Jump to content


Keeway fact


326 replies to this topic

#1 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 18 April 2011 - 21:15

To je moja masina, keeway fact... Da sad ne bih sve pisao kopiracu postove iz moje teme na skuteri.org...
__________________________________________________________________________________________________________
Jul-avgust.2010.
\/
Evo i ja da predstavim svoj skuter. Radi se KeeWay Factu 50 kupljenom pred kraj avgusta 2008.god. Presao oko 9000km, po satu 5000+. Od kad je kupljen overen dvaputa. Jednom pao i jednom cuknuo Clia od pozadi.. Osim sto su plastike skidane i farbane i skinuta blokada sa varijatora nije nista radjeno na njemu do danas.. Danas je zavrsen onaj njegov fabricki auspuh. Povadjeno sve iz njega, skinuto slepo crevo i ono za ekologiju...
U planu je da otvorim malo filter, stavim vecu diznu, stavim odblokirani CDI, i kupujem Hebo next generation varijator...
Danas bi trebalo da mi stignu rolnice 3,5g i tvrdje oprugice, javicu rezultate, kad namestim...

Evo slika auspuha:
Auspuh

Attached File  slika010s.jpg   96.9K   5 downloads

Evo i neka slika makine...

Fact

Attached File  slika013.jpg   144.13K   8 downloadsAttached File  slika014m.jpg   130.4K   5 downloads

Fact

Ne mogu da ubacim slike pa moram ovako...

To je to od mene... Nadam se da cete komentarisati...
------------------------------------------------------

View PostCustom_Unique, on 18 July 2010 - 23:12, said:

Neces skoro nista dobiti sa tim vadjenjem pregrada, ja sam isto to radio kod mene proslo leto i dobio sam samo vecu buku, eventualno malo bolje ubrzanje.
A sto se tice rolnica, mislim da ce mu to biti malo prelagano, ja sam probao sa 3.6g kada sam iskasapio moj serijski auspuh i skuter se nije makao sa mesta koliko je prevrtavao...

Moj je dobio bas dosta snage(sta da ti kazem kad uzbrdo gde sam sam isao 30-1-2 sad sa dvoje ide ide 33-34, a sa troje 25)... Povadjeno je ipak sve iz njega, sad je rezona...

Uglavno stavljene 3,5g rolnice i tvrdje oprugice http://shop.motobike...&productId=2378
Bas lepo krece u odnosu na serijalu... Do nekih 25 ima bas snage i onda obrtaji malo padnu ali ok ubrzava... Mozda bi cak i malo lakse mogle da stanu, al dobro je za sad i ovako...

Ali bilo je problema prilikom namestanja varijatora... Ustvari nije problem pravio variator nego vazdusni pistolj... Pokidao sam navoj na radilici... Ali resio sam to isti dan.. Narezan isti navoj 12-ica ali ne standard 1.5 nego 1.25... Zavijeno kljucem, tako sto sam ja drzao rukama ventilvar a drug zatezao... I da stavljena je jedna spiralna podloska ispred srafa kao osiguranje da se ne odvrne...

Kais izmeren i iznosi bednih 15-ak mm...

Izvadjena i je i lulica i ubacena dizna 72... ali je bilo previse vazduha pa sam morao malo da smanjim otvor bez lulice... Stavicu kasnije sliku da vidite moj izum... Sa njom sam dobio jos malo snage ne nesto preterano... Stavicu sliku svecice posle da vidite kakva je na ful gasu...
--------------------------------------------------

Boja svecice na ful gasu
Svecica
Svecica

Attached File  p8200155.jpg   45.49K   17 downloadsAttached File  p8200160.jpg   41.21K   13 downloads

Moram slike da ubacim ovako jer mi ne da da ubacujem slike zbog ekstenzije..?!!!

I jedan snimak ubrzanja...


Ovih dana treba da mi stigne i Cheeseev CDI... Videcemo kako ce ici...
---------------------------------------------------

Meni je glavna dizna bila 50, pre neki dan sam stavio 72, i skinuo lulicu, ali je bilo mnogo vazduha pa sam malo smanjio rupu...
Inace je u planu stavljanje Hebo NG ali Performance kita... To je onaj vario uz koji dobijes i ventilavar i kais...
Samo da vidim gde mogu da nadjem ovo i kupujem...
Ako neko zna gde ima da se kupi neka kaze... Hebo nije narucen... (ovo sam ja sad napisao da ne bude zabune, madness mi nije odgovorio na PM, a bas sam bio zagrejan da kupim, a imao sam i kes..)

#2 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 18 April 2011 - 21:15

2011.

I vozilo se ovako jedno vreme...

Stavljen je cheesov CDI, bilo je malo poboljsanje, kasnije sam stavio i kais od piagio free, 801, rolne 3 g... Nista vise cini mi se nisam radio od prosle godine...

Tako je bilo do prosle nedelje, kad sam odlucio da skinem cilindar da proverim u kakvom je stanju, i da ga malo turpijam...

Ali posto je klip izgledao ovako
Posted Image

i cilindar ovako
Posted Image
, tj. lepio je resio sam da ugradim kit... Pre ovog otvaranja izmerena brzina GPS... 67kmh bez podloske od 1mm iza ventilvara...


I pre neki dan naruceni Street race, TREK, Hebo Next Generation, i Malossi primar 14/42 cini mi se(25%)...

Delovi stizu sledece nedelje... Videcemo kakva ce zver tad biti... :dirt-bike:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ostaje Mikuni, kazu da je odlican na ovakvom setup-u...

Probacu sa oba primara, nije problem...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stigli delovi..

Street race, TREK, Malossi primar, Naraku racing vario(promenio sam, uzeo sam ovaj umesto hebo ng), i jos neki sitni... Malossi red sponge, svecica NGK9, novi ventilvar, iglicasti, Malossi bela centralna..

Slike vcrs...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I slike

Omiljeni deo
Posted Image

Srce
Posted Image

Posted Image

I sve ostalo
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Custom, bio sam srecan ko malo dete, i do dva jutros sam sve otvarao, zagledao, premeravao...
Al bice mi najsrecniji dana kad ga upalim to je sigurno... :dirt-bike:

Mario, bice ilustracije, naravno, nema brige... ;)

Cvele, ne trcim nigde... sve polako bez zurbe... a i ostavio sam ono pomeranje palenja za posle kad ga razradim, nije mi fora da ga sad odmah utegnem do kraja... :joint:


I nabavio sam jedan CDI od nekog 4T kineza sa blokadom na obrtajima... Onaj do 45kmh... Poznajem sebe... ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evo sad sam se vratio iz garaze...
Zver je upalila.. :D
Radili smo ortak i ja od pola 4 do malo pre... Ubili smo se... Ali isplatilo se...

Znaci reze.. Kad sam ga drugi put upalio, i ostavio da radi nekih 20-ak min, secnuo sam mu gas na kratko... Ne mogu da vam opisem kako je ostar...

A kurbla :sheepshagger: kevu... Kompresija ubija... :bow-down-before-you:

Malo me nosac auspuha je*e ali svejedno, prezadovoljan sam...
Sad ce slike, nije bolo puno, nije imao ko da slika..

View Postcvele19, on 16 April 2011 - 14:21, said:

Njavaznije je da pripazis na velicinu dizne ...aj polako ...
Dizna je 86, otvor na airboxu oko 20mm..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ortak Mare, pokusava da skine blokadu na spuhu..
Posted Image

Ali zan se ko je majstor... ;)
Posted Image

Zavijam glavu.. Nema slika nabacivanja cilindra, obojici prljave ruke, jbg..
Posted Image

Kad ga Mare opravi.. :joint:
Posted Image

Jos jedan ortak doso, sad se setio... Ovde je skoro sve bilo sklopljeno..
Posted Image

Pocinju problemi sa spuhom... Uposljavamo biax..
Posted Image

Posted Image

Ali bezuspesno... Ovolko beze spuh i drzac, kad je spuh zakacen na cilindru...
Posted Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

View PostSrdjan_SF2, on 17 April 2011 - 01:26, said:

Jesi sigurno dobro okrenuo nosac koji ide na blok?
Nesto mi ovo mnogo cudno, tj. malo je vece odstupanje... Ako si pogodio polozaj nosaca, onda ti ne ostaje nista drugo nego da pravis novi... Vari za spuh drugi (naravno stelujuci)..
Valjda asam dobro okrenuo... Napravicu novi ako od ovog nista ne bude...
Ovo je auspuh za minareli, ne za keeway, mozda je zbog toga razlika...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uspeo sam napraviti nekako nosac, ali drzi se na jednom srafu, tako da cu praviti nov nosac...

Preso sam danas oko 30km, vozio sam oko 1/4 do 1/3 gasa, i cepnuo sam ga nekoliko puta do 1/2... Ide ko lud...

Smanjio sam rupu na airboxu na oko 18mm.. Sad je boja svecice odlicna... Mesavinu sam pravim, creva uljne pumpe sam spojio... Mesavina je sad 4%, tako cu prvih 100km, posle cu da smanjim malo...

Zlajo, znam da trebaju distanceri, ali meni je auspuh otiso u nazad u odnosu na nosac, pa se rupe bas ne gadjaju... Preradjivao sam malo biaxom, i sad ovaj jedan sraf uspeva da udje ali ovaj drugi ne...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Preso jos 20km danas... Vozio sam ga uglavno na 1/3 gasa.. Ponekad do 1/2.. I vec sam se smorio.. Treba jos 350km, stvarno ne znam kako cu toliko.. :010105~36:

Skidao sam deklu... Kais dize do kraja, ili 1mm pred kraj, nisam obelezio markerom, vec sam ovako otprilike video dokle je kais polirao...

I brine me jedna stvar.. Kad ga vozim izmedju 1/3 i 1/2 gasa pocne da ulazi u rezonancu, i pocinje da vuce ko lud.... A to znaci da je to vec nekih 7000rmp, sto je mnogo za razradu... A teze rolnice nemam.. Nzm sta da radim... :smokelots:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

View Postcvele19, on 18 April 2011 - 21:01, said:

Citiram samog sebe ;)

''Malossi gus sam razradio po uputstvu koje je stiglo s njim-al malo drugacije.
RUNNING IN
After fitting the kit it is advisable not to press more than halfway on the accelerator and not to exceed 6.000 rpm for the first 40-60 minutes of running.
After this time the running in stage may be considered complete.
If these instructions are followed the engine can begin to give excellent performance.


Malo sam ovo modifikovao -rad u leru 15-ak minuta na povisenom gasu x2[sa hladjenjem izmedju].
6x po 15-ak km sa max 1/2 gasa i hladjenje izmedju voznji[to sam preso za popodne :D ]
Posle predjenih 100 km povremeno gas do daske i ne duze od 20-ak sek.
Posle 200km sam ga normalno ''gazio'' i to je to.
E da i ulje u rezervoar tih 200km+1%[+pumpa].''
Tako cu i ja, da mu je*bem mater... Ako tako moze malossi moze i stage6...
Preso sam 50km, jos 50 i pocinje normalna voznja... Tih 100km cu za jedan dan posle...

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 April 2011 - 21:23

ahh najzad da i mi dobijemo temu , sa sve kopijama sa orga...

pazi sad večita polemika između mene i cveleta, to malossi uputstvo obrisati dupe, posle 40 min kad ga zakucaš, može na otpad momentalno razjebe ležišta karika u klipu... to je kalkulisano za servis gde se motor sklopi i posle toga ide vožnjica, majka okačila ceger o volan i na pijac, a ne ide preko 50-60, i boji se da odvrne gas... tako nekako talijani računaju pa će biti polako i razrađeno...

po meni je jako važno više puta hladiti i grejati materijal, dakle ono što sam ja pisao odnosno preneo sa tomos slovenačkog foruma, je ajde da kažemo bezbrižno, i ono što je tomos u knjizi pisao mislim da je milper postovao u ćaskanju da se rodiranje radi 1000km, je sasvim okej... nije materijal toliko bolji nego pre 20 godina da ne mora da se pripremi...

vidi sad kako god da radiš, uvek zagrej, i kada voziš vozi etape, i parkiraj na hlađenje, 10-15 min... nikako da preteraš te km-e iz cuga, kod mene je trasa koju koristim 25km, i tu pauziram obavezno 1 ili 2 puta... do 200km nema odvrtanja gasa, gus je...

#4 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 18 April 2011 - 21:33

A brate, gde sve iz pocetka da pisem, celu noc da ostanem.. Nije jedina tema koja je c/p.. mislim da ne krsim neka pravila, video sam da si i ti nesto c/p...

Sad sam bas u rebusu.. Do sad sam ga vozio po upustvu, voznja 20 min, pa hladjenje, pa opet... Sve to na 1/4-1/3 i ponekad 1/2...

Mene brinu veliki obrtaji... Pocinje da ulazi u rezonancu, a teze rolne nemam... A, ako vozim na 1/4 onda idem 30...

Onda cu ostati po upustvu, morace cvele da izvine...

Svecica je bez otpornika, jel nije problem?

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 April 2011 - 21:38

ma ne nema potrebe za težim rolnicama, i ako malo uđe u rezonancu nije greda, 6000 ko i 7500 nije to strašno samo ga nemoj forsirati previše....

naravno da uđe u rezonancu kad je jak ko bik... isterao si remen do kraja, o čemu govorimo, jesi li prenos ubacio ?

btw.. ono što je cvele modifikovao nije loše samo sam ja još malo oprezniji od njega, bar za 100km u plus...

edit: ovo za c/p je ok.. ja sam preneo svoje teme :joint:

#6 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 18 April 2011 - 21:44

Bez primara.. Zamolio me Peca, da probam i sa serijiskim i sa malossi pa da javim razliku, a i mrzelo me i to da skidam... Hteo sam da ga upalim...

A jes jak, kad ga stisnem do pola, vuce ko nezdrav...

Kais do samog kraja, ali sam ostavio fiksnu polutku fabricku, zato sto je ona c4 pod vecim konusom, tj. veca je razlika izmedju sredine i ruba, za 1mm od serijske, i onda je razmak izmedju varija i polutke 17mm, a sa serijskom 16mm... samo sam zvezdu zamenio

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 April 2011 - 22:24

to za ventivar je baš bezveze, za koji je to model variomata... a nije ni loše onda kad staviš primar bar možeš da kombinuješ, biće gimnastike sa serijskim nelinearnim torque driverom očekuj tu probleme...

#8 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 18 April 2011 - 23:16

Ja sam pristalica Mariovog (tomosove)nacina razrade kada je gus cilindar u pitanju....pusti one strucnjake sa orga....

#9 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 April 2011 - 10:07

E drugari, promenilo se mnogo toga za zadnjih 20-25god pa i materijali od kojih se prave komponente kita...sad ako bas i nisu "svemirski" napredni, sama tehnologija obrade je na mnogo visem nivou nego u to doba...tako da ona malossi razrada "pije vodu" jer je gus koji sam tako razradio jos kod mene i ima iza sebe oko 13000km a u odlicnom je stanju [ jos malo radova oko prelivnih mu fali ] ....

Pricali smo vec o tome-sta se u stvari razradjuje kod kita ??? Pa samo karike koje treba da "legnu", prilagode se cilindru i pocnu da dihtuju ko sto treba... na gusu postoji prilagodjavanje u oba pravca- karike prema cilindru i obrnuto al je ipak karika ta koja se vise trosi i "brusi"....
Ajd zbog toga sto je gus da mu damo malo vecu kilometrazu za razradu al je ipak 100-200 km sasvim dovoljno...:joint:
Mnogo je vaznije pripaziti na karb i smesu jer niko nije upropastio kit zbog lose razrade vec zbog lose nastelovanog karba...

Vec kod alu kiteva nema rasprave-Hac je to doveo do savrsenstva...:joint:
http://svet-skutera....indpost__p__713
..

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 19 April 2011 - 10:42

dobro ajde samo još jednom da rezimiramo o čemu ja govorim a o čemu govori cvele...

dakle kod alu nikasila se samo karike razrađuju i mnogo je manje vremena potrebno jer je nikasil skoro pa idealna površina, mada i ona ima blago honovanje...

kod gusa ima da se karike prilagode cilindru i da se honovanje uglača na mestima gde trči karika do trenutka kada karika već nema više radijalnog pomeranja samo aksijalnog..

odakle radijalna pomeranja, pa honovanje je dosta često grublje, i imamo određene napone po površini karike, koja možemo shvatiti kao malene vibracije... ne pričamo o ovalnosti niti o različitom širenju materijala...

vibracije će ugrejanom klipu da otvore ležište karika preko mere koja je potrebna da bi ona samo disala u smeru zaptivanja, i tu počinje šteta koja je večita... to nazivamo zveckanje karika... ovakve pojave su češće kod cilindara koji imaju jače površine kanala jer je tu prostor preko kojeg trči karika veći i mogućnost da zvrji veća, ukoliko je ležište na klipu oštećeno...

dakle razrađujemo karike prema cilindru i cilindar prema karikama, dok to honovanje ne pređe u neki minimalni stadijum (naravno da honovanje možemo da prepoznamo i posle 2000-3000km) da karike ne vibriraju, tek posle toga može da se ugrejanom klipu raspali pun gas, i da kažemo da je trenje idealno i rodiranje završeno...

te priče dao sam pun gas i stisnuo da mi karike bolje legnu ja ne mogu teoretski da razumem što je hac pričao, pa ako neko ima o tome logično objašnjenje, spreman sam da prihvatim..

nadam se da nije preveliki off.. a i prebacićemo u temu razrade kasnije nebitno...

#11 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 April 2011 - 15:03

Sinoc sam nesto razmisljao oko razrade... Priznajem da me je cvele sinoc bas obradovao, al posle dosao Mario, reko sta je imao i onda sam se blago smorio...

Ali posto mi je 400km mnogo za razradu(meni), odlucio sam da napravim neki postupak razrade, koji ce biti 300km, nesto izmedju cveleta i maria...

Ovako:
0-100km 14-1/3 gasa, 20min voznja, 10min hladjenje
100-150 1/3-1/2 gasa,
150-200km, oko 1/2
200-250km 1/2-3/4 gasa
250-300km 3/4-4/4.
Nakon toga samo pun...

A za ventilvar, jb li ga za koji je, samo znam da nije ni za ku*ac...
Upamceno za primar.. Ako bude pravio velike probleme, na leto cu kupiti neki linearni torque.. Sad imam vaznijih stvari, npr. kocnice...

#12 Jack B. Daniel's

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 posts
  • MestoCuprija
  • VozimKymco Super 9

Posted 19 April 2011 - 15:52

mario,ovo i za CPI isto vazi? :joint: razradjivanje?

smoooor :joint: a jbg,sta je tu je..

#13 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 April 2011 - 16:25

Vazi za sve skutere...

#14 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 April 2011 - 21:32

Danas preso jo 35km, ukupno 85 do sad... Stvarno lepo ide, kad uhvati rezonancu cupa ko sasav... :)

Danas sam jos iskljucio el. sauh... Nzm koji mu je kurac, kao da ostane ukljucen.. Vozio sam se i stao sam, ler bas visok, je*em mu mamu, sta mu je nastelovao sam ga.. I ajde da probam da iskljucim sauh, izvadim dzek padose obrtaji...

To mi se desavalo i juce, ali sam mislio da mi sajla glavi pa ostaje klipcic podignut...

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 19 April 2011 - 21:35

kada je el saug uključen motoru u toplom stadijumu padaju obrtaji jer naliva goriva više...

rasklopi pa pregledaj....

kakva je svićica jer smo uboli 86-cu,
@Bane i kod CPI-ja me isto zanima...

#16 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 April 2011 - 21:41

Svecica, bila je malo svetlija na 1/4 gasa, i onda sam smanjio rupu na airboxu na nekih 18mm(bila je 20mm), i sad je dobra, ustvari odlicna... Ali dok ne udje u rezonzncu trokira, i onda kad je uhvati i vozim tako onda je dobro...

Gledao sam danas na 1/2 deluje malo tamnije, ali to je vrv zato sto je iglica na 2. zarezu odozdo...

#17 Jack B. Daniel's

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 posts
  • MestoCuprija
  • VozimKymco Super 9

Posted 19 April 2011 - 21:45

nije bas najbolja svecica,crnija je..moracu sutra da stelujem jos..i da kupim novu svecicu jer je preko vikenda bla neka super bosna,nedaj boze,skut jedva palio,pa nisam ni hteo da se zezam..

#18 Jack B. Daniel's

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 posts
  • MestoCuprija
  • VozimKymco Super 9

Posted 19 April 2011 - 21:47

ostavio sam za sutra krajnje stelovanje..danas i juce se nisam ni vozio jer sam bio u nekoj guzvi..

#19 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 April 2011 - 21:52

Jedan problemcic, ustvari nije problem, ali me nervira... Probio je jedan var na spuhu i izlazi ulje, i onda sagoreva i smrdi previse... Jel moze da se popravi taj var sa CO2 ili obicnim aparatom za varenje?

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 19 April 2011 - 23:05

može, a ako je rupica sitna, onda se strpi malo tu će čađ da zapuši rupu iznutra, ja sam imao isti slučaj na niklovanoj s6 replici, i šta sam mogao malo sam zalepio crvenim silikonom sa spoljne strane koji je do 300C, naravno kada je otpao, onda ponovo, i posle nedelju dve se zapušila rupica iznutra, silikon je spao i 4 put... ali je odradio posao, malo je zaustavio izlaz i tu je krenula da se hvata čađ kao i na ostalim delovima.. ja to ne bih vario...

ovako što se tiče 86 dizne znam da je malo agresivnija, to je u principu jedna od poslednjih u nizu koju sam ikada koristio na mikuni 16 karbu, evo na onom T6 koji je na snimku 0-60 sam upucao 92, ali sa srt8 gljivom koja je otvorena i velika, a i taj cilindar ima jače uglove i veće površine od street-a...

gledajte da bude tamnija, Bane ako je kod vas bledunjava, podižite iglu još gore, ili vratite airbox, bez lulice

Božo kod tebe je situacija isto otvorenija zbog malossi red filtera..

proveravajte boju, ako lepo ide na pola gasa onda je igla ok,,, ako malo preliva nije strašno samo da nije suva...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users