Keeway Focus - Lauda tuned
#1221
Posted 24 September 2016 - 21:58
Ja nisam zadovoljan performansama Focusa. Mora i moze to ici jos bolje. Jasno mi je da 70cc i generalno jaci cilindar nece biti miran koliko i serijski ali ove, da ih nazovem, nove vibracije imam od skora. Nije nesto sto je tu od kada sam tek ugradio Sporta i to je ono sto me brine.
Ne bih da prepustim nista slucaju, pa iz tog razloga moram sve detaljno ispitati.
Kilometraza nije za pohvalu, a s obzirom na zahtjevan posao bojim se da ce sledece sezone biti jos manja.
Moracu se potruditi da dobro organizujem vrijeme da bih mogao raditi na skuteru.
#1222
Posted 26 September 2016 - 17:24
#1223
Posted 01 October 2016 - 23:34
Za kilometrazu priznajem da sam zakazao. Kad kroz sezonu 2 dana stelujes, a treci vozis to ne moze na dobro izaci...
#1224
Posted 18 October 2016 - 19:05
Pa shodno tome, evo sta je stiglo od dijelova za sada:
- Polini 3G For Race 107mm kvacilo
- Alat za oprugice kvacila
- Diht masa
- Dihtung male deklice prenosa
- Denso iridium svecica
IMG_20161018_190621.jpg 3.16MB 49 downloads
Poruceno kvacilo je za minareli (sifra 249.051):
IMG_20161018_190645.jpg 3.38MB 60 downloads IMG_20161018_190702.jpg 2.92MB 53 downloads
IMG_20161018_190708.jpg 2.93MB 41 downloads IMG_20161018_190718.jpg 2.7MB 36 downloads
IMG_20161018_190742.jpg 2.37MB 34 downloads IMG_20161018_190800.jpg 3.23MB 36 downloads
U pakovanju je doslo kvacilo, 2 seta oprugica (zute i zelene) i plasticni prsten (podloska) za centralnu oprugu.
Po zvanicnom Polini sajtu, to je navodno ok: http://www.polini.co...op=po&id=158251
Pored toga, stigle su mi i porucene Desno svecice sa SparkPlugs UK sajta.
Porucio sam Denso Iridum IWF27 i obicnu Denso W27FSR.
IMG_20161018_190822.jpg 3.46MB 34 downloads IMG_20161018_190910.jpg 2.28MB 35 downloads
IMG_20161018_191045.jpg 2.93MB 34 downloads IMG_20161018_191128.jpg 3.23MB 33 downloads
IMG_20161018_191224.jpg 3.54MB 33 downloads
#1225
Posted 18 October 2016 - 19:08
Neso ce vjerovatno po zavrsetku radova da opise sta je sve radjeno uz par slika.
#1226
Posted 18 October 2016 - 19:22
Gledam kvacilo, identicno kao i za piaggio, jedino sto za minu dolazi taj plasticni ring za užu oprugu, a kada se izbaci mogu da se koriste i piaggio opruge, prava stvar i ovo mina je definitivno best buy.
Odlican izbor sto se tice top-a, preporodice se!
#1227
Posted 18 October 2016 - 19:36
Razredni, on 18 October 2016 - 19:22, said:
Gledam kvacilo, identicno kao i za piaggio, jedino sto za minu dolazi taj plasticni ring za užu oprugu, a kada se izbaci mogu da se koriste i piaggio opruge, prava stvar i ovo mina je definitivno best buy.
Odlican izbor sto se tice top-a, preporodice se!
Da, kvacilo bas izgleda kvalitetno i nemam primjedbi na kvalitet izrade. Definitno best-buy trenutno.
Prsten moze da posluzi svrsi na slican nacin kao i Malossi TC prsten, a bez njega bih mozda mogao i pia opruge da koristim - sto je opet dobro.
Moram samo da utvrdim debljinu oprugica i kad krenem sa stelovanjem da vidim gdje sam. Bice tu posla sigurno.
Ostaje jos da nabavim Polini zvono, Malossi primar, itd. Bice tu igracki i stvarcica...
P.S Kad ga majstor Nesa uhvati, taj vise nece da pusta!
#1228
Posted 23 January 2017 - 19:26
Ako bata @Nesa BG bude voljan da prenese utiske i dopuni sa detaljima, bice dobro za temu.
#1229
Posted 18 March 2017 - 22:17
Posluzice mi kao zamena dok ne nabavim ozbiljniji sat. Bilo mi je bitno da ima ispravan mehanizam, a skuter sa koga je skinuta nije presao uopste puno pa i tabla nije nikad rasklapana.
IMG_20170318_203731.jpg 3.31MB 30 downloads IMG_20170318_203745.jpg 2.85MB 30 downloads
Kinez nalio nekog lepka, pa je bio izazov otvoriti tablu, a da plastika ostane citava...
IMG_20170318_204109.jpg 2.36MB 29 downloads IMG_20170318_205005.jpg 2.91MB 33 downloads
Povadio sam elektricnu instalaciju (da imam u rezervi) i usput proverio mehanizam da li je ok.
IMG_20170318_210410.jpg 2.74MB 33 downloads IMG_20170318_210426.jpg 2.59MB 33 downloads
S obzirom da na svojoj tabli imam voltmetar ugradjen, razmislicu malo gde cu ga postaviti.
Razmisljao sam da probam podesiti kilometrazu na ovom satu da odgovara kilometrazi sa mog sata ali nakon malo razmisljanja odustao sam. Bolje ne cackati...
#1230
Posted 19 March 2017 - 09:28
#1231
Posted 20 March 2017 - 21:56
Mario, on 19 March 2017 - 09:28, said:
#1232
Posted 20 March 2017 - 22:14
Kako mi je vec dosadilo da kupujem nove kineske kocione cilindre, zakljucio sam da od tog posla nema nista, jer ce trajati svega jednu sezonu, a i zavrsna obrada je katastrofa. Shodno tome, bacio sam se u potragu polovnog originala ali ne kineskog. Nekada je bolje kupiti polovan original, nego kineski novi deo...
I tako nadjem na oglasu Brembo kocioni cilindar od aerox masine u navodno dobrom stanju. Mislim da ne bi trebalo biti problema da se koristi kocioni cilindar od Aeroxa na Focusu, jedino je upitan ugao pod kojim ce kociono crevo da se spoji na cilindar ali i to se moze resiti.
Uglavnom, kocioni cilindar se prodavao bez rucice i mikroprekidaca pa sam izdejstvovao da dobijem i te delove.
Ove dve slike sam slikao na kraju, jer sam dobio sve u delovima. Tragovi otvaranja koji su vidljivi na sarafima su mojih ruku delo.
IMG_20170320_205924.jpg 2.73MB 31 downloads IMG_20170320_205722.jpg 2.93MB 34 downloads
Na moje iznenadjenje, vidljivo je da poklopac cilindra nije nikada skidan. Odmah sam zamisljao kakvo me stanje ceka unutra jer je vrlo ocigledno da ulje nikada nije menjano.
Nakon otvaranja, stanje i nije bas toliko lose koliko sam ocekivao. Naravno po otvaranju nasao sam posudu do pola punu ulja, koje je odavno izgubilo svoje karakteristike i vise je licilo na vodu.
Ovo je nakon otvaranja, ispustanja ulja i malo ciscenja sa papirom.
IMG_20170320_204610.jpg 2.75MB 30 downloads IMG_20170320_204946.jpg 2.78MB 34 downloads
Takodje sam primetio i blage tragove ulja kod prasobran gumice osovine koja gura mehanizam. To mi govori da stanje unutrasnjih gumica na osovini nije bas najbolje, koje sam svakako nameravao da promenim.
Jbg, to je ono kad kupujes polovan deo koji ne mozes testirati na licu mesta. Nema veze, sve se moze srediti.
IMG_20170320_204617.jpg 2.59MB 31 downloads IMG_20170320_204700.jpg 2.58MB 31 downloads
IMG_20170320_204718.jpg 2.4MB 32 downloads IMG_20170320_204738.jpg 2.84MB 35 downloads
Mislim da cu nakon zamene i detaljnog ciscenja cilindra dobiti konacno kocioni cilindar koji radi svoj posao. Unutrasnja guma ispod poklopca je u odlicnom stanju. Ovde se bas primeti kvalitet gumice, za razliku od kineskih koje kociono ulje doslovno pojede nakon odredjenog vremena.
E sad, ostaje problem gde nacin kompletan set za reparaciju ali da nije kineski. Da li ima neko iz iskustva preporuku?
Znam za firmu iz Zrenjanina gde bih mogao nabaviti gumice po dimenziji ali ja sam vise zainteresovan da promenim i kompletnu osovinu unutra, jer sam siguran da je korozija ucinila svoje tokom godina.
Osim ovoga, stiglo je jos par sitnica iz motobike-a. Polako se skupljaju delovi za Focusa.
IMG_20170320_200609.jpg 3.1MB 37 downloads
#1233
Posted 20 March 2017 - 22:42
Slicnu muku mucimo,ja sam danas porucio gumice iz Zrenjanina. Videcemo kakve su..
#1234
Posted 20 March 2017 - 22:44
Johnny, on 20 March 2017 - 22:42, said:
Slicnu muku mucimo,ja sam danas porucio gumice iz Zrenjanina. Videcemo kakve su..
Ako se vec ne bude mogao naci kompletan set za reparaciju, onda cu ici na gumice samo. Svakako cu znati vise kada rasklopim sve, samo sto nisam imao alat pri ruci sada.
De mi reci, kako si porucio gumice? Poslao im svoje pa da ti po njima naprave nove ili si im dao samo dimenzije?
#1235
Posted 20 March 2017 - 22:55
Ma jok,telefonom,treba im samo precnik klipa na najsirem mestu. Npr.kod mene je 12mm.
Inace pravu stvar si napravio sa glavnim kocionim.
#1236
Posted 20 March 2017 - 22:57
#1237
Posted 20 March 2017 - 23:00
#1238
Posted 20 March 2017 - 23:05
#1239
Posted 22 March 2017 - 10:21
#1240
Posted 13 April 2017 - 10:28
Prvo sam krenuo sa test montazom kocionog cilindra. Vec vidim da bi moglo biti gimnastike ali za pocetak uklapa se fino na polozaj fabrickog kocionog cilindra.
IMG_20170412_154041.jpg 2.6MB 26 downloads IMG_20170412_154056.jpg 2.72MB 27 downloads
Bice gimnastike oko pozicije holendera kocionog creva
IMG_20170412_154105.jpg 3.1MB 27 downloads
I evo ga prvi moguci problem nekompatibilnosti. Poluga kocionog cilindra nema pun hod, fali jos oko 5-7mm da ide do kraja. Istina, ovo sam testirao bez ulja u sistemu, jer sa uljem svakako ne bi isla do samog kraja. Mada opet ce biti upitan i osjecaj na pri kocenju. Vec razmisljam da li ce opleteno kociono crevo pomoci. Pogledacu i sta se nudi na trzistu, pa mozda nadjem polugu drugacijeg oblika, a da odgovara.
IMG_20170412_154207.jpg 2.56MB 25 downloads
Vidljivo ostecenje od kocionog ulja sto je curilo nekada ranije.
IMG_20170412_154644.jpg 2.88MB 25 downloads
Tu sam zavrsio sa kocionim cilindrom...
Dalje, presao sam na montazu kmh mehanizma. I tu sam naleteo na par problema...
IMG_20170412_162346.jpg 2.89MB 30 downloads
Zbog novog kmh mehanizma, voltmetar sada ne moze da se uklopi u kuciste bez da opet turpijam malo ivicu mehanizma (sto ne zelim). Tako da sam uzeo pozadine druge ali to sam opet imam problem sa osvetljenjm kazaljki, jer bi trebalo nove rupe busiti za to. Pa sam odlucio da privremeno izbacim voltmetar i osvetljenje kazaljki i ostavim to za drugi put, jer nisam imao previse vremena na raspolaganju...
IMG_20170412_162358.jpg 3.08MB 29 downloads
Sat uspesno sklopljen, testiranje tek sledi...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users