


#81
Posted 12 January 2012 - 20:08

#82
Posted 12 January 2012 - 20:13

A van balansa je
- ležaj točka
- ležajevi u finalnom prenosu
- neki debalans zvona ili kvačila
#83
Posted 12 January 2012 - 20:27

#84
Posted 12 January 2012 - 22:50
pregledati da li je ventivar stegnut u centru, dakle kada se steže, remen treba natrag pustiti da upadne rukom, a nepred ga malo izbaciti, pregledati da li su 3 oprugice na kvačilu pravilno nameštene, pogledati da li centralna opruga stoji u centru
nemaš start, poslikaj nam kako stoji remen u zadnjim polutkama kada je motor ugašen, dakle taj početni stadijum
#85
Posted 13 January 2012 - 00:51
Mario-ventivar nije sigurno,zato sto sam ga namontirao dok kaisa nije bilo,oprugice su dobro legle,jednio sto sam ja olaksao kvacilo ali nisam imao cime da izmerim tezinu svake polutke tacno,mozda je i do toga mada i dok je bilo normalno kvacilo tj fabricko isto je ovako radio,sad cu da ubacim sliku

http://www.dodaj.rs/...f0y/sam2300.jpg
http://www.dodaj.rs/...1LV/sam2301.jpg
#86
Posted 13 January 2012 - 12:47
#87
Posted 13 January 2012 - 13:14
#88
Posted 13 January 2012 - 16:06
#89
Posted 13 January 2012 - 18:51
ovo što ti lupka na leru je krunica, sada je suviše izbačena pa se tek dodiruje u zvezdu kurble, to smo ti pisali na prošloj strani, može da se dodaje do te mere i ne više..
e sad ako ti je tek sad legao na bolcnu i malo viri iz polutki onda je u pitanju neki malo duži kaiš, ja predpostavljam 801 ali Cvele će ti to bolje objasniti, za njega je obavezno podmetanje deblje platne, blizu 2mm, da bi motor kretao kako treba, ali zato bolje izlazi i bolju prvu brzinu ima...
iz ovoga što si napisao ipak zaključujemo da su ti rolnice malo teške, moraćeš jo malo lakše da ubodeš ili da uradiš prosek 3+3 da budu malo lakše, a što se krunice tiče ili stavi za nijansu tanju platnu, onda će ti tek trebati lakše rolnice, ili malo postruži krunicu na nekom brusnom kamenu ili fleksom...
imaš ovde te detalje, ovde je i krunica brušena i 801 je remen, i platna 2.1mm
http://svet-skutera....ix/page__st__20
#90
Posted 13 January 2012 - 19:20
#91
Posted 13 January 2012 - 20:21
Ne znam sta da ti savetujem...zuta centralna bi trebala da bude odlicna uz ser. variomat i uopste ser. prenos..Mario ti rece oko sajbni-smanji malo ako krunica drlja...jbg mora da se isproba sa vise tezina rolnica,nije logicno da imas samo 70km/h ...ako si preterao sa debljinom sajbne i remen ti garant ne izlazi ni blizu vrha variomata...aj nek te ne mrzi pa napravi opet snimak kako ti prenos radi al po danu-nek bude i na nogarama al bez dekla...da vidimo kako remen radi...
#92
Posted 13 January 2012 - 23:29
#93
Posted 13 January 2012 - 23:47
#94
Posted 13 January 2012 - 23:55
#95
Posted 14 January 2012 - 00:03
#96
Posted 14 January 2012 - 00:14
#97
Posted 14 January 2012 - 00:31
u svakom slučaju boja svećice je relevantna, samo i njoj treba neko vreme da poprimi novu boju, minimalno je oko 300-500m..
u kojoj ti poziciji sada stoji igla ?
#98
Posted 14 January 2012 - 01:27
#99
Posted 14 January 2012 - 12:24
Petko, on 14 January 2012 - 01:27, said:
#100
Posted 14 January 2012 - 14:59
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users