Jump to content


Peugeot Jetforce C-tech Tuned


  • This topic is locked This topic is locked
138 replies to this topic

#41 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 January 2011 - 10:11

perlx: pa mogu ti reći da se drži dobro jedino na mestu gde ga šelna stegne top hoće da se kida malo!

Zox: ja mislim da između sportskog usisa i ovog sad mog prerađenog nema apsolutno nikakve razlike...Upalio sam skuter pre neki dan i radi sve normalno al još nisam stigao da ga provozam da vidim kako se ponaša u vožnji...Inače 50tak eura dati za takav sportski usis je stvarno puno, a može da se napravi u home made varijanti za 10 eura koliko koštaju nove lamelice...

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2011 - 10:45

sine ovde će da duva ?

Posted Image

#43 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 January 2011 - 10:30

neće da duva, spustio sam sve izbočine sa šmirglom na ravnu površinu...tako da lamelice ne zijaju nigde...
ovo na slici je na pola prerađen usis!

#44 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 January 2011 - 10:39

aham super... jbg dovodiš nas u zabludu sa slikama nedovršenih radova.. dobro je to... sad bar vidiš da se trzamo...

#45 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 26 January 2011 - 20:22

nikako da ti javim Vlado,jeste tako izgleda sportski usis.Znaci bez te pregrade i dobije se 0,6ks na snazi,barem tako pisu Nemci ,e sad koliko je to tacno i koliko zavisi od setupa?

#46 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 January 2011 - 10:55

jbm li ga...To je neosetno ukoliko se samo to uradi, ali meni svakako pretstavlja satisfakciju da znam da mi je i taj deo optimizovan! a i budalaština mi je dati 50-60 eura za sportski usis kad ga mogu sam napraviti!

a što se tiče povećanja snage ja to gledam ovako:
0,6 hp na usisu
0,2 hp zbog rasterećenja radilice
0,3 hp tamo vamo itd itd
ne kraju ipak ispadne neki rezultat ne?

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 January 2011 - 11:13

aj sad nemoj da sitničariš, pukneš MHR i poduplaš snagu

#48 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 27 January 2011 - 11:19

View PostMario, on 27 January 2011 - 11:13, said:

aj sad nemoj da sitničariš, pukneš MHR i poduplaš snagu

Ma to sam mu i ja rekao uzmes MHR i gotova stvar,pusti vise tu te sam ga malo rasteritio te mu sredio usis,....Evo prodacu mu ja moj MHR :)

#49 ivanm

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 97 posts
  • MestoZagreb

Posted 27 January 2011 - 11:22

BGM usis ima veću gornju rupu a to ima smisla samo na većim karbovima, više od 26-28mm... inače dole je identično kao i npr prerađeni serijski, lamela je istih dimenzija kao na serijskom..

#50 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 January 2011 - 16:34

Da li će onih 0.6ks biti dovoljno za 0,2kmh pa da upišeš dugo željeni trocifren broj?

#51 mhr-team

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • MestoOsijek - Županja
  • VozimPia - Speedy

Posted 07 March 2011 - 14:19

pregledao kompletan projekt... svaka čast majstore, skuter je odličan, jedan od najboljih i najurednijih skutera na forumu kako ovome tako i na MS-u...
pamtim još od PST-foruma kad si polirao felge i od tada je vidim uslijedilo još dosta posla, samo tako naprijed...
i da, ofarbaj ovo narandžasto na retrovizorima u crveno http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#52 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 March 2011 - 14:39

View Postmhr-team, on 07 March 2011 - 14:19, said:

pregledao kompletan projekt... svaka čast majstore, skuter je odličan, jedan od najboljih i najurednijih skutera na forumu kako ovome tako i na MS-u...
pamtim još od PST-foruma kad si polirao felge i od tada je vidim uslijedilo još dosta posla, samo tako naprijed...
i da, ofarbaj ovo narandžasto na retrovizorima u crveno :D

Hvala.. :) trudim se..
Usledilo je još dosta posla nakon pst foruma i poliranja felni...U suštini vrtim se i dalje oko istog cilindra samo je u međuvremenu došlo do igre oko turpijanja kanala, pa 1 pa 2 auspuh, pa štelovanje paljenja, usisa, prenosa itd itd...Uglavnom mislim da sam izvukao dosta toga iz jednog običnog base kita...
e sad...
da imam veći izbor cilindara verujem da bi do sad pao i neki jači ali nema...Samo da se skupe pare pa idemo dalje, iskopaćemo nešto! :D

#53 mhr-team

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • MestoOsijek - Županja
  • VozimPia - Speedy

Posted 09 March 2011 - 12:52

svaka čast druže, samo tako nastavi :D
i čuj, ako nema jačih cilindara, ima mašina koje imaju jače cilindre, recimo na jet-a bi se fino dala pripasati minarelli mašina http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/hvalaa.gif
jedino što je to sad veliki trošak, a i šteta mi je nekako na tako uredan motor kemijati takve stvari...

#54 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 09 March 2011 - 17:48

Na jeta bi super legla bb masina :D

#55 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 March 2011 - 17:54

došlo lepo vreme pa se istero pežojac da vidimo kako diše sa novim karikama...Iznenadio sam se koliko ima kompresije i kako lepo puni...doduše nisam hteo da ga raspalim momački dok karike malo ne legnu ali oseti se drastična razlika...
e sad ima i problema...
temperatura me jebava, kad je mali gas ide do 80c a kad ga raspalim ode do 90-95c što je previše, ali tu stoji na toj temp što znači da termostat radi...Probao 2 puta da izluftiram sistem, i na šrafić kod glave i ispuštao vodu do pumpe i posle nje i opet ne valja...visoka temp...

antifriz nije mastan što znači da ne duva kroz dihtung na glavi u vodu...nisam pametan!

#56 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 24 March 2011 - 21:01

Čekaj još malo da legnu karike. Jesi li prilikom zamene dirao pumpu, i da, vazduh se ispusta dok motor radi a brzine idu u H http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#57 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 24 March 2011 - 23:21

Previse, pogotovo za ovako hladno vreme..
Jeste da je sad sa novim karikama nesto veca kompresija, ali i pre je Sport bio u dobrom stanju pa nije bilo problema sa tempetarurom.

Probaj ga na nogarama zavriti par puta na desetak hiljada cisto da se pumpa posteno zavrti i da provrti sistem, pa onda proveri stanje vode u posudi.
Meni se znalo desavati da sipam tecnost i dalje ne moze, stoji skroz do cepa, motor radi, 80 stepeni na termometru, voda ide na srafu za ozracivanje na glavi.. Ali u voznji dere temp. do 90. I tek posle 20-ak kilometara voznje proverim stanje antifriza u posudi kad ono presusilo sve. Moze se desiti da ti se stvorio negde vazdusni cep pa zato nabija toliku temp. jer je slaba cirkulacija..

#58 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 March 2011 - 00:00

ja sam dosta puta imao situaciju od kako radim sa električnom pumpom, da protok postoji, i da pumpa radi međutim nema taj kapacitet koji bi trebalo da ima.. pošto sam je imao na akumulatoru mogao se čuti zvuk i dok mašina ne radi,...

kada se u radnom kolu zarobi vazduh, pumpa radi i cirkulacija postoji ali negde trećina kapaciteta, zvuk je karakterističan, krklja čuje se žuborenje vode izmešane za vaduhom...

kada je sistem potpuno provetren , pumpa radi ujednačeno i tiho, a kapacitet je neuporedivo bolji...

ja sumnjam da se negde ipak zarobio vazduh, tačnije sumnjam da se zarobio u radnom kolu pumpe, pa naginji motor levo, desno, provetravaj i na cilindru i slobodno pusti da radi bez zatvorenog čepa posudice, dok ne propadne nivo...

toliko puta smo skidali cilindar interesantno je da ti se to nikad nije desilo, malo je drugačije kod tebe jer termostat stoji zatvoren do nekih 50-ak stepeni, ali zato imaš otvor na plastici gore , pre termostata i tu možeš povremeno da provetriš sistem..

#59 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 March 2011 - 00:32

ništa, uslediće još proba, testiranja, luftiranja pa ćemo videti...I ja dalje sumnjam na vazduh koji je zarobljen u sistemu!

#60 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 March 2011 - 00:40

ma nema sta drugo (a ni treće ;))





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users