Jump to content


Kratka pitanja i odgovori



5335 replies to this topic

#5201 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 April 2021 - 17:44

Znam Mario za tu preradu, ja sam imao muke sa svojim speedfightom i tu brava ostaje samo se prepravi deo instalacije. Ovde se radi o mašini koja ima ECU. Znači sistem kao ditech i purejet samo na Peugeot vertikali vazdušno hladjenoj. Dosta je redak skuter. Kod aprilije SR 3 znam da je tabla vezana sa kompletnom strujom i ključem. Za ove ostale skutere nisam siguran jer su ovde po Šumadiji retkost. Ne bih da se igram pa da napravim štetu na skuteru koji je bio ispravan kad je parkiran pod trem. A i ECU mu tera uljnu pumpu kao kod ditecha potpuno je isto sve, tako da prerade padaju u vodu... Ne znam da li da probam običnu bravu, mada nekako mi liči na francuze da je ključ kodiran

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока

Edited by Laki993, 02 April 2021 - 17:56.


#5202 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 10 April 2021 - 14:22

Društvo treba mi pomoć, imao sam čeoni sudar sa skuterom, u pitanju je Kymco agility 125. Iskrivio viljušku u vratu. Uglavnom kupio novu viljušku ali nije to to više, povukao je i ram malo. Interesuje me kako najbolje vratiti sve na fabričke mere, sreća u nesreći je da imam još jedan ispravan agility od 50cc... Moja neka zamisao je da raskupusam oba do golog rama (ostavio bih točkove i vile) i onda ovaj pokrivljeni da pokušam hidraulikom da izvučem na mere koje ću uzeti sa ispravnog... Da li po vama ta metoda pije vodu ili imate neki bolji predlog?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#5203 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 April 2021 - 19:17

mislim da se to ne može nikad više vratiti na fabričke mere...treba postaviti pitanje da li je vredno truda?

#5204 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 11 April 2021 - 19:35

Slažem se sa tobom Pita, u potrazi sam za zdravim ramom za Kymco Agility 125. Pokušaću prekosutra sa hidraulikom da ga vratim, mogu da odvojim par sati za to jer ću se kajati ako ne pokušam....

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#5205 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 14 April 2021 - 14:02

Koliko bi poboljšanja donele linearne remenice na 4t kinezu 50cc i ako bi donele gde bi se to najviše osetilo (ubrzanje, krajnja...) ??? Ajde da obrazložim zbog čega pitam ovo... Spakovao sam 4t Sprint Hawk, sa Vini cilindrom (klip 44mm) i Naraku Racing varijatorom. Skuter će biti maltretiran svaki dan po 80ak kilometara po centru grada. Poštelovao sam karb i dobio pristojne performanse rada motora, kao i ponašanje prenosa. U Medjuvremenu sam došao u posed linearnih remenica sa Peugeot Elystara TSDI (veće su u prečniku par mm nisam stigao da ih premerim detaljno) . Nemam vremena sada da ih spakujem jer sam u gužvi preko glave, pa me interesuje da li je neko imao iskustva sa takvim remenicama na 4t agregatu, probaću ih svakako, pa javljam utiske kada budem stigao 🙂

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#5206 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 27 April 2021 - 22:07

Pozdrav
Moze li mi neko reci za keihen karburator što ide na kymco, gde bi mogao uzeti šiber sa iglom i dizne, glavnu i ler. Ne znam jel treba jos nesto da se menja. Ubi me prvo paljenje, nema šanse da ga upalim dok ne ubrigam gorivo u cilindar.

#5207 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 April 2021 - 06:59

Glavne su ti m4, kao za mali GY6, igla moze da se podigne ako podmetnes jednu platnicu.. proveri da li el saug funkcionise, mozda je zapekao pa je uvek iskljucen..

M4 imas na RP-u i u kompletu i na komad

#5208 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 28 April 2021 - 16:45

Proveravao sam saug, i izlazi igla. Prvo sam mislio da promenim dizne, iglu i šiber koji se malo istrošio, pa ako nije do toga, moracu i nov saug. Ili najbolje I njega odmah da kupim?

Edited by BaneX, 28 April 2021 - 16:46.


#5209 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 April 2021 - 05:52

Vidi ima tu dosta faktora koji ti hladan motor udalje od taktova..

Jedan od glavnih izroka je neki sitan falš, ali i utrošenost karika i klipa..

Proveri da li sline semerinzi na radilici, premeri kompresiju čisto informativno (sa zapušenim izduvom- pločica umesto grane)

#5210 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 29 April 2021 - 10:57

Karike ne bi smele, jer je skoro stavljen nov cilindar sa klipom I karikama, I nije nesto puno prešao od tada. Semering ne masti, barem ne kod varijatora. Sauf kad je motor hladan je svakako otvoren, tek nakon 30 sekundi zatvara, tako da ne bi trebalo ni da je do njega? Pregledacu fals vazduh da ne vuce negde, ali na karburator kad zatvorim dotok vazduha, motor se ugasi.

#5211 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 April 2021 - 11:56

ok to je globalni presek vazduha, ali ovo sitno na hladno, kada ler dizna treba da sastavi moze da ima uticaja, imas li pumpicu za pritisak da proveris ?

ovde su ti m4 varijable
https://www.racing-p...ry=m4&x=17&y=17

#5212 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 29 April 2021 - 14:39

Nemam pumpicu.
Ma ja bih poručio sve što sam naveo, ako ima. Šiber sa iglom nisam video, samo dizne.

#5213 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 April 2021 - 22:07

Siber sa iglom nisam ni ja video, mada mozda u grupi oem parts, RP je nekada bio predstav istvo za kymco oem, treba proveriti

#5214 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 05 May 2021 - 20:42

Pozdrav. Uzeo bi digitalni merač obrtaja, rpm brojač. Ima li neki model da je dobar i proveren?

#5215 ChieF

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • MestoNiš
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 May 2021 - 11:20

Jel neko merio ili zna koliko rupa za lager radilice treba da bude u minus ?

Imam problem na bloku kad upresujem lager lepo legne nista se ne krivi propisno sve, od C4 toleranciju nema nista, a nema ni lakocu okretanja (samo lager u rupu bez radilice) znaci kao da 'sabije' kosuljicu i mrtav
tj ne znam koliko treba da bude da znam kad merim kolko da jurim da se radi koliko je na ove original sto se kazu, minarelli pia agregate, posto kod kineza na stranu variomata zakove a ovamo pa malo ima toleranciju gde je magnet

#5216 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 May 2021 - 11:54

Prosto ne mogu da verujem da je kosuljica lezaja mekša od aluminijumskog kucista, pa da se izvitoperi? Ukoliko nemas mogucnost da pravilno izmeris kruznicu u kucistu, probaj jos neki lezaj, mozda je do lezaja problem.

Razlike bi trebale da budu do 2/100mm u minus, recimo ako je spoljni precnik lezaja 47,00mm, kuciste treba da bude 46,98 i te se resi grejanjem prilikom montaze.

#5217 ChieF

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • MestoNiš
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 May 2021 - 12:02

Da da provereno sa dva nova SKF C4 celicni kavez i sad drugi poliamid tj TN9, oba isto odreaguju kad se upresuju na grejanje pokusano nema sanse ni do pola, na presu lepo ravno al mulo sto kazu stari ljudi, mrtav
Zato pitam posto je aluminijum kolko bi trebalo da bude u minus da izbijem ovo ponovo i da odagnam sumnju i da odradim rupe kako treba posto nije nesto kako treba
A ako bi trebalo 2 stote onda merim vidim pa cu da gadjam 2, pitam jer za aluminijum ne znam jel treba nesto vise ali posto je 2 onda idemo u detaljnije merenje

Hvala puno

#5218 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 May 2021 - 15:24

2-3/100 plafon, isto i osovina radilice, kada je 6 onda je već muka živa

#5219 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts

Posted 20 May 2021 - 13:19

Zna li ko o kom modelu se radi, neke mjere i karakteristike ovog auspuha?
Posted Image

#5220 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 05 June 2021 - 16:10

Drugari imam problem sa jednim GY6 50cc. Spakovao sam cilindar Vini 44mm Naraku vario, uštelovao karb i prenos i na oko 500km je pukao klip kod doseda bolcne (nemam sliku sad ali klip mi je kući u kutiji) ponovo sam spakovao sve novo sem glave klackalice i bregaste, i radilicu zamenio, ali sada se pregrevao i nakon 70km ispustio dušu, peo sam se uz Avalu video sam šta će se desiti ali nisam smeo da stanem i uspeo sam da se dogegam do drugara... Kompresija više nema nisam ni stigao da rasturam ponovo.. Konkretno me zanima da li je moguće da CDI ima neku falinku pa da baca neki lud ugao na većim obrtajima pa se toliko greje ili da gledam nešto drugo, i da, nova radilica ima malo više lufta napred nazad sa sklopljenim blokovima...

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока







30 user(s) are reading this topic

0 members, 30 guests, 0 anonymous users