Keeway fact
#81
Posted 02 July 2011 - 22:55
#82
Posted 02 July 2011 - 23:35
#83
Posted 05 July 2011 - 11:44
Pojavio se novi problem.. Ovako redom.. Pre neki dan kad sam namestio klip, cini mi se subota, ostavio sam ga da radi, i drugi put se ugasio jer je nestalo goriva, po ko zna koji put, skala ne pokjazuje tacno, a nikad nisam znao da odredim kolko ima goriva gledajuci u rezervar... Nebitno... Tad asm namestio novu kapicu svecice, jer sam do tad vozio sa kablom direktno na svecicu... Posto nije imao goriva, odvuko me ortak od kuce, tako da ga nisam vozio, pa ne znam da li je ta kapica radi u voznji, na leru radi...
U nedelju sam ceo dan radio, betonirao nesto tako da za razradu nisam imao vremena... I juce sam otiso do pupme, kupio goriva, pomesao ga sa novim uljem sto sam kupio, scoot run2, sipao, upalio, ostavio da radi 15min i krenuo u voznju.. Vozim ga na malom gasu i motor trokira, dam mu pun isto, ne moze pre 40... Reko ok, brze i necu dok se ne razradi klip, mozda je velika dizna sad posle stavljanja novog klipa...
Vratim se kuci, stavim 2 broja manju, tj. 90, probam, ponovo isto, mozda su rolnice teske, pa ne upada u rezonancu i trokira.. Ajde neka ga nemam sad vremena, idem da rastavljam blokove od onog aeroxa.. Zavrsim sa aeroxom, stavim gram lakse rolnice, sjebem tu fabricki ventivar, nisam lepo zavio sraf, odvio se i polomila se pera za hladjenje.. Nema veze imam drugi c4, stavicu njega.. Stavim, krecem, ponovo trokira... Tu sam vec puko i vratio sam ga u garazu.. I takodje sam probao da zamenim CDI, to je bilo kad sam menjao i diznu.. stavio onaj blokiran na 45 i sa njim nije bilo trokiranja.. Posle sam vratio odblikirani...
I evo danas sam se jebao 2 sata oko motora, odmah cim sam ustao otiso sam u garazu i krenuo redom.. Probao bez kapice, sa drugom svecicom, koja sigurno radi, promenio kabal, stavio neki silikonski, probao sa njim sa jednom i drugom svecisom, sa kapom bez kape.. Stavio moj original CDI.. Probao sve moguce i nemoguce zazore na svecici i ponovo trokira.. Na kraju sam izvadio lulicu iz airboxa i probao bez nje, opet isto i tad asm odustao...
Samo da kazem da mi se ovo dogodilo pre nedelju-dve-tri, ne znam ni ja sad tacno, isto je trokirao i nije hteo u obrtaje, isto sam bio pokusao sa drugim kablom, sa drugom kapicom i na kraju sam odokativno smanjio zazor na svecici i stavio kabal direktno na svecicu i motor je proradio, iso je ko zmaj... A sad nece... Poludecu
#84
Posted 05 July 2011 - 11:57
Stvarno ne znam sta mu je, ako neko ima bilo kakav predlog neka kaze...
#85
Posted 05 July 2011 - 12:00
#86
Posted 05 July 2011 - 12:02
#87
Posted 05 July 2011 - 12:12
daj pregledaj plovak i ventil u karburatoru, da li to sve radi kako valja, trokiranje će biti od previše goriva...
previše premalo goriva može da se manifestuje i kada menjaš kompresioni odnos, da li je sada isti zaptivač dole + gore na cilindru..
u svakom slučaju to sa zazorom ne bi smelo toliko da pravi problem, a imaj novu svećicu da sa njom eliminišteš sumnje... bilo je i kod mene da sam 5 dana tražio kvar, prevario konuse auspuha, skidao cilindar i proveravao sve detaljno, gde bi me na kraju ngk svećica zajebavala, e tu mora sekirica da radi, odmah svećicu udri o beton....
#88
Posted 05 July 2011 - 12:14
Boza, on 05 July 2011 - 11:44, said:
Pojavio se novi problem.. Ovako redom.. Pre neki dan kad sam namestio klip, cini mi se subota, ostavio sam ga da radi, i drugi put se ugasio jer je nestalo goriva, po ko zna koji put, skala ne pokjazuje tacno, a nikad nisam znao da odredim kolko ima goriva gledajuci u rezervar... Nebitno... Tad asm namestio novu kapicu svecice, jer sam do tad vozio sa kablom direktno na svecicu... Posto nije imao goriva, odvuko me ortak od kuce, tako da ga nisam vozio, pa ne znam da li je ta kapica radi u voznji, na leru radi...
U nedelju sam ceo dan radio, betonirao nesto tako da za razradu nisam imao vremena... I juce sam otiso do pupme, kupio goriva, pomesao ga sa novim uljem sto sam kupio, scoot run2, sipao, upalio, ostavio da radi 15min i krenuo u voznju.. Vozim ga na malom gasu i motor trokira, dam mu pun isto, ne moze pre 40... Reko ok, brze i necu dok se ne razradi klip, mozda je velika dizna sad posle stavljanja novog klipa...
Vratim se kuci, stavim 2 broja manju, tj. 90, probam, ponovo isto, mozda su rolnice teske, pa ne upada u rezonancu i trokira.. Ajde neka ga nemam sad vremena, idem da rastavljam blokove od onog aeroxa.. Zavrsim sa aeroxom, stavim gram lakse rolnice, sjebem tu fabricki ventivar, nisam lepo zavio sraf, odvio se i polomila se pera za hladjenje.. Nema veze imam drugi c4, stavicu njega.. Stavim, krecem, ponovo trokira... Tu sam vec puko i vratio sam ga u garazu.. I takodje sam probao da zamenim CDI, to je bilo kad sam menjao i diznu.. stavio onaj blokiran na 45 i sa njim nije bilo trokiranja.. Posle sam vratio odblikirani...
I evo danas sam se jebao 2 sata oko motora, odmah cim sam ustao otiso sam u garazu i krenuo redom.. Probao bez kapice, sa drugom svecicom, koja sigurno radi, promenio kabal, stavio neki silikonski, probao sa njim sa jednom i drugom svecisom, sa kapom bez kape.. Stavio moj original CDI.. Probao sve moguce i nemoguce zazore na svecici i ponovo trokira.. Na kraju sam izvadio lulicu iz airboxa i probao bez nje, opet isto i tad asm odustao...
Samo da kazem da mi se ovo dogodilo pre nedelju-dve-tri, ne znam ni ja sad tacno, isto je trokirao i nije hteo u obrtaje, isto sam bio pokusao sa drugim kablom, sa drugom kapicom i na kraju sam odokativno smanjio zazor na svecici i stavio kabal direktno na svecicu i motor je proradio, iso je ko zmaj... A sad nece... Poludecu
Sa koliko CDI-ja si probao?
#89
Posted 05 July 2011 - 12:38
Mene buni sto u trenutku upadne u rezonancu i povuce kako treba i onda pocinje da trokira..
Zoksi, sa tri.. Jedan cheesee odblokirani, jedan keeway standard bloikran na 9000-9500 i jedan kineski blokiran na 6000 tj. 45..
#90
Posted 09 July 2011 - 22:40
1. Ventivar c4. On ima drugaciji ugao, tj, kad se priblizi skroz variu, izmedju ima 17mm, sa fabrickim ventivarom 16mm. Da je kais nov bilo bi ok, ali ovaj je potorsen na 15.5mm, tako da se tu dosta izgubilo.. Na mom su sjebana prea za hladjenje,pa sam ga zamenio.. Na njega sumnjam za brzinu, ne za trokiranje..
2. CDI. Sad je na motoru keeway blokiran na 9000-9500 rpm, pa ga mozda to gusi.
3. Losa svecisa
4. Rastelovan karburator
5. Sve po malo...
Sutra kad dodjem kuci proverivicu sve.. Krenucu redom..
I da jos nesto, nije da on do 30 samo trokira, nego ponekad i prekine, kao da na trenutak skinem s kontakta..
#91
Posted 09 July 2011 - 22:49
#92
Posted 10 July 2011 - 18:18
#93
Posted 11 July 2011 - 09:16
#94
Posted 11 July 2011 - 17:19
#95
Posted 15 July 2011 - 15:58
E sad je situacija sledeca sa cheesee-ovim odblokiranim CDI-om(skinuo sam blokirani) i novom svecicom: Ponovo trokira na pocetku, ali posle ide kao zmaj.. Cim sam stavio svecicu, trokirao je do 35 pa tek onda povlacio, pa sam stavio zazor na 0.5 (bio o.7) i tad nije uopste hteo da ide, nece preko 30..
Vratim na o.7, probam vuce od 30, stanem pa probam ponovo vuce od 25, stanem ponovo pa krenem i vuce od 20... Bolje od toga nece, do 20 trokira i onda povlaci kao zmaj, penje do pravih 70 ko od sale, dalje nisam probavao, mada sumnjam da moze vise zbog kaisa i c4 ventivara... Kupicu nov kais, pa cemo videti...
Skinucu jos i ovaj silikonski kabal, mozda on zeza.. Mozda je i karb... Nzm jos, dzabe gledam svecicu jer je jos bela... Ali pogledao sam i izgleda ok, videcemo pravu boju za 100-tinak km...
#96
Posted 18 July 2011 - 15:44
Ukratko, bio mi je skinut zupcanik kurble, jer nije mogao da pridje zbog matice koju sam stavio, koja je veca.. Onda sam lepo skinuo jednu podlosku od 2mm i zavio maticu i tad je mogao da pridje zupcanik... Sve ok, namestio deklu, upalio ga na kurblu, radio, sve ok, krenuo u voznju, zaleteo malo brze vozeci na pola gas, i onda sam cuo vec poznati zvuk proklizavanja kaisa, kao kad mi je zalepio i prevrnuo se kais...
Okrenem se, pogledam ka dekli, kurbla stoji na dole, kao da je stisnuta, tu sam vec stao.. Motor jos uvek radi na leru, dobro je, hvala Bogu nije lepio... Ugasim ga, odguram kuci, skinem deklu i nadjem sjban navoj na radilici, kao i nut.. Ventilvar nisam uspeo da skinem, a nisam ni volje imao da se zajebavam...
Digitalac mi je odnela sestra na more, pa je slikano mobom.. Ne vidi se nista ali moram da vam docaram kako izgleda...
Inace, merio sam potrosnju i iznosi 5l, ja sam poprilicno zadovoljan, jer je ipak vozen samo po lokalu, dvoje na motoru, uzbrdice, proveravnje svecice vise puta, tako da mi je to ok...
#97
Posted 18 July 2011 - 22:00
#98
Posted 18 July 2011 - 22:05
#99
Posted 18 July 2011 - 22:41
#100
Posted 21 July 2011 - 12:33
Bio je Zlajin, pa ga je on poslao Plamenom, ali je ipak stigao kod mene. Presao je 2000km, ali je u odlicnom stanju, skoro da nije ni potorsen...
Dok sam bio u garazi, premerio sam duzinu starog Bando kaisa (preso preko 10kkm) i ovog Athena.. Bando je izmeren 815, a Athena 809.. Nek bude da sam pogresio za 2-3mm, ali opet se vidi koliko se rasteglio star Bando.. Bio je 788, sad je 812, to je 24mm..
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users