

Peugeot Jetforce C-tech Tuned
#81
Posted 18 April 2011 - 09:21
#82
Posted 18 April 2011 - 09:49

U pravu je Milper, ja kad god stavim svoju lepšu polovinu na skuter uvek padaju kritike, zašto se tako dere? šta to smrdi? nemoj tako da zaležeš pašćemo.. pazi kako voziš itd itd... A kad sam sam udri po gasu!!! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
zato je dobro imati A i B varijantu za filter, pa biraš kad i šta ti odgovara!
Ej Mario karike su falile za tu famoznu 100tku..moram snimiti da ne bude da to niko nije video...

#83
Posted 18 April 2011 - 10:03
#84
Posted 18 April 2011 - 10:13
#85
Posted 18 April 2011 - 11:38

Mozda je i CNC Ventilvar malo poboljsao izlaznost remena pa samim tim doneo jos malo vecu krajnju...
Za buku i devojke vas razumem, osetim to na svojoj kozi u svakoj voznji http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
#86
Posted 14 June 2011 - 23:46
Vozao se po gradu čitav dan i na kružnom toku odjednom propade gas i nema snage tj ne prima gas...Reko nije valjda da je zalepio, jer štelovao sam karb pre par dana i mislim se ubo sam ga momački nemoguće da lepi?!?! dogegam se nekako pokraj puta....na kurblu ima kompresije, pali na prvu loptu itd...šta je majku mu...kad malo po gasu čangrlja nešto iz prenosa...Došlepam motor kući, skidam kvačilo i imam šta da vidim...slike sve govore:




ostavio je tragove i po nepomičnoj remenici ali nije ništa strašno!


verovatno je zamor materijala u pitanju i Torqu je vreme presudilo...na satu imam 16.500 km-a...jednostavno se polomio...A šteta, ovaj serijski je dobar sa Linearnim kanalima!!!

Ako ima neko neki da proda javljajte... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
#87
Posted 15 June 2011 - 04:14
Prelistaj malo kad uhvatis vremena..
#88
Posted 19 July 2011 - 16:53
U međuvremenu sam zavario Torq i radi za sada...samo čekam kad će me negde ostaviti u gradu...

Inače, na početku sezone sam stavio Malossi kevlar i pre neki dan skidam deklo prenosa kad ono kaiš načet s jedne strane??? Mislim da je to zbog moje brlje oko varenja Torqa pa kad upadne kaiš skroz u zadnje polutke trči preko vara pa se verovatno tu iskrzao i načeo...Sva sreća pa sam video na vreme i zamenigo ga...



Rešio sam i da zamenim vunu u prigušivaču RS-a tako da je sad skut malo tiši...




Inače skuter radi kao švajcarac, ja sam prezadovoljan trenutno...
Setup je ovaj:
Malossi Sport 70, Tecnigas RS, Dellorto 19mm, Motoforce racing airbox, Stage6 kvačilo R/T, Stage zvono R/T, Stage Bando kaiš, Stage6 ventilvar, Malossi Multivar, Rolnice 4,5gr, Paljenje podešeno na 17-18 stepeni, Prirubnica home made pod 40c, Prerađen serijski usis...
Trenutna potrošnja 5,1 lit uz stalno ganjanje i vožnje dvoje na motoru!!!
#89
Posted 20 July 2011 - 08:33

#90
Posted 20 July 2011 - 18:34
Mario, on 20 July 2011 - 08:33, said:

ako budeš sreće kao ja da ti pukne torq šalji ga kod mene na varenje pa ćeš videti...

Ovih dana planiram podešavanje skuta sa stage6 pro auspuhom, PWK 21mm karbom i Stage6 double layer filterom...

#91
Posted 20 July 2011 - 21:00
Pita, on 20 July 2011 - 18:34, said:

Ovih dana planiram podešavanje skuta sa stage6 pro auspuhom, PWK 21mm karbom i Stage6 double layer filterom...


City setup rules

#92
Posted 30 July 2011 - 20:17

Danas sam krenuo od stage6 double layer filtera...Nisam imao nešto previše ni živaca a ni vremena za štelovanje tako da je bukvalno samo smontiran na novu prirubnicu i ubodena onako odokativno 105 dizna i w16 igla...Probao jedan mali krug i nije to to...nastavak sledi sa doštelavanjem, montiranjem pwk 21mm karbom i Stage6 pro auspuhom... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
evo malo slikica da vidite kako čuči...







#93
Posted 30 July 2011 - 20:25
Sto nije to to? Jel da da je malo bezveze zvuk i da kao prdi kad ga vozis na 9500 obrtaja.
Inace cini mi se da je ugao dosta velik.. tu je vec negde na granici prelevanja.
#94
Posted 30 July 2011 - 20:34

mislim da mu je puno goriva, ne trokira ali nema tu explozivnost...Videćemo šta kažu manje dizne ali ću prvo početi sa većim diznama da vidim gde mu je granica trokiranja...Inače, ne znam koji su znaci prelevanja Rade?
Što se tiče zvuka, ja sam se iznenadio da je tiši od onog drugog Stage6 filtera što imam, onaj short type..Mislio sam da će ovaj da se dere u pm ali nije tako...
#95
Posted 31 July 2011 - 16:18
Sad preko leta racunaj na nekih 4-5 brojeva manju diznu.
Isti slucaj mi je i na airboxu - razlika 4 broja u periodu zima-leto.
#96
Posted 31 July 2011 - 19:38
koji su znaci prelevanja Rade?
#97
Posted 31 July 2011 - 23:15
.. recimo da plovak ne zatvara dovoljno, i nivo na igli postaje preveliki čak i do te granice da se na atomizeru pojavljuje gorivo bez potrebe vakuma, jedino mi nije jasno kako to da traži veću diznu, moguće da je ovaj filter toliko otvoreniji ?
#98
Posted 02 August 2011 - 11:04
Pita, on 31 July 2011 - 19:38, said:
#99
Posted 06 August 2011 - 11:29
Evo kako sam to izveo...





Ja zadovoljan kako je ispalo!

#100
Posted 08 August 2011 - 09:25

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users