Clan Nyzvo mi poklonio termogrupu,cilindar je nov nov,samo je vlasniku prije njega cilindar vjerovatno pao na pod i puklo je jedno pero,a drugo napuklo.Tako da sam odrezao i drugo da ne pukne u voznji.Hvala na tako lijepom poklonu. :icon_thumright:
Kako sam htio tvrđe selene za nosac,a nisam htio placat neke bijesne cifre od 50-60e za komad gume isao sam napraviti kemiju.
Originalne selene sam odrezao na pola,kako bi mi ostali u centru i kako bi bio siguran da je ta guma dobro spojena sa zeljezom,iako to svejedno nikam nejde.
Ljepilo jos uvijek nije full stegnulo,vjerovatno za tu debljinu treba par dana da se osusi.
Ja sam si pripremio regler od sp180.Posto nemam original dzek od sp-a,a idu neke lude stopice,onda sam dio polemio direktno,a dio slozio na stopice..Sve lijepo po PS-u spojio i zalio tekucom plastikom.
Napravljena narudzba
Jasil 52mm
Lezaji i semerinzi RMS set
Malossi iglicasti
Zegeri klipa
Mikroremen
Nakon nove idemo u slaganje.
Shema nosaca sa ljepilom za sajbu ne igra,napravio hard test piganja selena i sve je ispucalo,tako da to ide van.
3 dana trazio sve zive i mrtve selene i iskopao nesto sto bi uz sitne preinake islo gore.Frend je na popust uzeo selene vec,pa vise o tome kad dodu kod mene. :hello:
Selene sam preuzeo,trebat ce male preinake na tokarskom raditi.Prosiriti rupu za osovinu i vanjski FI samnjiti za koju desetu.
Felge se pripremaju,skinuo sam gumu gore i lagano krenuo u smirglanje.
Danas sam sa ovim u ducanu izmikaso neku boju,uzeo u RAL-u tamno sivu i u nju dodao 5gr srednjih srebrnih zrnaca.Tako da bude neka gun metal,vidit cemo kako ce ispasti.Zapisao sam kakav je mix u pitanju pa cu objaviti ako se nekome dopadne.Farbat cu dekl,rucke kocnica(jer su razlicite boje ova za doboš i moja)i felge.
Ljubo budem sve napisao kad zavrsim preradu.
Felge i deklici pripremljeni i polakirani.
Boja na slici bas nije kao u stvarnosti,bit ce slike kad bude dnevnog svjetla.
Evo i slika po danu,nisam bas nesto odusevljen sa bojom,ali ajde moze proc.
Pristigli su dijelovi za sklapanje masine
Bio kod Zvonkeca na tokarenju,pripasivali smo selene na nosac
Prvo potokarili vanjski FI na mjeru
Sutra sloziti pipak za vakum,promjeniti selen amortizera i nadam se sklopiti masinu.
Bolcnu od 172 sam skratio na 150cc mjeru,jer je originalna imala poprilican zub.
Krenulo se jucer sa radovima
Prvo izbusena 5mm rupa i urezan navoj m6 za pipac od vakuma
Ispresan stari selen amortizera.Evo usporedba stari vs novi
Uz dosta muke slozen novi gore,nikako nisam mogao nacentrirat piksu i gumu,ali pametniji je popustio
Nakon toga je masina sklopljena,sve sjelo savrseno i prvim udarcem se otkocila radilica.
Ugrađeni semerinzi i lagano se krenulo u sklapanje termogrupe.Ona prerađena bolcna,novi osiguraci klipa
Onda sam stavio serijski dihtung limeni koji mjeri 0.3mm i krenuo sa mjerenjem squisha i gađanjem onog sto sam prethodno mjerio
Sa 0.3mm dihtungom sam dobio direktno ono sto sam i mjerio. 1.1 mm squish i kompresiju 11.7:1.
Odlucio sam se malko smanjit squish i podici cilindar posto sam prelivne sirio prema dole da se to moze napraviti.Tako sam ubacio Malossi dihtung od 0.5mm i dobio 1.2-1.25mm squish sto ispada 11.5:1 omjer kompresije.
Pa je dosla gumica,tanko namazao diht masom i stegnuo
Slijedece na red je dosao usis.Nasao sam u steku jednog kao nov,pa sam ubacio karbonske lamelice 0.4mm i odrezao granicnike.
Ugradio nove pakne
I komplet oprao getribu i blok i sklopio getribu omjera kao na SP-u
Onda sam se malo divio kak to dobro izgleda sa NRG DT felgom i konacno nesto sto do sad nismo imali na forumu.Kombinacija BB bloka iz 94.g i NRG dijelova iz 2008.g
Dalje na red je dosao anlaser,prvi kojeg sam otvorio je imao potrosene cetkice,pa sam isao otvarati drugog u kojeg je usla voda.Na kraju sam od dva slozio jedan.Pocistio,posmirglao,ispuhao,podmazao,polakirao i to na kraju izgleda ovako.
Onda se sklopilo paljenje,ventilator,plastike hlađenja.Tu sam potrosio dosta vremena jer sam trazio serafe,pa ih cistio,pa poneke skracivao na mjeru ,cistio i prao dijelove itd.
Pa evo i masine kad je poprimila svoj oblik
Jutros su stigle Mitasice Touring Force
Raskopao sam zadnju polutku i unutra stanje kriminal.Mast kao ljepilo,sve zapeceno i potroseno,pa sam raskopao i drugu polutku.Detaljno pocistio,pregledao izvadio i ocistio semeringe i na kraju sve sklopio i stavio Malossi mrg mast.Sad radi perfektno.
Onda sam oprao kvacilo i zvono,nasao najbolji centralni feder koji sam imao i to sve sklopio.
Variomat također opran i stavljene za pocetak 19x17 rolice od 13.5gr i novi klizaci.
Oprana je i ugrađena uljna pumpa,novi mikroremen i novi zupcanik uljne sa iglicastim lezajem
Također novi Mitcuboshi remen i to sve poserafano.Zaboravio sam slikat.Dosta mi je bilo za danas,pa sam samo naserafio dekl na 2 serafa i okinuo sliku.
I uz tesku muku sam nabacio masinu gore,seleni ulaze jako knap u nosac pa je bilo malo zafrkancije.Uz to sam skuter potklocao dosta lose pa se sve to zibalo sim-tam dok sam nabacivao masinu.Ali evo gore je i sjela je savrseno.
Lagano je pocelo pripasivanje svega sa 50cc masine gore,bit ce dosta egzibicija da sve sjedne kako treba.
Eto to bi bilo to za jucerasnji dan,danas nastavak...
I onda vrhunac,skuzio da su zice od namotaja gnjecave i rastopljene,tako da sam namotaje skinuo i mislio zamjeniti komad koji nije dobar.Ali ispostavilo se da nista nije dobro,pa sam se odlucio za druge namotaje.
Na drugim namotajima sam slozio da sve pase na 50cc bobinu/cdi,izvukao minus koji je dodatno trebao i slozio dzek za blokadu.
I onda vrhunac svega,sve spojim i slozim,reko da vidim jel ima iskre,ono nista,mrtvi namotaji.Bio sam ljut ko ris,cijeli dan se zajebavam bzvz.Dvoje namotaja iz šteka neispravni.Preostaju jos jedni,ti su sigurno ispravni jer su bili na posudbi kod jednog decka i radili su mu. :hello:
Saga se nastavlja...
Slozio sam i trece namotaje,radili su jucer,danas vise ne rade...eto nezz sta bi rekao osim da sam izgubio zivce.Sta sam god taknuo nije valjalo.
Anlaser sam ponovno raskapao jer je samo skljocalo.Ovaj put sam ga rastavio u atome,pocistio sve kontakte i sad radi.
Preradio sam airbox,iskoristio tubu od sumecih tableta
Slozio uljnu pumpu gore.
Na Mikunio je netko stavio kraci uvodnik sajle pa do pol gasa klipic nije mrdao i to sam slozio pa na kraju lijeva gorivo iz karba,tako da je sletio dole i sad je dellorto 20.5 gore.
Auspuh sam mislio sa SR150 stavit ali se ispostavilo da imam sp180 granu koja je kraca i ne pase,tako da je auspuh sa skippera trenutno gore
Kablove sam sve izolirao,tekucom plastikom dzekove zatvorio i sve provukao da ne smeta
Slozeno dugo i kratko svijetlo da rade istovremeno
Jos uvijek nije bilo prvo paljenje jer su me namotaji izdali,tako da moram nabaviti drugo.
Kupljena celjust i disk sa ST200,jos sam u nabavci vilice pa bum i to slozio gore ako ga ne zapalim prije...
Bilo je jos pi*darija i sranja,tako da nisam puno slikao jer nisam imao zivaca jos i za to.
Danas spojio upaljac,da se na nekom tripu moze mobitel pripuniti
Spojeno direktno na plus akua.Slozio sam osigurac u original kuciste osiguraca.Napajanje zarulje sam slozio preko pozicije za osvjetljenje tablice koje postoji u instalaciji,ali Poweri tih godina za nase trziste nisu imali osvjetljenje tablice.Tako da kad rade svjetla radi i osvjetljenje tablice.
Spojit cu jos osvjetljenje kade,samo moram pronaci kuciste lampe od osvjetljenja gepeka ili tablice na autima.
Prije svega namotaji su bili ispravni, u instalaciji od 50cc sam omotao skupa bijelu i zelenu i zato nije bilo iskre.
Shema spajanja sa 50cc cdiem nije urodila plodom jer je skuter isao u rikverc :laughing7:
Onda smo spojili drugacije i tada je isao u naprijed,ali je stupanj predpaljenja bio fulan i trebalo je opet raditi preinake da se skuter moze ugasit na kljuc.
Tad sam poludio i sve pocupao van i ponovno sve prelemio na original bobinu/cdi sa sr150 i sad je dobro.
Ovdje sam otpilio zeljezo sa neispravne bobine i zavario si nosac bobine na ramu.Na zeljezo sam sa zadnje strane popikao m5 matice da se serafi kao i cdi.To malo pobrusio,pofarbao i nosac gotov.
Ugrađeno je do kraja i svjetlo u kadi,Nyzvo je donirao svjetlo osvjetljenja tablice i ledicu sa nekog GM-a,pa je i to zbrikano na prekidac.
Skuter je danas malo provozan i odradio je dosta na leru da to sve malo sjedne na svoje mjesto.Punjenje akua je gotovo zakucano na 14.3v,tako da je to idealno.Zmigavci,svjetla,anlaser su ispravni i rade bez problema.
Evo i video,napisao sam prvi start,iako nije,ali je prvi ispravan start :laughing3:
Imam problem sa obrtaljkom na kilometar satu,ne radi kako treba i dosao sam do zida.Pokusavao sam uzeti signal sa drugog mjesta(pikap,bobina,kabal svjecice),ali nista nije urodilo plodom.Ako tko ima kakvu ideju ili rijesenje za taj problem bio bih jako zahvalan.To mi nije bilo na kraj pameti da nece raditi kako treba...
Mi smo se i dopisivali oko te obrtaljke i dosli do zaključka da nije kopatibilna tabla od 50ccm na 150 ccm usled drugačijeg paljenja i namotaja, odnosno drugačijih impulsa.
Vrv ce se javiti neko od elektronicara pa mozda i to resis.. Steta bi bila da taj detalj ne radi, a posvetio si jako puno vremena i novca da sve bude picikato 👌
Ako ti svetla rade na naizmeničnu struju probaj uzeti signal za obrtomer sa sijalice ili sa sauha. Pogotovu ako ti obrtomer pokazuje malo obrtaja sa pikapa, naizmenična struja ima veću frekvenciju jer ima 4 magneta a pikap za jedan obrtaj ima jedan signal. Tako sam ja kod mene vezao jedan stari analogni obrtomer i radio je ekstra. Ovi novi digitalni imaju mogućnost odabira signala tako da njih možeš povezati gde hoćeš.
Jedino još imaš mogućnost uzeti signal za obrtomer sa namotaja pre reglera, jedini problem je da napon nije previsok za obrtomer. Možeš elektronikom sniziti napon bez ispravljanja i time ne menjaš frekvenciju koja je potrebna za rad obrtomera.
Probao sam sa zute zice uzeti i opet ne pokazuje dobro.
Ovo za elektroniku je vec van moje domene,pa sam se pomirio da obrtaji nece pokazivati kako treba...
Da se javim sa ponekim novostima,bio je Corector kod mene i nismo uspjeli osposobiti sat,probali smo sa raznih mjesta povuci signal,ali nista nije urodilo plodom,tako da se moram pomiriti da nece tocno pokazivati.Bar je za sad tako,ako se u međuvremenu ne otkrije neko riješenje.
Izmjerili smo i omažu senzora temp,pa ce Corector sloziti varalicu koja ce pokazivati radnu temp,jer ovako otpojen samo blica.
Desilo se jos da je sajla gasa postala prekratka,falilo je valjda 1cm da ju airbox ne napinje.Nije se dao spustiti ler gas.Nakon malo razmisljanja izmjesten je polozaj razdjelnika za 2cm blize masini,tako da sad sve funkcionira.
Pala je i štela prijenosa,pa sam na serijskom variomatu presao sa 13.5 na 11.6 rolice i 7700rpm u ubrzanju.Trebalo bi jos nijansicu lakse.Skuter je zivnuo fenomenalno i ide iznad mojih ocekivanja.
Probao sam i multivar i sa njim je start cudo.Na njemu su trenutno 12.9 rolice,a za neku finesu bi trebao 12-12.5gr jer sad vrti 7500-7600rpm.
Na drag dionici ovako nabrzaka postelan ide 2km/h sporije od 172 Aprilie,ima potencijala jer je ovo mjereno bez plastika pa je i aerodinamika bzvz,a i getriba je duža nego na Apriliji.Na kratkoj šniti razvije 115gps-a kao od šale.
Dizna je ostala 90 koja je prvotno i ubacena jer je smjesa bombica.Na 20c budem opet prestelao na manju vjerovatno.
Stigao je i veliki vizir sa Runnera ST,pa je odmah namontiran gore plug&play
Ostalo je jos neke finese porediti i idu plastike gore.Vilicu od ST-a jos uvijek nisam nabavio... :hello:
Sklopljene plastike,jedini dio koji je jako knap je plastika pod repom,smeta joj malo BB regler.Nisam nista pigao za sad jer ide na knap knapova.
Ovdje biljezim kilometrazu kad je pocela voznja sa 150tkom,danas je prvi put provozana malo više.
Skuter ide fenomenalno za 150tku,cak su pali i prvi drag raceovi jer je dacerovs dosao,vazdušar jebe keve do 80km/h i tu drzi 180tku naburgijanu za duzinu,kasnije 180 ode za 3-4 duzine.