Jump to content


Cpi Gtr50 2005


276 replies to this topic

#241 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 September 2020 - 22:00

Svaki tako radi kad pravi vakum

#242 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 07 September 2020 - 21:15

Vakum pravi kad klip ide prema gore? Da li je moguce da dobija previse goriva na odredjenim obrtajima pa mi se zato juce cuo "baa" zvuk ispod 5k obrtaja? Da li da pocnem stelovanje sa iglicom na prvoj crti od gore? Tj skroz spustenom.

#243 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 September 2020 - 06:41

To baa je mršava smeśa, premalo goriva...

Iglica uvek od srednjeg podeoka treba da je na početku, najverovatnije ti je mršav na igli, ona reguliše srednje otklone ručice gasa

#244 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 September 2020 - 06:45

Kasnije mrdaš iglicu prema potrebi u skladu sa zahtevima agregata.. ako muče i dalje onda je podižeš (spuštaš seger), dok ako trokira onda uranjaš -spuštaš iglicu (dižeš seger)..

Uglavnom je pravilo da se na srednjem podeoku pronađe najbolja glavna dizna, tj ona koja radi na punom gasu kako valja, pa posle doteraš iglicom srednji otklon...

#245 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 08 September 2020 - 21:59

Imam 5 podeoka na igli. Bila je dizna 86 unutra i na 3 podeoku igle je bio zeger. Digo sam na 4ti nesto bolje al opet isto. Posumnjao sam na dovod goriva i izbacio sam slavinu i filter goriva. Pa posto mi je prelio bez slavine vratio sam samo slavinu nazad. I bio je nesto bolji rezultat al opet na niskim se gusio i gasio osim uz ponovno naglo dodavanje gasa. Maks je bilo 40 km sat i do 6200 obr. Da li bi smelo biti malo vazduha u crevu za gorivo? Ispustio sam ga al se opet pojavi.

Posted Image

#246 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 September 2020 - 22:49

Sto ne probaš sa nekim drugim filterom vazduha.. ili da ovaj zatvoris.. npr sa trakom spistiš 30% otvora mrežice

#247 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 09 September 2020 - 07:12

To za traku sam hteo da pitam pa zaboravio. Nazalost samo original i ovo moze da stane unutra.

#248 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 September 2020 - 08:14

Da da probaj da smanjis ulaz vazduha, ili da vratis original

#249 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 09 September 2020 - 22:36

Smanjio sam ulaz i posle stelovanja malo bolje bilo i spustao sam ga na 4, 5 k obrtaja i normalnije je bilo nego pre al posle par puta mi se ugasio i nisam ga mogao upaliti posle toga. Pre toga ler normalan i na pun gas je isao ok. Cekam lika da nadje vremena da preturi po garazi i nadje originalnu kutiju za vazduh.

#250 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 September 2020 - 22:39

Kako tu funkcionise plovak u karbu ?

#251 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 10 September 2020 - 08:28

Proverio sam ga rucno sa vazduhom.i zaptivao je.

I to mi je bilo cudno sto je presisao. Nije bilo smisla ako je plovak ispravan.

#252 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 September 2020 - 10:53

A da ne curi na vakum crevo, ako je membrana u ventilu puknuta

#253 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 19 April 2021 - 20:56

Pozdrav svima! :D Nisam odavno pisao na temi. Uglavnom kako je krenulo lepse vreme poceo sam da radim na skuteru u zavisnosti od slobodnog vremena. Posle par meseci trazenja uspeo sam da nadjem fabricku kutiju za vazduh, pokusao sam sa njom al motor je isao do maksimum 3500/400 obrtaja ali nije imao snage da krene.
Posle pronalazenja mulja u posudici za rashadnu tecnost odustao sam od fabrickog cilindra, buduci da sam pokusao sa vise drugih zaptivaca da resim problem curenja a originalni nisam mogao da nabavim

Posted Image

Setio sam se da je Mario prodavao LC cilindar od Pede koji bi pasovao na moj blok. Na moju srecu nije ga prodao i sto je jos bolje fabricki klip super pasuje na taj cilindar.
Posle kupovine zaptivaca poceo sam sa montiranjem cilindra na blok motora. Posto GTR ima ulaz i izlaz za vodu na glavi a ulaz je kod Pedinog cilindra je kao kod Yamahe Aerox sa strane na cilindru. GTR originalni sa leve i Pedin sa desne strane. Glavu sam odneo kod strugara da mi ureze M4 navoje za termostat i sraf za odzracivanje glave posto na odlivku to nije bilo uradjeno.

Posted Image

Posted Image

Cilindar mi je knap stao uz karburator. Od delova mi je trebalo samo crevo od grejaca za Yugo koje ima krivinu od 90 stepeni, i trebao sam da odsecem deo plastike koja stiti pick up i uljnu pumpu.

Posted Image
Posted Image



Posle sastavljanja sam na suvo probao da okrecem radilicu(na svu srecu) i primetio sam da klip udara u nesto i time sprecio vecu havariju. :D
Uglavnom klip je udarao na svecicu, posto ovaj na ovu glavu ide svecica sa kracim navojem pa sam uzeo BR8HS. Posle toga sam pokusao da ga upalim i nije hteo, skidao sam glavu da vidim da li sam dobro okrenuo klip i sve je bilo na svom mestu, razlog je bio slab akumulator. :D Posle punjenja akumulatora upalio je bez problema, vozio sam ga po ulici par puta i nije pokazivao simptome kao pre sem sto nisam imao duzinu puta da ga ubrzam iznad 40 km. Cim se popravi vreme trebao bi da ga probam na otvoren put i da ustelujem karburator i prenos. I primetio sam da mi rosi na vakum izlazu od slavine za gorivo, tako da bi i slavinu trebao da menjam.

Edited by Slave91, 19 April 2021 - 20:58.


#254 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 April 2021 - 19:58

Bravo Slavko, najzad masina da povuče kako valja..

Neka te dugo posluži taj Peda LC...

Crevo u kolenu za Yugo grejač je dobitno, i mene su isto tako uputili, ipak je krivina u preseku prava stvar ili da imas dovoljno mesta da savijes a da se ne zalomi...

#255 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 23 April 2021 - 21:45

Da li je moguce to sto nije imao snage sa fabrickom kutijom filtera zbog ove lulice? Unutrasnji precnik joj je 12 mm.

Posted Image

Posted Image

#256 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 April 2021 - 22:18

To je lulica sa kojom je redukovan vazduh za malu diznu i stock snagu

#257 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 24 April 2021 - 16:56

Kupio danas novu slavinu i htedoh da je zamenim al nista od toga. Na izgled ista i obe su M16 ali ova na CPI je sitni navoj dok je ova nova sa obicnim navojem. A nema mesta za neki reducir zbog sparinga od sasije sto prolazi ispod slavine.

Posted Image

Ima li neka mera na koju treba da se izbusi ako hoces rezonu i serijalu od cilindra ili da se drzim pecurke? Probao sam ga pre koje vece i isao je ko blesav, bez problema je navlacio preko 50 km/h. Imao sam problema sa spustanjem obrtaja tj. sporo je spustao a nekad sam morao da kocim da ga zaustavim. Glavna dizna 84ka pilotka 17.5 a iglica od 5 podeoka na drugom, oko 1.5 + krug odvrnut. Danas ga opet probao sa istom postavkom i ni blizu onoga pre koji dan. Tj krece da ubrzava pa ima zastoje, nikako preko 40 da navuce. U toku ubrzanja je poceo da trza. Podigao sam iglicu za jedan podeok al opet istva stvar. Evo je slika svecice. Ima li neko ideju odakle da pocnem?


Posted Image

Edited by Slave91, 24 April 2021 - 16:57.


#258 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 April 2021 - 21:35

Ako ne spusta obrtaje moguce da dobija negde fals vazduh, a moguce i da ti zaglavljuje sajla gasa

#259 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 25 April 2021 - 18:52

Prepakovo sam sve na Mikuni. I ide dobro bez prekidanja. Sa tim da sam mu stavio 88 diznu ovo ostalo je ostalo isto. Maks brzina mu je oko 58 km/h. Ovako mu remen izlazi.

Posted Image

Isao sam rutu Novi Knezevac-Sanad pa nazad skroz do Kanjize i posle nazad za Knezevac. Lepo ubrzava i start stigne do 6 k obrt i malo padne. Mislim da su 4.5 gr rolnice.
Jedan od problema sto mi se desavalo jeste kad mi stigne do 9k obrtaja sat krene da brljavi tj. obrtomer od sata.
Skoci sa 9 na 14k obrtaja odjednom i treperi mi crvena lampica. Proveravo sam sat i ustimovan je da lampicu pali na 12k i nesto. Drugi problem je kad sam isao za Kanjizu, tero sam ga od 40 pa do 50 km/h. I na ulasku u Kanjizu pri brzini od 50km/h culo se samo zap i ugasio mi se motor. Reko zalepio je, sisao sa motora i mogao sam bez problema da pomeram radilicu preko variomata. Sta mu moze biti? Posle kad sam stigao do pumpe sipao sam mu jos ulja iznad 3% mesavine. Posle nisam imao taj problem.

Edited by Slave91, 25 April 2021 - 18:56.


#260 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2021 - 22:17

Vidi ako je jednom zalepio, tj ugasio, onda moras otvoriti i počistiti sa klipa i iz cilindra te naslage..





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users