#241
Posted 14 January 2012 - 19:48
#242
Posted 14 January 2012 - 20:29
#243
Posted 14 January 2012 - 20:35
A slike sutra,mada sam ga vez izblatnjavio(doterao ga do 100ke sveze ofarbanog po mokrom asfaltu)...ali vidi se otprilike na sta lici,kao onaj iz oglasa je,crno-plav.
EDIT:A posto ga sutra isterujem iz garaze zbog slikanja mora da padne neka voznjica,jbg,nisam ga vozio od septembra
EDIT2:Treba jos da se podigne prednji kraj(sad ako predjem preko policajca preko 20kmh obavezno zakaci plastika,na svaku rupu moram da pazim itd,neko ga je pre mene spustao tako da ima mesta da se podigne sigurno 10-15cm,samo da sredim srafove na vilama posto im otisla imbus glava),auspuh da presvucem u nov karbon(stigo juce),i da namestim onu plastiku iza prednjeg tocka,izmedju leve i desne bocne maske i to je to...a akumulator mi muka kad pomislim na skidanje,palicu ga svake nedelje i to je to,treba da skidam ovu desnu bocnu masku,da pazim da je ne ogrebem,da zavlacim ruke iza nje i sta vec...pola sata najmanje mi treba da ga skinem,i da ne mogu da provozam motor kad se prolepsa vreme,nece nista da mu fali ni na motoru
#245
Posted 15 January 2012 - 12:54
Zadnji štop mi je ružan u pm ali to je to, godina proizvodnje ga odaje..
#246
Posted 15 January 2012 - 14:03
Slazem se sa Pitom, stavi koju crnu nalepnicu na plavi deo.
I regulisi tu stopaljku, imas sad dosta modela koji su led i imaju i migavce u sebi a nisu preskupi.
Ili ako se snalazis sa lemilicom mozes i sam da napravis
#247
Posted 15 January 2012 - 14:57
A za nalepnice jos razmisljam...ako staivm crne na tamno plavu plastiku verovatno da se nebi ni videle...nzm dal bi se uklopile bele one najobicnije yamaha nalepnice,kao sto su bile pre,bez ikakvih zajebancija,ili mozda sive,videcu jos...i po jedna mala tzr sa svake strane pored onog usisnika na vrhu plastike i to je to...
#248
Posted 15 January 2012 - 15:27
#249
Posted 15 January 2012 - 16:03
#250
Posted 15 January 2012 - 16:27
Bele nalepnice zvuce ok, vise ce se isticati.
#251
Posted 15 January 2012 - 17:07
#252
Posted 15 January 2012 - 18:36
nego zapali mi za oko onu dugački šarafi što pričvršćuju pleksi za prednju masku, daj pronađi tu neke kratke i ako je moguće sa nekim lepim glavama ili imbuse, nemoj da to tako viri i štrči...
#253
Posted 15 January 2012 - 18:41
Što ga nisi malo pustio u obrtaje da čujemo kako se dere
#254
Posted 15 January 2012 - 19:55
A masina je kolko se meni cini ok,glavu sam skinuo,jos se vide tragovi honovanja(cilindar nisam hteo da ne razjebem karike,znate ono,nikad vise ne mogu da legnu itd),kroz izduv kad pogledam klip nije ni najmanje crn ispod karika(znaci odlicna kompresija),pali na dodir,skidao sam i deklu da proverim lezajeve,ne osecam nikakav luf,a bas sam jako vuko,zamalo motor da prevrnem na drugu stranu samo me jos klipnjaca brine,tj ne brine me nego jedino nju nisam proverio,ali mi se po zvuku cini da je ok,ne verujem da bi neko hilznovao cilindar,stavljao nove lezajeve,nov klip,a da ne remontuje radilicu...
evo i jedna slika klipa,jeste da je los kvalitet(slikano mobom),ali se vidi da je ko nov,cim nije crn znaci da su karike dobre,a vidi se da nije ni lepio:
#255
Posted 15 January 2012 - 23:19
možda mogu i neke ukrasne kapice ili lajsna da prekriju, sad već filozofiramo, sve jedno trebao si te panjeve skratiti na pravu dužinu pre montaže....
#256
Posted 16 January 2012 - 11:33
#257
Posted 16 January 2012 - 21:26
#258
Posted 19 January 2012 - 12:25
Evo ga jedan specijalno za Pitu inace izgleda da ova njegova org elektornika ima blokadu na 11.5K,posto je sa onom freejevom razvrtavao do 13.5-14K u leru...ali s obzirom da najvecu snagu ima na 10.5K to je onda ok,i sa onom freejevom npr ako ga u prvu razvuces do kraja zalepi te za sediste do 11K i tu ko da si nagazio kocnicu...
#259
Posted 19 January 2012 - 12:34
lepo radi a još lepše pali...Čini mi se da bi mogao biti malo osetljiviji na gasu??
#260
Posted 19 January 2012 - 12:48
Nego sad me nesto karb zeza,ponekad kad ga ostaivm sa otvorenom slavinicom zalije ga i onda jedva upali,i kad upali izbaci 0.5l goriva kroz auspuh(sliva se niza zid),a ponekad upali sasvim normalno,moguce da je prljavstina pa nekad ne legne dobro plovak,jbte oce me to prelivanje pa to ti je,kad se samo setim kod freeja kolko sam se patio sa onim novim arrecheom
EDIT:Ali ga ovde ne zeza pri voznji,samo kad stoji malo duze sa otvorenom slavinicom,ovako je sve ok...
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users