Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#381 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 October 2014 - 01:41

Opruga bi trebala knap da leze preko te limene caure koja poklapa kanale, tako da onaj rub na dnu nije obavezan. Ne moze opruga nigde da pobegne. Nemoj dzabe pare da bacas na strugara.

#382 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2014 - 04:17

View PostNesa BG, on 15 October 2014 - 01:41, said:

Opruga bi trebala knap da leze preko te limene caure koja poklapa kanale, tako da onaj rub na dnu nije obavezan. Ne moze opruga nigde da pobegne. Nemoj dzabe pare da bacas na strugara.
Ok :icon_scratch:

#383 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 October 2014 - 12:19

Radice i bez lezista opruge al ja to ne bi nikad tako ostavio ...zamisli kad se to zavrti na 15k a centralna nije bas u centru i u balansu vec mm levo ili desno...ko da si u variomat nabacao rolnice raznih tezina...I nisu sve opruge iste debljine pa su i odstupanja kod naleganja veca ili manja...Kako oces al poslusaj :icon_scratch: i uradi prsten...ne treba fusariti na takvim 'sitnicama'...

#384 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 October 2014 - 12:21

View Postcvele, on 15 October 2014 - 12:19, said:

Radice i bez lezista opruge al ja to ne bi nikad tako ostavio ...zamisli kad se to zavrti na 15k a centralna nije bas u centru i u balansu vec mm levo ili desno...ko da si u variomat nabacao rolnice raznih tezina...I nisu sve opruge iste debljine pa su i odstupanja kod naleganja veca ili manja...Kako oces al poslusaj :D i uradi prsten...ne treba fusariti na takvim 'sitnicama'...
:icon_scratch:

#385 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 15 October 2014 - 13:34

Mozes i malossi torsion da upotrebis da bi opruga bila uvek u pravec

Posted Image

#386 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2014 - 15:00

Na koji nacin mogu da uradim taj prsten? Nesto mi se cini da ako budem pravio komplet novu cauru izace me skuplje nego sto sam platio polutku.
Ako Malossi TC rjesava problem onda bi kupio to?

#387 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 October 2014 - 17:26

Taj malossi TC nije skup. Mogao si probati i bez toga, ja nisam imao problema jer opruga tesno nailizi...

#388 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2014 - 18:02

Koju centralnu oprugu da koristim sada? Da li odgovara minarelli / kinarelli opruga? Narucio sam sada multivar za keeway/cpi pa bi bili dobro ako mogu tu oprugu da iskoristim.


Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk

#389 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 October 2014 - 20:04

Ta tvoja koristi mina centralne i prsten za prihvat opruge mora da ima unutrasnju rupu da tesno nailazi na poklopac torqa...Malossi TC je par mm u tom delu siri i ne odgovara....Ne mogu da ti slikam komp mi otiso bogu na istinu al imam jedan uradjen opoodavno bas za mina -morini torq...cek evo ga...ne moze da te kosta vise od 4-5e pa da ga j****...kod izrade obavezno ponesi poklopac torqa zbog idealnog uklapanja...

Posted Image

ili jos bolje ovakav ko sto ide u MF kvacilo...
Posted Image

http://forum.pyrothe...dpost__p__62156

#390 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2014 - 21:12

Dogovrio sam sa Cveletom da mi proda njegov rezervni prsten, tako da ce i ovaj sitan "problem" biti rijesen. I jos jednom se zahvaljujem na pomoci :)

U medjuvremenu su stigle Pavese rolnice za multivar:
Posted Image

Mislim da sad imam sve potrebno da kvalitetno ustelujem prenos kada predjem na 70 kubika :)

#391 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 15 October 2014 - 22:21

opa,i Lauda ostri cajnareli prenos...dobra je to kombinacija sa tom morini remenicom s obzirom koliko kinezi imaju problema sa prenosom

#392 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 October 2014 - 03:33

View PostPlamenni, on 15 October 2014 - 22:21, said:

opa,i Lauda ostri cajnareli prenos...dobra je to kombinacija sa tom morini remenicom s obzirom koliko kinezi imaju problema sa prenosom
Mora se pripremiti teren za kit :)
Posle ovoga ostaje mi da kupim kvalitetno kvacilo, zvono i evenutalno primar, onda sam miran sa prenosom dok ne odlucim da odem u midrace klasu posle base-a.

Edited by Lauda, 16 October 2014 - 03:34.


#393 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 16 October 2014 - 10:22

View PostLauda, on 16 October 2014 - 03:33, said:

Mora se pripremiti teren za kit :)
Posle ovoga ostaje mi da kupim kvalitetno kvacilo, zvono i evenutalno primar, onda sam miran sa prenosom dok ne odlucim da odem u midrace klasu posle base-a.

Gadjaj produzenje prenosa kao Boza onaj malossi 24% taj bi trebao da te gurne preko 100 sa tim auspuhom.Sto se tice kvačila kazu Delta najbolja ali lakse se steluje ovo kao moje pa to ti moze posliziti kao neka smernica u odabiru i kupovini :)

Edited by Plamenni, 16 October 2014 - 10:26.


#394 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 October 2014 - 23:24

Gledacu da primar ostavim za kraj. Nisam jos siguran koliko ce snage imati base cilindar da izgura povecanje od 24%, a da ne izgubim dosta na ubrzanju. Kvacilo ce najvjerovatnije da bude Stage6 Torque Control MKII (107mm) i neko bolje CNC zvono :)

#395 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 17 October 2014 - 08:52

View PostLauda, on 16 October 2014 - 23:24, said:

Gledacu da primar ostavim za kraj. Nisam jos siguran koliko ce snage imati base cilindar da izgura povecanje od 24%, a da ne izgubim dosta na ubrzanju. Kvacilo ce najvjerovatnije da bude Stage6 Torque Control MKII (107mm) i neko bolje CNC zvono :)

Moze, samo treba mnogo igranke oko karba i prenosa.A da ce da izgubis sa produzenjem prenosa hoces.Ja dok ga nisam stavio isao sam na zadnji a sad nema sanse.

#396 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 October 2014 - 16:27

Vidicu kako ide prvo sa serijskim primarom/sekundarom. Ako bude bas previse kratak onda cu ici na produzenje 17% ili 24%. Mislim da mi za grad ne treba bas 24% ali jeste da ce faliti na otvorenom putu :)
Stefan P je narucio sebi malossi primar (24%) pa cu imati prilike da vidim kako se kod njega ponasa na Trophy cilindru

Edited by Lauda, 17 October 2014 - 16:28.


#397 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 October 2014 - 19:05

Na kinezu nikad dosta produzenja prenosa...slobodno i u base kit varijanti nek ide 25%....

#398 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 17 October 2014 - 20:27

Kad se već priča o produženju koliko jak cilindar treba da bude da bi mogao da istera kineza sa produženjem i primara i sekundara, a da pri tome na startu ne bude kao baba? :)

#399 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 October 2014 - 20:45

Dovoljan je dobar gus i produzenje izmedju 17 i 25%...ja sam primar +25% stavio kad i malossi gus odma na startu i nesto se ne secam da se vuko ko mrtva kobila ...sve je stvar stelovanja....

edit-sad vidim da spominjes OBA produzenje,i primar i sekundar...e za to vec treba S6 r i pripadajuca oprema :)

#400 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 October 2014 - 22:18

Ma samo da kupim, montiram i razradim cilindar...a posle cemo prenos da budzimo da idemo preko 100-tke :)





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users