


Keeway Focus - Lauda tuned
#581
Posted 30 March 2015 - 23:25

#582
Posted 31 March 2015 - 00:17

pa imaš tu džek sa kontakt brave, možeš tu da ispratiš koji je stalni plus a koji je plus kad okreneš bravicu...i nađeš još minus i to je to
#583
Posted 31 March 2015 - 00:20

#584
Posted 31 March 2015 - 00:23
masu
direktni plus sa akumulatora
izlaz plusa kada je ključ uključen
izlaz mase kada je ključ uključen
za petu žicu nemam predstave šta može biti
#585
Posted 31 March 2015 - 00:25
Miki82, on 31 March 2015 - 00:20, said:

Pita, on 31 March 2015 - 00:17, said:

pa imaš tu džek sa kontakt brave, možeš tu da ispratiš koji je stalni plus a koji je plus kad okreneš bravicu...i nađeš još minus i to je to

Iskopao sam maloprije unimer, mislio sam da sam ga zaboravio u NS tako da cu sutra ispitati.
Mario, on 31 March 2015 - 00:23, said:
masu
direktni plus sa akumulatora
izlaz plusa kada je ključ uključen
izlaz mase kada je ključ uključen
za petu žicu nemam predstave šta može biti

#586
Posted 31 March 2015 - 00:33

http://s6.postimg.or...107xiwh/CDI.png
#587
Posted 31 March 2015 - 00:36

#588
Posted 31 March 2015 - 20:57
Jutros sam promijenio bobinu i stavio onu Naraku zutu (racing) sto sam kupio. Kinez je naravno to maksimalno zakomplikovao i zabio bobinu ispod podnice tako da se mora skidati kadica. A kada se skine kadica opet se ne moze bobina skinuti jer je saraf krstasti koji je drzi okrenut prema gore, pa se mora skidati i podnica zbog koje se moraju skidati i ostale okolne plastike. Kako god, posao zamjene bobine je 10min, a skidanje i vracanje plastika me kostalo dobih sat i nesto vremena. Nemojte zamjeriti sto nisam slikao, skroz sam smetnuo sa uma da slikam jer su me ove kineske plastike iznervirale...
Nakon testa cinilo mi se kao da imam malo bolji odziv na gas.
Dalje sam nastavio posao oko multivara i kalote. Jedno 1-2h vremena sam proveo skidajuci i stavljajuci kalotu, mic po mic na radilicu da bi na kraju usla fino do kraja bez ikakvog lufta.

Prije kalote sam stavio podlosku koja je dosla uz multivar i za koju u upustvu stoji da ide iza kalote. Nadam se da je ovo ok??

E napokon sam i to rijesio. Dalje, prelazim na skidanje kvacila.
Ovo je alat koji sam koristio za blokadu zvona, stari kljuc za brusilicu...Mixer mi je dao ideju za ovo


Bilo je povuci-potegni, na kraju je pametniji popustio (kvacilo).
Nakon skidanja kvacila sam se u neku ruku razocarao...izgleda da mi je propisao semering na sekundaru

Dihtung ispod je sav mastan i oko semeringa je bilo tragova ulja


Za sada sam odlucio samo da obrisem ovu masnocu, pa na sledecoj kontroli ako bude slinio zna se sta slijedi - jos jedan nepotreban i naporan posao koji me ceka...
Zvono od kvacila je bilo kao ogledalo sa unutrasnje strane pa sam prosao malo grubom smirglom

Isto to sam uradio i za pakne na kvacilu. Zaboravio sam da slikam prije smirglanja ali povrsina nalijeganja pakni je oko 95% po mojoj procjeni sto i nije lose, ocekivao sam gore.


U kvacilu se nalaze plave (najtvrdje iz seta) Motoforce oprugice koje su u dobrom stanju. Tu nisam nista dirao.
Ubacio sam novu Malossi bijelu oprugu koja je dosla uz multivar.
Dalje, prelazim na posao ugradnje Morini 123mm linearne remenice...Da bi prvo ugradio remenicu morao sam da nabacim prsten koji mi je Cvele poslao. Tu me cekalo finog turpijanja i smirglanja unutrasnjeg precnika velikog prstena da bi mogao da udje kako treba na remenicu.
Ovaj prsten je u pitanju


Vidi se da mu fali malo da udje...vec sam izgubio dobra 2h vremena, polako krece nervoza...Odlucim da ubacim to pa makar i na silu

Sa druge strane ostalo mi je malo "viska" od unutrasnjeg prstena, medjutim kada sam ubacio oprugu onda ne mrda i drzi taj prsten na mjestu. Ne zapinje nista

To sam ostavio kako i jeste...
Posle sam testirao remenicu na kvacilu i na bloku. Remenica uopste ne zapinje za blok, niti za kvacilo kada je maksimalno otvorena. (Na slici je max otvorena remenica sa kvacilom)

Sve ide na blok bez problema, nigdje ne zapinje

Sav srecan krenem u sklapanje kvacila da bi ga montirao. Dayco 808x16.8 remen vec nestrpljivo ceka pored da bude montiran...
Aliiiiiiiiiii moraju se gremlini umjesati u pricu...Kada sam namontirao sve i kada sam pokusao da stavim zvono kvacila skontam da nema sanse da zvono udje u Morini 123mm remenicu. Otvor unutrasnjeg doseda za zvono je manji nego na fabrickoj remenici.


Onda je uslijedilo mjerenje da vidim da li ima sanse da se to prepravi rucno...
Morini 123mm remenica:

Fabricka remenica:

Razlika je skoro 1.6mm koje je potrebno skinuti sa unutrasnjeg precnika morini remenice ili da se obradi precnik zvona sa unutrasnje strane koji ide u remenicu. Vidim da ovo necu moci rucno da uradim, odlucim se da vratim fabricku remenicu. Ionako necu imati potrebe za oversize remenicom dok ne nabavim kvacilo i produzenje prenosa...ali svakako bi bilo fino da sam imao sanse da je testiram na serijskom prenosu i termogrupi.
Ostaje mi da se nadam da ce aftermarket zvono kvacila uci bez problema ovde. Inace ovu sam remenicu kupio od @bojan681 pa cu pitati njega koje je zvono koristio...
E kada sam vec vratio staru remenicu i montirao sve, odlucim da i nastelujem malo prenos da mi ne propadne trud za dzaba...Nakon jedno 3 - 4 skidanja dekla i stelovanja pozicije remena, nasao sam priblizno idealnu poziciju. Nisam htio da pretjerujem, a idealne finese ce morati sacekati jer me poceo hvatati mrak polako i premoren sam bio iskreno.

Naprijed komotno lezi na bolcni i ne proklizuje

I evo kako izgleda sve u kompletu

Inace, montirao sam i Malossi MRH ventivar (vidi se na slici iznad). Ubacio sam samo staru zvjezdu ventivara jer je malossi bila malo deblja pa krunica kurble nije mogla fino da nalegne.
Remen je Polini 800x16.6 sa kojim sam presao vec 1500 - 2000km pa se i potrosio malo na 16.5. Neki dan kada sam mjerio debljinu remena mislio sam da je fabricka bila 16.8, medjutim fabricka debljina je 16.6.
Za kraj sam skinuo zastitnu plastiku koja se nalazi na dnu dekle jer mi je remen cesao od nju

I posle svega ovoga uslijedila je test voznja, na nekih 30m puta jer nemam maske prednje da izlazim na ulicu.
Ljudi moji, ja sam odusevljen startom!!!

Prvi put do sada mi se skuter potpisao malo na betonu prilikom kretanja! Nisam mogao da skinem kez sa lica, nevjerovatno kako cupa. Tek sada vidim sta znaci pravilna pozicija remena i koliko znaci kada se komponente sloze.
Mogu tek da mislim sta ce biti sa Malossi Sportom kad ustelujem prenos i karburator kako treba!
Sa multivarom nema uopste pada obrtaja na startu sada, nevjerovatno kako cupa. Zao mi je sto nisam mogao da ga istjeram na put i razvucem da vidim krajnju. Ako bude sutra suncano sklapicu prednje plastike pa idem u voznju.
Drago mi je sto mi rad nije propao uzalud danas oko kvacila, makar sam malo ismirglao zvono i pakne, razdrmao oprugice i zamijenio centralnu oprugu ako nsita drugo.
Evo i jedan jako kratak snimak starta koji sam snimio jednom rukom pa nisam mogao odmah zavrnuti pun gas. Duzina puta je nazalost svega 20m...i zvuk je los (je***i telefon)
Kada sam utjerao skuter u dvoriste cuo sam zvizdanje neko i taman sam pomislio da se mozda cuju lezajevi radilice...medjutim cuje se malossi ventivar i fijuk koji proizvodi zbog peraja koja su veca. Stavio sam ruku na dno dekle gdje imaju resetke, siba vazduh na dodavanje gasa. Pomalo zvuci kao turbo

U multivaru su trenutno 6g rolnice koje su dosle uz njega, nemam pojma na kojim obrtajima vrti i necu znati dok ne sklopim maske i obrtomjer i provozam se malo.
I ovaj telefon moram srediti pa viditi da popravim ovaj zvuk, svaki snimak mi upropasti ovaj zvuk...
#589
Posted 01 April 2015 - 00:12
što se tiče podešavanja, prva brzina je vek najbolje rešenje.. i zbog snage prenosa, a i kvačilo ne hvata visoko.. odnosno hvata na višljim obrtajima u nižem stepenu prenosa... za kvačilo su to ustvari isti obrtaji....
vitonski semering mi se čini da ne pušta na primarnoj, ta masnoća može biti i donesena sa remenom od napred.. proverićeš
#590
Posted 01 April 2015 - 00:17
Ispravio bih se samo u prethodnom mom postu, mislio sam na semering primarne osovine, ne sekundara.

Jedino sto nisam bio siguran danas je pozicija ovde podloske od 2mm sto je dosla uz multivar. Na online dokumentaciji pise da treba ici iza kalote prema bloku, dok vidim po forumu da su je neki stavljali ispred na bolcnu. Jesam li pogrijesio sada pa mi remen nece biti u osi ili je ok da stoji iza kalote podloska??
Remen bi mogao jos 1mm napolje da izadje u zadnjoj remenici ali necu nista da diram vise dok ne provjerim krajnju sa multivarom.
Edited by Lauda, 01 April 2015 - 00:18.
#591
Posted 01 April 2015 - 00:20
ako ti je dobar start onda isto nema smisla dirati.. taj 1mm nije toliko bitan koliko dobra sprega oprugica kvačila, rolnica, šajbica, centralne rezonance i tvoje težine...
#592
Posted 01 April 2015 - 00:31
Nego da li je ok pozicija podloske koju sam stavio iza kalote?
Pratio sam ovo upustvo

I ta podloska pod brojem 7 je ona koja je dosla uz multivar...A citao sam projekte gdje su neki stavljali tu podlosku na bolcnu
#593
Posted 01 April 2015 - 10:10
#594
Posted 01 April 2015 - 10:26
#595
Posted 01 April 2015 - 10:29
#596
Posted 01 April 2015 - 13:19

A ova cahura sto si je nabijao u polutke da sjedne centralni, mnogo je debela, sta ne pase od kineza?
#597
Posted 01 April 2015 - 17:56
dajteh, on 01 April 2015 - 13:19, said:

A ova cahura sto si je nabijao u polutke da sjedne centralni, mnogo je debela, sta ne pase od kineza?
Ovaj prsten sam morao staviti jer ova morini remenica kod mene nema zlijeb na dnu poklopca na koji treba opruga da udje, a bez njega opruga ima lufta nekih 1-2mm. Sa ovim prstenom dobija se efekat kao da je stavljen torsion control prsten, samo u homemade varijanti. Od kineza ne odgovara poklopac remenice, ima manji precnik.
Edited by Lauda, 01 April 2015 - 17:57.
#598
Posted 02 April 2015 - 20:35
Evo i par slika...
Raskupusana instalacija

Instalacija sredjena na kraju, sve upakovano u termobuzire i izolovano. Ostavio sam prostora za evenutalno prosirenje ako mi nekada bude trebao jos jedan izvod sa kontakt brave da mogu lako prespojiti.

Napon akumulatora na davanje kontakta

Mislio sam da cu moci da ozivim akumulator medjutim na pokusaj verglanja napon pada na nekih 5V i nema dovoljno snage da pokrene anlaser, dok recimo za male potrosace radi korektno.
Evo i napon punjenja na nekih 3000 obrtaja

I jedan kratak snimak za kraj, snimio sam da testiram da li sam uspjesno popravio zvuk snimanja sinoc

#599
Posted 02 April 2015 - 20:53
#600
Posted 02 April 2015 - 20:55
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users