Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#881 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 00:56

Sumnjam da je 8ica prehladna pa i sa 19mm karbom i jos AC masina... :icon_scratch:
Sutra cu jos provjeriti da li ce biti problema. Kupujem Denso, pa ako se pokaze opet isto onda ostavljam ovako dok ne ubodem karb kako treba. Bolje rizikovati i sa hladnijom svjecicom, nego sa toplijom u svakom slucaju.

#882 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2015 - 01:02

Naravno. U svakom slucaju treba probati pilotke, moguce da u toj voznji na vrh gasa dolazi do zalivanja. Secam se da je Nesa sa dosta ostrijim cilindrom a isto sa trekom i phbg19icom vozio pilotku 42. Tebi na sportu ne treba tolika, probaj manju ili probaj sa korekcijom igle, naravno uz pracenje boje svecice.

#883 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 August 2015 - 01:53

To pucanje ume da bude i od presiromasne smese, pa dok se masina ne ugreje, mada ti simptomi se javljaju na ostrijim cilindrima sto nije tvoj skucaj

#884 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 01:57

Proslu svjecicu kada sam skinuo nakon pucanja i prekidanja imala je bas finu boju, pa cak i malo tamniju. Da je presiromasna smjesa bila, kontam da bi pokazala barem neku nijansu sive?

#885 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 19:32

Bio Stefan P danas kod mene. Dosao po Dayco 808 remen koji je montiran odmah na licu mjesta. Ja se cudim kako je mogao uopste da vozi na starom serijskom Bando remenu koji se rastegao kao zvaka. Posted Image

Inace, kupio sam danas Denso W24FSR (jos nisu nabavili 27icu) koja je u rangu NGK 8ice...Nakon montiranja kao neki subjektivan osjecaj je malo tecniji i brzi odziv na gas. I danas mi se tokom voznje sa Stefanom desilo da prekine ponekad varnicu sa NGK svjecicom...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Fabricki zazor Denso W24 je 0.60mm.

Evo slike ove prosle NGK svjecice koja je pregazila svega 200km (boja je od mjesovitog gasa):
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Mozda zatrpavam temu sa slikama? Volim jednostavno slikati sve i imati dokumentovano.

Edited by Lauda, 09 August 2017 - 08:04.


#886 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 August 2015 - 19:58

školska je boja svećice

#887 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2015 - 19:59

View PostMario, on 11 August 2015 - 19:58, said:

školska je boja svećice
Slazem se. Bas je cigla :)

#888 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 August 2015 - 20:03

Boja odlicna!
Ne zatrpavas temu, bolje vise nego manje slika..

#889 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 20:04

Hvala ljudi ali je to daleko od onoga sto je Mario slikao kod Zilketa u temi. :)
Dok god ne ubodem priblizno onome necu prestati cackati oko karba hehe

Izgleda sve ove 19ice phbg su setovane tako da do pola gasa nalivaju. Po osjecaju u voznji, cak i bez provjere svjecice, sam siguran da je glavna dizna pogodjena kao i igla. Jedino sto jos ostaje da dotjeram jeste odziv i odnos smjese do pola gasa. Tu ga naliva.
Evo recimo danas situacija iz saobracaja: cekam na semaforu i drzim lagan gas (tu oko 3500 - 4000 obrtaja) iz razloga da testiram taj otklon. Pali se zeleno, ja naglo zavrcem gas kad motor se ugusi i onda sam morao malo izduvati gas da primi kako treba. Dakle nalije ga na niskom gasu i onda se bori...jos to da sredim i bice super :)

@Stefan P je probao danas skuter i rece da ide odlicno, mada po meni to moze jos bolje.

Edited by Lauda, 11 August 2015 - 20:06.


#890 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 August 2015 - 01:34

Samo da napisem da se skuter vozi svaki dan i prelazi fina dnevna kilometraza. Do sada sa Malossi Sportom oko 1000km.
Denso W24FSR svjecicu koju sam stavio prije 3 dana radi odlicno za sada, ne pojavljuju se problemi kao sto sam imao sa francuskom NGK...i po najvecim vrucinama, a i navece kada zahladi radi bez problema.
Inace preko kuma sam uspio nabaviti NGK BR9HS proizvedenu u Japanu ali je nisam montirao jos i necu dok ne predjem jos koju stotinu kilometara sa ovom Denso, pa da onda konstatujem da je lokalni NGK zaista smece.

Isto tako, kroz voznju, sam primjetio i par problema koje treba dotjerati. Imam mali problem gusenja. Recimo, ler je stabilan na 1800 obrtaja i ja dam tek toliko gasa da obrtaji odu na 1900 i tako drzim gas par sekundi, na naglo zavrtanje gasa dobijem "booo" i ako zadrzim gas motor se ugasi. Sad mi to lici kao mac sa 2 ostrice...ili dobije previse vazduha odjednom ili zalije svjecicu gorivom. Ostali otkloni rade super ili kad recimo iz mjesta odmah zavrnem gas dobijem dobar odziv...ali eto jedino to kad mozda 1mm i manje dam gasa i drzim pa naglo zavrnem gas odmah ugusim masinu.
Nisam nista htio cackati niti mogao gledati jer je tada Denso svjecica bila tek stavljenja. Cekam samo da malo popuste vrucine pa da detaljno to pregledam...ne mogu nikako na 40C lezati ispod skutera na pravcu nekom i odvrtati svjecicu da gledam ili da stelujem karb iznad vrele AC masine. Bitno mi je za sada da nije siromasan, a za finese je lako...

Edited by Lauda, 15 August 2015 - 01:36.


#891 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 August 2015 - 14:31

Drži se ti te Densare, mnogo su pouzdanije od NGK, bar iz mog iskustva. Drži rezervu sa sobom za svaki slučaj i samo vozi, pa ćeš videti dokle će raditi Denserka. Ja nekako verujem da je Denso original, za razliku od izvikane NGK koju svi kopiraju, pa je upitno odakle zaista dolazi i koliko je verna originalu. Ja imam loše iskustvo sa skupom NGK ZMR koja se izula sa malo bogatijom smesom a da nije prešla poštenih 500km, a Denserka to sve stojički podnosi. Pored toga, još jedna, vredna spomena je Brisk, imam dve različite, i obe još uvek mogu da se koriste bez problema iako su obe pretrpele silne experimente sa smesom.

#892 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 August 2015 - 15:03

Nista cudno sto NGK rikava tokom razrade, desavalo se redovno i prije 10 godina dok nije bilo govora o plagijatima. Jednostavno se svijecica tokom cijele razrade koja traje par stotina km, i jos sa bogatom smesom ne uspije samocistiti, ne postize radnu temp.
I ja sam tako pazio, ali sam na kratke momenmte produvao masinu i nikad vise problema.
Moguce da je ngk malo osjetljivija nego druge, pogotovo ove sa manjim navojem.

#893 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 August 2015 - 15:40

Meni je NGK crkla nakon razrade.

#894 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 August 2015 - 16:12

Vidio sam sliku one crknute, ima garezi na izolatoru i eto kratkog spoja. Taman joj je malo falilo da se produva, a nakon razrade je treba bas fino naloziti dok dodje do ciscenja. Cvaja je to.

#895 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 August 2015 - 20:46

View Postdajteh, on 15 August 2015 - 16:12, said:

Vidio sam sliku one crknute, ima garezi na izolatoru i eto kratkog spoja. Taman joj je malo falilo da se produva, a nakon razrade je treba bas fino naloziti dok dodje do ciscenja. Cvaja je to.
Pa da je jedna riknula i to ona koja je prosla i razradu, razumio bih. Ali 2 svjecice u kratkom roku...to vec nije slucajnost.
Za sada sam zadovoljan sa Denso svjecicom :)

#896 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 August 2015 - 21:20

I ja sam fanatik Denserke, priznajem :D
Ali kad ustimas masinu, trebale bi sve biti iste unutar 5tkm.
Samo tako nastavi, a sta se tice prijenosa nadam se da ce ti zuta centralna malossi biti taman, meni je bila malo pretvrda u startu, kasnije dobra.

Edited by dajteh, 15 August 2015 - 21:21.


#897 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 August 2015 - 01:57

@dajteh
Ma nije bitno da li je NGK ili Denso, samo da radi dobro :)

Nego jel ima ko ideju sta bi mozda mogao biti potencijalni uzrok onog malog problema kojeg sam opisao ranije? I da li je mozda cudno sto moram paliti stalno saug ako recimo skuter miruje oko 1h, pa i na ovim vrucinama? Nece da upali iz prve bez sauga ali kada ga upalim sa saugom i ako ga ne ugasim u roku 2 sek zalije masinu pravo.
Prvi put se susrecem sa rucnim saugom pa mi je nepoznato malo. :)

View PostLauda, on 15 August 2015 - 01:34, said:

Isto tako, kroz voznju, sam primjetio i par problema koje treba dotjerati. Imam mali problem gusenja. Recimo, ler je stabilan na 1800 obrtaja i ja dam tek toliko gasa da obrtaji odu na 1900 i tako drzim gas par sekundi, na naglo zavrtanje gasa dobijem "booo" i ako zadrzim gas motor se ugasi. Sad mi to lici kao mac sa 2 ostrice...ili dobije previse vazduha odjednom ili zalije svjecicu gorivom. Ostali otkloni rade super ili kad recimo iz mjesta odmah zavrnem gas dobijem dobar odziv...ali eto jedino to kad mozda 1mm i manje dam gasa i drzim pa naglo zavrnem gas odmah ugusim masinu.

Probao sam danas tokom voznje da ga vozim skroz na malom otklonu gasa i prilikom zavrtanja punog reaguje odmah. Gore opisan problem se javlja samo u mjestu kada to pokusam.
Nisam jos nista cackao ali da imam makar predstavu na sta da obratim paznju...svakako cu ponovo prestelovati oko pilotke stvari.

#898 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 10:27

Ne treba da te cudi to oko sauha, svaki agregat reaguje drugacije a kod tebe naprimer je situacija da na umerenom sport cilindru vozis dosta veliki karburator sa velikim precnikom usisne rupe. Desava se, dok je hladan da mu zafali mrvica goriva vise da se pokrene..
Ako mislis da je pilotka dobra i u sinhronu, ne obaziri se na sauh..

Primer sa manjim 17,5 karbom na serijali 50, kada je dobro pogodjen sa lulicom 18mm funkcionise sve ok. Vadjenjem luluice (rupa 22) i ponovnim setovanjem glavne dizne i igle, srafom smese desava se gore navedeno.

Primer sa phbg 21 na airsal sportu. Identicno, dovoljno je povuci sauh samo dok zavergla i odmah pustiti. Bez sauha mogao bih da kurblam 10minuta. Pilotka 50, igla w16 a sraf 2 i po kruga.. jednostavno dok je hladan ima previse vazduha da pokrene. Ja cu svakako morati da spustim pilotku posle prvih 50ak km, al eto bice potrebe za sauhom.

Secam se da je peda od NeseBg imala idealno podesen karb i isla kao nevreme ali isto tako kada je napolju 30 stepeni, Nesa je na skupu palio na svakih sat, jer kad se ohladi nece bez sauha..

Ovo sto se tice zavrtanja punog gasa moze da bude i do igle a i do glavne. Ja sam to ispeglao iglom istog precnika spica ali sa malo duzim konusom A 22 umesto A 20. U svakom slucaju fali ti mrvica goriva pri zavrtanju gasa.

#899 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 August 2015 - 16:20

Sada je vec jasnije za saug...taman sam pomislio da nesto ne stima.
I nikako se nece da iskontrolisem detaljno karb...Sada kada su temperature popustile malo, udarila kisa. :)

#900 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 August 2015 - 23:11

Eh od kad su dnevne temperature napolju oko 25C Focus se preporodio!! Temperatura motora ne prelazi 100C tokom voznje, a prilikom cekanja na semaforu popne se na 109/110C - sto je odlicno za AC masinu po meni. Tacno se osjeti uticaj visoke vanjske temperature na kompletnu postavku prenosa, a rekao bih malo i karburatora. Kada su nize temperature oscilacije obrtaja u prenosu su dosta manje, a start se popravio drasticno. Uzbrdice pegla dosta bolje nego na visim temperaturama (centralna!!!).
Znaci da moram naci lijek za prenos i karb za ljetne temperature ili da molim Bogove da temperatura bude stalno oko 25C :)

Sve ce se to ispeglati, sada barem znam koji mi je cilj i imam steceno iskustvo da uporedim performanse.





16 user(s) are reading this topic

0 members, 16 guests, 0 anonymous users