bila u starom moguce da je samo karburator zacepljen.

Edited by mrgood, 23 June 2019 - 07:39.


#20 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 23 June 2019 - 09:30

Videćemo, meni je na svim otklonima gasa radio dobro, nije mi se ugasio na punom gasu nego tek onda kad sam pustio gas da stanem.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока







6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users