#381
Posted 31 August 2013 - 14:46
#382
Posted 06 January 2014 - 18:54
Na ovom raspustu sam odlucio da otvorim masinu da vidim kakvo je stanje unutra.Za divno cudo nigde nema ni najmanji trag lepljenja,ni riseva,karburator je bio uboden.Video sam da je malo duvao preko karika nista strasno,malo garezi na izduvnom kanalu.Sve sam ocistio i oprao i gledao nesto cilindar i dosao na ideju da mu podignem izduv sa 22mm od gornje ivice na 20mm.Tako sam i uradio spremio Biax i kamenje i polako,radio sam polako po sat,dva zato sto je zamoran posao i treba biti oprezan,kamenje je vrsilo posao,kasnije sam uz smirgle sve to lepo ispolirao,oborio ivice i sklopio.
Kad sam ga upalio radio je korektno za pocetak sam mu povecao diznu zbog podignutog izduva i dosao na odgovarajucu diznu 85,nigde trokiranja povuce odlicno kad sam ga probao na punom gasu ide odlicno oko 85-88 uz mnogo brze postizanje iste.
Tako je vozen par dana kad je vec nesto cudno pocelo da se desava.Na punom gasu je poceo da trza,kao blago kocenje,nalik lepljenju,mada je i mucio muku tesko je palio.
Tu sam sve vec unervozio i pomislio da je klip zalepio i djavo mi nije dao mira dok nisam otvorio ponovo,otvorio sam masinu kad ono "nista" ni traga bilo kakvog lepljenja.Tu sam vec bio u rebusu,pa sta mu je onda?
Nekako mi je bio sumnjiv onaj "vakumski ventil".Krenuo sam redom.Pregledao semeringe da ne vuce fals,semerinzi suvi,skinuo karburator oprao izduvao,filter vazduha oprao,novu svecicu uvrnuo,proverio lamelice usisne dobre,ocistio i usiso grlo,creva sva od goriva pregledao,oprao rezervar goriva,napravio novu mesavinu,stavio nov filter goriva,skinuo vakumski ventil ocistio,probao sam da ga izduvam,izduvao sam ga na sve prikljucke jer ne moze da se rastavi,i probao da palim ali ne vredi vrti na alnaser kao blesav a nema sanse da sastavi,ubrizgam mu gorivo u cilindar i on upali,reko tu nesto ne valja,a gledam i filter od goriva kad alnasujem uopste nece gorivo da curi iz rezervoara u njega kao da ne moze da povuce.Sad sam vec poludeo,sve pregledao i jedino mi ostaje jos to kao moguc uzrok? sta vi mislite?
#383
Posted 06 January 2014 - 19:17
I nema produvavanja vakuum ventila goriva,samo mozes membranu da ostetis...
#384
Posted 06 January 2014 - 19:23
#385
Posted 06 January 2014 - 19:26
Baki, on 06 January 2014 - 19:23, said:
#386
Posted 19 April 2014 - 23:10
-vakum slavinica je pravila problem,odmah sam kupio drugu i radio je kao sat,cak je i lepo isao najvise sto sam ga ulovio je 90 po satu cajger do kraja udario,naravno posle malo turpije po izduvu ( pre toga nije hteo preko 80-85 nikako)
Vozen tako 500-600km dok u voznji nije samo puklo iz auspuha i ugasio se.Dogurao kuci i nisam ga dirao sve do danas.
Otvaram masinu,skidam cilindar kad imam sta i da vidim ispao osigurac sa klipa i zario se u klip,a cilindar iscepao samo tako.Odlucim da se vise ne bakcem sa ovim i da kupim pravu stvar.U planu mi je da nabavim neki kit na 70cc,za sad mi je konkurent Airsal T6-racing 70cc,alu-nikasil sa 1 karikom.Skinuo sam masinu skroz i hocu sve da sredim i prekontrolisem da kada stavim kit bude sve cakum-pakum,ili nedaj Boze ostane parce osiguraca u karteru pa kad stavim kit pocepa nikasil odma,to mi je jos gore ovako je sigurnije.
Raskupusao sam masinu,oprao euro-dizelom,bila je masna katastrofa i krenuo u smirglanje.U planu je da ispoliram blokove ne do nekog velikog sjaja ali opet koliko toliko.Semeringe moram promeniti,na strani variomata se iskrivio,a dobro se secam da sam ga postavio ravno,dok lezajeve ne bih dirao menjao sam ih skoro,nema 1000-1500km.Da ne duzim mnogo evo slika:
#387
Posted 19 April 2014 - 23:28
#388
Posted 19 April 2014 - 23:35
#389
Posted 19 April 2014 - 23:36
#390
Posted 19 April 2014 - 23:41
#391
Posted 19 April 2014 - 23:53
Nije mi samo jasno kako vam ispadaju ti osigurači?!
#392
Posted 19 April 2014 - 23:59
Сад, кад се осигурачи термички обраде, па после скидају и поново стављају, немају више еластичност, па онда лагано испадну.
#393
Posted 20 April 2014 - 09:04
Jeste Bozo bolcna je 10mm.
#394
Posted 20 April 2014 - 09:35
http://forum.pyrothe...p__855#entry855
#395
Posted 22 April 2014 - 19:58
#396
Posted 22 April 2014 - 21:49
http://forum.pyrothe...indpost__p__200
#397
Posted 22 April 2014 - 21:55
i spremi se da ta kolena pod 90 stepeni brzo propadaju, bukvalno jedna sezona, jednostavno materijal nije nešto otporan...
edit: Cvele i ja smo pisali u istom trenutku, mogao bi da odradiš novu surlu kao on da preskoči nosač motora
#398
Posted 22 April 2014 - 22:23
Mario, on 22 April 2014 - 21:55, said:
i spremi se da ta kolena pod 90 stepeni brzo propadaju, bukvalno jedna sezona, jednostavno materijal nije nešto otporan...
edit: Cvele i ja smo pisali u istom trenutku, mogao bi da odradiš novu surlu kao on da preskoči nosač motora
potpis i od mene za ovo ,uzeo sam od Plamenog ovog 4t ,njemu ispala gljiva dok je dolazio,kupim ja drugu pukne na prirubnici,kupio i trecu jos sa onom zastitnom plastikom ,evo je pukla na istom mestu kao prosle 2 ,sad sam uzeo stage 6 sundjerasti filter,nadam se da sam zavrsio pricu sa tim...bas je los kvalitet gume,mene nece videti vise da uzimam taj RMS zicani filter...
#399
Posted 23 April 2014 - 09:11
#400
Posted 23 April 2014 - 09:39
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users