goggyso, on 30 January 2014 - 01:30, said:
Tomos electronic 90
#101
Posted 30 January 2014 - 01:32
#102
Posted 30 January 2014 - 01:32
#103
Posted 30 January 2014 - 01:37
Morao sam da ga skockam ovako vizuelno, da mogu da se nasladjujem malo dok radim na masini.... Slede kilometri posla...
Ne nije mi fazon da vozim cilindar od 90cc sa 10ks, to imamo i sa 50 kama, ide tuning naravno u fazama, sa osvrtom na rezultate..
Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2
#104
Posted 30 January 2014 - 01:46
#105
Posted 30 January 2014 - 02:36
Kad se skocka treba ovo voziti po gradu tamo vamo s malo manje nervoze, to ce biti prava mera...
#106
Posted 30 January 2014 - 11:55
Usledio je posao na bloku, prostor oko radilice je crn, verovatno se vozilo na svaku vrstu ulja, što Alien kaže "vrti se i na umorno ulje", usput odlivak je iz 78-e, nije toliko loš, a nije ništa poseban, ima na njemu da se radi... Sledi rotaciona 80-ka, blago da počistim đubre.. Ovde treba paziti koliko duboko ulaziš jer pokopa mnogo, a posle je te linijice teško izvući, usput treba misliti i da se posebno ne poveća zapremina...
do ovog stadijuma mi je trebalo 2 dana, brzo se pogubi koncentracija kod ovakvog posla, i 3-4 sata je plafon koji može u jednom naletu da se radi, a da ostaneš promoćutran i staložen...
evo i alata sa kojim radim.. u upotrebi su oba biax-a, veliki Einhel 135W i mali Proxon 40W, pa kombinujem uglavnom dve gradacije ...
#107
Posted 30 January 2014 - 12:28
Vidim kud ovo ide i zato pomno pratim svaki detalj, pogotovo što sam bio veoma ponosan vlasnik DEVE, nikad prežaljene. Svaka tebi čast, samo napred.
Jesi radio nešto na onom Dukati paljenju? Nadam se da će raditi besprekorno.
#108
Posted 30 January 2014 - 12:51
#109
Posted 30 January 2014 - 18:29
sreća pa imam jedan originalni Elko 48, zahvaljujem Saletu iz HR, pa sam mogao to odmah da uporedim, velika je stvar videti kako je to fabrika predvidela..
levo meteor, desno elko
dakle moraću meteor malo doterati... usput primetio sam da meteor ima za nijansu višlju ivicu početka čela klipa, a zakrivljenje mi deluje identično, nemam ovde sliku uporednu... uglavnom proverio sam kako deluje C parametar kod originalnog Elko klipa i to bez zaptivača...
vidimo da će to biti skoro 1mm ako ne i malo više, al ajd nema L karike pa slika vara..
#110
Posted 30 January 2014 - 19:29
#111
Posted 30 January 2014 - 21:04
mali blok već liči na nešto
u odnosu na veliki značajno bolje
služim se ovde raznim gradacijama vodobrusnog papira, konkretno najviše me služi 360, pa posle doterujem sa 600 i 800, naravno sve radim sa nekim tankim uljem, odnosno spiram sa wd40, na kraju imam ovu jaču pastu, konkretno ne znam koje je gradacije, neko je kupio od mojih ranije da popravlja farbu na kolima pa su brzo odustali, tako da se ja služim sa njom... zadovoljan sam koliko ispolira aluminijum
i u uverenju da je sada već ok, rešio sam da proverim sastave cilindra i bloka, uvrnuo sam brezone...
sledi mazanje sa grafitnom masti i provera otiska
cilindar sam blago pritegao...
deluje odlično , za nepoverovati u odnosu na skutere, koliko je nekada tomos vodio računa o prelazima
pah svaka im čast, ovde nema šta da se optimizira osim ako ne budem želeo da povećam presek ovih otvora, ali mislim da će to sačekati neki naredni tuning stadijum...
#112
Posted 30 January 2014 - 21:09
#113
Posted 30 January 2014 - 21:15
a posle razmišljam, nisu tako veliki krateri, ostaje ovako... naravno ide trostruko ispiranje pre montaže, i izduvavanje kompresorom da mi ne ostane slučajno paste u tim rupama...
#114
Posted 30 January 2014 - 22:43
#115
Posted 30 January 2014 - 22:46
Svakako svaka cast za trud, treba imati zivaca...
#116
Posted 30 January 2014 - 23:03
#117
Posted 30 January 2014 - 23:06
#118
Posted 30 January 2014 - 23:58
Hoces ubacivati caure u kucista lezajeva ili ces kirnerisati?
#119
Posted 31 January 2014 - 00:14
tuningfanatic, on 30 January 2014 - 23:58, said:
Hoces ubacivati caure u kucista lezajeva ili ces kirnerisati?
Namazi ti svoje kad budes sebi radio, a primarnu kompresiju dopusti da ja odlucim kolika ce biti..necu ubacivati caure, dosedi nisu losi
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users