

Orion Apolon 50 4t
#41
Posted 20 November 2019 - 18:09
Zanima me kako da sredim karburator... Da li da zatvaram one rupice za vazduh na usisu ili da otvaram... Dizna je standard... Na usisu od 4 rupe jedna je zatvorena uz to i crevo od ibera izvuceno...
#42
Posted 20 November 2019 - 19:02
#43
Posted 20 November 2019 - 19:17
#44
Posted 21 November 2019 - 17:59
A da mi je veca dizna sam provalio dok sam se vracao sa posla... Rekoh aj da probam da zapusim prstom jednu rupu na usisu, od tri koje su ostale... Skuter je poceo na svojih max 35km/h da se gusi i usporava, i provalim ako mu dam vise vazduha da ce bolje da ide... Skinuo sam onaj deo na filteru gde su 4 rupe, ne ceo filter nego samo taj deo i razlika se i oseca i vidi na satu... Bolje ubrzava iz mesta i po ravnom navuce 45 i to relativno brzo... Nije to nesto ali u odnosu na to kako je isao (35) super je...
Jos ce to malo da se dotera a i trebao bih oprugice da zamenim, bas na malom gasu hvata... Sad razmisljam da uzmem fabricke opruge sa paknovima komplet ili da narucim neke da kazem krstene oprugice,da nisu prenategnute a da odvaja malo bolje...
#45
Posted 21 November 2019 - 21:53
#46
Posted 21 November 2019 - 23:51
#47
Posted 22 November 2019 - 18:53
#48
Posted 22 November 2019 - 19:35
Vidim po netu mast za rolnice... Da li treba to minimalno podmazati?
Kao trebalo bi da lakse kliznu gore... Sada su suve, kakve su i dosle sa varijatorom...
#49
Posted 22 November 2019 - 19:53
Vidi ako podmažeš malo bolje će kliziti i temp će manje napadati jedno mesto na zidovima u dugom max gasu..
Međutim mast će da sakupi prašinu feroda kvačila i time napravi neku smešu gde to može još da oteža klizanje da ne kažem dovede u debalans...
Sad Malossi piše i preporučuje svoji grafitnu mast, možda za neke veće variomate 250 ili 500cc gde su zatvoreniji variomati...
Ja svoje male nisam podmazivao, probao jesam ali nisam uočio nikakav benefit
#50
Posted 23 November 2019 - 10:07
Mario, on 22 November 2019 - 19:53, said:
Vidi ako podmažeš malo bolje će kliziti i temp će manje napadati jedno mesto na zidovima u dugom max gasu..
Međutim mast će da sakupi prašinu feroda kvačila i time napravi neku smešu gde to može još da oteža klizanje da ne kažem dovede u debalans...
Sad Malossi piše i preporučuje svoji grafitnu mast, možda za neke veće variomate 250 ili 500cc gde su zatvoreniji variomati...
Ja svoje male nisam podmazivao, probao jesam ali nisam uočio nikakav benefit
Ja koristim silicon spray za vario i rolnice. Kad se osuši ne skuplja prašine. Za benefite i ja nisam primjetio ali se na ruku vidi da lakše klizi.
#51
Posted 23 November 2019 - 19:36
#52
Posted 24 November 2019 - 15:57
Nema ni snagu koliko vidim, to ce da pici tako neko vreme pa ce da se nabaci neki bolji cilindar...
Edited by Bojan92, 24 November 2019 - 16:07.
#53
Posted 12 January 2020 - 21:38
Drugi problem je knedla, nikako da je otklonim, karburator cist... Ne reaguje da mu dodajem vazduh.. Mozda ce morati nov karburator... Na svako skroz pustanje pa dodavanje gasa zagusi pa povuce...
Inace, menjao sam ulje na autu pa pretekao litar, ne bi trebalo nista da mu fali... Nzm da li je polu ili ful sintetika 10-40
Edited by Bojan92, 12 January 2020 - 21:40.
#54
Posted 02 February 2020 - 21:14
Dosadile mi knedle pa sam rasturio karb ponovo... Iglicu sa sredine premestio na vrh, tj spustena iglica max dole i skuter sad skuter reaguje na gas 200% bolje, knedlu nema a max brzina sa 45 otisla u 60... Kretanje iz mesta i ubrzanje mng bolje...
Jedina stvar koja zeza, cini mi se u voznji posle nekih 400-500 metra pocne da na punom gasu odjednom gubi snagu i pocne lagano da usporava...
Sad cu da lupim, mozda membrana gubi vakum i spusta iglu i siber dole... Ne bih rekao da je vakum pumpica jer je radio normalno do sada, prelazio 5-6 km odjednom... Sumnjam na membranu jer kad se desi da pocne da usporava, pustim i dodam gas i vuce opet normalno... Neko misljenje?
Edited by Bojan92, 02 February 2020 - 21:19.
#55
Posted 03 February 2020 - 09:11
#56
Posted 03 February 2020 - 14:05

#57
Posted 03 February 2020 - 14:32
Ti sad možeš sa glavnom diznom, ukoliko.ih imaš naravno, da pronađeš najbolju spregu sa ovom pozicijom igle..
Karburator se uvek podešava u tri segmenta, glavna za ukupnu količinu, igla za 1/4 - 3/4 otklona i šraf za 0 - 1/4 otklona ručice i ler.. Naravno sve na sve utiče pa je potrebno kombinovanje, ali eto to je po PS-u
#58
Posted 03 February 2020 - 22:23
Sadasnja situacija je sledeca:
Pomerio sam iglu na gore za jedno mesto...i na nozicama se gusio cim dam pun gas... Vratio sam mu cep na filteru (onaj sa 4 rupe) i testirao jedno 3-4km... Tamo ovamo, ubrzanje super, krajnja oko 65 s tim sto ima bas malu knedlicu kad ga pustim na usporavanje pa naglo dam gas... Oseca se kad idem polako, kad idem brzo onda ne...
Morace jos da se testira, pa da probam opet iglu da spustim max ali sada sa ovim cepom na usisu... Nmm ni kada da testiram, sad testirao ali noc, hladno, posle kise... Ni uslovi nisu idealni...
Cekam neki lep dan, da nema ove knedlice skuter pici skroz zadovoljavajuce...
Kad se setim da je isao 40...
#59
Posted 03 February 2020 - 22:40
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users