Jump to content


Aprilia Sr50r - Mark0


69 replies to this topic

#61 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 14 July 2022 - 20:02

4.put

13/46 primar
13/48 sekundar

To su prijenosni odnosi starijeg Piaggia i u kombinaciji sa multivarom je to najbolje sto se moze izvuci iz 50cc,sve krace je prekratko i sve duze nece izvrtiti.
Novi euro 4 Piaggio ima 20% kraci sekundar 11/49 omjera od starog Piaggia.

Ovdje sam otvorio temu i detaljno objasnio sta i kako treba napraviti da bi se novog euro4 odblokiralo na performanse starog,kao i kako setup sloziti sa rezonantnim auspuhom i sportskim variomatom.

http://forum.mojskut...c,114798.0.html

#62 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 14 July 2022 - 22:50

View Postrade007, on 14 July 2022 - 20:02, said:

4.put

13/46 primar
13/48 sekundar

To su prijenosni odnosi starijeg Piaggia i u kombinaciji sa multivarom je to najbolje sto se moze izvuci iz 50cc,sve krace je prekratko i sve duze nece izvrtiti.
Novi euro 4 Piaggio ima 20% kraci sekundar 11/49 omjera od starog Piaggia.

Ovdje sam otvorio temu i detaljno objasnio sta i kako treba napraviti da bi se novog euro4 odblokiralo na performanse starog,kao i kako setup sloziti sa rezonantnim auspuhom i sportskim variomatom.

http://forum.mojskut...c,114798.0.html

:blink: Mislim šta reći ovde osim AMIN... :blink: Idem da igram neku drugu igricu... :D

#63 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 August 2022 - 23:54

Izvadjen je polini primar 13/40 i vraćen fabrički 13/46 ali je sekundar otišao sa 11/49 na 14/48 takodje polini. Veliki zupčanik sekundara je tavljen je na malossi osovinu točka. Nisu bili kompitabilni jer je osovina bila jača nekih 14-16 stotih od zupčanika pa je to išlo na brušenje da se dovede na 3 stote. Metoda toplo/hladno i malo bakarnog čekića i leglo je na mesto kako treba. Uz sekundar su došla i dva igličasta ležaja koja upadaju knap u dosede medjuzupčanika pa je logično osovinica po krajevima manjeg prečnika. Tako da sada ako bih vraćao na fabrički igličasti bi morali napolje. Ali to je to u suštini. Dobio sam ono što sam tražio a to je povećanje od 7% u odnosu na stari piaggio prenos čiji je primar 13/46 a sekundar 13/48. Ostao mi je polini primar za u buduće ako ga budem kitosao da mogu da ga produžim na 20%.

Attached File  IMG-3379b9d3aa25b50b94db147f10159fc5-V.jpg   3.63MB   21 downloadsAttached File  IMG-779857529a4584a088b96ec2d1b56da0-V (1).jpg   2.21MB   21 downloadsAttached File  IMG-2bffe32331f59d01b85bf1408098637d-V (1).jpg   1.87MB   19 downloadsAttached File  IMG-905c48010ef2d6752b876edcf9133555-V (1).jpg   4.38MB   20 downloads

Attached File  20220813_172948.jpg   937.48K   19 downloads

U vožnji se oseti da je ubrzanje opalo, ne drastično ali je zato maksimalna preko 80km/h. Obrtaji kroz ubrzanje su 9600rpm pa idu do 10100 i tu zakucaju... Verovatno bi zamena cdi-a malossijevim crvenim donela neko poboljšanje ali otom potom.

Edited by MaRk0, 18 August 2022 - 22:54.


#64 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 August 2022 - 22:52



#65 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 September 2022 - 11:42

E sad jedno pitanje vezano za crveni digitronic malossi CDI. Da li onaj sistem za dodatni vazduh ostaje iskljućen ili ga povezujem kao po fabrici ako ubacim digitronic CDI?

Attached File  20220923_120224.jpg   73.51K   11 downloads

Sent from my SM-A528B using Tapatalk



#66 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 23 September 2022 - 21:09

Imam ja jedno pitanje,koliko novaca si bacio u vazduh?

#67 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 September 2022 - 00:20

Po ovome u deskripciji bi trebalo da bude plug and play. Uzeli su u obzir sve pri mapiranju CDI-a. Znači mogu da vratim SAS ventil. Proveriću stroboskopom kad budem imao vremena.

https://www.malossis...ro-4-5518130b-P

#68 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 24 September 2022 - 11:14

Dobro je to,samo steta sto je i taj cdi blokiran...

#69 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 03 October 2022 - 20:26

Nista ne pises,a neki iscekuju neki feedback od Malossi CDI-a?

#70 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 October 2022 - 00:39

Jao ćuti. Nahvatao sam neku koronku jedva pretekoh. Još se osećam polomljeno.

Kako misliš da je blokiran i ovaj CDI? Po deskripciji na sajtu, baš za njega, stoji da mu je totalno modifikovana mapa paljenja, da je REV limiter na 15000rpm i da kontroliše SAS ventil. Piše da kontroliše vreme paljenja u zavisnosti od obrtaja motora i njegove temperature. Radi i kontrolu SAS ventila (Secondary Air Source), odnosno dodatni vazduh koji ulazi u karburator preko tog ventila. Mislim da je ok za neki Sport Pro MK2 koji planiram da ugradim ako i kad kad uništim ovaj serijski cilindar.

Kad uhvatim vreme uradiću snimak paljenja sa stroboskopom i obrtomerom kako treba. Samo sad imam još dve varijabile i moram da odradim nekako indikaciju kad je taj SAS otvoren a kad ne i da se vidi temperatura. Kao ovo za Egle-a kad sam radio. I naravno poredjenje serijska i malossi konfiguracija sa podešavanjem karba.







2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users