Poznavanje materijala - Korisni saveti od starih majstora
#41
Posted 08 February 2013 - 00:41
#42
Posted 08 February 2013 - 01:03
#43
Posted 08 February 2013 - 21:38
#44
Posted 08 February 2013 - 21:59
Edited by Nesa BG, 08 February 2013 - 22:07.
#45
Posted 09 February 2013 - 04:34
A šta bi rekli na ovo?
[attachment=282:product-4577.jpg]
http://www.rrd-prepa...oduct-4577.html
#46
Posted 09 February 2013 - 19:00
#47
Posted 10 February 2013 - 13:33
#49
Posted 20 February 2013 - 01:00
c/p. Za prvu pomoc prilikom pucanja creva, cevi, hladnjaka, posude za antifriz itd, mozda cak i neceg drugog kao prva pomoc moze da posluzi super lepak i soda bikarbona...
Ja isprobao nisam ali sam vec od dvojice majstora cuo da je vrlo efikasna stvar na putu, cak i za lose ociscena ili vlazna mesta. Postupak je prost i izgleda odprilike ovako, sipas super lepak preko pukotine i sipas sodu bikarbonu i to se odmah skameni, oduvas visak sode pa sve ponovis moze i nekoliko puta ako treba. Ja kazem nisam probao ali sam pricao sa nekima koji jesu i kazu da drzi ekstra cak i kao trajnije resenje a ne samo privremeno dok dodjes kuci. Neko mi cak rece da je efikasnije da prvo posipas sodu, kao i da uopste nije bitan kvalitet lepka jer sa svakim operacija uspe.
Izvor:
http://forum.bjbiker..._1#entry1445842
Edited by Boza, 20 February 2013 - 01:07.
Копиран текст.
#50
Posted 20 February 2013 - 01:07
#51
Posted 20 February 2013 - 01:13
#52
Posted 20 February 2013 - 01:18
#53
Posted 20 February 2013 - 21:25
#54
Posted 20 February 2013 - 23:37
Nasuo sam blago sodu bikarbonu
a onda kapnuo par kapi super lepka
okrenuo za 180 stepani i sve ponovio
Posle 4-5 minuta, probao sam da ih razdvojim, ali nema šanse
Onda sam sve to ponovio, da budem siguran
Nema šance da se odlepi...obišao sam par drugara i nudio karton piva onome ko odlepi. Naravno, niko nije uspeo.
Kao što je već rečeno, lepiti se može sve i svašta, plastike u bilo kom obliku, cevi, creva koja su i kontaktu i sa benzinom i sa pritiskom, a o drugim čvrstim predmetima različitog sastava da i ne govorim...čak i vlažna creva i cevi (ne i mokra).U svakom slučaju, stvar koju uvek treba imati u kući i kolima...Experiment je uspeo ! Toliko od mene za vas !
Edited by Boza, 20 February 2013 - 23:46.
Спојио сам теме
#55
Posted 21 February 2013 - 01:35
#56
Posted 21 February 2013 - 01:49
#57
Posted 23 February 2013 - 16:56
Lenko, on 20 February 2013 - 21:25, said:
#58
Posted 16 April 2013 - 20:41
Naravno da postoji razlika izmedju habanja i crkavanja pojedinih delova i na razlicitim delovima se to razlicito i pokazuje…Crkavanje delova se manifestuje kao momentalni kvar , otkaz delova odjednom, najcesce na elementima elektroinstalacije , gde kad nesto crkne ima gore opisane simptome ,rikne sijalica , bobina Cdi , to je sve jasno…nadji uzrocno- posledicnu vezu ( ako je ima ), zameni i vozi Miskoooo…
Kod habanja pojedinih delova dolazi posle perioda normalnog funkcionisanja , period pogorsane esploatacije uz jos uvek moguce koriscenje , pa sve do potpunog otkaza delova , to je akumulacioni proces gde normalnom upotrebom ne mozemo spreciti habanja koja ce neminovno nastati…
Kako to izgleda kod pojedinih delova ? Nema tu mnogo filozofije – gledamo i pratimo , na kraju sami zakljucimo sta je za menjanje ili remont…Kod guma i gumenih delova gledanjem zakljucujemo u kakvom su stanju, ako treba , menjamo …
Kad ogibljenje pocne losije da radi to osetimo, nije kao pre , najcesce pocne da curi ulje iz prednjih vila , propustili semerinzi , imamo dobru temu ,kako se to radi…kod silena takodje …to sve utice na sigurnost voznje…
Kod kocionog sistema imamo situaciju da je veoma izrazeno habanje na plocicama i paknovima , a mogu se pohabati i disk i unutrasnjost dobosa…Takodje je sklon habanju i unutrasnji kocioni sistem , hidraulicna pumpa i kocioni cilindar, produzenje veka trajanja je u blagovremenoj zameni hidraulicne tecnosti i cescoj kontroli…
O habanju samog agregata ne treba puno pisati , toga ima u mnogim temama , jedino se moze malo o habanju prenosa kao osetljivog dela agregata …to sve jako puno radi, ima puno napregnutih mehanickih delova pa je i habanje izrazenije …sve se svodi na preventivnu kontrolu i osluskivanje da li sve dobro radi…variomat je sklon habanju , njegovi pokretni delovi , zidovi kliznih staza , leziste bolcne, slajderi, rolnice sklone trosenju…blagovremena zamena slajdera i rolnica zasigurno produzavaju njegov radni vek…remen ako sa donje strane zrakasto ispuca ili negde pokaze konce treba ga zameniti da ne bi svojim raspadom uzrokovao nesto gore…kvacilo je sklono trosenju, oprugice podlozne zamoru, a i zadnja remenica se jako brzo vrti i iglicasti lezajevi moraju biti u savrsenom stanju, kao i centricnost same remenice , ako to nije kako treba vrlo brzo ce uzrokovati kvar unutar reduktora na zupcanicima u vidu nepravilnog gazenja zuba ili loma pojedinih…
Prema tome , osluskujmo , pratimo , preventivno delujmo , sve to utice na sigurnost voznje i vek trajanja…
#59
Posted 05 June 2013 - 21:31
Pre neki dan sat slobodnog vremena i resim da sebi olaksam zivot , da napravim ono sto sam davno trebao...SEPARATOR ZA SEMERINGE I LEZAJEVE...od starog namestaja je ostala ladla, nasao sam nekog lesonita isto od starog namestaja, njega sam iskrojio ubodnom testerom na meru ladle po visini dubini i sirini, zarezao svaki do pola za pregrade , sklopio i dobio ovo...
Malo krep- trake za natpis sta je u kom boksu i sve je lepo uredno i pregledno...ovo sam odavno trebao napraviti...sat posla, a znatno olaksava zivot...moze slicno i za druge stvari...
#60
Posted 05 June 2013 - 22:21
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users