Jump to content


Malaguti Firefox 15

F15

58 replies to this topic

#21 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 21 May 2020 - 21:53

Probacu sa 4,5 grama rolnicama i vraticu podlosku,veci mi je problem da ustelujem karburator,posto sa filterom vazduha nece nikako da ide,a bez njega brljavi pa sam nesto improvizovao sa komadima kuhinskog sundjera tanko iseceno pa u dva sloja na ulaz iz filtera,mada nisam skidao ceo karb jos uvek i ne znam ni koja je dizna.nisam pogledaoni one lepeze ispod.On lepo krene i zauka na8000 i onda padne na 6500 pa razvlaci polako do 9000.Mislim da cu za sada stati dok ne odlucim koji cu auspuh,dvoumim se da li da uzmem trek ili ce mi on biti slab za termogrupu,koja ce doci kasnije

#22 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 22 May 2020 - 09:31

Taj pad obrtaja je usled ne linearne remenice,klasična boljka svih skutera proizvedenih do 2000 i neke.
Probaj da nalovis remenicu sa pede et sa 2t agregatom,ona je linearna.
Dalje,moraš raskopati taj karburator jer vožnja sa kuhinjskim slundjerom i nije baš ok...

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#23 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 24 May 2020 - 21:08

Danas sam stigao malo da pogledam oko karburatora i ciscenja istog evo koji je karburator u pitanju.pise na njemu Motori minareli pv gurtner 12,glavna dizna je 70,igla je bila na prvom zubu,ja sam stavio na poslednji da pojacam malo gorivo.sve na njemu je fabricki,one lepezice i prirubnica.Attached File  99297047_254369272470048_4578154319689285632_n.jpg   1.15MB   16 downloads
Kada sam izvadio usisni ventil primetio sam da na klipnjaci ima lufta levo desno prema variomatu i magnetu,ne znam da li to tako sme da bude.Uglavnom nema nikakvih cudnih zvukova.
Promenio sam vunu u topu od auspuha,nisam dobio nista sa tim.Mozda sam stavio premalo nemam pojma probavam sutra opet.
Zanima me u vezi ovog karburatora posto vidim da kroz njega ide antifriz da li je to bolja varijanta ili da premostim creva sa glave da ne idu u karburator.Nekako mi logicnije da gorivo i vazduh budu hladni dok ulaze u cilindar,ali opet nisam siguran.
Attached File  99415346_248752106231096_478701270807347200_n.jpg   771.23K   17 downloadsAttached File  100061607_286781416050114_5964225920641269760_n.jpg   1.52MB   14 downloadsAttached File  100478286_260079808672286_6182554364020785152_n.jpg   1.47MB   16 downloadsAttached File  100969144_1490787581105820_6855821321239003136_n.jpg   531.96K   16 downloads
za koji dan stize malosi multivar i centralna opruga kvacila malosi bela 30 % ako ima na stanju ako ne onda neka od 22%.
jos uvek trazim rezonu koja bi mi izgurala serijalu i neki base cilindar 70cc ako imate kakav predlog ili za prodati slobodno pisite.Svaki predlog je dobrodosao.
i posle ovoga skuter ne ide preko 76 sa mojim 110 kila,jedino se ubrzanje pomerilo sa 6500 na 7000 pa opet do 9000 i 9500 na 76km/h.

#24 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 26 May 2020 - 19:52

Danas jedno jako lose iskustvo i jedan jako los dan za "tjuning"Stigao polovan malossi variomat za radilicu 16mm bez bolcne kod mene 13 mm,puknut iznutra na jednom zljebu gde dolaze rolnice,uglavnom neupotrebljiv.Covek od kojeg sam trebao da uzmem auspuh tecnigas rs 2 se ne javlja na telefon iako sam otisao u Sremsku kamenicu po auspuh,a dogovorili se da dodjem uglavnom dobro je ispalo ko zna sta bi mi poslao u paketu.
I tako besan zbog svega resim da odem u Motomax u Sremskoj mitrovici od auspuha samo bullet sve ostalo se narucuje i ceka po 20 do 30 dana,Uzmem ja bullet odem kuci zamenim auspuh bez ikakvog stelovanja iceg odem da probam nista specijano skoro pa isto,stavim rolnice od 4 grama dosta bolje ubrzanje se pomerilo na 8000 pa do 9000 medjutim sve mi to nesto kao da vuce u prazno,po satu brzina jos manja nego pre.
Uzmem i Centralnu oprugu kvacila crvenu tnt 22% zamenim jos vise vrti u prazno skuter nema maximalu do 55 najvise.
Usput pokidam variomat zbog nedostatka alata za odvrtanje istog.U gradu nigde da se kupe teze rolnice od 5 grama.Ostalo mi je jos da probam sa tezim rolnicama pa da vidim dalje sta i kako.skuter vrti visoko u obrtaje a ne ide nikako kao kada vozis auto u prvoj,nikako da odlepi da krene da se krece,nesto mi sve to nelogicno vrti se na 9000 urlice a juri jedva 60,Sta mi je ciniti ljudi pomagajte:D

#25 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 26 May 2020 - 20:07

Evo slike kako je stigao mallosi variomatAttached File  100562587_257128945506504_4686667853833699328_n.jpg   1.06MB   17 downloads
Evo i gde je pukaoAttached File  100377110_575706076656451_4722460586565173248_n.jpg   902.77K   25 downloads
naravno i bez plastika sto idu nazad na poklopac

A evo i kako nosac od bulleta odgovara za minareli bez da se nateze kao sivonjaAttached File  100521724_1735705529903537_8144045054562926592_n.jpg   628.4K   28 downloadsAttached File  100477534_339218060382029_1849149120766279680_n.jpg   820.51K   25 downloads

a evo i link od gospodina za Auspuh da ne kupujete od njega https://www.kupujemp...er_id=655928014

Sve u svemu danas promasaj :D

Umalo da zaboravim matica na kvacilu nije mogao da se skine ni pomocu pistolja na kompresor pa je morala da radi brusilica,3 sata sam trazio po gradu novi maticu sa istim navojem,jednva nasao kod nekog majstora sa drugog motora skunuo

Edited by qxaxs, 26 May 2020 - 20:19.


#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 May 2020 - 20:36

e jbg, tu se ostavljaju ključevi i otvara pivce, ovakav dan ne treba forsirati... imali smo ih svi...

ne može da vrti na 9000, tu već nema snage, serijski cilindar i bullet bi trebali raditi niže.. imaš u ovoj temi i bullet rezonu i onaj touring pa odgeldaj video

https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/

#27 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 26 May 2020 - 20:51

View PostMario, on 26 May 2020 - 20:36, said:

e jbg, tu se ostavljaju ključevi i otvara pivce, ovakav dan ne treba forsirati... imali smo ih svi...

ne može da vrti na 9000, tu već nema snage, serijski cilindar i bullet bi trebali raditi niže.. imaš u ovoj temi i bullet rezonu i onaj touring pa odgeldaj video

https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/
Koje je tezina rolnica na aeroxu sa bulletom r nisam nigde nasao


Sutra cu snimiti kako se ponasa u voznji i koliko motor urla i vristi a ne ide nikako

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 May 2020 - 21:13

Zavisi od centralne opruge, od težine vozača, od stanja klipa i cilindra, od podešenosti karburatora...

Za serijsku centralnu fabrički pakuju.6,7g, pa onda kako smo ti rekli nesto nize..

Mozes da kombinujes 3+3 rolnice od dve tezine pa da dobijes prosek, tako sto svaki prvu stavis od jedne a svaku drugu od druge tezine

#29 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 26 May 2020 - 21:33

To kondam da mogu da kombinujem rolnice da bi nasao nesto sto mi odgovara,
Ako se stavi tvrdja centralna kao sada u mom slucaju 22% rolnice treba da idu teze,nego sto su bile,podrazumevam da je sve bilo ok pre menjanja centralne.ispravi me ako gresim.U svakom slucaju probacu sa tezim rolnicama da trazim medjuubrzanje od 7500 do 8500.Mada se meni cini da je kod mene slucaj kao da kais ne izlazi do kraja u voznji.pre menjanja auspuha imao sam 76km/h na nekih 9000 obrtaja u maximali a sada imam 60 na istom broju obrtaja.S tim da motor radi bolje nego sto je radio,mislim na odziv gasa i kompletno stanje masine.Kad ga cujes mislis ovo ce na zadnjaka da podigne kad ono gore od serijale

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 May 2020 - 21:54

Nezz da li kapiraš izlaznost na variomatu, jedino sa najjačom snagom ide razmena prenosa do kraja, u ostalim slučajevima se vario ne sklopi do kraja i remen ne izbaci dovoljno...

#31 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 27 May 2020 - 20:11

View PostMario, on 26 May 2020 - 21:54, said:

Nezz da li kapiraš izlaznost na variomatu, jedino sa najjačom snagom ide razmena prenosa do kraja, u ostalim slučajevima se vario ne sklopi do kraja i remen ne izbaci dovoljno...
Evo sta ja kapiram i koliko znam :) ako su prelagane rolnice motor moze da vrti dosta visoko ali izlaznost nije do kraja tako da kranja brzina nista,ako su preteske motor nema snage da ide u obrtaje i opet krajnja 0 bodova isto i ubrzanje.treba naci odgovarajucu tezinu za svaku promenu na skuteru ,treba da ubodem tezinu rolnica da zadrzava obrtaje u rezoni i gde je auspuh najaci,a ujedno da ne budu prelagane da moze variomat da istera do kraja.
Mislim da je kod mene problem sam variomat nesto mi kod njega nije ok,svakako sutra stize drugi "china mallosi"pa cemo da probamo

#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 May 2020 - 20:22

Tako je.. najveća snaga je u centru rezonance, i tu izgura najvišlje remen i ide najbolje.. i ispod i preko toga je lošije

#33 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 28 May 2020 - 21:53

skontao sam da sam napravio ogromnu gesku kupovinom KN filtera i probavanjem stelovanja sa istim,Danas je stigao kineski KOSO variomat nesto vecih dimenzija od standardnog sa dubljim zljebovima za rolnice,i jos 3 seta rolnica 8,6,4 grama,nisam imao vremena da isrpobam detaljno sve.zaboravio sam najbitniju stvar a to je da odnos vazduha i goriva,boju svecice nisam ni proveravao jer je skuter isao nezadovoljavajuce lose.Tek posto sam vratio fabricku kutiju vazduha skuter je poleteo,sa 4,5 grama rolnicama drzi medjuubrzanje na oko 8000 obrtaja do nekih 66.68 po satu dalje nisam ni probavao.Attached File  100714499_246964426720985_4086704911637544960_n.jpg   1.41MB   17 downloads
To cu sutra polako,ispobati iglicu u svim polozajima,razlicite gramaze rolnica i meriti vreme od 0do40 posto sam skontao da to ima na satu :)to ce mi biti neki orijentir sto se ubrzanja tice.
Sa ovim variomatom kais u zadnjim polutkama stoji najbolje sto moze ali izlaznost napred nije do kraja cak ni kad je pun gas na nogarama,mislim da je kratak kais 751 za to i da treba nesto duzi.Imam od NRG jedan u rezervi one je 801 ali misil da ce to biti previseAttached File  100671875_269277654455138_5080583738618806272_n.jpg   599.09K   24 downloads
Sredio sam i deklu koliko je mogloAttached File  100696913_711906639375750_622788249538002944_n.jpg   841.93K   22 downloads

#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 May 2020 - 22:11



View PostMario, on 26 May 2020 - 21:13, said:

Zavisi od centralne opruge, od težine vozača, od stanja klipa i cilindra, od podešenosti karburatora...



Nisi prijavio, al eto ja napisao po defaultu, karb se podrazumeva da je podesen

#35 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 28 May 2020 - 22:35

View PostMario, on 28 May 2020 - 22:11, said:

Nisi prijavio, al eto ja napisao po defaultu, karb se podrazumeva da je podesen
Kod njega se plastika preko dekle sarafi na 2 sarafa zajedno sa kucistem filtera vazhuda pa me je to mrzelo da skidam i stavljam svaku put zato sam i stavio KN zato je i urlao preglasno.Sada je dosta bolje i izvodivo je da se namesti sa ovom diznom 70 ali mislim da necu dobiti nista na maksimalnoj brzini sa ovim auspuhom,i ovim prenosom.Mozda i gresim.
Bilo mi je jako cudno da rolnice moraju da idu 6 grama i vise jer nije mi prvi put da namestam ovaj bullet,jeste da je davno bilo ali znam da su rolnice isle ispod 5 grama,sto na kinezima,tako i na Nrgu sto sam imao oko 5.
Jednino sto ne znam gde da nabavim par dizni za ovaj karburator,ne znam ni koje odgovaraju za njega,

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 May 2020 - 22:45

Postoje dizne za gurtner-a m6 isto kao i za dellorto ali bez grave.. Ako ne nasjes mozes i dell m6 dizne da pobrusis na glavi i samo zarezes liniju za odvrtač

#37 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 03 June 2020 - 21:22

Evo malo nastavak radova posto je bilo dosta kise ovih dana nisam se vozikao pa sam resio da sredim malo masinu,krajnju rezultat nije bas zadovoljavajuci,morace ponovo da se matira i prelakira mat lakom.
Attached File  101577519_700823970489243_883578234254393344_n.jpg   1.49MB   16 downloadsPrvo rastavljanje
Attached File  101574502_962881034131679_1942722641236328448_n.jpg   1.22MB   17 downloadspa malo gitovanja Attached File  101689407_278558399863222_6618794544462823424_n.jpg   764.28K   20 downloadsAttached File  101532684_187020982592822_7465993323388338176_n.jpg   1.03MB   24 downloads
Uglavnom nisam stigao da slikam kompletan proces,bacen je spricgit smirglanje pa farbanje
Evo koja slika i kako je to ispalo na kraju Attached File  101559599_1067083723692961_5864905046734405632_n.jpg   990.48K   26 downloads
Attached File  101398315_1069662376761775_5120655332518920192_n.jpg   936.86K   25 downloads
Attached File  101629696_543671392983234_9121276721448878080_n (1).jpg   991.71K   27 downloadsAttached File  101837132_274268297270685_3946038019659661312_n.jpg   951.97K   22 downloads
Uglavnom to ne izgleda tako lose,medjutim jako sam lose izlakirao,na suncu se vidi da nisam jednako lak bacio svuda i dosta magle je palo na vec ofarbane plastike.
Sacekacu dan dva da lak dobro stegne pa onda ponovo matiranje i lakiranje samo ovaj put cu mat lak,i pre toga cu dodati neke crvene nalepnice pa preko njih lak.
Nisam strucan bas za farbanje i los alat imam za to ali napravicemo da valja:)

#38 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 05 June 2020 - 20:49

jos uvek se igram oko prenosa,koja duzina bolcne treba da bude,kod mene je 40mm

#39 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 June 2020 - 19:52

Danas sam promenio karburator i prirubnicu stavio diznu 76.karburator je kineski 17,5 marka gmx,Iglica na najbogatije boja svecice na punom i srednjem gasu bas kako treba.
Rolnice su 4,5 grama opruga centralna 22% maximalna brzina po satu 78 po ravnom,preko 80 kad je nizbrdica,po gps na ravnom 72.
kvacilo mi dosta rano hvata na oko 4k obrtaja.Variomat je kineski izlaznost oko 4mm fali do vrha,Kais 751x16,5.Medjuubrzanje je od 7000 do 8000 obrtaja stim da nece preko 8500 kao sto je islo sa fabrickim auspuhom caki do 9500.Probacu sa malo laksim rolnicama 4,2 gr da nabere jos 500 ili 1000 obrtaja da bar ide 75 po gps.i stavicu malo tvrdje oprugice kvacila da start bude bolji.
Mislim da ce to to biti neka maximala za Fabricki cilindar.

#40 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 June 2020 - 19:56

Attached File  103826586_272482780827979_8962653075885024069_n.jpg   421.01K   15 downloads
Attached File  103746485_392107601746692_2141211785403666232_n.jpg   403.6K   18 downloads
Attached File  103558368_651596145570723_6616522738293894870_n.jpg   547.49K   22 downloads

evo izlaznostAttached File  103753179_550732628943230_5361895435475780884_n.jpg   259.35K   22 downloads

Attached File  103937987_220925402200345_8001822335579731194_n.jpg   486.57K   22 downloads
Attached File  103780489_557669168280196_2628302762466274657_n.jpg   364.24K   17 downloads

Attached Files







5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users