Jump to content


Pug Vivacity 3


137 replies to this topic

#41 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 16 January 2023 - 19:19

Oštra je ta igla za airbox

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока



#42 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 January 2023 - 19:25

Fabricki airbox sa rupom 19,izvadjena lula,malossi double
red sponge

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 January 2023 - 22:10

W16 je svakako budala prgava, probaj sa W9 ne znam koji je atomizer ali po svemu sudeći zapatio si kopiju racing karburatora

#44 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 18 January 2023 - 10:38

Skinuta w16,stavljena w9 odlican odziv u svim odklonima,glavna dizna smanjena na 68 ,i ler mislim da to jos nije to 40,saraf vazduha na 2 i 1/4,naj vci obrtaji def sa skroz zavidanim sarafom i dalje,al tada isto malo trokira do 1/4 gasa,sad ne trokira lsa 2 i 1/4 otvoreni sarafom,ne znam sta da radim,alponasa se super,cak sam dobio i obrtaje sad na 9150Posted ImagePosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 January 2023 - 16:58

I tu ler smanji malo, ona ti je za do 1/4 gasa sa šrafom u kombinaciji

#46 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 18 January 2023 - 17:20

Nisam jos stigao ler diznu da diram,uglavnom stavio klipcic 40,tj vratio sa novog karba,i doboo sam malo jaci start,0-1/4,glavna dizna vracena 70 sa ovim trenutno najbolje obrtaje daje 9250,igla na drugi zub ,vjerovatni je atomizer neki veci cim ne mogu da dobijem na 1,5 kruga najvece okretaje,jer sam probao svaku mogucu ler diznu i ni jednu ne mogu da imam to.za sad sam primjetio da mi motoforce kvacilo proklizava,plave malosi,i sad stock centralna,jer mi manje obaraju okretaje od zelene i bjele


Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#47 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 18 January 2023 - 17:28

Ovo je kvacilo u pitanju,inace kvacilo je preslo odprilike 1000 km,i uz smirglanje jos nije leglo,u izcekivanju novog kvacilaPosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#48 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 19 January 2023 - 11:51

Planiram da narucim atomizer sa SA,nemaju 262,imaju 260 i 258,sad ne znM sta da radim,jel ok taj 260?


Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#49 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 19 January 2023 - 17:00

Nabavljen srednji zupcanik prenosa,i prebacen malossi zupcanik primara,da imam obe varijante i stock i produzeni,jer se nisam nesto proslavio jos sa top p trophy,pa cemo vidjeti.ubacen na vruce Posted ImagePosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#50 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 19 January 2023 - 17:05

Na trophy ju nisam imao tvrdji oprugu,cak i tolko lakse rolnice da pogura 13/35,ne znam sta mi je jos potrebno,po postovima za pug ove oko 5gr rolnice,sad ne znam jel bolje da vratim nelinearnu polutku sa produzenom getribom

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 January 2023 - 20:17

Ne moras da juris 1,5 krug, kod phbg gde se radi gorivo tesko se ubode, a i nije pravilo, bitno da imas najvece obrtaje da se taj prelaz oseti i da kasnije u voznji bude lepo raspoloziv...

Kvacilo, pa premeri precnik najširi, ako.je 103,5mm onda je unisex za 105 i 107 zvona, što nije najsretnije rešenje, najbolji grip sa najvećom površinom imaju 105,5mm kvačila u 107 zvonu, ova manja se previše otvaraju i slabo naležu

#52 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 21 January 2023 - 11:28

Promjenjen primar,i ociscen torq i podmazan,kvacilo bi trebalo da je u ok dimenzijama mozda je korpa fabricka malo potrosenaPosted ImagePosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#53 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 21 January 2023 - 11:30

Po sadasnjim podesavanjima naj bolja bjela malosi centralna,i ove zelene opruge kvacila,i nevjerovatne 7,8 g rolnice,ide fino nisam nista izgubio na start,max nisam testirao

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 January 2023 - 20:49

Posted Image

Ajd premeri

#55 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 January 2023 - 20:51

View PostMilan985, on 21 January 2023 - 11:28, said:

Promjenjen primar,i ociscen torq i podmazan,kvacilo bi trebalo da je u ok dimenzijama mozda je korpa fabricka malo potrosenaPosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Nije potrošeno zvono, malo je kvačilo

#56 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 January 2023 - 13:23

AU262 je atomizer koji odgovara tvom setupu.
U sustini bitno je da nije AN tip. I taj AU koji je stigao uz taj karb ce raditi posao. Sad mozda ce biti malo vise gimnastike.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#57 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 26 January 2023 - 13:36

Pa jel ok da narucim au258 jer predpostavljam da je na racing carb 262

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#58 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 January 2023 - 18:13

Razlika izmedju AU258 i AU262 atomizera je zapravo precnik kroz koji prolazi gorivo kada je otklon gasa do 1/4 ili rad na leru. Kasnije sa otklonima gasa je razlika izmedju precnika atomizera i debljine konusa igle zavisno od otklona gasa, tj. koliko je igla uronjena u atomizer.

Pa sad recimo ti si vozio ranije sa w16. W16 igla ima precnik vrha 1mm, a na nekih par mm od vrha je na primer 1.4mm. Matematika je sledeca - razlika bi bila za AU262 2.62mm - 1.40mm = 1.22mm. Analogno tome za AU258 2.58 - 1.40 = 1.18mm.
Slicna matematika je i za W9 iglu koja u odnosu na W16 ima samo deblji vrh.

Sitne su to razlike po meni za takav setup kao kod tebe da bi ti sada otisao na kraj siromasnog ili prebogatog spektra zamenom tog atomizera. Ali svakako ce trebati iskontrolisati otklone gasa, posebno na igli i rad pilotke na leru i do 1/4 gasa.

Premeri ti za svaki slucaj taj atomizer sto ti je stigao, ako je u precniku 2.62mm onda je AU262. Ako ima oznaku AU na sebi ali bez broja rekao bih da je 99% AU262, jer kinezi, a i drugi pretezno drugi pakuje te.
Bilo je ranije slucajeva da neki "racing" karburatori zapadnu sa AN262 atomizerom sto se ispostavilo po iskustvima mnogih da je izuzetno los i nemoguc za podesiti, jer naliva gorivo do 1/2 gasa, vise lici na 4T aplikaciju. Srecom kod tebe to nije slucaj.

#59 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 30 January 2023 - 15:31

https://youtube.com/...w?feature=share


Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Edited by Milan985, 30 January 2023 - 16:02.


#60 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 30 January 2023 - 15:56

Prenos 7,2grolnice,malossi multivar,zelene malossi opruge kvacila,bjela malossi centralna,dizna 82,bolji je na 80,igla w9 naj gornji zub,pilot 36,airsal t6 70,yasuni r,okretaji 8800,poslije 75 padnu na 8400,valjda treba lakse rolnice😂Posted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока







2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users