

Peugeot Jetforce C-tech Tuned
#41
Posted 12 January 2011 - 10:11
Zox: ja mislim da između sportskog usisa i ovog sad mog prerađenog nema apsolutno nikakve razlike...Upalio sam skuter pre neki dan i radi sve normalno al još nisam stigao da ga provozam da vidim kako se ponaša u vožnji...Inače 50tak eura dati za takav sportski usis je stvarno puno, a može da se napravi u home made varijanti za 10 eura koliko koštaju nove lamelice...
#42
Posted 12 January 2011 - 10:45

#43
Posted 13 January 2011 - 10:30
ovo na slici je na pola prerađen usis!
#44
Posted 13 January 2011 - 10:39
#45
Posted 26 January 2011 - 20:22
#46
Posted 27 January 2011 - 10:55
a što se tiče povećanja snage ja to gledam ovako:
0,6 hp na usisu
0,2 hp zbog rasterećenja radilice
0,3 hp tamo vamo itd itd
ne kraju ipak ispadne neki rezultat ne?
#47
Posted 27 January 2011 - 11:13
#49
Posted 27 January 2011 - 11:22
#50
Posted 27 January 2011 - 16:34
#51
Posted 07 March 2011 - 14:19
pamtim još od PST-foruma kad si polirao felge i od tada je vidim uslijedilo još dosta posla, samo tako naprijed...
i da, ofarbaj ovo narandžasto na retrovizorima u crveno http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#52
Posted 08 March 2011 - 14:39
mhr-team, on 07 March 2011 - 14:19, said:
pamtim još od PST-foruma kad si polirao felge i od tada je vidim uslijedilo još dosta posla, samo tako naprijed...
i da, ofarbaj ovo narandžasto na retrovizorima u crveno

Hvala..

Usledilo je još dosta posla nakon pst foruma i poliranja felni...U suštini vrtim se i dalje oko istog cilindra samo je u međuvremenu došlo do igre oko turpijanja kanala, pa 1 pa 2 auspuh, pa štelovanje paljenja, usisa, prenosa itd itd...Uglavnom mislim da sam izvukao dosta toga iz jednog običnog base kita...
e sad...
da imam veći izbor cilindara verujem da bi do sad pao i neki jači ali nema...Samo da se skupe pare pa idemo dalje, iskopaćemo nešto!

#53
Posted 09 March 2011 - 12:52

i čuj, ako nema jačih cilindara, ima mašina koje imaju jače cilindre, recimo na jet-a bi se fino dala pripasati minarelli mašina http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/hvalaa.gif
jedino što je to sad veliki trošak, a i šteta mi je nekako na tako uredan motor kemijati takve stvari...
#54
Posted 09 March 2011 - 17:48

#55
Posted 24 March 2011 - 17:54
e sad ima i problema...
temperatura me jebava, kad je mali gas ide do 80c a kad ga raspalim ode do 90-95c što je previše, ali tu stoji na toj temp što znači da termostat radi...Probao 2 puta da izluftiram sistem, i na šrafić kod glave i ispuštao vodu do pumpe i posle nje i opet ne valja...visoka temp...
antifriz nije mastan što znači da ne duva kroz dihtung na glavi u vodu...nisam pametan!
#56
Posted 24 March 2011 - 21:01
#57
Posted 24 March 2011 - 23:21
Jeste da je sad sa novim karikama nesto veca kompresija, ali i pre je Sport bio u dobrom stanju pa nije bilo problema sa tempetarurom.
Probaj ga na nogarama zavriti par puta na desetak hiljada cisto da se pumpa posteno zavrti i da provrti sistem, pa onda proveri stanje vode u posudi.
Meni se znalo desavati da sipam tecnost i dalje ne moze, stoji skroz do cepa, motor radi, 80 stepeni na termometru, voda ide na srafu za ozracivanje na glavi.. Ali u voznji dere temp. do 90. I tek posle 20-ak kilometara voznje proverim stanje antifriza u posudi kad ono presusilo sve. Moze se desiti da ti se stvorio negde vazdusni cep pa zato nabija toliku temp. jer je slaba cirkulacija..
#58
Posted 25 March 2011 - 00:00
kada se u radnom kolu zarobi vazduh, pumpa radi i cirkulacija postoji ali negde trećina kapaciteta, zvuk je karakterističan, krklja čuje se žuborenje vode izmešane za vaduhom...
kada je sistem potpuno provetren , pumpa radi ujednačeno i tiho, a kapacitet je neuporedivo bolji...
ja sumnjam da se negde ipak zarobio vazduh, tačnije sumnjam da se zarobio u radnom kolu pumpe, pa naginji motor levo, desno, provetravaj i na cilindru i slobodno pusti da radi bez zatvorenog čepa posudice, dok ne propadne nivo...
toliko puta smo skidali cilindar interesantno je da ti se to nikad nije desilo, malo je drugačije kod tebe jer termostat stoji zatvoren do nekih 50-ak stepeni, ali zato imaš otvor na plastici gore , pre termostata i tu možeš povremeno da provetriš sistem..
#59
Posted 25 March 2011 - 00:32
#60
Posted 25 March 2011 - 00:40

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users