Jump to content


Tomos electronic 90


504 replies to this topic

#101 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 January 2014 - 01:32

View Postgoggyso, on 30 January 2014 - 01:30, said:

Samo lagano, prvo tuning pa styling, zar to nije osnovno pravilo na ovom forumu? :)
:) jesss....dzaba je lep kad je kilav :)

#102 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 January 2014 - 01:32

Toj masini ne treba tuning samo malo optimizacije i ima da prede ali styling bi bio OK.

#103 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 01:37

Da to je cilj, neki retro fazon, ali bez oklopa,...

Morao sam da ga skockam ovako vizuelno, da mogu da se nasladjujem malo dok radim na masini.... Slede kilometri posla...

Ne nije mi fazon da vozim cilindar od 90cc sa 10ks, to imamo i sa 50 kama, ide tuning naravno u fazama, sa osvrtom na rezultate..

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

#104 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 01:46

"jesss....dzaba je lep kad je kilav"
:)

#105 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 January 2014 - 02:36

Imao priliku i uzivo da ga vidim...imam osecaj da ce ovo biti jedan vrlo lep primerak elektronika u caffe racer stilu...naravno uz odredjen stepen tuninga ali tek toliko da pegla fabrickog e-90 iz zajebancihe..nista vise..
Kad se skocka treba ovo voziti po gradu tamo vamo s malo manje nervoze, to ce biti prava mera...

#106 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 11:55

Tako ram ostaje u ovom formatu dok ne završim mašinu, povremeno bacim pogled, umislim kako bi bilo najbolje i sakupim snage da radim dalje...

Usledio je posao na bloku, prostor oko radilice je crn, verovatno se vozilo na svaku vrstu ulja, što Alien kaže "vrti se i na umorno ulje", usput odlivak je iz 78-e, nije toliko loš, a nije ništa poseban, ima na njemu da se radi... Sledi rotaciona 80-ka, blago da počistim đubre.. Ovde treba paziti koliko duboko ulaziš jer pokopa mnogo, a posle je te linijice teško izvući, usput treba misliti i da se posebno ne poveća zapremina...

Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image

Posted Image Posted Image

do ovog stadijuma mi je trebalo 2 dana, brzo se pogubi koncentracija kod ovakvog posla, i 3-4 sata je plafon koji može u jednom naletu da se radi, a da ostaneš promoćutran i staložen...

evo i alata sa kojim radim.. u upotrebi su oba biax-a, veliki Einhel 135W i mali Proxon 40W, pa kombinujem uglavnom dve gradacije ...

Posted Image

#107 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 12:28

Uh, svaka čast, ja vrlo često uhvatim sebe kako u ovakvim situacijam prsnem pa odložim posao za neki momenat kad me stigne volja. Ali zato imam živaca za lickanja po cilindru, neznam zašto.
Vidim kud ovo ide i zato pomno pratim svaki detalj, pogotovo što sam bio veoma ponosan vlasnik DEVE, nikad prežaljene. Svaka tebi čast, samo napred.
Jesi radio nešto na onom Dukati paljenju? Nadam se da će raditi besprekorno.

#108 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 12:51

nisam još stigao do paljenja... naravno u planu je da se pretrese detaljno

#109 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 18:29

ovde sam pravio pauzu i proverio kako stoji meteor klip u DMT i imam šta da vidim... suknjice nisu dovoljno otvorene, tačnije nisu otvorene koliko i prozori na cilindru i ovde mi se čini da će smeša da zapinje...

sreća pa imam jedan originalni Elko 48, zahvaljujem Saletu iz HR, pa sam mogao to odmah da uporedim, velika je stvar videti kako je to fabrika predvidela..

levo meteor, desno elko

Posted Image Posted Image

dakle moraću meteor malo doterati... usput primetio sam da meteor ima za nijansu višlju ivicu početka čela klipa, a zakrivljenje mi deluje identično, nemam ovde sliku uporednu... uglavnom proverio sam kako deluje C parametar kod originalnog Elko klipa i to bez zaptivača...

vidimo da će to biti skoro 1mm ako ne i malo više, al ajd nema L karike pa slika vara..

Posted Image

#110 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 30 January 2014 - 19:29

Naravno, pratimo, ( mi nostalgicari ) ...

#111 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 21:04

opet tupljenje po bloku, nisam završio poliranje, i sledi još par dana istog posla...

Posted Image Posted Image

mali blok već liči na nešto

Posted Image

u odnosu na veliki značajno bolje

Posted Image Posted Image

služim se ovde raznim gradacijama vodobrusnog papira, konkretno najviše me služi 360, pa posle doterujem sa 600 i 800, naravno sve radim sa nekim tankim uljem, odnosno spiram sa wd40, na kraju imam ovu jaču pastu, konkretno ne znam koje je gradacije, neko je kupio od mojih ranije da popravlja farbu na kolima pa su brzo odustali, tako da se ja služim sa njom... zadovoljan sam koliko ispolira aluminijum

Posted Image Posted Image Posted Image


i u uverenju da je sada već ok, rešio sam da proverim sastave cilindra i bloka, uvrnuo sam brezone...

Posted Image


sledi mazanje sa grafitnom masti i provera otiska

Posted Image Posted Image


cilindar sam blago pritegao...

Posted Image


deluje odlično , za nepoverovati u odnosu na skutere, koliko je nekada tomos vodio računa o prelazima

Posted Image Posted Image


Posted Image

Posted Image


pah svaka im čast, ovde nema šta da se optimizira osim ako ne budem želeo da povećam presek ovih otvora, ali mislim da će to sačekati neki naredni tuning stadijum...

#112 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 January 2014 - 21:09

Super si odradio blokove. Sto se preciznosti tice, jos jedan dokaz da je tomos nekada bio ozbiljan proizvodjac.

#113 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 21:15

malo imam tih manjih kratera, nekom ranije je garant zalomio kariku pa je okrenuo, nisam tu hteo ništa da filozofiram, ako mislim da popunjavam sa nekim tečnim metalom morao bih pokopati značajno više da ima za šta da se uhvati a da ne ispadne...

a posle razmišljam, nisu tako veliki krateri, ostaje ovako... naravno ide trostruko ispiranje pre montaže, i izduvavanje kompresorom da mi ne ostane slučajno paste u tim rupama...

#114 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 22:43

Kao i uvek, detaljno, precizno, pedantno! Svaka cast, samo napred. Dali si razmisljao o nekoj kombinaciji sa usisnim lamelicama, kao sto je tomos uradio na A35. Definitivno ima ucinka, pa sto nebi i na devi.

#115 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 January 2014 - 22:46

Nisam siguran da si ovo najbolje ispolirao..to treba toliko da se sija i da klizi da muva ne moze da sleti na blokove..e tad je dobro!
Svakako svaka cast za trud, treba imati zivaca...

#116 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 23:03

@pita da u pravu si, na žalost nije dobro , mora ostav...

#117 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 23:06

Kako kaze Cola, nebi ja tu nista diro... :) Ma ostale su samo nijanse, sad si vec blizu kraja, jos malo i bice previse dobro.

#118 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 30 January 2014 - 23:58

Mani se poliranja, namazi sloj epoksidne smole/tecnog metala. Ovako samo gubis vreme i primarnu kompresiju. :)
Hoces ubacivati caure u kucista lezajeva ili ces kirnerisati?

#119 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 January 2014 - 00:14

View Posttuningfanatic, on 30 January 2014 - 23:58, said:

Mani se poliranja, namazi sloj epoksidne smole/tecnog metala. Ovako samo gubis vreme i primarnu kompresiju. :)
Hoces ubacivati caure u kucista lezajeva ili ces kirnerisati?

Namazi ti svoje kad budes sebi radio, a primarnu kompresiju dopusti da ja odlucim kolika ce biti..necu ubacivati caure, dosedi nisu losi

#120 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 January 2014 - 00:24

View PostMario, on 31 January 2014 - 00:14, said:

Namazi ti svoje kad budes sebi radio, a primarnu kompresiju prepusti da ja odlucim kolika ce biti.. necu ubacivati caure, dosedi nisu losi

ahhah tako je..svako neka maže sebi kako misli da treba!.





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users