Jump to content


Yamaha tzr 125



318 replies to this topic

#301 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 01 January 2013 - 23:23

Evo malo se igrao farbara,kupio sam nov pistolj na buvljaku za 1400din,i neuporedivo je bolji od onog starog,ispada stvarno kao staklo...ipak me je znaci pistolj svo vreme zezao...evo kako je ispalo,na masci se vidi mala razlika u nijansi izmedju stare i nove boje pod nekim uglovima,ali opet bolje nego sto je bilo,u farbari su mi ojasnili kako da odradim flekicu,ali je ipak bilo malo razlike u debljini boje,pa sam onda taj ceo deo presao sa smirglom P1500,pa P2000,pa onda ispolirao,sad se pod prstom ne oseca ni najmanje prelaz,jedino sto se malo vidi razlika u nijansi.Problem je sto nemam komoru,pa po negde ima malih tackica od prljavstine u laku,ali nista strasno.
Evo o kom pistolju se radi:
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Kako je ispalo na kraju:
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Ja sam zadovoljan,prvi put da ispadne ovako kao staklo,uvek je bilo ili mat ili narandzina kora...

#302 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 January 2013 - 00:41

super je ovo ispalo, svaka čast! Na slikama se ne vidi razlika u nijansama..

#303 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 January 2013 - 01:32

http://postimage.org...nmrsr/ff2d52fc/

Ovde se jedino vidi malo,al to mu je sto mu je,sto se mene tice odlicno je,i bolje nego sto sam ocekivao :ziveli:
Sad planiram da sve maske ispoliram malo onom najfinijom pastom,cisto malo dubinski sjaj da im vratim,da polepim nalepnice,i kad ga na prolece isteram iz radionice da bude sve tip-top,jer sve sto se ne uradi odma tako i ostane,sto bi rekao moj cale"na sta vodenica promelje,tu i ostaje" :)

#304 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 06 February 2013 - 14:07

E ovako,posle generalne je poceo da se gasi kad se zagreje motor,dok se nije skroz ugasio,i zakljucim da je ponovo vrisnuo onaj glavni namotaj.
Odneo sam ga kod viklera,on ga rasturio,i kaze da nema svrhe da se vise premotava,od proslog motanja se mnogo grejao,bakelit je postao krt i otpadaju parcici od temperature,a posto je tu neko pre mene vario izgleda od nekog drugog motora namotaj kaze da verovatno to prouzrokuje to pregrevanje,pomenu mi on neke vihorne struje,da je var za magnetno polje kratak spoj i tako nesto,nisam upamtio sve,i kaze da je jedino trajno resenje da nadjem celu drugu plocu,ovo moze da se premota,i radilo bi sigurno neko vreme,ali da mi garantuje na duze staze ne moze,cak je i siguran da bi to ponovo zezalo.

E sad ta ploca je preskupa stvarno,pa sam razmisljao dal je moguce da ubudzim ja nekako od nekog skutera namotaj nekako bez varenja,da napravim neki nosac nesto,e sad je pitanje dal od skutera namotaj ima iste karakteristike kao ovaj,znam da od piaggia ima oko 800ohma otpor,a ovaj oko 300-350ohma itd,pa dal ce da daje od ksutera kvalitetnu struju(posto je njegova fabricka elektronika osetljiva,i cim posotji bilo kakva nepravilnost ona odma zeza),ili imate mozda neki bolji predlog?

Evo kako to izgleda:
http://postimage.org/image/skwbgmcob/
http://postimage.org/image/h9tns95t7/
http://postimage.org/image/f6j8kl60b/

I ako je moguce tako nesto,el ima mozda neko polovnu neku plocu od skutera,moze da ima i pregorele ove namotaje od svetla itd,ma moze cak i ovaj glavni da bude pregoreo,samo da je ovako u dobrom stanju,pa onda da dam njega na motanje,koliko bi to bilo trajno resenje?

#305 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 06 February 2013 - 18:35

Skupi su namotaji cak i polovni...na e-bay se vrte oko 50-60eura...izgleda da su isti kao na TDR125...
http://www.ebay.co.u...Id=220518144953


TZR125 - TDR125 Models CDI
Ignition coil (Primairy winding resistance) 0.6 - 0.8 ohm Ignition coil (Secondary) 5.7 - 8.5 Kohm Charge coil resistance (HV) 496 - 744 ohm W/R-W/Gr Battery Charging coil resistance (LV) 0.6 - 0.9 ohm Pulser coil resistance
280 - 420 ohm W/R-W/Be

Mozda se moze improvizovati nesto s skuter namotaja al posto sam duduk za struju nek se javi ko zna...

#306 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 06 February 2013 - 22:38

A el znate mozda dal neki skuter ima DC CDI(znaci bez ovog namotaja,za varnicu dobija struju sa akumulatora),ali bez blokade,znaci trebalo bi da izvrti bar 11K(ja sam negde procitao da yamaha aerox ima takav CDI,ali mi treba potvrda),razmisljam da ubudzim nesto bez ovog namotaja,i to bi mi mozda bilo i najsigurnije resenje,posto ne bi trebalo da su oni skupi kupim dva komada,jedan za rezervu i da ga nosim sa sobom za svaki slucaj,i po meni je to sigurnije nego da budzim nesto sa ovim mojim.

Cvele,super sto si mi ovo nasao,ja nisam uspeo da nadjem nista ispod 100e,ali dok stigne to kod mene izaci ce jos vise,i opet je pitanje u kakvom je stanju i dokle ce da radi,ako bi mi uspeo ovaj projekat sa DC varijantom to bi bilo najbolje.

Tu ustvari nema problema sto se tice varnice,samo treba malo prevezivanja i merenja i to bi trebalo da radi,ali je ogroman problem onaj ventil na izduvu,njega pogoni sad servo motor koji dobija digitalni signal od fabricke elektronike,znaci ja bi onda morao sam da pravim neku elektorniku koja ce da kupi signal sa bobine,i na 7K da otvori nekako ventil...

EDIT:Ustvari,ovo sto si ti nasao ima manje namotaja,moj ima 15 namotaja za punjenje akumulatora,plus ovaj visokonaponski,znaci ukupno 16,a njih nema ispod 100e,tako da ce morati da radi budzenje...

Edited by Milos'96, 06 February 2013 - 22:39.


#307 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 07 February 2013 - 03:40

Najbezbolnija varjanta je da ispazaris namotaje. Budževine mogu mnogo više da te koštaju...
Ako se odlučiš za kupovinu javni, izbunarićemo nešto :Ghelyon:

#308 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 10 August 2013 - 04:17

Da osvezim malo temu :D
U medjuvremenu je na motoru radjena generalna,promenjena je klipnjaca,lezajevi radilice,klip,razbusen cilindar,svi semerinzi(na motoru,a cak i u viljuskama) i dihtunzi itd.
Nabavio sam polovne namotaje,ali su i oni crkli,a posto su bili u dobrom stanju njih sam dao na viklovanje,i to je za sada u redu,a dokle ce da bude-videcemo. :)
I onda je vozena neko vreme,svakodnevno,predjeno skoro 1000km za manje od 2 meseca,dok nije doslo do udesa(detaljnije o tome u ovoj temi: http://forum.pyrothe...396-pao-ponovo/ ).
I nakon toga je doslo na red krpljenje,farbanje,evo kako su tekli radovi:
Kakva je bila pre krpljenja:
http://postimg.org/image/a7qhsayzj/

Krpljenje:
http://postimg.org/image/67nxtsxwf/
http://postimg.org/image/q4tv2rgrj/
http://postimg.org/image/pa7bgq8wv/
http://postimg.org/image/xh3wm1odb/
http://postimg.org/image/rst0heun3/
http://postimg.org/image/nm8622v1b/
http://postimg.org/image/nm8622v1b/
http://postimg.org/image/lujskx127/

Malo gitovanja:
http://postimg.org/image/4ijfzh7kv/
http://postimg.org/image/ierobd3tr/
http://postimg.org/image/v4vwogbrz/
http://postimg.org/image/crzwrmqov/
http://postimg.org/image/bqzo2i9pb/
http://postimg.org/image/56wvw5vof/
http://postimg.org/image/kgwr3cr6n/
http://postimg.org/image/8ucn283vj/

Spric git:
http://postimg.org/image/rgat2pr4v/
http://postimg.org/image/ry5yikgpr/
http://postimg.org/image/fslclwrdr/

I krajnji rezultat maske:
http://postimg.org/image/w65c527j3/
http://postimg.org/image/qgp3kr1cv/
http://postimg.org/image/4eytapgv3/
http://postimg.org/image/bokdtevfj/
http://postimg.org/image/n2biicvbz/

Blatobran je vec kupljen drugi,tako da je samo ofarban,ali evo kako je ispao:
http://postimg.org/image/thajf121r/
http://postimg.org/image/wpf0s2obj/
http://postimg.org/image/lr3r9vzq7/

http://postimg.org/image/exl5tsjkr/

I tegici malo osvezeni:
http://postimg.org/image/cr5l901o7/

I onda nekako uspem da izbacim jedan od srafova iz maske kada sam montirao vizir,i pokvarim farbu,evo kako to izgleda:
http://postimg.org/image/kslyy7xqx/
Ali po meni to nije toliko strasno,sada hocu da iskoristim bar nesto od sezone,a jednog dana je mozda i ponovo prefarbam,ali bolje da sacekam da se malo ofuca,nego da je sad ovako svezu farbam ponovo zbog toga.

Onda neka iz radionice,prljavog,ali sklopljenog motora:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

I evo ga link do galerije van radionice,nakon pranja:
http://postimg.org/gallery/b760kebi/

Pa,sta kazete?Ako uzmemo u obzir da ja nisam farbar,mislim da nije tako lose ispalo :)

Edited by Milos'96, 10 August 2013 - 04:35.


#309 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 August 2013 - 08:58

sad već možeš da počneš da se baviš farbanjem,.. svaka ti dala

#310 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 August 2013 - 09:51

ma ajde bre ovo je super ispalo...pa ne vidi se uopšte da je plastika bila razvaljena ni najmanje!! Svaka čast!

#311 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 10 August 2013 - 10:55

Ljudi,hvala vam na lepim recima,znaci mi mnogo :D Jesam izgubio mnooogo vremena i zivaca,ali se bar nisam dzabe mucio,ispalo je bolje nego sto sam mislio,a ostalo mi je 100e u dzepu(koliko kosta polovna maska),a uz to sam malo i vezbao farbariju :)

#312 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 20 January 2014 - 05:42

Caoo drugari moji stari,jeste da me nije bilo neko vreme,ali ako nesto znaci i dalje sam u vasoj porodici,free sa besnih 70cc i base setupom koji i dalje skace na gas i pali na prvu kurblu nakon par meseci u cosku garaze,i dalje je u mojoj porodici i volim ga mnogo,planiram cak i da ga spricnem kad bude prilike i vratim mu stari sjaj :D
Elem,nije tema o njemu vec o ovoj prokletoj yamahi,naime jedno vece sam zapucao do druga,selo na 25km od mog grada i tamo me je ostavio,crkao je fabricki CDI...namotaji i pick up su u redu,povezao sam onu elektroniku koju sam sam pravio pre 2 god,ali je problem bio ventil...ako je otvoren motor je mrtav i prdi kao tomos u niskim,a ako je stalno zatvoren bude totalno mrtav bas onda kada treba najlepse da povuce.
I resim da pravim svoju automatiku,premerim napon koji direktno stize na obrtaljku i vidim da napon linearno raste sa porastom obrtaja,to je ovako izgledalo:



A posto znam da tranzistor pocinje da prvodi od kolektora prema emitoru kada mu se izmedju baze i emitora dovede oko 0.7V povezem sve,ali se ispostavi da po ovoj prvoj semi onih 10 parazitnih volti pravi problem i pokrece relej cim dam kontakt ubacim bateriju od 9V umesto drugog akumulatora(druga sema):
http://postimg.org/image/54z29jmlt/
http://postimg.org/image/jk9o46md9/

Ventil povezem tako da uvek bude u zatvorenom polozaju,a da se otvori tek kada mu dovedem 12V,to je povezano po ovoj semi:
Posted Image

Ali se pojavio taj problem da ventil nece da zatvori dok obrtaji ne padnu bas nisko,ispod 4K,a otvara tek preko 8K,dakle ovaj tranzistor ne radi kao nagli prekidac,i kad relej jednom ode u radni rezim tesko se vraca u mirni dok ne padne dosta napon,ako me razumete...dakle ventil inace radi ok,samo bih zeleo da resim jos ovo,pa javite se elektronicari,svaka pomoc je dobrodosla...problem je dakle ako ga npr oteram preko 8K on otvori ventil,i ako ga lagano bez kvacila spustim na npr 5K on ne zatvori zato sto glavni relej i dalje ostane u radnom rezimu,pa sam razmisljao da dodam nekakvu zener diodu ili tako nesto...spreman sam na experimentisanje,ali mi je potreban neki strucan savet :D Evo kako to inace trenutno radi:



Postavio sam na red sa bazom tranzistora jedan potenciometar od 5K,jedan od 3.3K i jedan otpornik od 10K,tako da sam dobio da pomocu ta dva potenciometra mogu da podesavam kada ce da otvori ventil,dobio sam veoma sirok opseg,ali je problem to sto kad jednom otvori ne zatvara dok obrtaji ne opadnu i previse,pa mi je potrebna strucna pomoc :)

Pozdrav svima i hvala unapred !

Edited by cvele, 20 January 2014 - 12:52.


#313 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 20 January 2015 - 00:40

Samo da izvestim da je ovaj projekat zaziveo,ventil proradio i radio jos skoro 5000km,TZRka prodata dalje i stigla FZRka 600 :D

#314 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 20 January 2015 - 00:48



Neki snimak u njenu cast,par slicica koje sam imao na hardu,izmedju ostalog nesto malo i o ventilu...

A prodata je drugaru i tu dozivela jos malo staylinga pa izgledala ovako(ali je vec i on prodao dalje):
http://postimg.org/image/9k2z4mz4z/

#315 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 20 January 2015 - 18:58

Stvarno prelijepo ispalo.Jesu li ovo naljepnice ili airbrush?

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#316 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 21 January 2015 - 01:02

Nalepnice su sve,ovo na poslednjim slikama je radio drugar nakon sto sam prodao motor,ja sam radio ono sto se vidi u ovoj temi i snimku na kraju,on je felne iz crne u belu ofarbao i nalepio trakice,te detalje itd...

#317 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 January 2015 - 11:35

View PostMilos'96, on 20 January 2015 - 00:40, said:

Samo da izvestim da je ovaj projekat zaziveo,ventil proradio i radio jos skoro 5000km,TZRka prodata dalje i stigla FZRka 600 :)

žao mi je što sam tek sad pročitao ovaj post sa problemom, vidim da je od prošle godine... i kako ste na kraju rešili tu zadršku ventila koji se ne zatvara ?

#318 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 22 January 2015 - 04:00

Resio sam tako sto sam vezao potenciometar bas kao potenciometar a ne reostat,opet nije bilo bas tako idealno,verovatno zato sto tranzistor ne prekida bas u jednoj tacki nego nesto malo propusta dok ne padne mao vise ispod 0,7V a tu je i otpor spulne u releju koja opet kad zaklopi malo teze otvori itd,ali u glavnom kad sam ga vezao kao potenciometar dobio sam razliku od oko 1000 obrtaja,nasao sam potenciometar sa dugom onom sipkicom za okretanje pa namestio da ona viri kroz jednu rupu na ramu tako da sam mogao da ga cackam i u voznji pa nastelovao kako se najbolje ponasao i to je odlicno radilo,nije bilo nikakvih problema za skoro 5000km a vozen i po kisi itd,samo jednom zamenjena baterija od 9V(nju sam morao da vezem samo za okidanje releja a spuna malo trosi i trosi je samo kad je otvoren ventil tako da je dugo trajala,a morao sam da je stavim jer signal sa obrtaljke nije bio nezavistan od mase motora vec imao oko 10V izmedju obe zice i mase pa sam to resio ovom baterijom).

PS: Nego,Mario,zasto meni da persiras,ja sam se prema tebi bar odavno opustio iako si stariji od mene,nismo od juce hehhe ;)

Edited by Milos'96, 22 January 2015 - 04:07.


#319 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 January 2015 - 11:37

ne persiram, nego imam tu naviku kao da ste radili zajedno, kod nas se dosta toga odradi zajednički, timski, pa mi se nekako provuklo....

jasno je za ovo što govoriš, super si to rešio....





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users