Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#581 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 23:25

@Mario gledao sam maloprije instalaciju oko bravice i, na moje iznenadjenje, ima 5 zica...ja sam kontao da tu ide eventualno 2 - 3 zice. Da li da gatam sada koja je plus, a koja minus jer su sve razlicite boje ili da kopam po instalaciji i da pratim koja je koja? :sad:

#582 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 March 2015 - 00:17

bolje gataj pa te možda us..re... :)
pa imaš tu džek sa kontakt brave, možeš tu da ispratiš koji je stalni plus a koji je plus kad okreneš bravicu...i nađeš još minus i to je to

#583 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 31 March 2015 - 00:20

unimer.prob lampa to resava,ko ce prati zice :)

#584 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 March 2015 - 00:23

na kontakt bravici imaš
masu
direktni plus sa akumulatora
izlaz plusa kada je ključ uključen
izlaz mase kada je ključ uključen

za petu žicu nemam predstave šta može biti

#585 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 March 2015 - 00:25

View PostMiki82, on 31 March 2015 - 00:20, said:

unimer.prob lampa to resava,ko ce prati zice :)

View PostPita, on 31 March 2015 - 00:17, said:

bolje gataj pa te možda us..re... :)
pa imaš tu džek sa kontakt brave, možeš tu da ispratiš koji je stalni plus a koji je plus kad okreneš bravicu...i nađeš još minus i to je to
Haha gatanje se podrazumijeva da se vodim logikom boje zice ali kod kineza se nista ne zna :D

Iskopao sam maloprije unimer, mislio sam da sam ga zaboravio u NS tako da cu sutra ispitati.

View PostMario, on 31 March 2015 - 00:23, said:

na kontakt bravici imaš
masu
direktni plus sa akumulatora
izlaz plusa kada je ključ uključen
izlaz mase kada je ključ uključen

za petu žicu nemam predstave šta može biti
E hvala na ovoj informaciji, dobro ce doci sutra :)

#586 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 31 March 2015 - 00:33

Ako ti se ipak neda traziti, evo raspored kako je kod mene... Vjerujem da je isto i na Keeway-u... Zanemari ovaj gornji dio slike :D

http://s6.postimg.or...107xiwh/CDI.png

#587 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 March 2015 - 00:36

Hvala sinisa93, bice mi lakse za provjeru sutra :)

#588 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 March 2015 - 20:57

Danas sam nastavio radove...

Jutros sam promijenio bobinu i stavio onu Naraku zutu (racing) sto sam kupio. Kinez je naravno to maksimalno zakomplikovao i zabio bobinu ispod podnice tako da se mora skidati kadica. A kada se skine kadica opet se ne moze bobina skinuti jer je saraf krstasti koji je drzi okrenut prema gore, pa se mora skidati i podnica zbog koje se moraju skidati i ostale okolne plastike. Kako god, posao zamjene bobine je 10min, a skidanje i vracanje plastika me kostalo dobih sat i nesto vremena. Nemojte zamjeriti sto nisam slikao, skroz sam smetnuo sa uma da slikam jer su me ove kineske plastike iznervirale...
Nakon testa cinilo mi se kao da imam malo bolji odziv na gas.

Dalje sam nastavio posao oko multivara i kalote. Jedno 1-2h vremena sam proveo skidajuci i stavljajuci kalotu, mic po mic na radilicu da bi na kraju usla fino do kraja bez ikakvog lufta.

Posted Image

Prije kalote sam stavio podlosku koja je dosla uz multivar i za koju u upustvu stoji da ide iza kalote. Nadam se da je ovo ok??
Posted Image

E napokon sam i to rijesio. Dalje, prelazim na skidanje kvacila.
Ovo je alat koji sam koristio za blokadu zvona, stari kljuc za brusilicu...Mixer mi je dao ideju za ovo :)

Posted Image

Bilo je povuci-potegni, na kraju je pametniji popustio (kvacilo).
Nakon skidanja kvacila sam se u neku ruku razocarao...izgleda da mi je propisao semering na sekundaru
Posted Image

Dihtung ispod je sav mastan i oko semeringa je bilo tragova ulja
Posted Image

Posted Image

Za sada sam odlucio samo da obrisem ovu masnocu, pa na sledecoj kontroli ako bude slinio zna se sta slijedi - jos jedan nepotreban i naporan posao koji me ceka...

Zvono od kvacila je bilo kao ogledalo sa unutrasnje strane pa sam prosao malo grubom smirglom
Posted Image

Isto to sam uradio i za pakne na kvacilu. Zaboravio sam da slikam prije smirglanja ali povrsina nalijeganja pakni je oko 95% po mojoj procjeni sto i nije lose, ocekivao sam gore.

Posted Image

Posted Image

U kvacilu se nalaze plave (najtvrdje iz seta) Motoforce oprugice koje su u dobrom stanju. Tu nisam nista dirao.
Ubacio sam novu Malossi bijelu oprugu koja je dosla uz multivar.

Dalje, prelazim na posao ugradnje Morini 123mm linearne remenice...Da bi prvo ugradio remenicu morao sam da nabacim prsten koji mi je Cvele poslao. Tu me cekalo finog turpijanja i smirglanja unutrasnjeg precnika velikog prstena da bi mogao da udje kako treba na remenicu.

Ovaj prsten je u pitanju
Posted Image

Posted Image

Vidi se da mu fali malo da udje...vec sam izgubio dobra 2h vremena, polako krece nervoza...Odlucim da ubacim to pa makar i na silu
Posted Image

Sa druge strane ostalo mi je malo "viska" od unutrasnjeg prstena, medjutim kada sam ubacio oprugu onda ne mrda i drzi taj prsten na mjestu. Ne zapinje nista
Posted Image

To sam ostavio kako i jeste...
Posle sam testirao remenicu na kvacilu i na bloku. Remenica uopste ne zapinje za blok, niti za kvacilo kada je maksimalno otvorena. (Na slici je max otvorena remenica sa kvacilom)

Posted Image

Sve ide na blok bez problema, nigdje ne zapinje

Posted Image

Sav srecan krenem u sklapanje kvacila da bi ga montirao. Dayco 808x16.8 remen vec nestrpljivo ceka pored da bude montiran...

Aliiiiiiiiiii moraju se gremlini umjesati u pricu...Kada sam namontirao sve i kada sam pokusao da stavim zvono kvacila skontam da nema sanse da zvono udje u Morini 123mm remenicu. Otvor unutrasnjeg doseda za zvono je manji nego na fabrickoj remenici.

Posted Image

Posted Image

Onda je uslijedilo mjerenje da vidim da li ima sanse da se to prepravi rucno...

Morini 123mm remenica:
Posted Image

Fabricka remenica:
Posted Image

Razlika je skoro 1.6mm koje je potrebno skinuti sa unutrasnjeg precnika morini remenice ili da se obradi precnik zvona sa unutrasnje strane koji ide u remenicu. Vidim da ovo necu moci rucno da uradim, odlucim se da vratim fabricku remenicu. Ionako necu imati potrebe za oversize remenicom dok ne nabavim kvacilo i produzenje prenosa...ali svakako bi bilo fino da sam imao sanse da je testiram na serijskom prenosu i termogrupi.
Ostaje mi da se nadam da ce aftermarket zvono kvacila uci bez problema ovde. Inace ovu sam remenicu kupio od @bojan681 pa cu pitati njega koje je zvono koristio...

E kada sam vec vratio staru remenicu i montirao sve, odlucim da i nastelujem malo prenos da mi ne propadne trud za dzaba...Nakon jedno 3 - 4 skidanja dekla i stelovanja pozicije remena, nasao sam priblizno idealnu poziciju. Nisam htio da pretjerujem, a idealne finese ce morati sacekati jer me poceo hvatati mrak polako i premoren sam bio iskreno.
Posted Image

Naprijed komotno lezi na bolcni i ne proklizuje
Posted Image

I evo kako izgleda sve u kompletu

Posted Image

Inace, montirao sam i Malossi MRH ventivar (vidi se na slici iznad). Ubacio sam samo staru zvjezdu ventivara jer je malossi bila malo deblja pa krunica kurble nije mogla fino da nalegne.
Remen je Polini 800x16.6 sa kojim sam presao vec 1500 - 2000km pa se i potrosio malo na 16.5. Neki dan kada sam mjerio debljinu remena mislio sam da je fabricka bila 16.8, medjutim fabricka debljina je 16.6.

Za kraj sam skinuo zastitnu plastiku koja se nalazi na dnu dekle jer mi je remen cesao od nju
Posted Image


I posle svega ovoga uslijedila je test voznja, na nekih 30m puta jer nemam maske prednje da izlazim na ulicu.
Ljudi moji, ja sam odusevljen startom!!! :)
Prvi put do sada mi se skuter potpisao malo na betonu prilikom kretanja! Nisam mogao da skinem kez sa lica, nevjerovatno kako cupa. Tek sada vidim sta znaci pravilna pozicija remena i koliko znaci kada se komponente sloze.
Mogu tek da mislim sta ce biti sa Malossi Sportom kad ustelujem prenos i karburator kako treba!
Sa multivarom nema uopste pada obrtaja na startu sada, nevjerovatno kako cupa. Zao mi je sto nisam mogao da ga istjeram na put i razvucem da vidim krajnju. Ako bude sutra suncano sklapicu prednje plastike pa idem u voznju.
Drago mi je sto mi rad nije propao uzalud danas oko kvacila, makar sam malo ismirglao zvono i pakne, razdrmao oprugice i zamijenio centralnu oprugu ako nsita drugo.

Evo i jedan jako kratak snimak starta koji sam snimio jednom rukom pa nisam mogao odmah zavrnuti pun gas. Duzina puta je nazalost svega 20m...i zvuk je los (je***i telefon)



Kada sam utjerao skuter u dvoriste cuo sam zvizdanje neko i taman sam pomislio da se mozda cuju lezajevi radilice...medjutim cuje se malossi ventivar i fijuk koji proizvodi zbog peraja koja su veca. Stavio sam ruku na dno dekle gdje imaju resetke, siba vazduh na dodavanje gasa. Pomalo zvuci kao turbo :janpi:


U multivaru su trenutno 6g rolnice koje su dosle uz njega, nemam pojma na kojim obrtajima vrti i necu znati dok ne sklopim maske i obrtomjer i provozam se malo.
I ovaj telefon moram srediti pa viditi da popravim ovaj zvuk, svaki snimak mi upropasti ovaj zvuk...

#589 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 April 2015 - 00:12

odlično si spakovao sve... to što se tih morini remenica tu će biti vrv samo kinesko zvono nekompatibilno...

što se tiče podešavanja, prva brzina je vek najbolje rešenje.. i zbog snage prenosa, a i kvačilo ne hvata visoko.. odnosno hvata na višljim obrtajima u nižem stepenu prenosa... za kvačilo su to ustvari isti obrtaji....

vitonski semering mi se čini da ne pušta na primarnoj, ta masnoća može biti i donesena sa remenom od napred.. proverićeš

#590 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 April 2015 - 00:17

Cuo sam se sa Bojanom u medjuvremenu, on kaze da je 107mm zvono ulazilo bez problema. Sigurno je ovo kinesko 112mm prica za sebe...
Ispravio bih se samo u prethodnom mom postu, mislio sam na semering primarne osovine, ne sekundara. :)

Jedino sto nisam bio siguran danas je pozicija ovde podloske od 2mm sto je dosla uz multivar. Na online dokumentaciji pise da treba ici iza kalote prema bloku, dok vidim po forumu da su je neki stavljali ispred na bolcnu. Jesam li pogrijesio sada pa mi remen nece biti u osi ili je ok da stoji iza kalote podloska??

Remen bi mogao jos 1mm napolje da izadje u zadnjoj remenici ali necu nista da diram vise dok ne provjerim krajnju sa multivarom.

Edited by Lauda, 01 April 2015 - 00:18.


#591 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 April 2015 - 00:20

sad uzmi marker obeleži liniju na multivaru pa testiraj...

ako ti je dobar start onda isto nema smisla dirati.. taj 1mm nije toliko bitan koliko dobra sprega oprugica kvačila, rolnica, šajbica, centralne rezonance i tvoje težine...

#592 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 April 2015 - 00:31

Danas kada mi je trebao marker nije ga bilo nikako pri ruci, sad cekam ljepse vrijeme za test voznju.

Nego da li je ok pozicija podloske koju sam stavio iza kalote?
Pratio sam ovo upustvo
Posted Image

I ta podloska pod brojem 7 je ona koja je dosla uz multivar...A citao sam projekte gdje su neki stavljali tu podlosku na bolcnu

#593 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 01 April 2015 - 10:10

Ja mislim da je ostavis tu kako i pise,ne mogu da procenim na slikama ali cini mi se ako bi je izvadio odatle da bi ti variomat cesao taj zamajac iza, Ja bar mislim,ti si vidis bolje uzivo

#594 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 01 April 2015 - 10:26

Ja sam je izostavio jer mi nije padalo na pamet gde ide i nemam problema.. al ako budem skidao vario probacu da je stavim ako bude bilo mesta..

#595 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 April 2015 - 10:29

tako uradi kako je malossi napisao

#596 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 April 2015 - 13:19

Jbt imao si ti gimnastike dok si upasovo i isprobao sve, bitno da su rezultati tu :) Mislim da nisi trebo skidati plastiku iz dekla posto je bolje da remen siba po njoj nego po aluminiju. Ali ako sada nigdje ne dira onda ostavi.

A ova cahura sto si je nabijao u polutke da sjedne centralni, mnogo je debela, sta ne pase od kineza?

#597 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 April 2015 - 17:56

Na sledecoj kontroli prenosa cu da vidim da li je remen tacno u osi i da li ima znakova prevelikog trosenja. Za sada sa ovom malossi podloskom iza kalote sve na oko djeluje da je ok.

View Postdajteh, on 01 April 2015 - 13:19, said:

Jbt imao si ti gimnastike dok si upasovo i isprobao sve, bitno da su rezultati tu :) Mislim da nisi trebo skidati plastiku iz dekla posto je bolje da remen siba po njoj nego po aluminiju. Ali ako sada nigdje ne dira onda ostavi.

A ova cahura sto si je nabijao u polutke da sjedne centralni, mnogo je debela, sta ne pase od kineza?
Plastika je bila izdignuta i stitila je samo otvor resetke na dnu na dekle da ne ulazi prasina i/ili voda...Remen ne kaci nista drugo.
Ovaj prsten sam morao staviti jer ova morini remenica kod mene nema zlijeb na dnu poklopca na koji treba opruga da udje, a bez njega opruga ima lufta nekih 1-2mm. Sa ovim prstenom dobija se efekat kao da je stavljen torsion control prsten, samo u homemade varijanti. Od kineza ne odgovara poklopac remenice, ima manji precnik.

Edited by Lauda, 01 April 2015 - 17:57.


#598 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 April 2015 - 20:35

Sredjena instalacija za voltmetar danas. Kod Focus-a crveno-bijela zica na kontakt bravi je +12V na davanje kontakta. Crvena zica na bravi je pod stalnim naponom (+12V). Masu sam izveo sa rama, bilo mi je lakse nego da sijecem i trazim masu na kontakt bravi.
Evo i par slika...

Raskupusana instalacija
Posted Image

Instalacija sredjena na kraju, sve upakovano u termobuzire i izolovano. Ostavio sam prostora za evenutalno prosirenje ako mi nekada bude trebao jos jedan izvod sa kontakt brave da mogu lako prespojiti.
Posted Image

Napon akumulatora na davanje kontakta
Posted Image

Mislio sam da cu moci da ozivim akumulator medjutim na pokusaj verglanja napon pada na nekih 5V i nema dovoljno snage da pokrene anlaser, dok recimo za male potrosace radi korektno.

Evo i napon punjenja na nekih 3000 obrtaja
Posted Image


I jedan kratak snimak za kraj, snimio sam da testiram da li sam uspjesno popravio zvuk snimanja sinoc :)


#599 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 02 April 2015 - 20:53

Odlicno,puni dobro a i svidja mi se ta plava boja lepo izgleda. Taj aku probaj da punis malom strujom 0.3-0.5 ampera 6-7 sati pa ako posle 24 sata stojanja ima bar 12.5 volta dobro je.Mozda je samo mnogo ispraznjen. Ako nije sa gelom ,vidi i da nije ostao suv pa dolij destilisanu vodu

#600 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 April 2015 - 20:55

Ma ovo mu je vec 5. sezona koju gura, ja bih rekao da je on odradio svoje. Inace LP akumulator je u pitanju, nasao sam isti ovakav za 1800 din...ako me taj novi posluzi barem 3 sezone bice isplativo.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users