![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-370.jpg)
Tomos electronic 90
#261
Posted 14 April 2014 - 16:45
#262
Posted 14 April 2014 - 19:49
#263
Posted 14 April 2014 - 23:02
meni je žao što nisam imao priliku da probam jednog zdravog fabričkog elektronika, jer je malo nerealno procenjivati koja je snaga u pitanju sa 120kg na njemu, dakle sa mojom težinom neće da povuče 5 brzinu ni jedna što sam vozio, e sad može biti da su ove koje sam provozao zadnjih godina već malo i izduvane bile, tačnije osim moje vozio sam još dve...
a pošto je kod mene bio truba auspuh, ni moja nije vukla 5 brzinu taman i sa odličnim cilindrom i fino podešenim karburatorom...
#264
Posted 14 April 2014 - 23:18
Da ne off-ujem, Mario mozes obrisati.
Edited by goggyso, 14 April 2014 - 23:21.
#265
Posted 15 April 2014 - 10:18
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-508.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-509.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-510.jpg)
kod sledećeg otvaranja sam ponovo rasklopio kvačilo i trodelnu lamelu premestio na prvo mesto do pogonskog zupčanika, ne znam da li to ima neke veze, ponovo sklopio i izvadio onu odstojnu platnu ispod ležaja u maloj dekli mislim da je 0,6mm debljine koju sam ovde stavio da umanjim i taj minimalni zazor..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-440.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-441.jpg)
sad lepo funkcioniše, meko je i dobro odvaja... koji od ovih poteza je bio presudan ne znam, jer sam malo poludeo već od tog kvačila, te sam ovog puta sa starom korpom testirao na stolu da li odvaja...
#266
Posted 15 April 2014 - 10:44
#267
Posted 15 April 2014 - 15:54
![^_^](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Veruj mi ulje igra jako veliku ulogu, sae 30 i nemas brige.
Edited by niksa, 15 April 2014 - 15:55.
#268
Posted 15 April 2014 - 17:45
#269
Posted 15 April 2014 - 21:29
#270
Posted 15 April 2014 - 21:45
#271
Posted 15 April 2014 - 22:30
elem sad već kad piskaramo, Tomos je napisao neko INA EPOL 52 ulje za menjače ili SAE30, isto tako piše i da se u prednje vile sipa SAE30, ajd jbt i u APN i u Paioli sipaju SAE30
e sad pošto nema EPOL 52 u trenutnom katalogu već samo EPOL SP68 koje je 80W, onda ovo ostaje teorija da se razjasni
#272
Posted 22 April 2014 - 11:53
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-511.jpg)
na kraju nikako nisam zadovoljan podešenosti karburatora, aktivirao sam i airbox, bez filtera mi se ovaj YSN javio sa 88 glavnom diznom, dok sa Airbox-om radi sa 82, na stock auspuhu, u postavci rezonantnog auspuha još nisam dobio zadovoljavajuće rezultate, imam neki stari protivkonus sa 12mm stingerom za APN i to ne odgovara, tako da mi je to još u pripremi... ukratko motor puca kao da nema dovoljno goriva, a sa 2 broja većom diznom već trokira...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-512.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-513.jpg)
kasnije sam rešio i pilot diznu koja je ovde 50 da umanjim, imao sam u šteku 35, i ta je baš premala te sam je proširio na 40... za sada usleđuju probe sa njom... ovako mašina po dvorištu deluje ok, voziva je i sa 3mm otklona gasa, na dodavanje punog ne zatrokira, lepo primi, oseti se snaga na srednjem spektru koju serijski spuh donese..
ps. džukac reaguje tek na veće obrtaje
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
na otvorenom mi se čudno ponaša, još sam u nekoj razradi pa nisam odvrtao gas na duže relacije, ali mi se učinilo kao da na 300-500m počinjem da gubim snagu u nekoj 3 ili 4 brzini posle više sekundi punog gasa... ove testove sam radio ranijih dana, i evo juče sam konačno uštelovao karburator u gornjoj granici pred trokiranje, dakle smeša je za nijansu bogatija..
međutim zagledah se malo bolje i snimim kako diže mehuriće na sastavu...
ehh moraću ponovo rasklapati, inače mi se po zvuku učinilo da mi je ležaj kod magneta bučan i mislim da sam za nijansu više platni stavio na radilici od potrebnih , i pored planiranog zazora u odnosu na merenja 0,3, nisam dobio dovoljno klimanje C3 ležajeva... a evo sad ispade da ni blok nije baš najbolji...
sledi rasklapanje,... jbm li mu ma***r... tako to ide...
#273
Posted 22 April 2014 - 12:46
Edited by goggyso, 22 April 2014 - 12:53.
#274
Posted 22 April 2014 - 14:50
#276
Posted 22 April 2014 - 14:59
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
mislio sam ima zaptivač pa ne treba, ni pre 20g nisam stavljao diht masu....
#277
Posted 22 April 2014 - 15:04
pa resavas dva problema jednim rasturanjem ...
#278
Posted 22 April 2014 - 15:06
#279
Posted 22 April 2014 - 15:09
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/cool.png)
#280
Posted 22 April 2014 - 16:10
Motor rekao bih da se upravo tako i ponasa kao da je debela smesa, zvuci tromije na odvrtanje gasa...neka ga i bolje je tako dok se vrti u razradi...bice prilike da vrisne na mrsavoj smesi!!!
Raduju me ovi prvi taktovi, polako sine ka doterivanju masine..
Ker je legenda, toliko se navikao na voznju i turiranje da ispod 10.000rpm i ne reaguje :-)
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users