Jump to content


Power 70 By Challenbeen


38 replies to this topic

#1 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 03 November 2021 - 22:15

Kako sam se pridružio i ovom forumu, mislim da je okej da predstavim i svoj skuter.

"Piaggio NRG Power 50 DD LC 2006"

Od skutera sam napravio pravi mali projekt.
Imao sam prije ovoga 3 Piaggio skutera, MC3, Power 2005 i 2007 godište. MC3 je bio tjuniran do bola, a poweri su bili tu samo za preprodaju jer su uletili za malo para. Na MC3 modelu uz pomoć nekih članova foruma, restaurirao sam skuter do zadnjeg šarafa i zadnje plastike. Taj skuter je imao jednu manu, a to je bilo katastrofalno svijetlo za noćne vožnje, te mi je smetao način kako se podiže sjedalo.
Power ima noćno svjetlo savršeno, dok se sjedalo može dignuti dok skuter radi. I tako, tražeći skuter skoro 2 mjeseca, pronašao sam skuter 270 km dalje od mog mjesta. Igrom loših slučajnosti, na moju sreću išao sam u tom smjeru par dana nakon što sam komunicirao sa vlasnikom. znači 9 mjesec 2021 godine.
- Pokupio sam ga nakon detaljnog pregleda, i dan poslije oko 15h sam krenio iz Pule prema Pagu. Put je prošao dobro, samo mi je gmizao kad se prijenos jako zagrijao. Kasnije sam ustvrdio da je to do starog remena. Kad je stigao kući, kroz par dana dobio je dostojanstven servis i skuter se vozao kao serijala sa bačvicom baš milo. Odlučio sam u malo vremena da ću ga stjunirati i već sam znao koji setup želim, dobro provjeren za putovanja preko 100 do 250 km u jednoj vožnji. Tako sam nabavio od frenda jedne OEM blokove netaknute sa malo kilometara, nikad otvarane i na njima sam složio kompletnu novu mašinu. Promijenjeno je sve na njoj osim šarafa koji spajaju getribu (završni prijenos) te koji spajaju blokove. Svi novi zupčanici, remenja, vodena pumpa, radilica, ležajevi, igličasti, termogrupa, šelne, reparacija karba, multivar, obične potuke, malossi centralni ljubičasti, ležaj getribe, ležaj dekla (traži se još jedno deklo), nova prirubnica, reparirana zadnja čeljust i pronađena crna OEM čeljust od Runnera, prednja čeljust je maknuta i stavljena reparirana od MC3 modela dvoklipna, promijenjeni žmigavci, sad su bijeli i snažni, pripremljeni za ugradnju 7% duži primar, ditech polutke koje su jutros presložene za piaggio, i sve se za sad čeka novi auspuh.

Serijske blokove sam rasprodao, auspuh također (zbog dobre cijene), tako da sam ostao na ovim blokovima za sada. Napravio sam na novom setupu oko 200 km razrade na bačvici, te sam tako spremio skuter za novi rezo spuh. Na svim skuterima, vozio sam se isključivo na Motul Scooter Expert 2T i pokazao mi se odlični dvotaktol za base i midrace kiteve. Gume su na njemu: zadnja Molas ML50, prednja Hoop B03, savršena kombinacija. Skratio sam maksimalno sa fotkama a pun album možete pogledati tu: https://postimg.cc/gallery/t6HgzHf


Attached File  01.jpg   260.89K   20 downloads

Attached File  02.jpg   269.48K   20 downloads

Attached File  03.jpg   126.39K   18 downloads

Attached File  04.jpg   253.75K   17 downloads

Attached File  06.jpg   203.25K   20 downloads

Attached File  07.jpg   130.67K   21 downloads

Attached File  08.jpg   111.12K   19 downloads

Attached File  14.jpg   157.45K   20 downloads

Attached File  15.jpg   160.55K   17 downloads

#2 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 03 November 2021 - 22:33

Potpis dijelova:

1. Dr. Evolution 70 cc - novi senzor, nova plastika prihvata vode, novi pržunjeri i matice glave
2. Yasuni R Kevlar - nove matice za spuh
3. Malossi Multivar 2000 - 7,2 Malossi Rolice (RAZRADA)
4. Dellorto 17,5 - dizna 82, A22 igla, nova prirubnica (u dolasku drugi karb)
5. Malossi karboski usis 0,30 mm
6. Ditech pomična linearna politka pripasana na Piaggio nepomičnu polutku + Malossi ljubičasti centralni + serijsko OEM kvačilo i zvono sa žutim federima
7. Top Perfomance Corsa radilica, Koyo Japan ležajevi, Corteco semerinzi Koyo Igličasti ležaj, OEM Piaggio vodena pumpa, novi zupčanici radilice, novi mikroremen
8. OEM Piaggio remen, ventilvar OEM
9. Koyo ležaj dekla, Koyo ležaj prijenosa i corteco semering, 7% duži primar 14/46
10. Brembo čeljusti nanovo reparirane sa OEM dijelovima, nove Ferodo OEM pločice, spremljena hengtong prednja čeljust nova za swap


Slaganje je odrađeno metodom (toplo-hladno) grijani blokovi, a ležajevi i radilica zaleđeni.
Što se tiče Powera, imam neke stvari sa njime u planu, još nije gotovo slaganje. Želio bih probati još 9% duži Malossi sekundar, promijeniti prednje vilice, staviti Polini karb, urediti neke estetske sitnice i što prije montirati bočnu nogaru (nju moram srediti prvo).

#3 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 04 November 2021 - 07:56

Dobro dosao I ovde, po meni to je jedan od lepsih skutera pia grupacije.
Kako sam radio u mestu odakle si,video sam mozda 5 NRG power skutera i svaki izgleda kao da je izasao iz fabrike,od toga su 3 bile turpije.
Kazi mi, jesi produzenje uzeo neko aftermarket ili si isao na sigurno deljenje i uzeo reduktor od Zipa 2?
Nastavi sa takvim entuzijazmom, kao i sa pisanjem na forumu.

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

#4 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 04 November 2021 - 08:20

Primar je od Piaggio Diesis 50 (2002g), na getribu sam nekidan slučajno naletio i to u okolici Zadra, došao sam po Morini Ditech polutku kod čovjeka, vidim u dvorištu sastrane, i pitam ovako kakvi su ovo blokovi (felga ofarbana, zaribana radilica ali getriba netaknuta), čovik kaze od Diesis, ja brze bolje frendu poslao poruku jel što valja, čovik rekodno odgovori na whatsapp, i eto je u mene.

Otok Pag ima staru tuning scenu, ali je dosta zapuštena. Vjerovao ili ne u Novalji gdje si radio, ima 6-7 komada SP180 u vrhunskom stanju (kolekcionarski primjerci) koji su u garaži pod ključem i 2 legendarnih i očuvanih Italjet Dragster 180. Meni ti skuteri nisu napeti koliko mala tablica (50cc) kad ljudi gledali kako na 100 na sat zaobilaziš auto kao velik motor. E tu su čari koji mene gonu da ovo radim.
Za Powera imam svašta u planu, ostaje samo vrijeme i pare da se sve realizira.

#5 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 04 November 2021 - 11:53

Jeste to je najjace kad sa 50cc preletis neki auto sa 2sec drzenje pungas :D, ko zna sta pomisle kad vide haha.

#6 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 04 November 2021 - 11:56

Upravo to, imao sam jako sličan setup na MC3, sas nešto slicno radim sa powerom, samo daleko napredniji...



#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 November 2021 - 16:47

Lep Pia NRG i još lepši setup...ovo je za mene najbolja mera za svaki dan, znači upravo to što si sklopio...jak gusani cilindar sa 2 karike, base auspuh i ostale propratne komponente koje si stavio...I to sve da se vrti do 10.000 a ti samo da uživaš s osmehom ispod kacige...

Dok sam vozio Jetforce, najviše sam se navozao sa sličnim setupom, Malossi Sport 70 je bio montiran...sećam se bez ikakvog razmišljanja skočim na skuter i opalim 220 km-a u danu...da ne razmišljam da li će negde stati...

Jedino bih na tvoj setup nabacio 19mm phbg umesto tog 17.5mm i obaveno produženje prenosa...

#8 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 04 November 2021 - 22:14

Da, CP19 Evolution je u planu svakako, ali do tad, moram se zadovoljiti sa 17,5 - A22 iglom te 82 diznom. Ne znam što će mi duži primar getriba od 7%, ali svakako sam htio nabaviti 9% duži sekundar od Malossia, pa se možda jednom to dvoje iskombinira.

#9 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 06 November 2021 - 11:45

Daj malo slika radova oko skutera ako imas,nesto na sta bi neki vlasnik trebalo da obrati paznu itd...

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk



#10 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 06 November 2021 - 14:00

View Postvlayco, on 06 November 2021 - 11:45, said:

Daj malo slika radova oko skutera ako imas,nesto na sta bi neki vlasnik trebalo da obrati paznu itd...

Dobro, to stvarno mi nije problem. Power 50 je jako jednostavan za održavanje, samo se mora znati što treba održavati. Najbitnije je promijeniti na godišnjoj bazi prošao 5.000 km ili 1 km, - antifriz, ulje u kočnicama, ulje u getribi (završni prijenos), (na šarafu ispusta ulja u getribi treba promjeniti svaku 2 izmjenu bakrenu brtvu kao i na samim kočnicama, ima ih 4 komada (2 naprid i 2 nazad) provjeriti tlak u gumama i provjeriti vilice dali dobro amortiziraju. Znači ovo što sam naveo, možda i nije po servisnom manualu, ali da bi mašinu što duže zadržao besprijekorno zdravom, te stvari treba na godišnjoj razini provjeriti. Poslije tih tekućina, daleko najvažnija stavka je provjera remena, mikro remena i rolica. Remen mora biti zdrav, iznad 18,00mm po mome pitanju, (nov je 18,8mm), mikro remen mora biti lijepo rastegnut i bez lufta! Idemo dalje - filter zraka mora biti svakih 1.000 km izvađen, opran u mješavini i vraćen nazad, a preporuka čišćenja karba je svakih 10.000 km ili poslije makadam vožnje. Moj savjet vezan za svijećice: isključivo Champion marka, RN3C za blokiranu serijalu, RN2C za odblokiranu serijalu sa minimalnom diznom 64, a RN1C je za kiteve 70cc i jače stvari :) naravno, tu se radi o toplinskim vrijednostima, a upotrebu sam sam testirao i to mi se pokazalo najbolje, tako da mogu dati taj savjet.

Najbolji savjet kojeg bilo tko može dati a vezuje se za Piaggio - to je savjet da se sve kupuje OEM Piaggio iz ovlaštenih servisa. RMS, motoforce i te neke gluposti se nikako ne smiju kupovati pogotovo ne radilica, niti termogrupa. Remen obavezno mora biti OEM piaggio jer nikakvi kevlari, bando i te gluposti ne mogu zamijeniti dugotrajnost i pouzdanost originala. Polini, Malossi, Top perfomance i te druge tuning stvari su nešto drugo ali se mora znati uštelati.

Svakih 5 godina provjerio bih filtere ulja gdje ide dvotaktol, disk pločice i gume ako se već ne mijenja sve redovno po potrošenosti te crijeva kroz koje ide i ulje, gorivo i vakum.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Nadam se da sam pomogao. Ili ste mislili na nešto drugo?

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 November 2021 - 14:57

Svaka čast za detaljan opis servisnih intevala, dodao bih da to važi i za ostale brand-ove ne samo za Piaggio, tako da manje više može da se aplicira za svaki skuter...

#12 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 07 November 2021 - 21:51

Vidim da mi je tema dobro popraćena, i da volite vidit nove stvari, odlučio sam da ću nadopisati koju sitnicu oko sklapanja blokova.
Naime, od frenda sam dobio blokove, koje imaju 17.200 kilometara, sa zaribanom radilicom, klipom itd. Blokovi su u fenomenalnom stanju, točno za ovakav projekt kakav sam želio napraviti. Plan je bio da moji originalni blokovi sa Powera ostanu na njemu, da je u voznom stanju dok se slaže. Blokovi su svakako išli od nule, tako da mi nije bilo bitno ništa od dosadašnje mašine.

Foto materijal: https://postimg.cc/g...j8zzX6/c3b294ad

Blokovi su rastavljeni u najmanji faktor koji su se mogli rastaviti, očišćeni su Avasol CS te završno su isprani Brake Cleanerom. Ostavljeni su 2-3 dana na mirovanju da sve ishlapi. Radilica, vodena pumpa, ležajevi su stavljeni u zamrzivač na 48 sati. U ta dva dana, očistio sam originalne šarafe koji spajaju mali i veliki blok te blok getribe tj završnog prijenosa. To su ekstremno jaki i kvalitetni šarafi i glupo ih je promijeniti sa nekima drugima. Promijenio sam sve brtve (gumice), bakrene podloške, te sam pripremio nove šarafe, nove matice, šajbe i šelne. Sve su od inoksa (prokrom).
Dan sklapanja blokova. Blokovi su zagrijani na određenu temperaturu (samo na dosjedu ležaja) te su zaleđeni ležajevi ubačeni u dosjed gdje je ležaj samo kliznio (korištena je isključivo sila ruke). Kad su u oba bloka ugrađeni ležajevi, blokovi su ostavljeni na hlađenju pokriveni dekom. Zatim sam ugradio vodenu pumpu. Poslije smo grijali ležajeve te zaleđenu radilicu ubacili u ležaj, također isključivo rukom gurnuto bez ikakve jače/veće sile. Drugi blok smo također grijali, ali njega smo pritegli sa onim šarafima koji idu u blok. Svaki šaraf smo kontrirali i zatezali samo jedan okret! To je jako bitno da ležaj pravilno legne na radilicu. Nakon što smo zategnuli šarafe do kraja, uzeli smo kilo ključ (moment ključ) te smo zategli na određenu vrijednost nm. Zatim mi je frend izvadio svoj alat za odblokiranje radilice. Radilica treba ići još prema magnetu nekoliko milimetara. Nikako nikako se ne smije tući čekićem direktno po radilici. Radilica tu može izaći iz centra i može raz*ebati sve redom. Blokatorom smo otkočili radilicu te smo špijunima provjerili odstupanje. Odstupanje je bilo po tvorničkim specifikacijama.

Ovdje je video kako izgleda otkočena radilica.
https://www.youtube....rts/-yVYfNkA70o

Poslije ovoga, popili smo kavu, te smo ugradili semeringe. Semering na strani variomata ide u ravnini sa blokom, dok na strani magneta ide 11,35 mm do maksimalno 11,70 dubine. Poslije semeringa, prebacio sam se na drugu stranu, te sam ugradio zupčanike i prijenos vodene pumpe, zatim sam složio karbonske lamelice na usis te prirubnicu. Posli ovoga, složili smo termogrupu, namazili svaki dio temeljito sa uljem (dvotaktol), te sam ugradio novi OEM senzor temperature i prihvat za hlađenje vodom. Sve sam zategao na tvorničke specke.
Sutra dan, kad sam uhvatio vremena, ubacio sam ležaj također toplo/hladom tehnikom, ubacio zeger, i na zeger nabio naopako semering koliko ide. Zatim sam utisnuo sekundar getribe, srednji prijenos sa podloškama na obe strane, i onda primar getribe koji je bio već na bloku, namazan brtvilom, stisnuo šarafima na tvorničke specifikacije. Probao sam zavrtiti rukom i sve je bilo uredno. Posli toga, složio sam disk sa glavčinom, stavio ih na osovinu sekundara, stavio podlošku i zategao šaraf, osigurao ga limićem i osiguračem. Onda sam instalirao zadnju čeljust koja je prethodno bila reparirana sa potpuno novim dijelovima.
Sutra dan, složio (pripasao) sam od Aprilia Morini Ditech pomičnu polutku na nepomičnu Piaggio, podmazao ih grafitnom masti TIP II, zatvorio limićem od Piaggio, stavio ljubičasti centralni, te stavio OEM kvačilo sa žutim oprugama i OEM zvono. Na prednjoj strani stavio sam novi multivar, novi OEM ventilvar, ventilator, podloške i šaraf sa novim OEM remenom. Zategnute su matice na tvorničke specifikacije.
Kroz koji dan, došlo je doba za skidanjem originalne mašine sa Powera, i ugradnje nove mašine. Uljna pumpa ostala je ista, kao i privremeno sva tvornička crijeva, ali ta će se uskoro promijeniti komplet jer čekam prozirna kvalitetna silikonska crijeva! Ugrađen je dellorto 17,5 karburator sa 82 diznom, airbox sa novim filterom zraka.
Montiran je auspuh, koji je također pobrušen, obnovljen i prefarban, Giannelli GO koji je savršeno sjeo za prvih 200 kilometara razrade prije ugradnje rezonantnog auspuha. Deklo sam skinuo, pobrusio do aluminija, prešpricao ga sa temeljnom, špric kitom te onda sa akrilnom bojom (fake metallic).

Prvi video paljena!


Prvih 7 minuta lagane vožnje od slaganja!


Razrada GUS termogrupe je odrađena tako da je 10 minuta odradio na leru, zatim 200 kilometara na 7.000 okretaja na slabijem auspuhu, te sljedećih 150 kilometara na rezonantnom auspuhu do 8.000 okretaja. Prvi rezervoar bio je 3,0% mješavine, drugi 2,5%, treći 2,2% svaki sljedeći normalnih 2,0%. Ulje koje koristim za sve moje mašine je isključivo Motul Scooter Expert 2T polusintetika. Ležajevi koje koristim su isključivo Koyo Japan a semerinzi su Corteco. Radilica koju koristim u svim novim blokovima, bilo 50 ili 70 kubika je Top Perfomance "Corsa" ili Top TPR radilica.

Nadam se će barem netko sve pročitati.

#13 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 08 November 2021 - 16:25

A što da vam rečen, to vam je tako... Zvuk prejeben. Možda je čak mrvicu bolji nego što ga se sjećam sa MC3. No dobro, jako sam zadovoljan kako vuče. Maknuo sam naravno, ovaj puta sve blokade odmah, i u topu i na grani, nauljio sam ga specijalnim uljem koja je namijenjena za visoke temperature, stavio sam odmah ditech polutke, getriba je za sad ostala serijska, Yasuni R je montiran, i provozan 300injak metara, mokro je, nisam htio više... Jao kako dižee zadnji kraj... 6,8gr rolice su mislim pogođene za ovaj setup. 9.200 okretaja

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#14 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 08 November 2021 - 19:25



#15 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 09 November 2021 - 21:58

Danas bio dan bez kiše, i naravno ja odmah opalio 50-etak kilometara po okolici ... i u povratku se sjetim da bi mogao testirati krajnju. 100 km/h GPS. Dođoh doma, zamijenio getribe, stavio 7% duži i otišao se provozati na istoj ruti, dobijem identične rezultate hahaha i tako... večeras sam čak donio novi CIAK 9ah akumulator, formirao ga, spojio, i podesio sve. Za sad sam zadovoljan. Ostala su mi 2 stara aku koja gotovo nemaju tekućine u sebi. To ću morati provjeriti gdje ima za kupit te kiseline da ih napunim i pokušam isponova formirati.

Za sad mi jedino pitanje ostaje kako mi je ostala ista kranja. Naime, mjerio sam i potrošnju na skuteru, 5,25 litara na 100 km. Čudno, sa 17,5 karbom i 82 diznom očekivao sam oko 4,5 litara, ako uzmemo u obzir da sam na MC3 modelu sa 21 karbom i 85 diznom na identičnom setupu imao potrošnju ravno 6 litara...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#16 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 13 November 2021 - 19:16

Kupio novi bendiks, te centralne nogare, naravno sve OEM Piaggio. Konačno se nogare ponašaju kao nove haha, a na ovim centralnim (starim) otkrio sam da ih je već netko modificirao na brzinu. Što se tiče starih centralnih, napravit ću ih na novo, pofarbati i staviti u štek. Nove centralne nogare su odlične, više se nikakvi zvukovi na motoru ne čuju. Preradio sam airboks po Rade007 preporuci. Sad se skuter čuje tiho i pitomo a ujeda :icon_biggrin:
Skinio sam i pregledao prednju felgu, morat ću je prefarbati, vidi se tragovi oksidacije i dotrajalosti piture, reklo bi se, osvježit ćemo je. Disk sam skinuo, te ga detaljno pobrusio i vratio nazad. Ako se sjećate, kako sam stavio nove pločice, pri kočenju je počelo škripiti luđački... sad su rezultati obećavajući!

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#17 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 14 November 2021 - 00:16

Jel to ubacena kutijica od sumecih tableta, 23mm precnika? 😉

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk



#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 November 2021 - 10:15

Ja bih se nadovezao na prethodni post oko brzine. Nema više krajnje nakon produžetka prenosa, jer nema više snage u agregatu. To nam govori da je i stock prenos na tim obrtajima ok, te da na samom prenosnom delu (primarna, kavčilo i zvono) nemaš parazitnih vibracija koje bi jedan produženi prenos eventualno mogao umiriti te time biti u dobiti...

Za dalje je jasno, snaga agregata u protiv težine skutera plus vozača, te otpor vazduha koji potiskuje (aerodinamičnost) donose neku krajnju brzinu i to je to...

Jedino još može da se potkrade debalans u točkovima ili i gumama, koji isto tako ume da zatrese na nekoj brzini i te parazitne vibracije isto ukoče dalju akceleraciju, npr do 105.. pa to još proveri...

#19 theSkodilac

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 37 posts

Posted 14 November 2021 - 21:34

Krenula je čeljust opet škripati, prebacit ću ga ovih dana nazad na OEM jednoklipna kliješta, jutros sam ih pregledao, izvadio cilindar, podmazao ga i vratio. Nadam se da će sve bit uredno heheh ... Probat ću ovaj puta metodu sa ubrizgavanjem ulja, umjesto da nadolijevam i čekam da krene teći kroz sistem.
Tu je fotka svjećice sa diznom 82 i prerađenim karbom!
Naravno, tu je max speed 106 gps sa kojim sam prezadovoljan nakon štelanja svjećice.

Posted Image

Posted Image



View Postvlayco, on 14 November 2021 - 00:16, said:

Jel to ubacena kutijica od sumecih tableta, 23mm precnika?

Nije, 19,49 mm iz šprice, na poslu di radim sam uzeo, točno je pogođena kakva mi treba.

Posted Image

View PostMario, on 14 November 2021 - 10:15, said:

Ja bih se nadovezao na prethodni post oko brzine. Nema više krajnje nakon produžetka prenosa, jer nema više snage u agregatu. To nam govori da je i stock prenos na tim obrtajima ok, te da na samom prenosnom delu (primarna, kavčilo i zvono) nemaš parazitnih vibracija koje bi jedan produženi prenos eventualno mogao umiriti te time biti u dobiti...

Za dalje je jasno, snaga agregata u protiv težine skutera plus vozača, te otpor vazduha koji potiskuje (aerodinamičnost) donose neku krajnju brzinu i to je to...

aaaam... ne bih se složio stobom. Fizika je jasna stvar, 7% getriba je ubačena i trebalo je na istim okretajima dati 7% duži prijenos. Tog puta sam ja napravio grešku, zaboravio sam da sam stavio 0,5 gr teže rolice, te je brzina bila čak nešto manja od one koju sam imao sa OEM getribom. Sad kako imam 106 gps, na mojih 140 kg ja sam prezadovoljan i mogu reći da mi ne treba ništa bolje, imam realnih 100 gps na kojima ne trebam pretjerano saginjanje na otporu zraka, imam extremno brz skuter do 80gps i gradski đir je riješen.

#20 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 15 November 2021 - 09:43

Nekad kočione pločice jednostavno škripe i tu se ništa ne da uraditi. Daj im malo vremena da legnu, bitno je da dobro koči.





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users