Jump to content


Sprint Exactly by Neša BG


50 replies to this topic

#21 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 April 2019 - 23:04

Polako se prikupljaju delovi i rade se kalkulacije za prelazak na 70cc. Opet ima tu miksa delova i proizvodjača ali nadam se da će ta čorbica koja se kuva biti "ukusna"

Attached Files



#22 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 April 2019 - 23:12

Hehe italjanska corba,cilindar je portovan ili jos nije.

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2019 - 05:40

Meni poznat ovaj čorbuljak ? Da nije kymco glava ?

#24 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 April 2019 - 15:07

View PostVlatX, on 24 April 2019 - 23:12, said:

Hehe italjanska corba,cilindar je portovan ili jos nije.
Nije još. Biće samo izduvni kanal malo grebnut u širinu da se dobije na površini i to je to.

View PostMario, on 25 April 2019 - 05:40, said:

Meni poznat ovaj čorbuljak ? Da nije kymco glava ?
Glava je ona što sam od tebe uzeo. Malossi minarelli...

Vratio se cilindar sa obrade. Sad je 47,8 sa 7/100mm tolerancijom. Biće to fina gradska zujalica...

Attached Files



#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2019 - 15:43

7,3ccm će biti zapremina glave, inače identične su mina i kymco za M sport. Cilindar je u stock postavkama odličan, teško da šta može da se dobije a da se sa druge strane ne pogubi

#26 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 April 2019 - 16:46

Sad merim zapreminu glave sa uvrnutom svećicom metodom pleksija i dobijam rezultat 6cc. Nije mi sad jasno jer podatak u malossi sport temi je 6,8cc. Sad ti kažeš 7,3cc a ja merim 6cc. Sad mi ništa nije jasno :)

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2019 - 17:16

A ok onda sam ja permutovao sa nekom drugom, ipak se onda razlikuje kymco od minareli.. Ti uzmi slobodno tvoj rezultat ako si proverio dva puta

#28 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 April 2019 - 20:27

Proverio 3 puta i ne mogu da naspem više od 6,1cc. Sad je problem što sam kalkulisao sa vrednošću od 6,8cc. Što bi Pera kojot rekao "back to the drawing board"...

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2019 - 21:04

Pa kalkuliši po tvojim merama.. Kako stoji taj meteor, deluje kao malossi oko 3mm u čelu ?

#30 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 April 2019 - 22:01

Tako je 3mm je u čelu. Moram napraviti kalkulaciju c parametra tako da dobijem oko 12:1 kompresioni odnos a opet da malo podignem obrtaje jer cu ga upariti sa onim tg rs70 koji je na grani kraći od serijskog pa je i višlji sa rezonancom. Ako bih ga podesio na nekih 9000 rpm to bi bilo super. Mada sam dobio malo drugačije mere na portmapi od onih koje si ti dobio u analizi dr evo u odeljku base cilindri.

#31 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2019 - 22:26

Ja sam baš taj razmeravao, sad ako od bušenja nije otišao malo, mada sumnjam, nije to tomos sa 38 na 42, već par desetih

#32 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 April 2019 - 00:21

Sad sam ponovo merio i sa drugim novim spricom dobio sam 6,5cc. Merio tri puta i isto dobio. Naravno izmedju merenja sve isprano benzinom i izduvano kompresorom. Merio sam i serijsku glavu od kineza i dobio da je 4,5cc. Znači 6,5cc ubacujem u kalkulaciju...

Attached Files



#33 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 27 April 2019 - 20:10

Uradio sam ponovo kalkulacije i sa 1,4mm c parametrom dobijam 12,1:1 kompresioni odnos. To je optimalno. Sqush u glavi je 0,7mm tako da tinolom treba da dobijem 2,1mm. Za početak ga neću dirati na izduvu jer će obrtaji ipak biti preko 8500rpm. Portmapa mi je identična ovoj osim što mi je izduvni kanal širok 31mm

Attached Files



#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 April 2019 - 20:41

Ide taj cilindar opasno, mene je baš oduševio, i momenta i obrtaja... naravno nije midrace prangija ali je daleko od M sport-a

#35 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 28 April 2019 - 00:40

Izduva malossiev sport na krajnu brzinu bez greske,odlican cilindar za svaki dan.

#36 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 05 May 2019 - 10:56

Pakovanje DR-a je počelo. Mašina skinuta sa rama i demontiran serijski cilindar i uljna pumpa komplet sa plastičnim zupčanikom. Radilica rasterećena.
Prilikom brisanja magneta provalim da se alu limena obloga magneta odlepila. Izvučem je napolje i vidim da je jedan od magneta popustio. Detaljno očistim sve površine i epoksijem prvo zalepim magnet pa posle i alu oblogu tako da je sada ponovo sve fiksno kao što treba da bude.
Izmerio C parametar bez dihtunga i dobio da je 0,9mm vrednost. Znači dihtung ispod cilindra treba da bude 0,5. Imam klingerita različitih debljina pa je krenulo merenje. Nadjem klingerit 0,55 i od njega napravim dihtung. Spakujem sve po redu i posle montaže i konačnog stezanja glave dobijem squish 2,1mm i to je ono što sam po kalkulaciji i tražio. Kompresioni odnos 12,1:1. Planiram danas da ga vratim na ram i da ga upalim pa će biti i neki snimak do večeras...

Attached Files



#37 salevoodoo

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • MestoNovi Beograd
  • VozimPeda Zero

Posted 05 May 2019 - 14:25

Sve mi ovo izgleda poznato... Kad budeš spakovao mašinu slobodno se javi, prelazim 500km za razradu maksimum 10 dana. Nećeš ga valjda razradjivati uz Frušku Goru!?

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 May 2019 - 11:04

Uh, Nešo ...sećaš se replike iz filma ...tata , ja bi ovo radio ...i tata bi sine ...baš ti zavidim na poslu , pravi majstorski i ne ma sumnje da će biti majstorski urađen ! svaka čast na entuzijazmu i posvećenosti , pratimo vas ! :)

#39 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 May 2019 - 11:14

Bas si pogodio debeline dihtunga,fabricki sto dolazi uz kit je isto 0.5mm debeline.

#40 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 June 2020 - 19:12

Evo posle dosta vremena da i u mojoj temi nešto napišem... Nažalost od dr-a nema ništa :( Na bušenju je pobegao majstoru na preko 10 stotih tolerancije... Čim sam ga upalio čekićao je kao da je radilica prolupala... Posle skidanja sa bloka pregledam i radilicu i igličasti i sve je ok onda odnesem na merenje i drugi strugar ustanovi da je cilindar u ovalu i da varira od 10-11 stotih u odnosu na klip... Od tad skuter stoji i ne vozi se jer poznato je "u kovača tupa sekira". Sad je došlo vreme da se ponovo registruje pa ću morati da ga osposobim. Montiraću onaj turpijani serijski cilindar sa pede i sa njim na regu. Ako se pokaže da se korektno ponaša ostaće i duže dok ne iskopam neki kršteni 70cc cilindar...





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users