

Nrg Power 70->150cc By:rade
Started by rade007, Jul 10 2020 08:31 PM
68 replies to this topic
#21
Posted 13 July 2020 - 12:28
Ja sam dobro prosao,malo sam koljeno ogulio.Imao sam moto jaknu,pa je dobro proslo...
#22
Posted 13 July 2020 - 19:13
Slozio sam budget overrange,sad je zakucanih 11300rpm.Oscilacije su unutar 100-200rpm i to je odlicno.
Na malossi-u je max sto sam izvukao na test dionici bilo 97 uzbrdo i 120 nizbrdo.Sad samo sa ustekanim overrangeom bez nekih stelanja finesa sam dobio 101 uzbrdo i 123 nizbrdo.
Jedan dan treba opet sa SR-kom probati,kao i isprobati polini variomat sa ovime.
Za info brzine od serijale do midrace setupa
Serijala sa bacvicom 73 uzbrdo i 97 nizbrdo
Sport pro mk2 sa bacvicom 84 uzbrdo i 112 nizbrdo
Sport pro mk2 sa Nardom 101 uzbrdo i 123 nizbrdo
Pocele pripreme za registraciju,skinuo sam Narda i kotac koji ima 130 umjesto 140 gume.U šteku sam nasao solidnu gumu koju sam odnio namontirat na drugu felgu iz šteka.

Evo i donora gume i premontirano

Neki specijalac je polakirao i gumu,pa je to drot cetkom na busilici postrugano dole i namontirano

Naravno i sc36 spuh sa Purejeta za regu

Kupio sam i nov aku od 6Ah za SR-ku,pa ce nrg naslijediti srkin,posto ovaj stari od 4Ah ne moze ni okrenuti masinu,ili jedva okrene.
Corector je slozio elektronsku blokadu,pa moram ovih dana to pokupiti i ustelat.
Regan i opran,Corectorova blokada radi perfektno.Na valjcima izmjereno 39km/h,polica i tehnicki 365kn




Ako kog zanima sa serijskim spuhom juri 102 gps-a zalegnut.Na ravnom uspravan drzi 92-3gps-a
Fora komba...
Na malossi-u je max sto sam izvukao na test dionici bilo 97 uzbrdo i 120 nizbrdo.Sad samo sa ustekanim overrangeom bez nekih stelanja finesa sam dobio 101 uzbrdo i 123 nizbrdo.
Jedan dan treba opet sa SR-kom probati,kao i isprobati polini variomat sa ovime.
Za info brzine od serijale do midrace setupa
Serijala sa bacvicom 73 uzbrdo i 97 nizbrdo
Sport pro mk2 sa bacvicom 84 uzbrdo i 112 nizbrdo
Sport pro mk2 sa Nardom 101 uzbrdo i 123 nizbrdo
Pocele pripreme za registraciju,skinuo sam Narda i kotac koji ima 130 umjesto 140 gume.U šteku sam nasao solidnu gumu koju sam odnio namontirat na drugu felgu iz šteka.

Evo i donora gume i premontirano

Neki specijalac je polakirao i gumu,pa je to drot cetkom na busilici postrugano dole i namontirano

Naravno i sc36 spuh sa Purejeta za regu

Kupio sam i nov aku od 6Ah za SR-ku,pa ce nrg naslijediti srkin,posto ovaj stari od 4Ah ne moze ni okrenuti masinu,ili jedva okrene.
Corector je slozio elektronsku blokadu,pa moram ovih dana to pokupiti i ustelat.
Regan i opran,Corectorova blokada radi perfektno.Na valjcima izmjereno 39km/h,polica i tehnicki 365kn





Ako kog zanima sa serijskim spuhom juri 102 gps-a zalegnut.Na ravnom uspravan drzi 92-3gps-a
Fora komba...
#24
Posted 13 July 2020 - 19:16
Update:
Serijala sa bacvicom 73km/h uzbrdo i 97km/h nizbrdo
9500rpm
Sport pro mk2 sa bacvicom i 17.5karbom 84km/h uzbrdo i 112km/h nizbrdo
9800rpm
Sport pro mk2 sa Nardom 101km/h uzbrdo i 123km/h nizbrdo
11300rpm
Sport pro mk2 sa sc36 81km/h uzbrdo i 108km/h nizbrdo
9000rpm
Sport pro mk2 sa kratkim ZX-om 98km/h uzbrdo i 117km/h nizbrdo
10000rpm
Svi setupi su postelani karbom i prijenosom
Serijala sa bacvicom 73km/h uzbrdo i 97km/h nizbrdo
9500rpm
Sport pro mk2 sa bacvicom i 17.5karbom 84km/h uzbrdo i 112km/h nizbrdo
9800rpm
Sport pro mk2 sa Nardom 101km/h uzbrdo i 123km/h nizbrdo
11300rpm
Sport pro mk2 sa sc36 81km/h uzbrdo i 108km/h nizbrdo
9000rpm
Sport pro mk2 sa kratkim ZX-om 98km/h uzbrdo i 117km/h nizbrdo
10000rpm
Svi setupi su postelani karbom i prijenosom
#25
Posted 13 July 2020 - 19:21
Evo i da ubacim drag race dok je Nardo bio u full steli,nije ipak brzi od SR-a 172cc,ali nije ni daleko.
#26
Posted 26 August 2020 - 19:46
Jucer sam nasao vremena pa sam isao otvoriti 50cc masinu koja je izvorno bila na ovom Poweru.Imala je pojacani luft do strane variomata i isla je radilica blago unutra-van.Sumnjao sam u dosjed lezaja.
Stanje 35000km,nikad nista dirano po masini.
Prvo raskopana termogrupa
Stanje iznenađujuce dobro,jedino ima garezi po cijeloj masini radi propustanja karika.
Zateceni zazori su 1.25 i 1.7mm





Stanje cilindra jako dobro,jedva primjetan zubic u vrhu,bez ljepljenja i bilo kakvih brazdi



Onda sam otvorio blok,unutra more garezi,ali lezaji nisu zujali

I vodena pumpa sa 35tkm na grbaci,ipak se isplati platiti original vodenu pumpu.KOK semering je bio

I naravno,ono sto sam i mislio
Imao sam jednu serijsku 50cc radilicu koju sam po PS-u izvadio iz ovih blokova di je 70cc,tamo su novi Koyo lezaji,pa sam to odlucio sloziti u ovaj blok.
Nisam nista hladio,samo grijanje i klik klik
Prije sklapanja su blokovi oprani Dimerom.Malo sam pocistio navoje na radilici,tak da su sad top.
Vodena je ostala ova koja je i bila,samo je vodobrusnim pociscena,napacana mascobom i stavljen novi semering.
Kupio sam OEM pia 50 karike i iglicasti,uzeo Athena set dihtunga


Jedan brezon u cilindru je pukao kad sam jos skidao masinu,pa je sad izvadjen seraf i slozen m7 navoj,pa ce mi bit potreban brezon koji iz m7 prelazi u m6

Malo pohonao cilindar da bolje legnu nove karike koje su na 0.25mm zazoru.


Trenutno sam u ovoj fazi stao,pa cu zavrsiti koji naredni dan
Izgustao se jesam,isprobao sve kaj sam imao doma.Usput sam generalno uredio umornu 50cc masinu i odlucio skuter staviti u prodaju.
Pa sam izbacio 70cc masinu dole i ukopcao 50cc


Evo i okacio gore 50cc


Slozio gore sc36 spuhce,izbunario 5.7 role,ubacio novi serijski centralni,serijske federe kvacila,original vario i sve iz steka za u prijenos.Samo dekl sam selio,posto mi dekl iz steka nije bas bajan.17.5 karb sa 64 diznom


Odradio je jedno sat vremena uz lagane voznjice.Pumpa ulja opet drka,pa cu morat prorovat po steku i slozit drugu gore.

Ubacio sam drugu uljnu,to poodzracio,razradio nove karike i postelao sve to skupa.Bio spreman za prodaju.
Sa Suhim se dogovorio da idemo na trip,pa posto je on bio na 50cc,odlucio sam i ja ici sa 50cc.Full serijala ima malu krajnju,pa sam ubacio ditek polutku,multivar i kratkogranog ZX-a

Bilo je malo muke sa stelanjem jer je powerband jako uzak i visoko smjesten,ali slozio sam,iako su mi odmah govorili skidaj to dole gurat ces uz brijeg...
Serijski centralni na ditek polutku
Srednji federi kvacila iz leovince seta
5.4gr rolice(ovo je ciljano da lagano prevrtava,kako u brdima nebi izasao iz powerbanda)
Okretaji kroz ubrzanje 9700-9900 rpm
Dizna 64,igla 2.zub,seraf smjese krug i 15min.
best brunch wilmington nc
Evo i par slika sa tripa





Metnuo bacvicu

Nisam nikako zadovoljan,ponasa se kao kratki zx samo sa puno manje snage,trazi da se vrti jako,a moment 0,tako da sam sa multivarom dosao do 5.4gr rolica sa ljubicastim federom i srednji federi kvacila.Posto nisam bio zadovoljan brzo je sletio dolje,iako se prije korektnije ponasao.
73 uzbrdo i 93 nizbrdo
Nakon toga je uslijedio Nardo,koji se nikako ne poklapa sa konusom na cilindru,tako da tu pusta i prdi.
Sa njim sam slozio ditek polutku,srednji federi kvacila i 4.45 rolice u multivaru.
Veliko mrtvilo je na sve ispod 7000rpm,em sto cilindar ne moze napuniti auspuh,a jos pored toga pusta na flanđi.
Kad se zavrti osjeti se moc,ali odazivi kasne i to nikako nije za svaki dan.Zavrtio sam ga 10400rpm i tu je vec cilindar mrtav.
Brzine nisam isprobavao,jer ga smatram neupotrebljivim

Na posljetku vratio sc36,isti kao sc46 samo bez katalizatora,izvorno dolazi na Purejetima.
Ljubicasti,serijska polutka,serijski federi kvacila i 6.85gr rolice u Multivaru.Ide jako lijepo,ne dernja se i zivahan je na gasu.
Vrtim ga 8600-8800 rpm,kraj je na 9300rpm.
Uzbrdo 71km/h,nizbrdo 99km/h
Krajnja po ravnom zalegnut 93km/h po satu.Uspravan drzi 80-85km/h ovisno o vjetru.
Dobra komba...
Stanje 35000km,nikad nista dirano po masini.
Prvo raskopana termogrupa
Stanje iznenađujuce dobro,jedino ima garezi po cijeloj masini radi propustanja karika.
Zateceni zazori su 1.25 i 1.7mm





Stanje cilindra jako dobro,jedva primjetan zubic u vrhu,bez ljepljenja i bilo kakvih brazdi



Onda sam otvorio blok,unutra more garezi,ali lezaji nisu zujali

I vodena pumpa sa 35tkm na grbaci,ipak se isplati platiti original vodenu pumpu.KOK semering je bio

I naravno,ono sto sam i mislio
Imao sam jednu serijsku 50cc radilicu koju sam po PS-u izvadio iz ovih blokova di je 70cc,tamo su novi Koyo lezaji,pa sam to odlucio sloziti u ovaj blok.
Nisam nista hladio,samo grijanje i klik klik
Prije sklapanja su blokovi oprani Dimerom.Malo sam pocistio navoje na radilici,tak da su sad top.
Vodena je ostala ova koja je i bila,samo je vodobrusnim pociscena,napacana mascobom i stavljen novi semering.
Kupio sam OEM pia 50 karike i iglicasti,uzeo Athena set dihtunga


Jedan brezon u cilindru je pukao kad sam jos skidao masinu,pa je sad izvadjen seraf i slozen m7 navoj,pa ce mi bit potreban brezon koji iz m7 prelazi u m6

Malo pohonao cilindar da bolje legnu nove karike koje su na 0.25mm zazoru.


Trenutno sam u ovoj fazi stao,pa cu zavrsiti koji naredni dan
Izgustao se jesam,isprobao sve kaj sam imao doma.Usput sam generalno uredio umornu 50cc masinu i odlucio skuter staviti u prodaju.
Pa sam izbacio 70cc masinu dole i ukopcao 50cc


Evo i okacio gore 50cc


Slozio gore sc36 spuhce,izbunario 5.7 role,ubacio novi serijski centralni,serijske federe kvacila,original vario i sve iz steka za u prijenos.Samo dekl sam selio,posto mi dekl iz steka nije bas bajan.17.5 karb sa 64 diznom


Odradio je jedno sat vremena uz lagane voznjice.Pumpa ulja opet drka,pa cu morat prorovat po steku i slozit drugu gore.

Ubacio sam drugu uljnu,to poodzracio,razradio nove karike i postelao sve to skupa.Bio spreman za prodaju.
Sa Suhim se dogovorio da idemo na trip,pa posto je on bio na 50cc,odlucio sam i ja ici sa 50cc.Full serijala ima malu krajnju,pa sam ubacio ditek polutku,multivar i kratkogranog ZX-a

Bilo je malo muke sa stelanjem jer je powerband jako uzak i visoko smjesten,ali slozio sam,iako su mi odmah govorili skidaj to dole gurat ces uz brijeg...
Serijski centralni na ditek polutku
Srednji federi kvacila iz leovince seta
5.4gr rolice(ovo je ciljano da lagano prevrtava,kako u brdima nebi izasao iz powerbanda)
Okretaji kroz ubrzanje 9700-9900 rpm
Dizna 64,igla 2.zub,seraf smjese krug i 15min.

Evo i par slika sa tripa





Metnuo bacvicu

Nisam nikako zadovoljan,ponasa se kao kratki zx samo sa puno manje snage,trazi da se vrti jako,a moment 0,tako da sam sa multivarom dosao do 5.4gr rolica sa ljubicastim federom i srednji federi kvacila.Posto nisam bio zadovoljan brzo je sletio dolje,iako se prije korektnije ponasao.
73 uzbrdo i 93 nizbrdo
Nakon toga je uslijedio Nardo,koji se nikako ne poklapa sa konusom na cilindru,tako da tu pusta i prdi.
Sa njim sam slozio ditek polutku,srednji federi kvacila i 4.45 rolice u multivaru.
Veliko mrtvilo je na sve ispod 7000rpm,em sto cilindar ne moze napuniti auspuh,a jos pored toga pusta na flanđi.
Kad se zavrti osjeti se moc,ali odazivi kasne i to nikako nije za svaki dan.Zavrtio sam ga 10400rpm i tu je vec cilindar mrtav.
Brzine nisam isprobavao,jer ga smatram neupotrebljivim

Na posljetku vratio sc36,isti kao sc46 samo bez katalizatora,izvorno dolazi na Purejetima.
Ljubicasti,serijska polutka,serijski federi kvacila i 6.85gr rolice u Multivaru.Ide jako lijepo,ne dernja se i zivahan je na gasu.
Vrtim ga 8600-8800 rpm,kraj je na 9300rpm.
Uzbrdo 71km/h,nizbrdo 99km/h
Krajnja po ravnom zalegnut 93km/h po satu.Uspravan drzi 80-85km/h ovisno o vjetru.
Dobra komba...

#27
Posted 26 August 2020 - 22:14
E jbt koliki belaj sa svim tim auspusima.kada je 50-ka.. Kako su legle karike, ima li prizvuka zveckanja ? Koliko ste presli u trip-u sa kratkim ZX-om, kako ide u brdo ?
#28
Posted 26 August 2020 - 23:13
A moras isprobati jbg...
Nema prizvuka,karike su pomalo sjele,radio je jedno 3x po 30min u leru i vozio sam ga sa serijskim auspuhom laganije prvih 50km.Uz to je jos bilo dodano ulje u tank,a i sama pumpa ulja je malko jace podesena.
Evo nakon 600km



Nema nikakvog crnila,tako da smatram da su dobro sjele.Cilindar i klip imaju 36000km
Nema prizvuka,karike su pomalo sjele,radio je jedno 3x po 30min u leru i vozio sam ga sa serijskim auspuhom laganije prvih 50km.Uz to je jos bilo dodano ulje u tank,a i sama pumpa ulja je malko jace podesena.
Evo nakon 600km



Nema nikakvog crnila,tako da smatram da su dobro sjele.Cilindar i klip imaju 36000km
#29
Posted 26 August 2020 - 23:20
Presao ravno 500km u jednom danu.
U brdo ide odlicno,nije upadao u nikakve rupe,ali je namjerno podešen da blago prevrtava,iz iskustva to nakon 70-100km voznje i grijanja prijenosa bude taman.Ono penjanje iz Rijeke u Grobnik je kriminalno,ima valjda sigurno 15km konstantne uzbrdice i temperatura odlazi preko polovine.
Na putu prema Rijeci u jedan ogroman dugacki brijeg sam morao stati,pun gas 3-4km,max opterecenje,brzina nije presla 55km/h i malo po malo cajger temperature je dosao crticu do crvenog.
Zanimljivo je da imam gore kiler koji je skoro duplo veci od originalnog,a uspio sam 50cc naterati u crveno.
U brdo ide odlicno,nije upadao u nikakve rupe,ali je namjerno podešen da blago prevrtava,iz iskustva to nakon 70-100km voznje i grijanja prijenosa bude taman.Ono penjanje iz Rijeke u Grobnik je kriminalno,ima valjda sigurno 15km konstantne uzbrdice i temperatura odlazi preko polovine.
Na putu prema Rijeci u jedan ogroman dugacki brijeg sam morao stati,pun gas 3-4km,max opterecenje,brzina nije presla 55km/h i malo po malo cajger temperature je dosao crticu do crvenog.
Zanimljivo je da imam gore kiler koji je skoro duplo veci od originalnog,a uspio sam 50cc naterati u crveno.
#30
Posted 04 September 2020 - 19:10
Evo naletio i dugograni ZX,pa je valjalo i njega isprobati.
Ditech polutka
5.3 role
Ljubicasti
Srednji federi iz leovince seta(mogli bi i najmeksi,ali trenutno ih nemam,a serijski su premeki)
Okretaji kroz ubrzanje 9200-9400rpm
Sutra cu jos isprobati stanje sa serijskom polutkom,jer mi je djelovalo da sa njom to malo bolje radi,pa cu izvuci zakljucak.
Trenutno najbolji auspuh koji sam probao na piaggio 50 agregatu.Momentan,ima snage iz niskih,a lijepo ide kad se zavrti na tih 9400 koji nisu previsoki.


Ditech polutka
5.3 role
Ljubicasti
Srednji federi iz leovince seta(mogli bi i najmeksi,ali trenutno ih nemam,a serijski su premeki)
Okretaji kroz ubrzanje 9200-9400rpm
Sutra cu jos isprobati stanje sa serijskom polutkom,jer mi je djelovalo da sa njom to malo bolje radi,pa cu izvuci zakljucak.
Trenutno najbolji auspuh koji sam probao na piaggio 50 agregatu.Momentan,ima snage iz niskih,a lijepo ide kad se zavrti na tih 9400 koji nisu previsoki.



#31
Posted 05 September 2020 - 01:33
5 difuzora ima, kolika je razlika u dužini grane, da li samo na njoj ima ili i na difuzorima ?
#33
Posted 05 September 2020 - 08:30
Interesantno, nisam znao da ZX po definiciji ima u dve verzije da se kupi... a logično je, čak je AC i LC različit
#35
Posted 20 March 2021 - 16:14
Ti si doktorirao ove prerade 🙂. A reče nekad kad si sa mc2 imao muke da se više ne bi upuštao u tako nešto 😂
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#36
Posted 21 March 2021 - 21:47
Glava slozena,Zvonkec si je dao puno truda,samo na centriranje glave smo potrosili 2h,posto svjecica nije u centru bilo je egzibicija.
Uglavnom slozili smo da se glava na suzava kad smo ju skinuli za 1.5mm.Slozeno je i da cijelim predjelom ima jednak squish u odnosu na klip.



Cilindar je nazalost fasovao,orulio se nikasil dok je tokaren cilindar.Da se to jos voziti i iskoristiti,ali nabavio sam drugi cilindar pa ce vjerovatno drugi gore.

Nabavljena i Malossi glava,pa ce se mozda kemijati sa glavom koja ima centralno postavljenu svjecicu.
picture hosting for forums
Cilj je spustiti masinu i dobiti ju u centar.Spustam ju da mi ne udara u poprecnu cijev rame koja se nalazi ispod sica.
Pa sam gledao sto i kako i odlucio okrenuti nosac kontra,posto inace tuce u ojacanje usice bloka


Eto to je provizorno slozeno i spremno za varenje,pa je i povareno




Odlucio sam i pojacanja napraviti



Uglavnom slozili smo da se glava na suzava kad smo ju skinuli za 1.5mm.Slozeno je i da cijelim predjelom ima jednak squish u odnosu na klip.



Cilindar je nazalost fasovao,orulio se nikasil dok je tokaren cilindar.Da se to jos voziti i iskoristiti,ali nabavio sam drugi cilindar pa ce vjerovatno drugi gore.

Nabavljena i Malossi glava,pa ce se mozda kemijati sa glavom koja ima centralno postavljenu svjecicu.

Cilj je spustiti masinu i dobiti ju u centar.Spustam ju da mi ne udara u poprecnu cijev rame koja se nalazi ispod sica.
Pa sam gledao sto i kako i odlucio okrenuti nosac kontra,posto inace tuce u ojacanje usice bloka


Eto to je provizorno slozeno i spremno za varenje,pa je i povareno




Odlucio sam i pojacanja napraviti



#39
Posted 22 March 2021 - 16:16
Radiću delaš te nosače kao serija sa trake, mogao bi pisati piaggiu da poruče ako im zatreba..
Koliko si kopao taj AC, imaš li detaljnini info..
Koliko si kopao taj AC, imaš li detaljnini info..
#40
Posted 22 March 2021 - 17:01
Hahah,svaki je sve bolji i bolji,a nekoliko sam ih i prodao.
Ovo je serijska portmapa,gore sam stavio svoju tuniranu.
how to get a spring break body
Ovo je serijska portmapa,gore sam stavio svoju tuniranu.

6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users