Jump to content


Peugeot Jetforce C-tech Tuned


138 replies to this topic

#1 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:30

Evo resih da malko predstavim ovaj scoot i ujedno sve stvari koje sam cackao po njemu... :) :)

Inace motor je 2007.god do sad sam presao 3300km, karburator je verzija...Kostao je prilicno dosta 2500 eur ali meni je stvarno lep motor a uverio sam se i da kvalitet ne izostaje...
Nikakvih problema nisam imao s motorom, jedino mi je pukao šraf koji povezuje rep (dupe) motora sa ramom, i to je to...

ovo je najstarija slika koju imam: (tu sam već ispolirao prednju felnu i stavio bočnu nogaru...)

Attached File  Scoot.jpg   223.26K   50 downloads

onda sam krenuo u smirglanje i druge felne....
izradio drzac tablice koji trenutno skuplja prasinu, tablica mi je pod dupetom!

Attached File  bez branika.jpg   190.04K   57 downloads Attached File  tablica2.jpg   83.65K   47 downloads Attached File  tablica1.jpg   93.29K   56 downloads

kupih multivar i zx-a. Multivaru sam ispolirao kanale po kojima klize rolnice da kliznu jos bolje.... :P Ispolirao i deklo takodje i izbusio ga radi boljeg hladjenja...

Attached File  11.04 2.jpg   191.34K   55 downloads Attached File  11.04 3.jpg   228.82K   49 downloads Attached File  11.04 1.jpg   136.41K   44 downloads

Sto se tice trenutnog setupa:

Leovinci ZX
Malossi Multivar ispolirani kanali
rolnice 6,5 gr Stage6
serijski centralni feder
serijski federi kvacila (bolji od leovincijevih zutih..)
dizna 62
filter vazduha twin air (u airboxu)

+ Motor lepo ide (velika je razlika u odnosu na serijski auspuh...sa zx-om druga prica potpuno), ima ravnomerno ubrzanje od 0-85 kmh, dobar start
- jedino je potrosnja ta koja me muci, oko 5,5 lit mi trosi sto je meni stvarno puno za motor od 50ccm...Resavam to kako znam i umem ali izgleda da se problem krije u gutner-u pa mi verovatno ne gine jedan dellorto 17,5...

+ Udoban je, sediste je ogromno onaj pozadi ima i previse mesta...
+ Kocnice su odlicne nikad problema da se zaustavim,
+ u krivinama se sjajno ponasa - polako sam pomerao granice dokle mogu da ga oborim i stvarno fenemenalno kako se lako vozi...
+ Svetla su mu odlicna, ima i dugacko jedino sto stalno gori, ne mogu da ga ugasim...

- scoot je stvarno tezak oko 115kg pa mu to stavljam kao manu

#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:33

e da iskljucio sam i pumpu za vazduh koja je zaduzena za euro norme (uzima vazduh iz aiboxa i pumpa ga u auspuh)...posto mi nema nikakvu funkciju - iskljucio sam je....

malo lepih slika

Attached File  Slika017.jpg   199.34K   37 downloads Attached File  Slika020.jpg   198.5K   45 downloads Attached File  Slika028.jpg   138.66K   41 downloads

Eto nadam se da sam ovim malo predstavio model onima koji su razmisljali da ga kupe ili onima koji ga vec imaju pa sam im dao neke ideje kao i svima drugima na forumu...

ETO, JEL OCE NEKO NA CRTU? :P :)

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:34

evo sta sam napravio sa airboxom::

Posto se na Jetforcu ne moze otvoriti airbox (skroz je zatvoren) morao sam da ga isecem po savu a kako bih ga posle zatvorio po rubu airboxa sam izbusio male rupice za srafove...

a evo ga filter (serijski i twin air koji mi je djole uvalio :) ) koji je uz malo sekcanja lepo legao...

Attached File  filteri.jpg   123.98K   27 downloads Attached File  filteri1.jpg   150.75K   27 downloads

#4 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:34

evo malko najnovijih slikica :) :) :P

Attached File  DSCN4523.JPG   303.14K   38 downloads Attached File  DSCN4524.JPG   280.15K   40 downloads Attached File  DSCN4525.JPG   288.48K   37 downloads

Attached File  DSCN4530.JPG   198.46K   36 downloads Attached File  DSCN4529.JPG   195.64K   41 downloads Attached File  DSCN4532.JPG   148.97K   44 downloads

#5 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:36



#6 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:45

Malossi je na svom mestu...I karb je na svom mestu...Distancer nažalost nije na svom mestu jer taj što sam uzeo nije uopšte za moj scoot (na mom centralnom amortizeru ne verujem da može da ide bilo koji distancer)...

Bio mi moj drugar Gojko sisa na ispomoći....A gle kako sam bojadisao sa diht masom ha,ha....te su mi najjače slike...


Attached File  DSCN6648.JPG   155.98K   45 downloads Attached File  DSCN6651.JPG   138.21K   48 downloads Attached File  12.JPG   130.18K   52 downloads

Attached File  14.JPG   163.16K   48 downloads Attached File  19.JPG   134.55K   46 downloads Attached File  20.JPG   180.91K   38 downloads

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:56



Upalila makina iz prvog zakurblaja....:P :) :) baš sam se prijatno iznenadio....Trebam da stavim serijsko kvačilo jer ovo Motoforce mi je podešeno da hvata dosta visoko a to baš i nije dobro za razradu... :)

#8 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:57

u poslednjih par dana radim na štelovanju karba... Kit je prošao već 400 i više kma tako da je zreo za prava testiranja i cepanja!

Dizna je fabrička 75 u 19mm karbu, i trenutno imam dodatnih rupa na airboxu 1 x 13mm i 2 x 10mm...

Trokiranja više nema lepo prima gas, ali šrafić za smešu još uvek ne reaguje kako treba, tj počne da diže okretaje na zavrtanje šrafa i ne mogu da stignem do one granice (jer šraf skroz zavrnem) kad bi trebao da spušta okretaje na dalje zavrtanje šrafa gde je smeša najbolja...
Mario mi je rekao da je sada mala dizna, ali ja sam bio ubeđen da mu treba još vazduha pa sam dodao još jednu rupu od 8mm...situacija se nije promenila uopšte, znači isto...

danas se nastavlja štelovanje....

#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2011 - 15:58

slede 2 videa :)

Mesto testiranja: Mišeluk (jeste da nije baš ravno al gde drugde...)

Vreme: danas oko 15h, vetar duvao u PM....

1.video rolnice 7gr.
2.video rolnice 8gr.





#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:32

Danas je pala nova lula.... :) :P Tecnigas RS II...
sutra testiranja, štelovanja i sve ostalo...

a sad evo malo slika


Attached File  Rs2.jpg   164.39K   26 downloads Attached File  Rs1.jpg   224.28K   28 downloads Attached File  Rs3.jpg   201.41K   27 downloads

#11 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:37

evo i tih snimaka koje sam obećao!

Dobio sam otprilike 1 sec bolje vreme na sprintu 0-80kmh sa RS-om.... Probao sve žive moguće kombinacije, Polini plava, bela, serijska, sa Torsion controlom i bez, rolnice 6,2 6,5 6,7, 7, 7.5, 8...

i najbolje se pokazala kombinacija Serijski centralni (bez Torsion controla, jer svojom debljinom ne dopušta polutkama da se skroz rašire) i role 7.5gr... kroz ubrzanje imam oko 8700 obrtaja i piči do 9100 i to je to....
rame uz rame ide i Polini beli centralni i 7gr...






po meni ide sasvim solidno...Može se još snage izvući ako otvorim karburator skroz stavljanjem gljivurde i to bi bilo to...Trenutno je i kvačilo Motoforce u razradi (očekujem da legne kako bi trebalo) pa i od toga možda malo bolje performanse...

potrošnja oko 5 lit!

0-80kmh
prvi snimak......Serijska centralna i 8gr - 14.01 sec
drugi snimak.... Polini bela i 7gr - 13.66 sec

#12 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:42

View PostMaLi_FreeStyLe, on 23.Jun.2009 15:36, said:

malo mi je buljav :/

he,he a maloo... :)

Danas je pao štelung, krenuo od dizne 100 (tako bar Mario kaže, ubodi najveću diznu što imaš pa spuštaj na dole) 95,92,88 i tu se zaustavio...88 mu odgovara, ostaje kroz vožnju još malo da ga doteram, extra vazduh i to...
Lepo se čuje nije preglasan što mi je najbitnije, a daje bolje performanse od fabričkog airboxa! ! ! JA ZADOVOLJAN :hammer:

Sledeće šta imam u planu........
Kupio sam polovne piaggio zadnje polutke sa kvačilom koje su dosta veće od fabričkih...U planu imam da stavim te polutke, jer pašu na osovinu, i da nabavim nekakav duži remen kako bi ih iskoristio u potpunosti! To mi dođe kao neki overrange...

naravno nije plug&play...
Moram malo karter dekla pobrusiti jer zapinje s gornje strane...vidite na slikama!
na ovim slikama se vidi da je gore dosta tesno dok je dole ok!

Attached File  pia polutke2.jpg   133.2K   24 downloads Attached File  pia polutke.jpg   142.31K   26 downloads Attached File  pia polutke3.jpg   73.98K   26 downloads Attached File  pia polutke4.jpg   68.94K   24 downloads

#13 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:50

Evo samo da vam prenesem da nije ispalo ništa od experimentisanja stavljanja Piaggio zadnjih polutki na Pežojac...

Piaggio polutke znači pašu na osovinu bez problema, staju u deklo uz minimalno brušenje kartera s gornje strane (vidi se na prvoj slici) ali sama osovina polutki je duža 10mm od osovine originalnih polutki. I taj 1. ležaj u osovini kod piaggio polutki koji treba da udari u zadebljanje na osovini primara (koji dođe kao graničnik da tanjiri ne udare u telo kartera) je takođe 10mm udaljen pa se polutke ne zaustave nego se nabiju skroz na telo kartera!

Uglavnom, možda bi se i moglo nešto napraviti uz puno,puno zajebancije za koju nemam volje ni živaca...

evo malo slika: Čak se i matori prihvatio brusilice u nadi da ćemo nešto napraviti... :)

Attached File  Slika003.jpg   165.2K   26 downloads Attached File  Slika004.jpg   144.33K   27 downloads

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:52

Danas uhvatio vremena popodne i stavio primar Stage6 15/33, 44% produženje... :)

evo kako su tekli radovi, prvo je ispušteno ulje i skinut poklopac prenosa...Osovina primara zajedno sa ležajem nije htela da izađe pa sam se poslužio kljovama kako bi izašla napolje...veoma lako je izašlo kad sam dobro centrirao kljove

Attached File  05062010134.jpg   157.08K   24 downloads Attached File  kljove.jpg   80.79K   27 downloads Attached File  05062010136.jpg   134.1K   24 downloads

na slici se vidi serijski primar na kome je ostao ležaj koji je trebalo skinuti i prebaciti na novi primar...Za skidanje ležaja sam koristio opet magične kljove sa kojima sam morao biti pažljiv jer ostane jako malo mesta gde vrhove kljova mogu da zabodem a da ne oštetim ležaj...

Attached File  kljove1.jpg   149.51K   26 downloads

onda sam skinuo točak i odvrnuo maticu koja drži osovinu sekundara kako bih mogao da izvadim drugi zupčanik primara...

Attached File  prenos2.jpg   162.54K   24 downloads Attached File  prenos3.jpg   112.77K   29 downloads

onda se samo izvadi drugi zupčanik primara i stavi novi koji sam dobio već upresovan na malu osovinu...Ležaj koji sam skinuo sa primara sam ubacio u poklopac prenosa tako što sam našao neki stari ležaj i kuckanjem vratio nazad...Nisam grejao niti hladio ništa mada bi tako verovatno lakše ušlo...
Na kraju ide sipanje novog ulja i gotovo!

Attached File  prenos ulje.jpg   146.71K   29 downloads

Probao sam ga malo čisto da vidim jel sve dobro leglo i sam start se dosta pogoršao ali to ću rešiti....Nisam probao krajnju brzinu ali se oseti da sa mnogo manje gasa idem puno brže...Sa 1/2 gasa sam išao 85 a za to mi je pre trebao pun gas...
Kad se vratim s test vožnje javljam rezultate...

#15 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 11:53

bio je cilindar kod marija... :) Svi kanali su dobili po njonji...Izduvni sa 179 na 188 a prelivne smo radili u lepezu sa 120 na 128 i 133... Plus je auspuh skraćen na sredini lonca da se skrati talasna dužina i povećaju obrtaji za nekih 500 obrtaja... Sveukupno smo pomerili obrtaje sa 9000 na 10200 na kojima je najjači...

Start je malo lošiji ali posle 20 uhvati baš momački...Torque driver bi ispeglao i tu rupu na početku ali nema se za sada novaca...
Setup prenosa je:
Polini bela centralna
Serijsko kvačilo
plave Motoforce oprugice 107mm
rolnice 4,75gr

Imali smo dosta posla oko štelovanja prenosa, trebalo je nabosti tih 10200 obrtaja kroz ubrzanje....Bilo je tu i 11000 pri odvrtanju gasa iz starta... :P

sledi malo slikica:

Attached File  DSCN2709.JPG   125.85K   30 downloads Attached File  DSCN2710.JPG   114.89K   34 downloads Attached File  DSCN2713.JPG   150.75K   34 downloads Attached File  DSCN2711.JPG   213.22K   35 downloads

Attached File  DSCN2728.JPG   88.16K   32 downloads Attached File  DSCN2716.JPG   176.79K   33 downloads Attached File  DSCN2734.JPG   171.4K   37 downloads Attached File  DSCN2738.JPG   141.34K   34 downloads

Attached File  DSCN2741.JPG   197.39K   36 downloads Attached File  DSCN2749.JPG   183.12K   36 downloads Attached File  DSCN2760.JPG   162.95K   38 downloads Attached File  DSCN2761.JPG   184.78K   36 downloads



#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 11 January 2011 - 12:38

aj i ja da se oglasim, auspuh je proračunat i sređen još u 14h prvog dana, varioc je odradio posao prokronom, Pitu sam prevario za celih 8mm, RS2 je skraćen ukupno 15mm..., moram priznati da je bilo naporno, prvo što smo radili prvi dan do 2.30 izjutra, jednostavno posao je išao onako kako smo planirali iako je problem predstavljao zid cilindra kod izduvnog kanala pa smo pazili da ne odemo u prostor za hlađenje... mada varioc bi malo zavario i to je to 1:0 za matorog, otišli smo sa uglovima kanala onako kako je planirano, samo ja Pitu nisam hteo da plašim, elem 188 izduv se pokazao na dragu prošle godine lepo...

Nego pošto smo sve premerili , sastavili dolazi montaža na karoseriju gde Pita ima neke čudnovate osovine, ekstremnih oblika pa je bilo kuckaj odavde kuckaj odande.. a tek za auspuh slobodno mogu da kažem @jebo ga konstruktor, mislim stvarno su ga iskomplikovali taj drugi bezon u pm.. onaj ko tu stegne iskontrira i skine maticu, svaka mu dala... šraf je odradio posao M6, koji crni brezon..

Rekao sam Piti 1g lakše rolnice idemo 1000rpm-a gore, pa ćemo naći režim kasnije, i diznu malo veću pa ćemo i to kasnije doterati, neće da me sluša ostavio je 6,2g.... 2 sata je, upalimo i ajde da se proba.. komšinice me već mrze... Protera Pita jedan krug do kraja ulice, na licu se umusio ja ga ovakvog još nisam video.... ajao ne ide nikako... srednji spektar sjeban, snage nema, obrtaje ne može da izvuče... Vratimo ga nazad u garažu i brzo ubacimo 0,5 grama lakše... Sledi još jedna proba, i prvi osmeh na Pitinom licu biće nešto biće nešto, motor se malo javio, međutim niko ništa ne procenjuje, kasno je već svi smo out, ni na pivo nismo otišli..

Sutradan Pita dotera motor sa sela gde mu je firma nekih 10-15km.. Opet umušen, >> sine ide 80 i malo preko, tako je išao i kad je serijala bio <<, nikakvih komentara, prvo burek, pa na posao... Motoforce evolution kvačilo Pita neće da stavi, ma ni da čuje, on je roknuo serijsko i to mu je dobro..Aj nema veze upucamo mi tu neke rolnice od 5g, i malo doteramo diznu, sledi proba... Ništa spektakularno, motor ide do slova I ono Magent Marelli, jbg kaže Pita sjebali smo, nema veze kupiću ja novi cilindar, nema veze i spuh može da se zavari, biće još malo ružniji, pa jbg... Sve vreme ide priča kako on prebacuje slovo M sa original SPORT-om i primarom.. mislim se jbg gde smo mi od tog mesta.. aj dobro,... frka i tenzija je već pomahnula dobro, Pita pali cigaru za cigarom

Ubacimo prsten za blokadu na variomatu, to radim kad poludim da vidim gde motor najbolje radi, i tako je i bilo dosada smo se vozali na nekih 9500 rpm-a, kad smo pukli prsten obrtaju su počeli da rastu preko 80, i motor je došao malo preko slova I, na 10800 rpm-a... Ja tu ishisterišem na to serijsko kvačilo i ubacimo mi čudnovato MF Evolution.. Verovali ili ne sa najmekšim oprugicama jedva kreće, motor vrti na 10800 obrtaja.. Treba skontati da su sada lake rolnice i da ne guraju remen na vreme, pa kvačilo ne hvata kako valja... Izbacimo mi Evolution, jer smo već svi pomalo evoluirali, Pita dotera diznu još malo jer po njegovom mišljenju preliva... tu nema pametovanja oseti on svoj motor bolje od svih... Ja nategnem crvene MF oprugice na serijsko kvačilo i gle start na 7000 rpma, mogo bolje, proba na putu, slovo M možda malo više ili manje... Pita se smeška to je to .. biće dobro... Reko jbt ako je išao preko M , kažem Daniki nećemo ostaviti ovako....

Feeleng je bio videti 11200 i 11300 obrtaja, Pita je pogodio diznu , dobili smo još snage, ja sam težio ka boljem startu, i ubacimo plave oprugice, i tu probamo jedan krug 4,5 grama, 5 grama i na kraju se zadržimo na 4,75 grama, gde odlazi u crno polje negde oko sredine između slova M i 0 sa druge strane.. Pita viče dobro je ništa ne diraj... meni se start ne sviđa, suze mi oči bez kacige dakle tu smo oko 100... Isforsiram ja da probamo još malo mekše oprugice i stavim bele Stage6 i stvar se popravila na startu, ali na kraju dobija gušenje, opadaju obrtaji i motor izlazi iz ciljnog radnog spektra... Ovo je već viđeno.. pisao sam u FAQ-u kod montaže torque-a, naime, produžen prenos i oštriji režim motora, rezultuju ili lošijim startom ili gušenjem na većem prenosu kada torque uđe u drugi ugao.. Isprobali smo još i 4,5g, i tu se ja posvađam sa komšinicom, koja je došla da mi se najj keve, ali sam ja lajaviji bio... reko sam joj da narednih 100 godina planiram još 200 motora ovde da vozim, i da je ulica za javni saobraćaj koji mi poštujemo.. Stariji ljudi su osetljivi na visoke frekvencije, Pitin motor je baš tih, ali 10k obrtaja iritira, ....

Vratimo plave oprugice i 4,75g kako je najbolje i bilo jer tu motor na 10380 obrtaja gura do kraja, ali malo klizi do 30 kako se na snimku i vidi, e sad ili će Pita menjati torque, ili će vratiti fabrički primar, pa će taj problem biti ispeglan.. Ja sam kod sebe ubacio torque i stvar se idealizovala ako smem tako da se izrazim.... pola sata sam besan bio na komšinicu, sledi još fino podešavanje karburatora.. Ovaj dell 19 je priča za sebe nikako ne radi po teoriji, kad skroz zavrnem šraf za vazduh poraste ler umesto da počne da se guši, sledi još jedno detaljno ispiranje karburatora i svih dizni kao i pregled da ne dobija negde falš vazduh... Sve isto, podesim šraf na uvo i po obrtomeru, ali mi se ne sviđa kako reaguje, sasvim suprotno od ostalih karburatora...

Sve je sklopljeno i zavrnuto, da zaboravio sam da je Danika pištoljem pokidao maticu za kvačilo, i na to Pita ladno kaže ma daj nađi neku...nije to neka, sitan je navoj... Sreća pa je Kymco Honda kompatibilan, moja matica štima kod njega, inače bi gurao do kuće...

Na red dolazi markiranje i polazimo na piće.. Zadnja brzina koju sam ja dobio je sredina crnog polja između 0 i M na 10380.. Danika je sa svojih 70-ak kg-a, uzeo da uradi snimak.. sledi poslovica >>jebeš posao ako ne udari nulu sa druge strane<<, skupilo se i drušvo Pita je probao Taurisa 50cc naturpijanog, dečko se našao ispred zgrade, bio je i Cheese prethodni dan da vidi spuh... Zolika sa 900rr koji je ranije probao Kymco opšta gužva ispred zgrade gde živim,,, sledi uzvik kao da smo dali GOOL, kada smo ugledali nulu koja je udarena IPAKKK.. 2:0 za poslovicu o nuli...

Na kraju nismo pustili Pitu da ide kući taj dan, moralo se popiti dosta piva i jesti i sve po redu, i trkati u 2 izjutra... Mislim da je to neophodno da jedan Jet Force dobije zasluženo slovo R, na putu 5km Pita je zaostao za Danikom možda 10-ak metara što je beznačajno, a Danika je vozio slovo T na roxani...

Globalno mislim da je ovo maksimala iz SPORT-a, ja sam je okusio već kod sebe ako uzmemo u obzir da je Jet 115kg i ja na njemu 125kg, a povuče me preko 100... tu više nema mnogo diskusije... Malo fali taj torque ako će Pita voziti duži prenos, a bolje je tako, i neko ozbiljnije kvačilo koje se da lepo podesiti... Ekipa je dala maksimum od sebe, žrtve postoje eto jedna matica i jedna komšinica., a Jet je Nr.1 mašina na koju sam ovih dana veoma ponosan..

PS Pita je na kraju posle 5 piva priznao da mu je jedva išao preko slova M i da do tog slova M teško dostiže, uz most slobode malo preko 80.. eto a mi se istraumirali....2:1

slovo I na Pitnom satu Magent Marelli
slovo M na Pitinom satu Magnet Marelli
cifra 0 na Pitinom satu nula sa druge strane iglice koja drži skalu

slovo T na Aerox satu Danikonom TEMP
slovo R opšti epitet Racing

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 12:58

eto Mario je ispričao celu priču kako je stvarno bilo na danima Turpije...

ajde da vam prenesem utiske iz mog ugla:

Znao sam da me je prevario za auspuh jer je od neverovatno dugačkog auspuha na kraju došla pipa... nema veze,samo da radi posao!
I ja sam malo baronisao kad sam im pokazivao na satu koliko je pre išao, čisto da bi morali dobro da prebacimo brzinu na satu...

Dogovor je bio da malo pipnemo cilindar, ništa spektakularno čak nije bilo ni u planu da sečemo auspuh, mada sam ja imao non stop u glavi jedan Marijev cilindar koji je preterao sa turpijanjem (izduvni na 200) pa nije dobar...Bojao sam se da će Mariju ruka kliziti što više i što duže u cilindru s biaxom i da neće biti kako valja...Naginjao je na to da momački uradimo cilindar a ja uporno vičem nemoj Mario ne treba puno...

prvo razočarenje kad smo skinuli cilindar je usledilo kad smo pomislili da nema mesta za turpijanje, ali posle par merenja šublerom i stručnog mišljenja Marijevog oca krenula je metalna prašina da leti po celoj garaži... na kraju poliranje da se sjaji ko pasja muda...
Kanale smo podigli, po meni, u neke krajnje granice da cilindar radi kako treba...mislim da bi sve preko toga bilo loše...Oprali smo cilindar klip,sve živo, tu sam ja pušio od nervoze kao lud pa sam u jednom momentu prao klip benzinom i pušio...Sreća pa nisam izgoreo... :P

Auspuh nas je napatio kao ništa tog dana, dole mu sve smeta da priđe cilindru pa smo se pošteno napatili...bilo je već 2:00 ujutru a ja sam goreo od želje da ga najzad upalim i vidim rezultate...Kresnem, zagrejem malo, i odem krug...Očekivao sam snagu iz motora a nasuprot tome imao sam mrtvu kokošku od motora...Ne ide jednostavno, muči se nešto, pa još trokira ko uz kurac jer smo naboli veću diznu, ja sve reko uhvatiće tamo na većim brzinama a ono ćorak, ništa, nula, loše, sjebali smo ga... :)
Vraćam se nazad, i meni žao da im saopštim da ne ide kako treba al šta ću...reko momci ovo ide lošije nego pre...svi skenjani, još umorni, Mario skenjan isto ali uporno tvrdi da je štelovanje pola posla i da za početak nabodem lakše rolnice...Meni tad ništa nije moglo uliti nadu da će biti bolje...sa 0,5gr lakšim rolnicama već situacija bolja, življi motor, lepše vuče, već podseća na stari, znači trebaju mu lakše rolnice...Tek kad smo stavili obrtomer sutra ima šta da vidimo, vrtimo ga na oko 9000 a treba nam preko 10.000....

na kraju kad smo naboli prave rolnice motor vrišti čupa, ima sve osim starta...Tu je Mario tvrdoglav i ne sluša me da jednostavno Motoforce neće da radi kako treba na tom setupu ali morali smo da ga probamo i vratimo serijsko nazad....

Uglavnom kad smo sve podesili, nisam imao benzina da krenem u vožnju jer smo izduvali ceo rezervoar (oko 6 lit) samo na to probavanje za 2 dana! :) Danika kad se vrati iz probne vožnje on samo gleda koliko je brzo išao, njega obrtaji ne interesuju http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png Neobuzdan dečko što bi ja rekao!

Sve ukupno, jedna super zajebancija,interesantno do bola, lepo proveden vikend a sada mi ostaje samo da uživam u vožnji...
Hvala Mario!

#18 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 12:59

evo još malo slikica :) :P STAGE6 Style parts

Attached File  pita_kupio_retrovizore.jpg   116.79K   31 downloads Attached File  retrovizori.jpg   146.96K   30 downloads Attached File  retrovizori1.jpg   122.81K   30 downloads

Attached File  retrovizori2.jpg   118.75K   32 downloads Attached File  retrovizori3.jpg   145.51K   34 downloads Attached File  retrovizori4.jpg   157.99K   31 downloads

#19 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 12:59

danas pazario ovu gljivicu...čisto da vidim razliku u odnosu na ovaj Motoforce airbox...

Attached File  e5.jpg   119.96K   18 downloads

Razlike u snazi ima, ali zato umesto skroz spuštene igle na sredini traži skroz dignutu iglu, i umesto 85 dizne traži 102 diznu....

#20 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2011 - 12:59

Danas sam bio u vožnji i smrzo se ko pi.... Stigla mi W16 igla od Zoxa pa sam je danas testirao...

Stavio sam je prvo skroz podignutu tj osigurač na donji zarez...probam i nema niti trokiranja niti gušenja ali se malko nećka kad mu dam gas, ne prima ga momentalno...posumnjam na bogatu smešu, s obzirom da je race igla...
Spustim iglu za jedan zarez i situacija bolja...Lepo prima gas mada možda je još mrvicu bogata smeša na srednjem otvoru...

trebam još da testiram kako se ponaša sa još više upuštenom iglom ali definitvno je ova W16 bogatija od W9...po mojoj pretpostavci za neka 2-3 zareza...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users


  • Google