Peugeot Jetforce C-tech Tuned
#21
Posted 11 January 2011 - 13:00
Farbam felne...ali samo unutrašnje delove krakova felni dok će spoljni delovi ostati polirani...
Pripremu sam radio sa običnom zaštitnom trakom, i opet hirurškim skalpelom za precizno isecanje i formiranje ivica...(sad sam se već jako izveštio sa skalpelom) Farba je za pocinkovani lim (nadam se da se neće skidati lako)
eo slika...
Sad sam pre 1sat prešao sa prvim slojem farbe i za nekih 3 sata ide drugi sloj!
#22
Posted 11 January 2011 - 13:00
Felne su pređene sa 2 sloja farbe za pocinkovani lim i sa 2 sloja bezbojnog laka u spreju...pa evo rezultata....
ovako je to izgledalo kad sam počeo da skidam zaštitnu traku
a evo i gotovih felni, ispoliranih http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
#23
Posted 11 January 2011 - 13:00
#25
Posted 11 January 2011 - 13:00
Posle dugog razmišljanja kako da ga montiram a da mogu i da ga skinem po potrebi došao sam do sledećeg rešenja...
Sistem Čičak traka uz pomoć držača koji su napravljeni od polomljenih ručica iz Juga za podizanje sedišta! hehe http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
Sistem savršeno funkcioniše, lako ga skidam&stavljam i obtomer čvrsto stoji na mestu...
#26
Posted 11 January 2011 - 13:01
i ne vide se obrtaji, jbm ti ugao snimanja...al nema veze, biće i boljih snimaka...
nazire se obrtaj 9.700...Daleko je to od pogođenog obrtaja, treba mi kroz ubrzanje negde oko 10.200-300....
Ovo je po GPS-u oko 93kmh
#27
Posted 11 January 2011 - 13:01
S leva na desno
Stage6 15/33 - 40% produženje
Original Peugeot 12/43
Malossi 13/35 - 20% produženje
Nisam sinoć hteo da ga probam jer bi baš bio nenormalan da u 2:30 urlam sa skuterom tako da sam se tek jutros prijatno iznenadio sa ponovo dobrim startom koji imam, jer mu je 40% produženje bilo ubitačno za start, samo još ostaje da vidim kakv je u vožnji i da preštelam prenos...
#28
Posted 11 January 2011 - 13:01
eto već znate, montiran je Stage6 pro auspuh juče..evo nekih slika..
Ukratko ću samo napisati...
Pošto smo ubacili jednu cevku od 19mm na izlazu iz cilindar (pošto je spuh za minareli) povećali smo mu talasnu dužinu i samim tim spustili rezonancu dole...Motor je mrtav ispod 8.500 obrtaja, jednostavno ima snage kao neka serijala...al kad probije na 8.800 sve se trese od rezonance i gura do nekih 9.700 sa obrtajima..
sledi štelovanje..Moram da vidim kakav je i iznad 10.000 i da podesim motor da ne ide ispod 8.500 uopšte! ! !
#30
Posted 11 January 2011 - 13:02
Osetio sam u zadnje vreme da skuter ide lošije,nema explozivnost i slabije vuče nego pre, i hoće nekad da se ugasi kad ga spustim sa full gasa do potpunog stajanja! Sumnjao sam na novu prirubnicu koja je nešto duža al reko ajd prvo da proverim lamelice u usisu! Malossi karbonit lepo načete!
Tu smo dakle!!! E sad šta može biti razlog tome moram videti..da slučajno lamelice pri otvaranju ne kače karter usisa pa da su se zato pocepale?!? videćemo..
#31
Posted 11 January 2011 - 13:02
Svi koji su bili na skupu u Novom Sadu znaju da sam gnjurao po motoru stalno i zezao se sa prirubnicama...Evo o čemu se radi...
Na slici je redom s leva na desno
1. fabrička
2. dopplerova metalna
3. home made by pita
Fabrička je gumena i pod teretom karba i filtera vremenom puca...Već sam je jednom menjao i reko ajd da uzmem metalnu Doppler...Sa dopplerovom jednostavno ide malko slabije..oblikom je slična kao fabrička, dužine su tu negde možda je dopplerova malko duža i verovatno se znog toga remeti rezonanca karburatora i ne ide kako treba! ! !
Naravno da mi đavo ne da mira pa sam napravio novu prirubnicu pod nekim uglom od 45 stepeni. Dosta je kraća od ove prve 2 i karburator zajedno sa filterom čvrsto stoje na njoj! evo poređenja:
Uglavnom ovoga puta sam zanemario estetiku i ganjao samo rezultat tako da prirubnica i nije nešto lepa ali radi posao! :thumbsup: Motor ima bolji odaziv na gas i lepše vuče...dobio sam ono što sam i zamislio...
#33
Posted 11 January 2011 - 13:03
Prvo je na red došlo bušenje većih rupa kako bih ga utišao!
I slike gotovog proizvoda kako čuči na scooteru! Zalepljenja je karbon folija (hvala Zoxu) i nalepnica da se ispoštuje cela procedura!
Znači auspuh je ošmirglan, ispoliran, prelakiran bezbojnim lakom otpornim na 600c (zato je i izgubio onaj sjaj od poliranja), zalepljena karbon folija na topu i nalepnica!
#34
Posted 11 January 2011 - 13:03
Ovo je sa poluuspravljenim telom, na lošem putu i to veoma kratkom, svega 400-500m tako da nisam uspeo ni da ga sačekam za krajnju! al evo...
U svakom slučaju ubrzanje do 80 je bitno
inače sa zaleganjem iz zajebancije opičim 0 tj pun krug što je po GPS-u oko 105kmh...Malo li je sa Malossi Sportom?
Kompletan setup:
Malossi Sport turpijan
Stage6 Pro auspuh
Dellorto 19mm, dizna 85
Motoforce Racing airbox
Malossi primar 13/35 produženje 22%
Malossi Multivar 4,35gr
Athena kaiš
Stage6 patentirano kvačilo
Stage6 zvono
Prirubnica home made pod 35 stepeni
Podešeno predpaljenje na 18 stepeni
#35
Posted 11 January 2011 - 13:03
S obzirom da je Stage6 Pro auspuhu u fabričkoj izvedbi top postavljen sa strane, a pošto je u mom slučaju to štrčanje sa strane još više došlo do izražaja jer je prerađen sa minarelija (bukvalno sam kačio sve sa strane, virio je dobrih 15cm-a van linije scoota) rešio sam da ga malko secnem i prepravim! :sleazy:
Da vas podsetim koliko je to u stranu bilo:
Bleki je momački odradio posao sa CO2 varenjem! Hvala još jednom Bleki! :EVERYD~323:
odo u garažu da ga sredim još malo i postavim na scoot! Videćemo kako mu sad čuči...
#36
Posted 11 January 2011 - 13:03
Reših da ga otvorim da vidim u kakvom su stanju karike,klip i cilindar...Zadnje otvaranje je bilo posle turpijanja kod Maria pre nekih 8.000 km-a!
Blok na operacijski sto:
squish izmeren 1,1mm
evo kako izgledaju čelo,klip i cilindar! Cilindar i klip nemaju niti jedan jedini ris a scooter uopšte nisam štedeo tokom vožnje već sam ga često pržio po gasu..Ali svako prvo paljenje je bilo obavezno zagrevanje bar 2 min i onda laganini gas dok se ne ugreje kroz vožnju! ! !
Na ovom cilindru su bila 3 auspuha: Leovince ZX pa Tecnigas RS pa Stage6 pro.
Ulje sam u 90% slučajeva koristio polusintetiku i to Valvoline...
Klip: vidi se da je duvao malo pored karika a nije ni čudo kad gornja karika ima zazor od preko 1,1mm a donja oko 0,8mm...zrele za zamenu uveliko! Nije ni čudo što je malko slabije išao kad se ugreje...
Serijska radilica u vrlo dobrom stanju, nema lufta ni malo...serijski igličasti isto u dobrom stanju mada ću njega menjati predostrožnosti radi...
Ostaje mi da premerim koliko je cilindar potrošen i klip pa da odlučim da li treba kupovati specijalu klip i bušiti cilindar na tu meru ili će možda biti dovoljno i samo karike zameniti?!?!
Uglavnom kvalitet ovog cilindra je neosporan! Ja sam ubeđen da ovaj cilindar uz pravilno održavanje može da pređe i do 50.000 km-a.. :bow-down-before-you:
#37
Posted 11 January 2011 - 13:04
U međuvremenu se nije zabušavalo samo vas nisam izveštavao redovno..pa evo malo retrospektive i aktuelnih stvari!
Blokovi su došli na farbanje nedavno kad nas je sve uhvatila manija farbanja blokova...
#38
Posted 11 January 2011 - 13:04
A aktuelna stvar je prerada usisa...juče se s Muhiem razmenio lamelica, uzeo od njega stage6 lamelice iz jednog komada predviđene za usis sa 1 prozorom i preradio serijski usis koji fabrički ima 2 prozora! pa evo i slika:
levo fabričko izdanje - desno prerađeno
još malo slika sa stavljenim lamelicama:
Da li će biti nekih poboljšanja ostaje da vidim kad montiram sve nazad...Ne očekujem ništa posebno...ali u svakom slučaju ostavljeno je više prostora da smeša jurne prema cilindru pa bi trebalo biti samo bolje..
ovo je po meni čisto neka optimizacija usisa, po uzoru na sportske usise koji koštaju oko 50-60 eura...
#39
Posted 11 January 2011 - 21:51
#40
Posted 12 January 2011 - 09:54
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users