Tomos electronic 90
#401
Posted 29 February 2016 - 10:23
vidim već i da je problem tih četvrtki u polugama i da je to neko već vario i popravljao ali je i slabo pobrusio pa se poneki deo ukopavao u zidove deklice..
kako god odlično sam se poslužio šajbicama za minareli skutere, koje su 13mm u prečniku rupe, figurirale su mi debljine 0,1-0,5mm, jednostavno bilo je potrebno i sa unutrašnje i sa spoljne strane dodati da pakne ne zapinju o kućište a da se prilikom pritezanja još uvek cela osovina okretne poluge neometano obrće... na moju žalost malo su i potrošeni utori u deklici, ali nije još strašno
mislim da su i pakne već za menjanje ili reparaciju, dosta mi je velika poluga kočenja,, na točku nisam primetio ništa posebno... nemam sliku
sad funkcioniše, koči i vraća se natrag bez problema, samo mi je preveliki hod... razmišljao sam da bih mogao probušiti na toj pljosnatoj šini rupu da mi cela dekla bude u drugom uglu, te da se sajla u zategnutom položaju nađe pravolinijski odnosno pod manjim uglom... ali nije to rešenje znam... treba reparirati kočione obloge...
evo slike u opuštenom i zakočenom stadijumu, nemojte me psovati, ovo je sajla od kvačila, malo je preduga, moram nabaviti ovde odgovarajuću
#402
Posted 29 February 2016 - 10:26
#403
Posted 29 February 2016 - 10:40
#404
Posted 29 February 2016 - 11:16
Vidi dali postoji mogućnost zatvaranja tog otvora za hlađenje, nema neke vajde od njega osim da uđe vlaga koja rezultuje blokiranjem pri kočenju. Da bi taj otvor imao efekta u vezi hlađenja, vazduh koji uđe unutar doboša treba negde i da izađe da bi postojala cirkulacija pa tako i hlađenje, a nema. Tehnički promašaj po meni, ja sam ga psovao xx puta ali nisam tada našao kulturno rešenje.
#405
Posted 29 February 2016 - 14:59
#406
Posted 01 March 2016 - 09:55
dalje menjao sam far ogledalo, Aca tunigfanatic mi je dao sva svoja, i ja sam se pronašao sa jednim Saturnus-om, koji je zadovoljavajući, originalni CEV je počeo da se ljušti i njemu je kraj
nakon toga sam rešio da pružim poslednju nadu ovom obrtomeru, kod mene je stigao sa puknutom folijom ... ovakav
posle rasklapanja i čišćenja, povezao sam ga na onaj jedan namotaj sa paljenja koji ima poseban izvod, na njemu je oko 3,5V u ler-u i za divno čudo radi... i odluka je pala, ipak će ovaj obrtomer biti moje deljenje, ne mogu bez njega, a onaj kineski što sam jednom kupio će već dobiti neko drugo mesto...
izveo sam nove provodnike direktno sa štampe, uradio izvode kako dolikuje i pofarbao te prsten umetak i poklopac.. Staklo i gornji poklopac sam uzeo od Km sata, svakako nemam puž jer ga je neko drpio još pre nego što je došao, a i kazaljka na km satu je malo kriva... ako jednog dana budem njega pakovao mogu da ga vratim u život, za sada mi je obrtomer važniji...
ovako izgleda, nisam nešto zadovoljan farbanjem, ne znam ja to da radim, pa će biti ostav jednog dana kada budem krenuo sve da farbam, za sada ide montaža..
#407
Posted 01 March 2016 - 10:27
Odlično je ispao na kraju s obzirom na šta je ličio. Ja neznam otkud ta folija umesto stakla, ja se dobro sećam da su i obrtaljka i km sat imali baš pravo staklo, ne čak ni plastično tj plexi. Sad još fali kružić od crne folije na staklu iznutra da pokrije rupu u centru, a i kazaljka je mogla da se prefarba nekim crvenim fluo sprejom, al ok, to može i kasnije kad budu rađene finese, bitno je da je vraćen u život.
#408
Posted 01 March 2016 - 11:09
pazi sad, tražio sam i ja gde je osvetljenje, i zamisli ove prve verzije iz 78-e nemaju ni mesto za sijalicu, igrom slučaja sam dobio još jedno kućište i mehanizam kmh sata od nekog prijatelja i taj na dnu ima mesto za sijalicu...
dakle i VDO je tokom godina imao inovaciju
#409
Posted 01 March 2016 - 11:25
#410
Posted 01 March 2016 - 12:35
#411
Posted 01 March 2016 - 20:13
#412
Posted 01 March 2016 - 21:16
#413
Posted 02 March 2016 - 08:47
#414
Posted 02 March 2016 - 14:46
A, za km sat bi odgovarao onaj sa E- bay- a sto meri do 140 sto sam ja uzeo za matica , jedino sto mi nije odgovarao pinjon , merio do 40 km/h ...hoces da ti ga posaljem da vidis jel mozes da uradis nesto sa njim ?
#415
Posted 02 March 2016 - 21:19
po sistemu pas je čovekov najbolji prijatelj, meni društvo pravi zlatni retriver, .. izmerio sam napone i sa onog posebnog namotaja koji ide na obrtomer imam oko 3,5V na ler-u , dok sa ova dva koji su na red vezani imam oko 7,5V.. Očekujem ovde i nešto veći napon, te sam ubacio jednokontaktni regler 12V 60W, pošto mi je u faru 12V 25/25W sijalica.. Premerio sam u radu, pod opterećenjem sijalice ova dva namotaja podignu napon na 11,5V već preko 7k obrtaja, u praznom hodu skoči i na 20V, tako da će mi ovde raditi posao...
U kutiji sam regleru dao redovnu masu, kao i CDI-ju i namotajima direktno sa papučice šrafa motora, gore sam pustio za svetla 4mm^2 kao i za bobinu, dok su za gašenje i obrtomer poslužili 0,75mm^2 provodnici.. Dajem još jednu šansu ovoj VEC bobini koja je bila na motoru jer sam pronašao da mi je rezervoar na još jednom mestu bio oštetio dolaz ka bobini ranije, i skidam masu sa rama koji je isto počišćen na tom mestu.. U kontakt prekidaču sam prelemio žicu sirene na masu, nervira me to zaokretanje prekidača kad hoćeš da isključiš agregat, tako da je to sad sve sprovedeno, isto tako sve nastavke sam podesio na odgovarajuće dužine, klemnama spojio da mogu razdvojiti po potebi, i na far prišao papučicama..
za sada sam uvezao žice izolir trakom, skontao sam da odlično prolaze sa gornje strane između rezervoara i šipke, pa kada bude kompletiranje ide i neko ozbiljnije uvezivanje, zadnju lampu još nisam sproveo tako da to sledi kasnije..
Izmenjao sam ručicu gasa, jer sam dobio puknuti aluminijumski nosač pa je sajla uvek ispadala, stari domino je zamenio novi domino sa SR-ke, sa sve uvodnicom, onda to ide odmah skraćivanje bužira sajle, izrada novog kraja, provlačenje.. sve u svemu ručica i sajla još 1 sat najmanje...
i evo zadovoljan sam za sada, grozan zvuk ima ovaj krastavac na junior-u, ali neće ovde ostajati svakako, imam još nekih opcija pa polako.. danas sledi reparacija onih limova na kočionim oblogama i ako vreme dozvoli može da se proba...
čini mi se da obrtomer meri nešto više, video sam da ima trimer potenciometar za kalibraciju, nisam samo siguran na koju foru radi, a sve mi se čini da je prost voltmetar jednosmernog napona, jer osim žice sa tog namotaja ne dobija nikakav dodatni napon, a na štampi sam video 4 diode i ništa spektakularno elemenata...
stoga ako on ne broji frekvenciju onda je jasno da laže, ako se ovaj poseban namotaj u originalu nekada koristio za punjenje suvih akumulatora ? ... testiraću to danas i pokušati kalibrirati..
#416
Posted 02 March 2016 - 21:48
#417
Posted 02 March 2016 - 21:53
brutalno se čuje ovaj junior spuh, ali imam u pripremi još ponešto.. videćemo...
#418
Posted 02 March 2016 - 22:53
Mario, on 02 March 2016 - 21:53, said:
brutalno se čuje ovaj junior spuh, ali imam u pripremi još ponešto.. videćemo...
Lepo si sredio i svetlo i obrtomer....Jako lepo reaguje na odvrtanje ručice, mislim na obrtomer....Nijedan kineski obrtomer ne može da zameni ovaj, ne menjaj ni pod razno!!
Ok se čuje ovaj junior auspuh...nije mi preglasan kako si rekao?!
#419
Posted 02 March 2016 - 23:05
#420
Posted 03 March 2016 - 10:04
Nego, sta ce biti sa farbanjem ? Kad ce to doci na red ? Sta si planirao ? Koliko se ja secam , te Deve su bile farbane u one dve boje - metalik crveno i metalik plavo ?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users