Jump to content


Novi Elektricni Prc Skuteri

E bike

  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#1 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 October 2018 - 23:10

Moram da predstavim nove u prodaji električne skutere u radnji gde radi Zorka, gazda počeo prodavati električne bajkove i skutere.Bajsovi nisu zanimljivi, uglavnom već viđeno ali ove nove E skutere do sad nisam viđao.
Jedan mali E skuter, pljunuta Vespa mi baš zapala za oko, mada više je za Zorku po dimenzijama, za mene malen, ima BOSCHov motor od 800W i radi na 60V i jedan veliki sa velikim točkovima ko APN a dizajn neuspelo ukrštanje Beverlija i Frikana, ali baja ima 1,8kW motor i radi na 72V. Voleo bi ga provozati da vidim šta taj zna. Oba imaju napred disk kočnice, što je za respekt. Imaju daljince za alarm, ono katanac otključan/zaključan, javlja se zvučnim signalom, automatske osigurače pod sedištem u gepeku, kad se isključe ne pomaže ključ u bravi, nema struje nigde. Prednja svetla kratko-dugo sa halogenim sijalicama, i po danu opasno svetle, žmigavci, sirena, šrop/pozicija, i famozni prekidač I II III tj limiter brzine, mali je deklarisan na 45kmh a za veliki ne piše, ali motor 1,8kW na velikom obećava bar realnih 50kmh ako ne i više, samo je pitanje dali su blokirani oba na 45kmh zbog zakona.

Evo par slika..

Prvo mali.. "Vespa clone"

Attached File  20181001_103909.jpg   914.66K   30 downloadsAttached File  20181001_103923.jpg   1004.26K   36 downloadsAttached File  20181001_104005.jpg   1.02MB   34 downloadsAttached File  20181001_104018.jpg   1.16MB   36 downloadsAttached File  20181001_103930.jpg   832.32K   33 downloadsAttached File  20181001_103937.jpg   715.27K   31 downloadsAttached File  20181001_103945.jpg   752.43K   28 downloadsAttached File  20181011_083431.jpg   876.33K   22 downloads

Kontrolna tabla u boji full digitalna.

I ovaj veliki, ružni, ali moćan...

Attached File  20181001_103835.jpg   1.01MB   32 downloadsAttached File  20181001_104025.jpg   1.39MB   33 downloadsAttached File  20181001_104043.jpg   1.34MB   34 downloadsAttached File  20181001_103847.jpg   655.94K   34 downloadsAttached File  20181011_083331.jpg   898.81K   21 downloadsAttached File  20181011_083338.jpg   513.76K   23 downloadsAttached File  20181011_083359.jpg   1022.71K   21 downloadsAttached File  20181011_083439.jpg   702.31K   21 downloadsAttached File  20181011_083444.jpg   828.86K   19 downloadsAttached File  20181011_083501.jpg   1.11MB   19 downloads

Deluju mnogo kvalitetnije od onih ranijih modela, kinezi su se baš potrudili... ali i cene su TRUDNE!!

#2 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 11 October 2018 - 06:24

Sto kaze moj caca "na struju se greje i kuva..."

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 11 October 2018 - 07:14

Da ovi se registruju, sad će biti opšta pometnja koji idu bez papira i kacige a koji da, koji ima pedale a koji ne.. To mi deluje da će ili modifikovati nešto u zakonu ili će ovi naši organi morati da uključe moždane vijuge da procene vozilo...

Ne dao ti bog ove starije ljude da pustiš na 45, i ovako voze 30 centrom grada, a refleksi i moć rasuđivanja situacije su im na minus

#4 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 October 2018 - 07:23

Problem je što u zakonu nisu definisana pravila registracije vozila koja se ne pokreću naftnim derivatima tj nemaju podatak o kubikaži pa se tako električni provlače kroz tu rupu u zakonu. Ako vladari uspeju pokrenuti vijuge pa definisati na osnovu čega će kategorisati ovakva vozila pri registraciji, tad će izmeniti zakon i samim tim će i električni morati na registraciju. Al to neće skoro jer poznat mi je slučaj jednog našeg proizvodjača el. Automibila tu negde iz Vojvodine koji još čeka izmenu zakona kako bi mogao da počne serijsku proizvodnju i prodaju.

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 October 2018 - 07:29

Što se tiče bakutanera, takvi nikad neće kupiti E skuter jer to nije za njih, njima je e bajs vrhunac tehnologije koju oni mogu savladati a i praktičniji su im zbog korpi za pijacu, lakši su trostruko i manje mesta zauzimaju u šupi il garaži. A bajsovi nabodu 25-30kmh i to im je svetlosna brzina za njihove sposobnosti.

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 October 2018 - 15:27

Negde sam procitao da je limit zakonskog okvira za registraciju snaga motora od 450w, sve preko toga ide na registraciju-tablicu, nezavisno koji tip pogonskog agregata je u upotrebi.

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 October 2018 - 17:31

Bravo Gogi za predstavljanje ...

Pa , evo. poredjenja radi ...736 W je jedna konjska snaga ...znaci , taj sa Boshovim motorom je tu negde a to je pola koliko ima Automatic sa malim cilindrom ...onaj veci sa motorom od 1800 W 2.5 konja , a to je kao Automatic sa velikim cilindrom ,,,taj je vec respektabilan i siguran sam da mu je brzina bar oko 50 km/h uz sigurno dobro ubrzanje ....pa, cim su stavili disk ...moj npr ima svega 250 W sto je 6 x slabije od Automatica sa malim cilindrom ,,,ali sve je podredjeno elektropogonu , pa se ne moze bas tek tako porediti ...ne zaboravite da elektro motori ugradjeni ovde imaju maksimalni obrtni momenat od nule do maksimuma kontinuirano i vuku ko ludi ...

Siguran sam da ce kako se bude povecavao broj ovakvih vozila doneti neku regulativu za to ...trebalo bi pitati Zorkinog gazdu kako stoji stvar sa tim , morao bi biti upoznat kad vec prodaje iste ...svedoci smo da sve napreduje jako brzo , ali po meni jaka je cena za PRC proizvod ...sasija je ista ili slicna kao sa benzinskim agregatom , ali elektropribor primenjen na E- vozilu , daleko je jeftiniji ...sve sto je novo ima jaku cenu , ali pasce to vremenom ...

#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 October 2018 - 20:33

Sve je to super, osim cene. Ako se ovi budu provukli bez registracije još i nekako, ali ako mora žuta, PSP i kaciga, niko to kupiti neće, to je jasno. Kad bi neko provalio kako se "tunira" E mašina tj skida blokada ako se tako može nazvati odnosno kako pomeriti limit frekvencije za pogon, a dalo bi se pronjuškati, jer ako već postoji prekidač 1 2 3 (kao brzine a ustvari limit broja obrtaja limitiranjem maksimalne frekvencije pri maksimalnom otklonu gas ručice), eto prostora da se nešto nabudži i poveća frekvencija koliko je to moguće.
Ne zaboravimo da kilovati E-pogona nisu isto što i kilovati benzinaca, što zbog, kako je Miša već objasnio velikog obrtnog momenta El. motora, što zbog gotovo nepostojećih gubitaka u prenosu pošto je motor direktno u točku.
Kad bih bar mogao da zavirim u šemu..

#9 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 October 2018 - 10:11

Dakle , koliko vidim mali ( vespa ) oko 1200 Evra, a veliki oko 1250 ...nije velika razlika u ceni , a veliki je bas respektabilan ...moramo shvatiti da kinesko i nase poimanje lepote nije isto , ali ruku na srce , na ovaj veliki bi se brzo navikao , nije mi bas jako ruzan ,,,malo , ali kako kazu ima lice koje samo majka moze voleti ...zavoli se to brzo , to je vec pravi mali motocikl , lepi veliki tockovi , disk , pa cak i interfejs nije los , ima sve sto treba ...na takvog bi se brzo navikao , velikog ne bi vise ni gledao , prakticno , trosak goriva ne bi vise postojao , a mobilnost relativno velika ...interesantan podatak bi bio kolika je autonomija , pa saznaj ako mozes , a radni napon od 72 V nam govori da ima 6 akumulatora...to znaci bar 120 Ah ...

Naravno , kao i sve i ovo ima svoje mane , kad bi imao ovo , moras imati jos jedan , benzinski , ako hoces da imas autonomiju za putovanja, ako imas potrebu za tim , sve ostalo je ok ...ma, vozio bi ja to , samo moram se dogovoriti sa zenom kako to da izvedemo da zatvorimo finansijsku konstrukciju , mozda zenu pod autobus , zna ona to ...pa kad naplatimo ... :D

#10 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 October 2018 - 10:50

Hehe Mišo jesi lud... dobra je vest da banke daju beskamatne kredite za kupovinu ovih munjovoza, tako da ne mora sav keš odjednom. Autonomija je, ako sam dobro zapamtio 70km za veliki a 60 za mali... ali proveriću.

#11 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 October 2018 - 22:37

Bogami meni oba deluju lepo, svaki u svom fazonu...
Vespica šminkeraj a ovaj veliki me podseća na one grčke tj indijske yamahice 4T od cca 90cc što svi cepaju...

Koji god od ova dva ne bi se bunio...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#12 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 15 October 2018 - 21:07

Evo sto se kod nas nudi od EV skutera,

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#13 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 21 October 2018 - 11:30

Ovo je vec jako ozbiljno , pravi motocikl ...

#14 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 October 2018 - 20:18

Uuuuu, ovaj E-racer je baš nadr*an. Još da znamo tehnikalije...

#15 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 22 October 2018 - 23:42

Ogranicen na 45km navodno se moze odblokirati i sposoban je za brzine od 75 na sat po njegovom satu.

Posted Image


#16 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 October 2018 - 21:07

Šta su ubacili i zvuk motora na ovom prc skuteru?

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 October 2018 - 05:37

Obrtomer je strava, ajde zvuk ali obrtaji ?

U svakim slučaju daleko su otišli sa usavršavanjem bez obzira što je kina

#18 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 30 October 2018 - 12:19

Ma to je od tko zna kojeg skutera/motora pripasano gore. Isto što je bilo na električnim golfovima izbacivalo servisne intervale za zamjenu ulja u motoru :D

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2018 - 22:15

Hahah ludnica

#20 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 31 October 2018 - 16:48

Ajde . pokusacu da `prevedem ` ove tehnicke podatke koje je Vlatko dao ...

Ono sto je jasno , nema sta ...ostalo ...

Moze da nosi dvojicu od oko 80 kg ...( ili koliki su da su , nek se uklope u nosivost ...

Ova brzina od 45 km/h je zalosna , osim ako ne moze da se odblokira na neki nacin ...

Domet - autonomija : iznad 70 km ...da li moze toliko praksa bi pokazala , a Kinezi su skloni lazima ...

Savladava uspon od 24 stepena ...to je ok , ako je tako ...

Buka 55 decibela ...

Prenos isto kao na skuteru beskonacna promenjiva transmisija , cak jos bolje - maksimalni obrtni momenat od nule do maksimuma - bez gubitaka ...

Motor bez cetkica - nema sta da se haba , radi na 72 V , jak oko 3 HP ...znaci da ima 6 akumulatora od 12 V na red , to je 120 Ah ...nije lose i ti akumulatori su gelski , ne mogu da cure ...

Motor je ispod nogu , prenos na zadnji tocak preko remenica i kaisa , ima gasni centralni amortizer sa podesavanjem tvrdoce , ogroman prednji disk , nesto manji zadnji ...izgleda zaista respektabilno , u ubrzanje ne sumnjam , sigurno je jako dobro i sve bi to bilo lepo da max speed nije ogranicena na 45 km/h ...ako se to ne moze odblokirati na neki nacin , onda sve ovo gore pada u vodu ...prema izgledu , ta ciklistika bi ladno podnela tih 75- 80 km/ h , sve ostalo za takav izgled je sramota malo...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users