
Uzeo sam Naraku cilindar i glavu za 70 cc iglicasti i set dizni do 88.
Nisam nista ispratio sa slikama u toku rada,jer je bilo bas dosta komplikacija sa skidanjem termostata i onog drugog cuda sa stare glave i prebacivanja na novu,uglavnom nekako sam sve to namestio.
Sve sam radio bez skidanja masine sa rama pa je bilo dosta nezgodno pogotovo sto imam samo bocnu nogaru.
Sve uredno sam skinuo ocistio blok od starog dihtunga,promenio iglicasti bolcnu i termogrupu.Nasuo destilovanu vodu za prvu ruku,Namestio glavnu diznu 88 navukao gorivo i upalio iz drugog puta.
Podesio sam ler gas da se ne gasi ustelovao extra vazduh i ostavio motor da radi nekih 3 sata uz povremeno davanje gasa i vozikanje po dvoristu.
Posto ne mogu da docekam da se razradi posteno oko 9 sam otisao u voznju i opalio jedno 80 km po lokalu do 50 na sat i ne vise od 6500 obrtaja sa rolnicama od 8 grama.
Sutradan sam bio slobodan i od pola 10 ujutro do jedno pola 3 sam potrosio 2 rezervoara goriva.Sid-Sremska mitrovica-Sid oko 80 km.
Sid-Jamena-Sid isto tako oko 80 km u oba pravca.Posle podne Sid-Sot-Sid oko 30 km,zakljucio sam da je bilo dosta razrade pa sta bude.
Citajuci forum iz necije teme sam video da je najoblje radio sa diznom 82 ja navrnem 84 stavim rolnice 4,5 grama i iglicu sa gurntera 12 posto je na ovom kineskom karburatoru neka mnogo tupa.
Uglavnom zavrnem pun gas iz mesta guta neke knedle nikako ne ide na manjem otklonu gasa nepravilno radi,vec kad razvije neku brzinu onda je sve kao ok medjutim odusevljenja nigde,najbolje povlaci tj radi od 60 do 80 na sat i sam start kad izguta knedle ili sta je vec.
Nikako da namestim da taj start bude ok da on krene.Probam sa Pecurkom i istom diznom 84 sve super sto se starta tice povlaci kao lud ali nema snage posle previse vazduha i krajnja jedva 65.Pa sam za danas zavrsio.Sutra vracam Gurtnera 12 i probavam sa manjom diznom 82.Cini mi se da sam pogresio i sto sam uzeo taj kineski karburator i ovaj bullet auspuh.Sutra cu snimiti sve pa pomagajte da ustelujem ovo cudo