Pug Vivacity 3
#61
Posted 30 January 2023 - 16:06
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#62
Posted 02 February 2023 - 15:14
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#63
Posted 03 February 2023 - 10:17
#64
Posted 03 February 2023 - 17:41
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#65
Posted 04 February 2023 - 16:06
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#66
Posted 05 February 2023 - 08:07
Sve je stvar optimalizacije prema tvojim uslovima agregata, prenosa i težine vozača
#67
Posted 05 February 2023 - 11:17
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#68
Posted 06 February 2023 - 21:23
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#69
Posted 07 February 2023 - 10:47
#70
Posted 07 February 2023 - 17:53
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#71
Posted 07 February 2023 - 22:17
1. Ako se samo malo spusti i tu drži, znači da ti je to centar rezonance, i da tu agregat ima najviše snage da gura u najvećem opterećenju, to pak kazuje da ti je međuubrzanje na malo višljim obrtajima od centralne rezonance. Može to ostati tako ako ti odgovara a možeš i setovati da bude malo niže međuubrzanje.. obeleži markerom gornji predeo variomata da vidiš dokle remen izlazi..
2. Situacija da u krajnjoj opadnu obrtaji, padne ispod centralne rezonance , variomat malo spusti i posle opet potisne gore i tako u ciklus osciluje.. to je znak da je predugačak prenos i da motor nema snage za najviši otklon te variomat otpušta kada agregat nije više u najvećoj snazi.. ova situacija se uglavnom oseti kada je izmenjan primarni ili sekundarni prenos..
E sad imaš još jednu stvar koja je nevezana za ovo, a to je nelinearan kanal u remenicama. Nisam propratio kakav je torque kod tebe, uglavnom su fabrički do polovine prenosa sa lakšom krivom a preko polovine sa jačom krivom prenosa.. ali to nije u kraju već tamo preko polovine... Sve u svemu ti nelinearni su za obične auspuhe i širi powerband cilindara i auspuha...
#72
Posted 08 February 2023 - 06:30
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#73
Posted 08 February 2023 - 19:55
#74
Posted 08 February 2023 - 20:10
https://svet-skutera...brtaja-auspuha/
Ovde je teorija ovde se počinjalo
https://svet-skutera...ja-i-proracuni/
Nemamo T6 analizu za PUG, ali eto baci pogled na Kymco analizu, pa u zavisnosti od visine cilindra odnosno C parametra (manje upust glave) imaš adekvatne uglove prelivnih i izduva
https://svet-skutera...t6-70-kymco-lc/
#75
Posted 10 February 2023 - 11:46
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
Ler dizna 36
Edited by Milan985, 10 February 2023 - 11:47.
#76
Posted 11 February 2023 - 13:58
#77
Posted 15 February 2023 - 17:25
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
Edited by Milan985, 15 February 2023 - 17:26.
#78
Posted 15 February 2023 - 21:41
Ako imas phbg rucni saug na povlacanje onda samo treba prepakovati na sajlu sto nije tesko.
Vidjao sam da neki tu duzu verziju sauga iskoriste pa izvedu gore na korman rucicu ili tu negde oko kormana gde je na dohvat ruke. Eto jedne od ideja...
#79
Posted 15 February 2023 - 21:43
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
Edited by Milan985, 15 February 2023 - 21:46.
#80
Posted 15 February 2023 - 22:47
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users