Jump to content


Keeway matrix tuning



  • This topic is locked This topic is locked
635 replies to this topic

#41 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 04 January 2012 - 18:30

Ali ako stavim manju diznu manje ce trositi sto ja i hocu

#42 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 04 January 2012 - 18:34

Ok,da ti pojednostavim neke stvari.Meni sad motor najmanje trosi zato sto je u radionici.A takodje je manje trosio spram 70ccm dok je bio serijala.Odnosno najmanje je trosio kad sam imao samo Trek'a i malo odradjene kanale na 50ccm cilindu.Kada stavis 70ccm cilindar ne moze da trosi ispod 5 litara.

I jos jedna stvar manja dizna znaci manju potrosnju ali takodje moze da rezultira losom svecicom.Losa svecica=losa smesha=zacvican cilindar.Dakle tebi je cilj da ustelujes karburator ne gledajuci potrosnju sad.To znaci na svim otklonima gasa da radi kako treba,da radi na leru kako treba.Onda se usteluje prenos i onda vidis gde ti je pocetak rezonance i na tom delu vozis motor jer tu najmanje trosi.

#43 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 January 2012 - 18:54

Najbolje ustelovan karburator najmanje trosi i najbolje ide.. Znaci kad ga ustelujes kako Bog zapoveda smanji ce se potrosnja..

#44 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 04 January 2012 - 19:33

U petak ce da mi stigne dizna 80,ja mislim da nije suwise mala,i krece nowo stelovanje,stavicu lulicu oko 18mm a iglicu cu da vratim na sredinu pa cu da vidim boju svecice,nadam se da ce swe biti ok :D

#45 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 06 January 2012 - 13:35

Aaaaaaa,koji bedak,stigli delovi na badnji dan.nmg niss da radim,tek u utorakk :D http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/0ljut2.gif

#46 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 07 January 2012 - 20:09

Petko, ja sam se navozao par hiljada km na istovetnom setupu kao tvoj, samo sam imao Next-R umesto Treka. Kod mene je bio stel karba sa glavnom diznom oko 80 (nisam imao odgovarajucu pa sam razbusio jednu manju diznu 0,8 burgijom), igla je bila na pretposlednjem podeoku (odgore gledano), airbox bez lulice sa Malossi red sponge unutra, rolice 5 gr itd.. Potrosnja je bila oko 4,5 l, krajnja oko 80 km/h. Ja bih trazio setup karba sa diznama 80-82 i kombinovao iglu na sredini ili na pretposlednjem zarezu, bez lulice na airboxu.

Pozz

#47 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 08 January 2012 - 14:08

Nema sanse da sa diznom 80 skinem lulicu,bez lulice otvor na airboxu je 26mm,idem sad da se prekrstim i da radim

#48 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 08 January 2012 - 17:36

Evo ovako,stavio sam diznu 80,lulica na airboxu je 18,5-19mm,iglica mi je na prvom zarezu odozgo,1,5 kruga vazduha,provozao sam ga 100m nisam mogao vise zbog kise,start mu je dobar,cimne me odjednom i onda pocne da vrti u prazno ko blesav,rolnice su mu 3,5g, a imam u garazi 4,5g 5g 5,2g i 6g tako da cu ness da iskombinujem,neki predlog nekoo!?

#49 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 08 January 2012 - 17:45

Zaboravio sam da napomenem da rolnice vrv na punom gasu izlaze iz kanala varijatora i struzu vrh tj zid varijatora,svih 6 rolnica

#50 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 08 January 2012 - 19:49

I kakva ti je svecica sa takvim setup-om karba?

#51 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 08 January 2012 - 20:33

pa nisam ga vozio vise od 35kmh,a boja svecice na toj brzini pokazuje da je mnogo goriva

#52 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 January 2012 - 22:05

probaj 4.5g rolnice.Prevrtava ti verovatno jer su prelake rolnice.Ako je tacno to sto kazes tj da dize obrtaje i da dalje ne ubrzava.

#53 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 09 January 2012 - 00:45

Pa da,na njemu su bile rolnice 4,5 ali je najvecu snagu imao od 60kmh pa do 90kmh po satu,pa sam mu stavio 3,5g i na 100m je dostigao brzinu od 35kmh i jedno 7-8hiljada obrtaja,odokativno

#54 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 09 January 2012 - 01:09

Pa tu je ulazio u vrh rezonance verovatno.

#55 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 09 January 2012 - 01:33

Pa nznm,sutra ako bude lepo vreme iskombinovacu te od 4,5 i od 3,5 pa cu da vidim kako ide,i karburator jos malo da ustelujem,da vidim boju svecice na pola i punom gasu

#56 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 09 January 2012 - 11:57

View PostPetko, on 08 January 2012 - 14:08, said:

Nema sanse da sa diznom 80 skinem lulicu,bez lulice otvor na airboxu je 26mm,idem sad da se prekrstim i da radim
To je bas rupcaga - kod mene je otvor oko 23 mm, mislio sam da imamo iste airbox-ove. Hmm, to je onda velika razlika u povrsini otvora. Sa tom lulicom od 19 mm mozda i dizne 75-78 zavrse posao sa malo podignutijom iglom. Prati na svecici sta se dogadja, u svakom slucaju. Rolice su stvar probe ali i ja mislim da je oko 4,5 gr neka okvirna tezina, barem Trek slovi za auspuh sa sirokim powerbandom pa ga ne moras ubadati u deseti deo grama. Btw. tesko je po ovakvom hladnom i vlaznom vremenu stelovati smesu... Mozda da sacekas neki lepsi dan.

#57 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 09 January 2012 - 12:29

Manju diznu nemam tako da cu da stelujem sa 80,i opet kazem da su te od 4,5g malo teze,iskombinovacu ove sto imam pa cu da vidim rezultate,a kakwa je razlika kad stelujem po losem vremenu i lepom vremenu,valjda je to isto,barem ja tako mislim :)

#58 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 09 January 2012 - 13:44

Moras prvo ustelovati karburator pa onda preci na prenos. A ovo za vreme - to su finese, ali mogu da znace broj dizne gore-dole (ili polozaj igle). Kad zahladni vazduh je gusci pa se smesa osiromasuje, i to se onda kompenzuje obogacivanjem smese (ili moze i smanjivanjem precnika otvora za vazduh na filteru) Evo imas ovde jedan zanimljiv tekst pa pogledaj: http://www.motori.hr..._269_a_135.html
Mozda se nismo dobro razumeli: ne kazem da ne mozes i sada stelovati ali onda moras dostelovati kada otopli. Npr. ja sam jesenas, kada je pala prosecna temperatura, malo obogatio smesu na igli za jedan podeok i motor mi je lepse radio.

#59 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 09 January 2012 - 14:00

dizna 80,lulica 19mm iglica na sredini,na startu preliva,tj prdi iz auspuha do 15kmh i jedva ide,posle probije i ide lepo,gledao sam svecicu na pola gasa i na punom gasu pokazuje da je mnogo vazduha,stavio sam 1,5 kruga vazduha pa 1 kruga vazduha i niss se ne menja

#60 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 09 January 2012 - 18:21

Spusti iglu..





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users