Jump to content


Pug Vivacity 3


137 replies to this topic

#81 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 16 February 2023 - 06:55

W7 igla zvuči otprilike ispravno. AU262 atomizer bi trebalo upariti sa njom, ne znam koji tačno imaš.

#82 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 February 2023 - 07:03

Trenutno je 262 i do juce je bila igla w9,osjecaj je bio sa w9 da mi od 3/4 ne radi nista tek poslije vrisne,sad sa w7 od pola kao po knjizi,uzeo sam 260 atomizer da vidim moze li se to jos malo docerati jer je ipak standardni airbox sa 20 rupom i malossi red sponge

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#83 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 February 2023 - 14:15

Evo kako sam rijesio rucni sauh,na donji saraf od ovog ablendera,i sad mi je ok,prstom kojim stiskam kocnicu,dok palim motor mogu da povucem sauh i vratim,dosta bar za mene korisno rijesenje bez mnogo prepravki

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 February 2023 - 17:27

Ima li neka slika ?

#85 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 February 2023 - 17:43

EvoPosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока


Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by Milan985, 16 February 2023 - 17:51.


#86 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 February 2023 - 17:57

Danas testiran prenos,markerom po variomatu,i poslije voznje nekih 5km,marker skroz obrisan,testiran sa laksim rolnicama 6gr 9300rpm,malo vise vristi a cini mi se i ljepse prima gas nego sa 6,5 8800rpm,pokusat cu jos 5,5 da vidim cisto sta ce se desiti,ubrzo stize kvacilo polini,ipak sam se odlucio za njega,jer je sigurno 107😂

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Edited by Milan985, 16 February 2023 - 17:57.


#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 February 2023 - 22:02

Super si postavio, ja imam isti saug na e-90

#88 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 16 February 2023 - 23:57

Malo je tvrd sad,predpostavljam da ce se razraditi,ovaj phbg ima onaj na njega sto se podigne,i malo mi bzv da ga trazim ispod,a duze sam se razmisljao o onome 50cm,i ovaj 150,vjerovatno zavisi do ukusa sta se kome svidja,meni nekako da sam mogao da ga bolje sakrijem a da ostane ovako na dohvat ruke,bio bi zadovoljniji,sve u svemu veoma korisna stvar

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Edited by Milan985, 17 February 2023 - 00:00.


#89 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 February 2023 - 08:15

Uglavnom teško ide ako se sajla pod malim uglovima lomi, meni je bila malo poduža pa sam je vodio ispod sedišta nepotrebno da bih kasnije zaključio da zbog toga teže funkcioniše

#90 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 17 February 2023 - 08:32

Samo a ulaz u karb je pod 90,ostalo sve lagano savijanje,mozda malo slabiju oprugu da stavim na ono kod karburatora


Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 February 2023 - 16:52

A daa i onu plastiku od poluge sam malo pobrusio za zadnje strane, nepotrebno napinje da bi posle upala u otvor.. tu krivinu gde klizi plastična poluga pod nekim lepim uglom pobrusiš turpijicom ili brisnim papirom

Posted Image

#92 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 20 February 2023 - 13:20

Evo ne znam kako bih napisao da se razumije,prvo sam stavio iglu w7 i mislio sam poslije w9 da je bolja situacija,i stvarno je bio raniji odziv na gas,pa sam ubacio atomizer 260 umjesto 262,i tad sam pomislio da je zurka pocela😂,nekako je bas divljao pri davanju gas,al tek kad dam gas pa poslije sekundu,sta mise jos desavalo ler je bio visok,i na 1/4 -1/2,gusio se onako da vrti malo i ugusi se skoro do gasenja,smanjio sam ler diznu na 30 nakon one crne od prije par postova koja je bila 34,isto nista se nije poboljsalo,pokusah sarafom da ga zavidam nista opet na zavidan se sad gasi na odvidavanje vrlo mali boljitak tj bas slabo.Onda odlucim da probam w9 uz 260 atomizer,i to je dobra komb sredina i ler bas fino radi i brzo i lako ulazi u rezonancu,jedino sto moram sad opet glavnu diznu da njenjam,vejrovatno 85 jer je sad 82,i dolazim na radovu vivu sa setapom karba😂😂,bolje da sam odma to tako uradio,al onda ne bi bilo zanimljivo.Od novina naruceno polini 3g forrace👍

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Edited by Milan985, 20 February 2023 - 13:20.


#93 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 February 2023 - 14:10

Ne mozes tako stelovati karburator, ne ide...

Ti sad menjas iglu, pa atomizer (?), pa onda stelujes sraf za fino podesavanje, pa onda vracas drugi automizer, pa ganjas glavnu diznu..
Zna se kako se karburator steluje. Ne vozis neki HE setup niti ne znam kakav karburator da je toliko zahtevan za stelovanje. Namestis neku podrazumevanu postavku i krenes od toga postepeno. Dakle, atomizer AU262, igla W9, pilotka 32, glavna 85 pa kreni od kontrole punog gasa ka dole. Podrazumeva se da nemas fals vazduha, da je dobra termogrupa i da je prenos koliko-toliko pogodjen da mozes da radis na karburatoru.

Stelujes opseg po opseg gasa krenuvsi od glavne dizne. Pri tome gledajuci odmah simptome siromasne smese ili izuzetno prebogate smese. Dakle kontrola po sluhu, osecaju i boji svecice!
I koji god opseg da prestelujes - npr. srednji otklon gasa nije dobar i ti recimo podignes iglu za jedan zub to znaci da ces morati da ponovo iskontrolises i pun otklon gasa, odnosno glavnu diznu.
Isto vazi i za pilotku i za sraf smese.

To sto ti je recimo bio visok ler, sto se gusio na odvrtanje gasa znaci da je siromasna smesa i ti na sve to smanjis ler diznu...Jednostavno takve stvari se ne rade na taj nacin ukoliko ne zelis da zalepis klip.

Jako lepo je objasnjeno u ovoj temi - https://svet-skutera...e-o-stelovanju/

Ova slika ti najvise znaci

Posted Image

#94 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 20 February 2023 - 14:21

Nije problem u smanjenoj ler dizni jer je ler dizna mozes vidjeti u predhodnim postovima isvjecica koja je precrna,moj karb phbg 19 je motoforce i predpostavljam da je neka racing variajnta jer je dosao klip 40,/ler 50 main 90,i igla w16 takodje atomizer 262,koji je sigurno u race modu,tako da ja nemam he setup i pokusavam da ga malo umirim prvo sam sa w16 presao na w9,pomak na bolje,u izcekivanju w7 i 260,nisam nista radio poslijw toga stavljam iglu w7,main je uvjek bila ista ili 80-82,planirao da stavim 78 jer mi je airbox Rupa 20pa mi je izgledalo malo pravise 82 jer svi sa vecim otvorima furaju 85,i istim podesavanjima,igla w7 daje jos bolje rezultate od w9 al sa tim zakasnjenjem,nakon toga se stavlja atomizer 260,i onda sa w7 iglom dobijam veci ler i jos vecu rupu u 1/4-1/2 sto znaci da je igla siromasna ne ler,i na kraju ako si shvatio vracena w9 sa 260 atomizerom i rezultat je vrlo dobar,,ler jos nije ispitana po svjecici al se po primanji gasa i prelazima izmedju moze odluciti da je sve pogodjeno,osim glavne dizne koja je svakako trebalo mozda prvo al je sigurno bila bogatija,a i sad nije kasno da se dovede na pravo mjesto sto bi predpostavljam bilo 75-82,leak nemam

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока



#95 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 20 February 2023 - 14:29

Moglo bi i ovako da se prikaze nije sve crno bjelo,pilot dizna nema veze u opsegu glavne dizne,to sam siguran ma sta ko pricao i objasnjavao i bilo koje literature dje u jednima pise da ima a u drugim da nema,da se vecina preklapa sto stoji al u opsezima koji su priblizni jedni drugima i to se bar iz mog izkustva osjeti,nikad mi nije bio dobar prelaz ler-igla-glavna ako mi jedna od bilo kojih nije bila skoro priblizno dobra,niti se moze dobiti ,sve ostalo su sitnice ler se donekle moze fino tunirati sarafom,igla sa deugim iglama ili zubima,klipcic sa kosinama,i glavna vecim i manjim,da moze saraf i ler dizna uticati u znacajnoj mjeri na glavnu diznu ne bih se slozioPosted Image

Послато са SM-F711B помоћу Тапатока

Edited by Milan985, 20 February 2023 - 15:14.


#96 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 February 2023 - 20:14

Tako nekako, dobro je na tom grafiku prikazano, isto kazuje i onaj naš stari što je Lauda postovao..

Generalno, i ta velika kosina klipića neće biti dobra, za mirnije postavke ide 40 ili čak 30.. a ler dizna ko ler dizna, ona definiše početak u kompoziciji sa šrafom koji je dozira, ako ti je on neučinkovit onda početak nije dobar, mada na phbg varijantama ja sam uglavnom radio od 30 do 45 min od zatvorenog, to krug i po meni pije vodu samo na vazduh šaraf kombinacijama... Ali da, nekada se i ta pilotka bode u 2-4 broja razlike, hoću reći ako nemaš ceo set igala, W7 W10 ili W11 gde ti možeš tu prvu kosinu prvi konus da variraš od korena igle, onda pilotka može dobro da pomogne..

Svakako na naglo odvrtanje toplog agregata ne sme da bude rupa ili knedla, jer je to znak da je početak siromašan, a onda pak u nekom điru sa malo gasa može da ostane suv i da se pregreva...

Ovi racing karburatori i njihove kopije su namešteni da naliju na početku, i za to postoji razlog.. Racing agregati su sa inner rotorima u velikim uglom u startu, dakle lako se zavrte, a 35 stepeni pre gmt traži enormno više goriva.. Druga situacija je vožnja punog gasa, pa nakon spuštanja ide hlađenje na leru ili početku igle, npr u zavojima i tu malo nalije i spremi za sledeći pun gas.. Te situacije nama za base i street setupe ne odgovaraju, nema laganog đira, i prevelika je potrošnja...

#97 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 08 March 2023 - 20:44

Posted Image
Posted Image
Cekajuci kvacilo,danas malo provozao,smanjio mj 75 stavio lakse rolnice probe radi, 5,5g,max brzina 98gps zalegnut,moguce i nizbrdica blaga,jer sam u kontra smjeru,isao 94,par puta probao,i poslije cetvrtog puta dobio gusenje na ful gasu kao gubljenje gasa,povecana dizna 78,ipak pre mala 75,ali bas se lijepo ponasa,predpostavljam da bi ljeti 75 tica bila ok


Chulle

#98 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 March 2023 - 22:25

Izazivaš sudbinu :)

#99 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 09 March 2023 - 09:57

72 mi je bila top prije pomjeranja paljenja,jel moguce da toliko trazi goriva,mogu rec da je bas vrhunski primao gas i da je isao vise nego dobro,necu vise toliko diznu smanjivati,evo rekord brzine gps
Posted Image


Chulle

#100 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 09 March 2023 - 12:45

Daj mu glavnu koliko god traži, nemoj puno gledati šta drugi imaju.





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users