Jump to content


Stari klip - pitanje sto je zaglavio?



12 replies to this topic

#1 Megasp

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 17 April 2011 - 21:07

Brljah po ormanu i nadjem stari klip -cisto pitam iz radoznalosti,a zalepio mi je prosle godine pa me zanima uzrok jer tkz majstor mi je samo rekao jbg kinez-sto ne prihvatam.Stavljen je drugi placeno sve,radi bez problema vec 2000 km,nema problema da ne polemisemo o tome,nego da se ne daj boze ponovi a ako ima nekih simptoma da se obrati paznja-zbog ostalih clanova forauma.Sve klasicno nije bilo.Nije pokazivao neke znake cimanja,buke trokiranja a ugasio se posle 30 km voznje sa suprugom,a put je u pravcu 35-40 km i isli smo dosta puta i nisam ga ni silio negde na pola gasa ravno sve idemo oko 60 i samo se ugasio i nije hteo vise da upali.Ulja je imao,pumpa radi ok,e sada ne znam stanje kada ga je rasklopio a vidi se na snimku da mu je jedna karika pokla na pola a druga ne moze da se ucvrsti.Da li je moguce da je pukla karika i da je odjednom zaribalo sve ovako ili se vremenom habalo po malo?Karika je ono kao dva prstena na vrhu klipa(glupo pitanje ali polako ucim da ne idem kod majstora za svaku sitnicu-mora se a i zabavno je)?

Posted Image
Posted Image

Nije problem nego caskamo,nisam znao gde da postavim pa neka admini stave gde treba ako sam promasio.

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 April 2011 - 22:49

ovaj je išao na mršavu smešu, pa je zato lepio.. pitanje je samo kako je stavljen nov klip jer cilindar honovan ili samo ubačeno, pa tu ima otpadaka od starog klipa po zidovima... da nije majstor poštelovao i karburator kada je stavio novi klip, jer po svoj logici i novi ima isto ovako da zalepi ako je situacija ista ?

#3 Megasp

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 18 April 2011 - 07:56

Ma imalo je otpadaka sto kazes,Znaci losa smesa?Pa ima smisla.Obradio je cilindar na prvu specijalu,vozim vec 2000 km,posto majstori nece mnogo da se bakcu sa nama mislio sam da skinem karburator i da ga okacim slike ovih dana da mi pomognete da ga stelujem,koliko cega.Mada sam citao ali u praksi nista nije radjeno.E da ne otvaram novu temu - ako se promeni ulje opet treba stelovati karb ili ne?Mislim na promenu vrste ulja,proizvodjaca

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 April 2011 - 09:17

ne ulje nema veze, ima recimo ako se menja filter vazduha ili ako se menja cilindar na veći itd...

pazi moguće je da nije bilo ulja, a moguće je i da je bilo loše ulje pa si forsirao motor... u svakom slučaju karburator mora biti naštelovan da elektroda svećice bude kafene boje...

#5 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 25 April 2011 - 09:56

e pa isti ovakav je i moj klip, sad dileme i trileme su da li je doslo do pregrijavanja ili siromasna smjesa. kod mene je sve fabricko, motor presao 1200 km, sprint eagle, isao na 1/3 gasa, i isto tako zalijepio, kao da gledam moj klip, narisan sa svih strana kao i cilindar, samo sto kod mene nije pukla ni jedna karika iako su obje zalijepile na klipu i ne mogu se skinuti.
motor dobro isao, osjetno je gubio snagu kad se malo izforsira uzbrdo, i primjetio sam ranije da se dosta grijao izduv cim malo brze vozim, ili uzbrdo. a potrosnja je bila oko 4.5 litara sto mi je bilo bas previse
nista nije stelovano niti dirano oko karburatora i sl, svjecica stavljena samo ngk b8hs, i iglicu sam podizao da probam ali sam je vratio na fabricko...
sad se kontam dal da prepravljam na lc ili da ostavim ac posto je motor u garanciji pa ce da mi ga dovedu u stanje ko sto je i bio

#6 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 April 2011 - 21:25

Hm, njemu je fabrička svećica BR7HS, ti si stavio jos hladniju 8-icu, verovatno se pregrejavao zbog loše smeše podešene u servisu, jer niko drugi nije dirao karburator. Auspuh je i dalje serijski, nisi pakovao neki rezonantni?

#7 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 25 April 2011 - 22:07

sve je fabricki podeseno, nista nije dirano od kad je kupljen, na prvom servisu su samo zamijenili ulje u diferencijalu pozadi i nista drugo, do sada je radio ok, sve je bilo besprekorno, jeste u posljednje vrijeme malo losije vukao kad se zagrije i malo se gusio, ali sam promjenom svjecice na 8micu sve probleme rijesio i bas je radio kao satic, palio je i na kurblu i na anlaser iz prve, znaci posle dva dana samo kurblu je trebalo jednom da pritisnem i to je to...kao sto rekoh par dana sam se igrao sa iglicom podizao i spustao, ali to je bilo dan-dva jer sam skontao da najbolje funkcionise na nultom polozaju, tj na sredini.
i sada kad je zakucao isao sam na 1/3 gasa, 6,5-7k obrtaja, nikakvo forsiranje i nesto slicno,
sve na njemu je serijala, auspuh,rolnice, federi i ostalo...svjecica boje bijele kafe sa nekoliko bjelicastih tackica, kao da je prsnulo nesto po njoj, u servisu kazu da se pregrijao klip, mada je meni to malo tesko za povjerovat jer bas nije vozen pod punim gasom i bilo je poprilicno hladno ujutro u 5 kad sam krenuo, stim pravio sam pauzu 10-15 min na 10tak km prije nego sto ce zakucati.////
klip je isti ovakav, samo sto nije cadjav sa strane, vec je cist ko da je nov, i isto su zalijepile karike samo sto nisu popucale,,,

#8 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 April 2011 - 22:19

Obično lepi na srednjem gasu (znam iz iskustva) a tvoja igra sa iglicom je donekle mogla uzrokovati jer je igla odgovorna za srednji spektar. I sam znaš da se klip hladi preko smeše, siromašna smeša i eto belaja. Mozda je on lepio tokom isprobavanja pa je ovo sam višnja na vrhu šlaga

#9 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 25 April 2011 - 23:18

ma to sa iglicom je trajalo po par kilometara, postavio sam je na siromasniju smjesu, nije htio ni da krene davio ga je odmah, onda na bogatiju, podigao sam iglicu odnosno spustio osigurac, i tad je isao kao bolje, ali se gusio vise uzbrdo i vratio sam na sredinu, sto ce reci da je tako presao mozda 2-3 km, nista posebno, mozda i manje. isao sam prosle sedmice u pancevo sa njim, sa fabricki postavljenom iglicom i nije imao nikakvih problema a isto sam isao laganica oko 55 kmh.
da tu ima neki od pokazatelja pa da znam sta i kako je bilo, ne bi mi bio problem, nego ovako sve u redu, a zaribao,,,svjecica je kao sto rekoh braon, nije ni svijetla ni tamna, gledao sam po onom katalogu izgleda kao idealno sagorjevanje, e sad kako za ubuduce znati kako nastelovati smjesu, posto je ovo fabricko stelovanje kako je i dosao. da je on slabo vukao, slabo palio ili bilo sta drugo pa da znam to je uzrok i sredicemo, nego ovako palio na jednu kurblu, radio ko singerica, dimio u pocetku kad se upali, i kad ga sprzim pod punim gasom na minut-dva, kad stanem dimilo j eulje iz auspuha, sto mi je bio signal da ulje dolazi u komoru za sagorjevanje, i to mozda i previse na punom gasu....
vidjecu nesto da iskombinujem da ga prebacim na lc ukoliko nadjem povoljno dijelove, pa ako imate info ko ima to povoljno da proda, bio bih zahvalan, jer planiram i dalje da przim relaciju beograd mitrovica pa ipak sa lc to daleko bezbjednije izgleda

#10 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 26 April 2011 - 00:11

AC vs LC skoro ista stvar, ako se ne našteluje ima da lepi. Prednost LC je da nema otpora na ventilatoru magneta, tu je onda pumpa ili jos bolje ako se stavi elektropumpa, sa produzenim prenosom prava stvar. Imas projekat Cheese-ja sa prebacivanjem na LC bas kineza, jedini problem je gde uklopiti hladnjak, ostalo je šara-mara (naravno, ako znaš da ušteluješ)

#11 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 26 April 2011 - 16:10

ima mjesta za hladnjak, a i da nema napravicemo da ima, bar to nam je specijalnost, izmisljanje nemoguceg i ugradnja neugradjenog...pa to za otpor ventilatora se ne bi bas slozio posto on sigurno pravi manji otpor od pumep za vodu, tako da tu sumsnjam da se sta dobija. bitno je da mogu sa njim ici na dalje puteve, a to sa ac kazu da i nije bas izvodljivo
sto se tice stelovanja to naravno ne znam, ali naucicemo, a i imam tebe u komsiluku pa sredicemo nesto ,,hehe,,samo da navatam dijelove za lc, za sada imam hladnjak, crijeva, pumpu,, treba mi cilindar i glava, pa ako znas nekog ko ima da prodaje pojeftino javi

#12 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 April 2011 - 03:10

Imam ja ali nov kit 70cc streetrace LC minareli
inace ac ne treba da te brine, NNtom je isao sa AC agilitijem na more

#13 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 27 April 2011 - 18:39

ma bogami me brine, ja sam presao 60km i to sa stajanjem i zveknuo je sa svojih 1200 km,,,tako da se vodimo onom starom ko se mlijekom oprzi taj i u jogurt duva...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users