4.put
13/46 primar
13/48 sekundar
To su prijenosni odnosi starijeg Piaggia i u kombinaciji sa multivarom je to najbolje sto se moze izvuci iz 50cc,sve krace je prekratko i sve duze nece izvrtiti.
Novi euro 4 Piaggio ima 20% kraci sekundar 11/49 omjera od starog Piaggia.
Ovdje sam otvorio temu i detaljno objasnio sta i kako treba napraviti da bi se novog euro4 odblokiralo na performanse starog,kao i kako setup sloziti sa rezonantnim auspuhom i sportskim variomatom.
http://forum.mojskut...c,114798.0.html


Aprilia Sr50r - Mark0
Started by MaRk0, May 06 2022 09:09 PM
69 replies to this topic
#61
Posted 14 July 2022 - 20:02
#62
Posted 14 July 2022 - 22:50
rade007, on 14 July 2022 - 20:02, said:
4.put
13/46 primar
13/48 sekundar
To su prijenosni odnosi starijeg Piaggia i u kombinaciji sa multivarom je to najbolje sto se moze izvuci iz 50cc,sve krace je prekratko i sve duze nece izvrtiti.
Novi euro 4 Piaggio ima 20% kraci sekundar 11/49 omjera od starog Piaggia.
Ovdje sam otvorio temu i detaljno objasnio sta i kako treba napraviti da bi se novog euro4 odblokiralo na performanse starog,kao i kako setup sloziti sa rezonantnim auspuhom i sportskim variomatom.
http://forum.mojskut...c,114798.0.html
13/46 primar
13/48 sekundar
To su prijenosni odnosi starijeg Piaggia i u kombinaciji sa multivarom je to najbolje sto se moze izvuci iz 50cc,sve krace je prekratko i sve duze nece izvrtiti.
Novi euro 4 Piaggio ima 20% kraci sekundar 11/49 omjera od starog Piaggia.
Ovdje sam otvorio temu i detaljno objasnio sta i kako treba napraviti da bi se novog euro4 odblokiralo na performanse starog,kao i kako setup sloziti sa rezonantnim auspuhom i sportskim variomatom.
http://forum.mojskut...c,114798.0.html



#63
Posted 17 August 2022 - 23:54
Izvadjen je polini primar 13/40 i vraćen fabrički 13/46 ali je sekundar otišao sa 11/49 na 14/48 takodje polini. Veliki zupčanik sekundara je tavljen je na malossi osovinu točka. Nisu bili kompitabilni jer je osovina bila jača nekih 14-16 stotih od zupčanika pa je to išlo na brušenje da se dovede na 3 stote. Metoda toplo/hladno i malo bakarnog čekića i leglo je na mesto kako treba. Uz sekundar su došla i dva igličasta ležaja koja upadaju knap u dosede medjuzupčanika pa je logično osovinica po krajevima manjeg prečnika. Tako da sada ako bih vraćao na fabrički igličasti bi morali napolje. Ali to je to u suštini. Dobio sam ono što sam tražio a to je povećanje od 7% u odnosu na stari piaggio prenos čiji je primar 13/46 a sekundar 13/48. Ostao mi je polini primar za u buduće ako ga budem kitosao da mogu da ga produžim na 20%.
IMG-3379b9d3aa25b50b94db147f10159fc5-V.jpg 3.63MB
21 downloads
IMG-779857529a4584a088b96ec2d1b56da0-V (1).jpg 2.21MB
21 downloads
IMG-2bffe32331f59d01b85bf1408098637d-V (1).jpg 1.87MB
19 downloads
IMG-905c48010ef2d6752b876edcf9133555-V (1).jpg 4.38MB
20 downloads
20220813_172948.jpg 937.48K
19 downloads
U vožnji se oseti da je ubrzanje opalo, ne drastično ali je zato maksimalna preko 80km/h. Obrtaji kroz ubrzanje su 9600rpm pa idu do 10100 i tu zakucaju... Verovatno bi zamena cdi-a malossijevim crvenim donela neko poboljšanje ali otom potom.





U vožnji se oseti da je ubrzanje opalo, ne drastično ali je zato maksimalna preko 80km/h. Obrtaji kroz ubrzanje su 9600rpm pa idu do 10100 i tu zakucaju... Verovatno bi zamena cdi-a malossijevim crvenim donela neko poboljšanje ali otom potom.
Edited by MaRk0, 18 August 2022 - 22:54.
#64
Posted 18 August 2022 - 22:52
#65
Posted 23 September 2022 - 11:42
E sad jedno pitanje vezano za crveni digitronic malossi CDI. Da li onaj sistem za dodatni vazduh ostaje iskljućen ili ga povezujem kao po fabrici ako ubacim digitronic CDI?
20220923_120224.jpg 73.51K
11 downloads
Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
#66
Posted 23 September 2022 - 21:09
Imam ja jedno pitanje,koliko novaca si bacio u vazduh?
#67
Posted 24 September 2022 - 00:20
Po ovome u deskripciji bi trebalo da bude plug and play. Uzeli su u obzir sve pri mapiranju CDI-a. Znači mogu da vratim SAS ventil. Proveriću stroboskopom kad budem imao vremena.
https://www.malossis...ro-4-5518130b-P
https://www.malossis...ro-4-5518130b-P
#68
Posted 24 September 2022 - 11:14
Dobro je to,samo steta sto je i taj cdi blokiran...
#69
Posted 03 October 2022 - 20:26
Nista ne pises,a neki iscekuju neki feedback od Malossi CDI-a?
#70
Posted 04 October 2022 - 00:39
Jao ćuti. Nahvatao sam neku koronku jedva pretekoh. Još se osećam polomljeno.
Kako misliš da je blokiran i ovaj CDI? Po deskripciji na sajtu, baš za njega, stoji da mu je totalno modifikovana mapa paljenja, da je REV limiter na 15000rpm i da kontroliše SAS ventil. Piše da kontroliše vreme paljenja u zavisnosti od obrtaja motora i njegove temperature. Radi i kontrolu SAS ventila (Secondary Air Source), odnosno dodatni vazduh koji ulazi u karburator preko tog ventila. Mislim da je ok za neki Sport Pro MK2 koji planiram da ugradim ako i kad kad uništim ovaj serijski cilindar.
Kad uhvatim vreme uradiću snimak paljenja sa stroboskopom i obrtomerom kako treba. Samo sad imam još dve varijabile i moram da odradim nekako indikaciju kad je taj SAS otvoren a kad ne i da se vidi temperatura. Kao ovo za Egle-a kad sam radio. I naravno poredjenje serijska i malossi konfiguracija sa podešavanjem karba.
Kako misliš da je blokiran i ovaj CDI? Po deskripciji na sajtu, baš za njega, stoji da mu je totalno modifikovana mapa paljenja, da je REV limiter na 15000rpm i da kontroliše SAS ventil. Piše da kontroliše vreme paljenja u zavisnosti od obrtaja motora i njegove temperature. Radi i kontrolu SAS ventila (Secondary Air Source), odnosno dodatni vazduh koji ulazi u karburator preko tog ventila. Mislim da je ok za neki Sport Pro MK2 koji planiram da ugradim ako i kad kad uništim ovaj serijski cilindar.
Kad uhvatim vreme uradiću snimak paljenja sa stroboskopom i obrtomerom kako treba. Samo sad imam još dve varijabile i moram da odradim nekako indikaciju kad je taj SAS otvoren a kad ne i da se vidi temperatura. Kao ovo za Egle-a kad sam radio. I naravno poredjenje serijska i malossi konfiguracija sa podešavanjem karba.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users