#1
Posted 10 October 2018 - 23:10
Jedan mali E skuter, pljunuta Vespa mi baš zapala za oko, mada više je za Zorku po dimenzijama, za mene malen, ima BOSCHov motor od 800W i radi na 60V i jedan veliki sa velikim točkovima ko APN a dizajn neuspelo ukrštanje Beverlija i Frikana, ali baja ima 1,8kW motor i radi na 72V. Voleo bi ga provozati da vidim šta taj zna. Oba imaju napred disk kočnice, što je za respekt. Imaju daljince za alarm, ono katanac otključan/zaključan, javlja se zvučnim signalom, automatske osigurače pod sedištem u gepeku, kad se isključe ne pomaže ključ u bravi, nema struje nigde. Prednja svetla kratko-dugo sa halogenim sijalicama, i po danu opasno svetle, žmigavci, sirena, šrop/pozicija, i famozni prekidač I II III tj limiter brzine, mali je deklarisan na 45kmh a za veliki ne piše, ali motor 1,8kW na velikom obećava bar realnih 50kmh ako ne i više, samo je pitanje dali su blokirani oba na 45kmh zbog zakona.
Evo par slika..
Prvo mali.. "Vespa clone"
20181001_103909.jpg 914.66K 30 downloads 20181001_103923.jpg 1004.26K 36 downloads 20181001_104005.jpg 1.02MB 34 downloads 20181001_104018.jpg 1.16MB 36 downloads 20181001_103930.jpg 832.32K 33 downloads 20181001_103937.jpg 715.27K 31 downloads 20181001_103945.jpg 752.43K 28 downloads 20181011_083431.jpg 876.33K 22 downloads
Kontrolna tabla u boji full digitalna.
I ovaj veliki, ružni, ali moćan...
20181001_103835.jpg 1.01MB 32 downloads 20181001_104025.jpg 1.39MB 33 downloads 20181001_104043.jpg 1.34MB 34 downloads 20181001_103847.jpg 655.94K 34 downloads 20181011_083331.jpg 898.81K 21 downloads 20181011_083338.jpg 513.76K 23 downloads 20181011_083359.jpg 1022.71K 21 downloads 20181011_083439.jpg 702.31K 21 downloads 20181011_083444.jpg 828.86K 19 downloads 20181011_083501.jpg 1.11MB 19 downloads
Deluju mnogo kvalitetnije od onih ranijih modela, kinezi su se baš potrudili... ali i cene su TRUDNE!!
#2
Posted 11 October 2018 - 06:24
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#3
Posted 11 October 2018 - 07:14
Ne dao ti bog ove starije ljude da pustiš na 45, i ovako voze 30 centrom grada, a refleksi i moć rasuđivanja situacije su im na minus
#4
Posted 11 October 2018 - 07:23
#5
Posted 11 October 2018 - 07:29
#6
Posted 11 October 2018 - 15:27
#7
Posted 11 October 2018 - 17:31
Pa , evo. poredjenja radi ...736 W je jedna konjska snaga ...znaci , taj sa Boshovim motorom je tu negde a to je pola koliko ima Automatic sa malim cilindrom ...onaj veci sa motorom od 1800 W 2.5 konja , a to je kao Automatic sa velikim cilindrom ,,,taj je vec respektabilan i siguran sam da mu je brzina bar oko 50 km/h uz sigurno dobro ubrzanje ....pa, cim su stavili disk ...moj npr ima svega 250 W sto je 6 x slabije od Automatica sa malim cilindrom ,,,ali sve je podredjeno elektropogonu , pa se ne moze bas tek tako porediti ...ne zaboravite da elektro motori ugradjeni ovde imaju maksimalni obrtni momenat od nule do maksimuma kontinuirano i vuku ko ludi ...
Siguran sam da ce kako se bude povecavao broj ovakvih vozila doneti neku regulativu za to ...trebalo bi pitati Zorkinog gazdu kako stoji stvar sa tim , morao bi biti upoznat kad vec prodaje iste ...svedoci smo da sve napreduje jako brzo , ali po meni jaka je cena za PRC proizvod ...sasija je ista ili slicna kao sa benzinskim agregatom , ali elektropribor primenjen na E- vozilu , daleko je jeftiniji ...sve sto je novo ima jaku cenu , ali pasce to vremenom ...
#8
Posted 11 October 2018 - 20:33
Ne zaboravimo da kilovati E-pogona nisu isto što i kilovati benzinaca, što zbog, kako je Miša već objasnio velikog obrtnog momenta El. motora, što zbog gotovo nepostojećih gubitaka u prenosu pošto je motor direktno u točku.
Kad bih bar mogao da zavirim u šemu..
#9
Posted 12 October 2018 - 10:11
Naravno , kao i sve i ovo ima svoje mane , kad bi imao ovo , moras imati jos jedan , benzinski , ako hoces da imas autonomiju za putovanja, ako imas potrebu za tim , sve ostalo je ok ...ma, vozio bi ja to , samo moram se dogovoriti sa zenom kako to da izvedemo da zatvorimo finansijsku konstrukciju , mozda zenu pod autobus , zna ona to ...pa kad naplatimo ...
#10
Posted 12 October 2018 - 10:50
#11
Posted 14 October 2018 - 22:37
Vespica šminkeraj a ovaj veliki me podseća na one grčke tj indijske yamahice 4T od cca 90cc što svi cepaju...
Koji god od ova dva ne bi se bunio...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 15 October 2018 - 21:07
#13
Posted 21 October 2018 - 11:30
#14
Posted 21 October 2018 - 20:18
#15
Posted 22 October 2018 - 23:42
#16
Posted 25 October 2018 - 21:07
#17
Posted 26 October 2018 - 05:37
U svakim slučaju daleko su otišli sa usavršavanjem bez obzira što je kina
#18
Posted 30 October 2018 - 12:19
#19
Posted 30 October 2018 - 22:15
#20
Posted 31 October 2018 - 16:48
Ono sto je jasno , nema sta ...ostalo ...
Moze da nosi dvojicu od oko 80 kg ...( ili koliki su da su , nek se uklope u nosivost ...
Ova brzina od 45 km/h je zalosna , osim ako ne moze da se odblokira na neki nacin ...
Domet - autonomija : iznad 70 km ...da li moze toliko praksa bi pokazala , a Kinezi su skloni lazima ...
Savladava uspon od 24 stepena ...to je ok , ako je tako ...
Buka 55 decibela ...
Prenos isto kao na skuteru beskonacna promenjiva transmisija , cak jos bolje - maksimalni obrtni momenat od nule do maksimuma - bez gubitaka ...
Motor bez cetkica - nema sta da se haba , radi na 72 V , jak oko 3 HP ...znaci da ima 6 akumulatora od 12 V na red , to je 120 Ah ...nije lose i ti akumulatori su gelski , ne mogu da cure ...
Motor je ispod nogu , prenos na zadnji tocak preko remenica i kaisa , ima gasni centralni amortizer sa podesavanjem tvrdoce , ogroman prednji disk , nesto manji zadnji ...izgleda zaista respektabilno , u ubrzanje ne sumnjam , sigurno je jako dobro i sve bi to bilo lepo da max speed nije ogranicena na 45 km/h ...ako se to ne moze odblokirati na neki nacin , onda sve ovo gore pada u vodu ...prema izgledu , ta ciklistika bi ladno podnela tih 75- 80 km/ h , sve ostalo za takav izgled je sramota malo...
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users