

Keeway Focus - Lauda tuned
#641
Posted 01 May 2015 - 00:53
trebalo bi da imaš bar 20% veću površinu od samog preseka promera karburatora
#642
Posted 01 May 2015 - 01:03
r = 7
P = r² * Pi => 7² * 3.14 = 49 * 3.14 = 153,86
Sto znaci da za 2 lulice dobijem 307,72mm²
2r = 19mm
r = 9.5
P = 9.5² * Pi = 283,385mm²
283.385 + 20% = 340,062
Uf, ako sam dobro sracunao fali mi jos 32mm² ukupnog presjeka za lulice...?
Onda po ovome bi mi odgovarala jedna lulica od 16mm u kombinaciji sa 14mm lulicom.
#643
Posted 01 May 2015 - 01:08
#644
Posted 01 May 2015 - 01:13
Nego, kako vam se cini ostala postavka karburatora?
#645
Posted 01 May 2015 - 01:25
Što se tiče šrafa za ler gas, ne treba se puno njime opterećivati u samom startu....njega ćeš doterati kad ubodeš glavnu diznu i položaj igle...do tada manje više ga ne moraš ni dirati, neka stoji na 1-2 kruga odvrnut recimo...
#646
Posted 01 May 2015 - 02:22
Yooalexandar, on 01 May 2015 - 00:45, said:


Pita, on 01 May 2015 - 01:25, said:
Što se tiče šrafa za ler gas, ne treba se puno njime opterećivati u samom startu....njega ćeš doterati kad ubodeš glavnu diznu i položaj igle...do tada manje više ga ne moraš ni dirati, neka stoji na 1-2 kruga odvrnut recimo...

Nego sad sam skontao zasto sam ostao na izboru ove 2 lulice po 14mm i nasao sam stare kalkulacije iste kao sto sam pisao iznad...
Procitao sam na forumu da je optimum 10% pa sam se vodio time, medjutim vidim sad da su drugi pisali od 20% pa do 40% da se moze ici za optimalan odnos performansi i potrosnje, tako da cu svakako gledati da kupim lulicu od 16mm ili 18mm, samo da je nadjem pa makar kupio i citav airbox.
#647
Posted 01 May 2015 - 08:58
minimum otvora je onoliko koliko je karburator, a ti možeš ići na malo više, po svojoj proceni
kreni sa dve lulice od 14mm pa ćeš videti kasnije ako nabaviš jednu od 17, da izmenjaš i utvrdiš ima li boljitka, rupe 25mm su ti kompatibilne svakako
ps. Ja sam u jednoj od mnogobrojnih borbi sa tim areche 19mm karbom spakovao 17mm lulicu na filteru, a karb upucao sa nekom W25 tupom iglom. Toliko sam bio srećan da sam ga dobio na igli da mi nije zasmetao gubitak performansi na punom gasu zbog male lulice.
#648
Posted 01 May 2015 - 16:36
Sad sam skontao da nemam brezone za auspuh, a ne zelim da direktno sarafim auspuh na sport-a pa cu i to morati nabaviti u medjuvremenu.
Drugi problem mi predstavlja nedostatak moment kljuca...nikada nisam stezao nesto na odredjenu silu tako da nemam "osjecaja" u rukama uopste koliko bi trebao stegnuti, a da to ne bude preko 12Nm.
Edited by Lauda, 01 May 2015 - 16:41.
#649
Posted 01 May 2015 - 17:44
A, za moment kljuc , ne znam sta da ti kazem ...ja ga imam, a retko ga koristim , samo za stezanje glave na kolima i lezajeva radilice , mada i to moze bez njega , ako imas dobar osecaj ...na skuteru ga nikad nisam koristio , u principu manji navoj - manji momenat , veci navoj , veci momenat stezanja ...samo osecaj , ne treba preterivati ...
#650
Posted 01 May 2015 - 18:46

Ostaje mi sansa da posudim od nekoga kljuc posto nisam bas pri parama da dajem 5000din za novi.
#651
Posted 01 May 2015 - 19:13
Ili narodski prosto rečeno, kao sto si pritezao deklu tako i brezone na glavi

Brezone obavezno uzmi. Bio sam ubeđen da dolaze u kitu, ali izgelda da sam ja gledao za piaggio.. Savetujem da uz brezone obavezno uzmes dugacke matice (kao 2 na glavi) i njima šrafiš spuh, mnogo je lakse za cevasti ključ ili gedoru a i sama dužina navoja je garancija da možeš lepo da stegneš a da se ne otpusti od temperature ili da prokliže navoj u samoj matici. Ja ih stavljam svuda a najupotrebljivije su na topu spuha. Videćeš na treku koliko je lako da prokliže navoj..
Ako bude frka da ih pribaviš imam ja brezone i dugačke matice pa ću poneti na skup u NS..
#652
Posted 01 May 2015 - 22:54
Sad ne znam da li idu ovi M6xM6 ili M7xM6? Nisu skupi, a mislim da ce raditi posao.
Danas mi bas drug Mixer prica kako je on prosao kada je stezao prvi put, pa rece da je iscupao brezon jer nije imao osjecaja...Kakve sam srece, ja cu blok da odvalim

Edited by Lauda, 01 May 2015 - 22:55.
#653
Posted 01 May 2015 - 23:12
#654
Posted 01 May 2015 - 23:18
#655
Posted 01 May 2015 - 23:36

#656
Posted 02 May 2015 - 02:16
Ako se ne snadjem za kljuc, icu na svoj grubi osjecaj pa sta bude

#657
Posted 02 May 2015 - 08:39
mali ključi ili mala gedora će ti biti sasvim dovoljna
#658
Posted 02 May 2015 - 23:05
Mario, on 02 May 2015 - 08:39, said:
mali ključi ili mala gedora će ti biti sasvim dovoljna
A danas sam nasao i lulicu sa precnikom od 18mm zahvaljujuci @Stefan P
U kombinaciji sa lulicom od 14mm imam sledece:
Lulica #1:
2r = 14mm (precnik)
r = 7
P = r² * Pi => 7² * 3.14 = 49 * 3.14 = 153,86mm²
Lulica #2:
2r = 18mm (precnik)
r = 9
P = r² * Pi => 9² * 3.14 = 81 * 3.14 = 254,34mm²
Sto znaci da lulice od 14mm i 18mm daju zajedno 408,2mm².
Za karburator sam vec racunao iznad pa cu samo copy/paste:
2r = 19mm
r = 9.5
P = 9.5² * Pi = 283,385mm²
Razlika u procentima izmedju 283,385mm² i 408,2mm² iznosi 36%.
Ovo je po meni odlican odnos i mislim da nece biti problema oko postavke karburatora. Ostaje jedino da se testira potrosnja posle detaljnog stelovanja.
P.S pisao sam detaljnije, jer sam siguran da ce ovo nekome zatrebati nekada i pomoci

#659
Posted 02 May 2015 - 23:37
#660
Posted 02 May 2015 - 23:41
Slikacu detaljno sve.
Edited by Lauda, 02 May 2015 - 23:42.
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users