Jump to content


Sprint falcon tuned



493 replies to this topic

#341 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2013 - 18:52

Jednostavno to je jace od mene ne mogu a da ne znam sta je unutra...

Ubacio skut u radionicu,pripremio alat i pocinjem...(u sebi se mislim daj Boze samo da nije ono),slike sve govore.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#342 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2013 - 18:58

Jesi probao da stavis novu svecku i iglicasti i da upalis? Ako radi tako vozi dok ne kupis taj kineski kit...

#343 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2013 - 19:12

Jesam to sam vec uradio malo tu gde se naziru tragovi lepljenja na klipu i cilindru sam presao smirglom 2000,nisam polirao nego samo blago skinuo riseve stavio vecu diznu i novu svecicu i iglicasti i upalio skut radi,ide samo sto to nikad vise nece biti `ono` klip ce na tim mestima lepiti i sad vec na manjoj temperaturi,neka ga nek se kotrlja sad tako dok ne nabavim kit..

#344 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 August 2013 - 19:17

Vozice to jos dugo ako nema nalepljenog materijala na cilindru..nego mi svecica nije jasna -ovo se istopila ???

#345 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2013 - 19:21

I meni je cudna, stavi 9-ku i jel imas uljnu pumpu il pravis mesavinu, cudno mi bas svaki put da zalepi...

I jesi pomerao paljenje i jel znas kako se steluje skvis, da nije bila prevelika kompresija?

Edited by bojan681, 09 August 2013 - 19:22.


#346 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 August 2013 - 19:45

Meni ovo smrdi na preveliku kompresiju, ne moze se svjecica samo tako istopit...

#347 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2013 - 20:40

Sad sam ubacio svecicu Denso W24,paljenje sam pomerio na 17*,to sad sa skivisom bas i ne znam da radim,skvis se valjda steluje debljinom zaptivaca ispod cilindra i glave?ispod cilindra vozim tanki papirni dihtung sto sam ja pravio a izmedju cilindra i glave onaj bakarni fabricki ,to sto spominjete za kompresiju je vrlo lako moguce bas treba da dobro zakurblam velika je kompresija,sto se tice uljne pumpe nju sam izbacio i pravim sam mesavinu 2%, na 5L benzina sipam 110ml Iphone-ovog Scoot City ulja ,znam da bi trebalo na 5L da ide 100ml ulja i onda je to 2% ali cisto iz predostroznosti sipam 110ml...

Edited by Baki, 09 August 2013 - 20:45.


#348 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2013 - 20:47

Ubaci tinol zicu kroz otvor za svecicu tako da dotice skroz unutrasnju stranu cilindra i samo pritisni kurblu, posle izmeri zicu sublerom. Ja ne bi vozio ako ne znam koji je skvis, moguce da ti zato riba!

#349 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 August 2013 - 20:49

View Postbojan681, on 09 August 2013 - 20:47, said:

Ubaci tinol zicu kroz otvor za svecicu tako da dotice skroz unutrasnju stranu cilindra i samo pritisni kurblu, posle izmeri zicu sublerom. Ja ne bi vozio ako ne znam koji je skvis, moguce da ti zato riba!
Bas tako,suvise mali sqwish na AC znaci pregrevanje zbog prevelike kompresije, bez obzira na dobro podesen karb...

#350 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2013 - 21:57

Koliki bi trebao da bude skvis na AC masini turpijanoj ,ako sam vas dobro razumeo trebao bi skvis da bude veci da bi kompresija bila manja?

#351 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 August 2013 - 22:05

Daj Baki moraš izmeriti skviš nemoj zezati, pa to je osnovno...

#352 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 August 2013 - 22:07

View PostBaki, on 09 August 2013 - 21:57, said:

Koliki bi trebao da bude skvis na AC masini turpijanoj ,ako sam vas dobro razumeo trebao bi skvis da bude veci da bi kompresija bila manja?
I jeste i nije tako...najvaznija stavka je zapremina glave i kad imas tu meru lako se izracuna stepen kompresije i podesi sqwish...Mario je postavio temu i kalkulatore ...
http://forum.pyrothe...presioni-odnos/

#353 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2013 - 22:26

A da nema negde podatak o zapremini glave il koji je fabricki dihtung da se ne muci covek? Mislim da je skvis na mom fabrickom cilindru bio oko 1,5mm..

#354 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 August 2013 - 22:27

Tako je cvele. Na mom italkitu sam htio staviti glavu od 50 cc i onda ste me upozorili da bi kompresija bila prevelika, pa sam uspio kupiti skoro novu glavu od dr.evo 70 ccm. Nakon mjerenja zapremine i uvrstavanja u kalkulator svih podataka, izasla mi je kompresija od ~ 12,5:1 .
Nisam uspio naci koji je to clilindar, ali ocito nije serijala jer bi onda kompresija bila ok.

Edited by mrgood, 09 August 2013 - 22:30.


#355 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 August 2013 - 22:30

ovo je prevelika temperatura koja se javlja kao uzrok prevelikog predpaljenja.. jednostavno topi čelo klipa i elektrodu svećice...

ili skidaj ugao predpaljenja , jer na visokim obrtajima definitivno nije dobro, ili dodaj još goriva na punom gasu....

#356 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 August 2013 - 22:32

View Postbojan681, on 09 August 2013 - 22:26, said:

A da nema negde podatak o zapremini glave il koji je fabricki dihtung da se ne muci covek? Mislim da je skvis na mom fabrickom cilindru bio oko 1,5mm..
Jok...nema...kinezi imaju razlicite oblike pa taj podatak sa jedne nije merodavan za drugu...znaci samo merenje...

#357 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 August 2013 - 22:35

View PostMario, on 09 August 2013 - 22:30, said:

ovo je prevelika temperatura koja se javlja kao uzrok prevelikog predpaljenja.. jednostavno topi čelo klipa i elektrodu svećice...

ili skidaj ugao predpaljenja , jer na visokim obrtajima definitivno nije dobro, ili dodaj još goriva na punom gasu....
Vrlo moguce je i to...al ako je tacan podatak za 17* -to i nije neka cifra za ovakav problem....

#358 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 August 2013 - 22:42

samo ako nije 27... meni ovo tako izgelda.. ja sam na 22 -24 več topio klip na 10-11k

#359 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2013 - 23:03

Paljenje sam pomerio gornju rupu u desno za 3mm a donju u levo isto za 3mm,ako je u fabrickoj poziciji na 14* onda bi to bilo oko 17* , motor se vrti tu negde izmedju 10-11k.

#360 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 August 2013 - 23:11

daj nemoj zajebavati, da misliš da 3mm donose 3 stepena... uzmi neki uglomer pa premeri preciznije...

inače možeš i na ovaj način to iskalkulisati.... imaš šubler pa premeri koliko je klip daleko od gmt kada pruga tačno prestaje da prolazi pored pickupa...

posle imaš ovde u kalkulatoru unesi

http://www.pyrotherm...atori_v1_6s.xls





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users