Keeway Focus - Lauda tuned
#881
Posted 11 August 2015 - 00:56
Sutra cu jos provjeriti da li ce biti problema. Kupujem Denso, pa ako se pokaze opet isto onda ostavljam ovako dok ne ubodem karb kako treba. Bolje rizikovati i sa hladnijom svjecicom, nego sa toplijom u svakom slucaju.
#882
Posted 11 August 2015 - 01:02
#883
Posted 11 August 2015 - 01:53
#884
Posted 11 August 2015 - 01:57
#885
Posted 11 August 2015 - 19:32
Inace, kupio sam danas Denso W24FSR (jos nisu nabavili 27icu) koja je u rangu NGK 8ice...Nakon montiranja kao neki subjektivan osjecaj je malo tecniji i brzi odziv na gas. I danas mi se tokom voznje sa Stefanom desilo da prekine ponekad varnicu sa NGK svjecicom...
Fabricki zazor Denso W24 je 0.60mm.
Evo slike ove prosle NGK svjecice koja je pregazila svega 200km (boja je od mjesovitog gasa):
Mozda zatrpavam temu sa slikama? Volim jednostavno slikati sve i imati dokumentovano.
Edited by Lauda, 09 August 2017 - 08:04.
#886
Posted 11 August 2015 - 19:58
#888
Posted 11 August 2015 - 20:03
Ne zatrpavas temu, bolje vise nego manje slika..
#889
Posted 11 August 2015 - 20:04
Dok god ne ubodem priblizno onome necu prestati cackati oko karba hehe
Izgleda sve ove 19ice phbg su setovane tako da do pola gasa nalivaju. Po osjecaju u voznji, cak i bez provjere svjecice, sam siguran da je glavna dizna pogodjena kao i igla. Jedino sto jos ostaje da dotjeram jeste odziv i odnos smjese do pola gasa. Tu ga naliva.
Evo recimo danas situacija iz saobracaja: cekam na semaforu i drzim lagan gas (tu oko 3500 - 4000 obrtaja) iz razloga da testiram taj otklon. Pali se zeleno, ja naglo zavrcem gas kad motor se ugusi i onda sam morao malo izduvati gas da primi kako treba. Dakle nalije ga na niskom gasu i onda se bori...jos to da sredim i bice super
@Stefan P je probao danas skuter i rece da ide odlicno, mada po meni to moze jos bolje.
Edited by Lauda, 11 August 2015 - 20:06.
#890
Posted 15 August 2015 - 01:34
Denso W24FSR svjecicu koju sam stavio prije 3 dana radi odlicno za sada, ne pojavljuju se problemi kao sto sam imao sa francuskom NGK...i po najvecim vrucinama, a i navece kada zahladi radi bez problema.
Inace preko kuma sam uspio nabaviti NGK BR9HS proizvedenu u Japanu ali je nisam montirao jos i necu dok ne predjem jos koju stotinu kilometara sa ovom Denso, pa da onda konstatujem da je lokalni NGK zaista smece.
Isto tako, kroz voznju, sam primjetio i par problema koje treba dotjerati. Imam mali problem gusenja. Recimo, ler je stabilan na 1800 obrtaja i ja dam tek toliko gasa da obrtaji odu na 1900 i tako drzim gas par sekundi, na naglo zavrtanje gasa dobijem "booo" i ako zadrzim gas motor se ugasi. Sad mi to lici kao mac sa 2 ostrice...ili dobije previse vazduha odjednom ili zalije svjecicu gorivom. Ostali otkloni rade super ili kad recimo iz mjesta odmah zavrnem gas dobijem dobar odziv...ali eto jedino to kad mozda 1mm i manje dam gasa i drzim pa naglo zavrnem gas odmah ugusim masinu.
Nisam nista htio cackati niti mogao gledati jer je tada Denso svjecica bila tek stavljenja. Cekam samo da malo popuste vrucine pa da detaljno to pregledam...ne mogu nikako na 40C lezati ispod skutera na pravcu nekom i odvrtati svjecicu da gledam ili da stelujem karb iznad vrele AC masine. Bitno mi je za sada da nije siromasan, a za finese je lako...
Edited by Lauda, 15 August 2015 - 01:36.
#891
Posted 15 August 2015 - 14:31
#892
Posted 15 August 2015 - 15:03
I ja sam tako pazio, ali sam na kratke momenmte produvao masinu i nikad vise problema.
Moguce da je ngk malo osjetljivija nego druge, pogotovo ove sa manjim navojem.
#893
Posted 15 August 2015 - 15:40
#894
Posted 15 August 2015 - 16:12
#895
Posted 15 August 2015 - 20:46
dajteh, on 15 August 2015 - 16:12, said:
Za sada sam zadovoljan sa Denso svjecicom
#896
Posted 15 August 2015 - 21:20
Ali kad ustimas masinu, trebale bi sve biti iste unutar 5tkm.
Samo tako nastavi, a sta se tice prijenosa nadam se da ce ti zuta centralna malossi biti taman, meni je bila malo pretvrda u startu, kasnije dobra.
Edited by dajteh, 15 August 2015 - 21:21.
#897
Posted 16 August 2015 - 01:57
Ma nije bitno da li je NGK ili Denso, samo da radi dobro
Nego jel ima ko ideju sta bi mozda mogao biti potencijalni uzrok onog malog problema kojeg sam opisao ranije? I da li je mozda cudno sto moram paliti stalno saug ako recimo skuter miruje oko 1h, pa i na ovim vrucinama? Nece da upali iz prve bez sauga ali kada ga upalim sa saugom i ako ga ne ugasim u roku 2 sek zalije masinu pravo.
Prvi put se susrecem sa rucnim saugom pa mi je nepoznato malo.
Lauda, on 15 August 2015 - 01:34, said:
Probao sam danas tokom voznje da ga vozim skroz na malom otklonu gasa i prilikom zavrtanja punog reaguje odmah. Gore opisan problem se javlja samo u mjestu kada to pokusam.
Nisam jos nista cackao ali da imam makar predstavu na sta da obratim paznju...svakako cu ponovo prestelovati oko pilotke stvari.
#898
Posted 16 August 2015 - 10:27
Ako mislis da je pilotka dobra i u sinhronu, ne obaziri se na sauh..
Primer sa manjim 17,5 karbom na serijali 50, kada je dobro pogodjen sa lulicom 18mm funkcionise sve ok. Vadjenjem luluice (rupa 22) i ponovnim setovanjem glavne dizne i igle, srafom smese desava se gore navedeno.
Primer sa phbg 21 na airsal sportu. Identicno, dovoljno je povuci sauh samo dok zavergla i odmah pustiti. Bez sauha mogao bih da kurblam 10minuta. Pilotka 50, igla w16 a sraf 2 i po kruga.. jednostavno dok je hladan ima previse vazduha da pokrene. Ja cu svakako morati da spustim pilotku posle prvih 50ak km, al eto bice potrebe za sauhom.
Secam se da je peda od NeseBg imala idealno podesen karb i isla kao nevreme ali isto tako kada je napolju 30 stepeni, Nesa je na skupu palio na svakih sat, jer kad se ohladi nece bez sauha..
Ovo sto se tice zavrtanja punog gasa moze da bude i do igle a i do glavne. Ja sam to ispeglao iglom istog precnika spica ali sa malo duzim konusom A 22 umesto A 20. U svakom slucaju fali ti mrvica goriva pri zavrtanju gasa.
#899
Posted 16 August 2015 - 16:20
I nikako se nece da iskontrolisem detaljno karb...Sada kada su temperature popustile malo, udarila kisa.
#900
Posted 19 August 2015 - 23:11
Znaci da moram naci lijek za prenos i karb za ljetne temperature ili da molim Bogove da temperatura bude stalno oko 25C
Sve ce se to ispeglati, sada barem znam koji mi je cilj i imam steceno iskustvo da uporedim performanse.
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users