

#21
Posted 21 May 2020 - 21:53
#22
Posted 22 May 2020 - 09:31
Probaj da nalovis remenicu sa pede et sa 2t agregatom,ona je linearna.
Dalje,moraš raskopati taj karburator jer vožnja sa kuhinjskim slundjerom i nije baš ok...
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#23
Posted 24 May 2020 - 21:08

Kada sam izvadio usisni ventil primetio sam da na klipnjaci ima lufta levo desno prema variomatu i magnetu,ne znam da li to tako sme da bude.Uglavnom nema nikakvih cudnih zvukova.
Promenio sam vunu u topu od auspuha,nisam dobio nista sa tim.Mozda sam stavio premalo nemam pojma probavam sutra opet.
Zanima me u vezi ovog karburatora posto vidim da kroz njega ide antifriz da li je to bolja varijanta ili da premostim creva sa glave da ne idu u karburator.Nekako mi logicnije da gorivo i vazduh budu hladni dok ulaze u cilindar,ali opet nisam siguran.




za koji dan stize malosi multivar i centralna opruga kvacila malosi bela 30 % ako ima na stanju ako ne onda neka od 22%.
jos uvek trazim rezonu koja bi mi izgurala serijalu i neki base cilindar 70cc ako imate kakav predlog ili za prodati slobodno pisite.Svaki predlog je dobrodosao.
i posle ovoga skuter ne ide preko 76 sa mojim 110 kila,jedino se ubrzanje pomerilo sa 6500 na 7000 pa opet do 9000 i 9500 na 76km/h.
#24
Posted 26 May 2020 - 19:52
I tako besan zbog svega resim da odem u Motomax u Sremskoj mitrovici od auspuha samo bullet sve ostalo se narucuje i ceka po 20 do 30 dana,Uzmem ja bullet odem kuci zamenim auspuh bez ikakvog stelovanja iceg odem da probam nista specijano skoro pa isto,stavim rolnice od 4 grama dosta bolje ubrzanje se pomerilo na 8000 pa do 9000 medjutim sve mi to nesto kao da vuce u prazno,po satu brzina jos manja nego pre.
Uzmem i Centralnu oprugu kvacila crvenu tnt 22% zamenim jos vise vrti u prazno skuter nema maximalu do 55 najvise.
Usput pokidam variomat zbog nedostatka alata za odvrtanje istog.U gradu nigde da se kupe teze rolnice od 5 grama.Ostalo mi je jos da probam sa tezim rolnicama pa da vidim dalje sta i kako.skuter vrti visoko u obrtaje a ne ide nikako kao kada vozis auto u prvoj,nikako da odlepi da krene da se krece,nesto mi sve to nelogicno vrti se na 9000 urlice a juri jedva 60,Sta mi je ciniti ljudi pomagajte:D
#25
Posted 26 May 2020 - 20:07

Evo i gde je pukao

naravno i bez plastika sto idu nazad na poklopac
A evo i kako nosac od bulleta odgovara za minareli bez da se nateze kao sivonja


a evo i link od gospodina za Auspuh da ne kupujete od njega https://www.kupujemp...er_id=655928014
Sve u svemu danas promasaj

Umalo da zaboravim matica na kvacilu nije mogao da se skine ni pomocu pistolja na kompresor pa je morala da radi brusilica,3 sata sam trazio po gradu novi maticu sa istim navojem,jednva nasao kod nekog majstora sa drugog motora skunuo
Edited by qxaxs, 26 May 2020 - 20:19.
#26
Posted 26 May 2020 - 20:36
ne može da vrti na 9000, tu već nema snage, serijski cilindar i bullet bi trebali raditi niže.. imaš u ovoj temi i bullet rezonu i onaj touring pa odgeldaj video
https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/
#27
Posted 26 May 2020 - 20:51
Mario, on 26 May 2020 - 20:36, said:
ne može da vrti na 9000, tu već nema snage, serijski cilindar i bullet bi trebali raditi niže.. imaš u ovoj temi i bullet rezonu i onaj touring pa odgeldaj video
https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/
Sutra cu snimiti kako se ponasa u voznji i koliko motor urla i vristi a ne ide nikako
#28
Posted 26 May 2020 - 21:13
Za serijsku centralnu fabrički pakuju.6,7g, pa onda kako smo ti rekli nesto nize..
Mozes da kombinujes 3+3 rolnice od dve tezine pa da dobijes prosek, tako sto svaki prvu stavis od jedne a svaku drugu od druge tezine
#29
Posted 26 May 2020 - 21:33
Ako se stavi tvrdja centralna kao sada u mom slucaju 22% rolnice treba da idu teze,nego sto su bile,podrazumevam da je sve bilo ok pre menjanja centralne.ispravi me ako gresim.U svakom slucaju probacu sa tezim rolnicama da trazim medjuubrzanje od 7500 do 8500.Mada se meni cini da je kod mene slucaj kao da kais ne izlazi do kraja u voznji.pre menjanja auspuha imao sam 76km/h na nekih 9000 obrtaja u maximali a sada imam 60 na istom broju obrtaja.S tim da motor radi bolje nego sto je radio,mislim na odziv gasa i kompletno stanje masine.Kad ga cujes mislis ovo ce na zadnjaka da podigne kad ono gore od serijale
#30
Posted 26 May 2020 - 21:54
#31
Posted 27 May 2020 - 20:11
Mario, on 26 May 2020 - 21:54, said:

Mislim da je kod mene problem sam variomat nesto mi kod njega nije ok,svakako sutra stize drugi "china mallosi"pa cemo da probamo
#32
Posted 27 May 2020 - 20:22
#33
Posted 28 May 2020 - 21:53

To cu sutra polako,ispobati iglicu u svim polozajima,razlicite gramaze rolnica i meriti vreme od 0do40 posto sam skontao da to ima na satu :)to ce mi biti neki orijentir sto se ubrzanja tice.
Sa ovim variomatom kais u zadnjim polutkama stoji najbolje sto moze ali izlaznost napred nije do kraja cak ni kad je pun gas na nogarama,mislim da je kratak kais 751 za to i da treba nesto duzi.Imam od NRG jedan u rezervi one je 801 ali misil da ce to biti previse

Sredio sam i deklu koliko je moglo

#35
Posted 28 May 2020 - 22:35
Mario, on 28 May 2020 - 22:11, said:
Bilo mi je jako cudno da rolnice moraju da idu 6 grama i vise jer nije mi prvi put da namestam ovaj bullet,jeste da je davno bilo ali znam da su rolnice isle ispod 5 grama,sto na kinezima,tako i na Nrgu sto sam imao oko 5.
Jednino sto ne znam gde da nabavim par dizni za ovaj karburator,ne znam ni koje odgovaraju za njega,
#36
Posted 28 May 2020 - 22:45
#37
Posted 03 June 2020 - 21:22




Uglavnom nisam stigao da slikam kompletan proces,bacen je spricgit smirglanje pa farbanje
Evo koja slika i kako je to ispalo na kraju




Uglavnom to ne izgleda tako lose,medjutim jako sam lose izlakirao,na suncu se vidi da nisam jednako lak bacio svuda i dosta magle je palo na vec ofarbane plastike.
Sacekacu dan dva da lak dobro stegne pa onda ponovo matiranje i lakiranje samo ovaj put cu mat lak,i pre toga cu dodati neke crvene nalepnice pa preko njih lak.
Nisam strucan bas za farbanje i los alat imam za to ali napravicemo da valja:)
#38
Posted 05 June 2020 - 20:49
#39
Posted 11 June 2020 - 19:52
Rolnice su 4,5 grama opruga centralna 22% maximalna brzina po satu 78 po ravnom,preko 80 kad je nizbrdica,po gps na ravnom 72.
kvacilo mi dosta rano hvata na oko 4k obrtaja.Variomat je kineski izlaznost oko 4mm fali do vrha,Kais 751x16,5.Medjuubrzanje je od 7000 do 8000 obrtaja stim da nece preko 8500 kao sto je islo sa fabrickim auspuhom caki do 9500.Probacu sa malo laksim rolnicama 4,2 gr da nabere jos 500 ili 1000 obrtaja da bar ide 75 po gps.i stavicu malo tvrdje oprugice kvacila da start bude bolji.
Mislim da ce to to biti neka maximala za Fabricki cilindar.
#40
Posted 11 June 2020 - 19:56



evo izlaznost



Attached Files
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users