#141
Posted 04 April 2011 - 20:12
@Rade nema brige koliko mogu da primetim ima dovoljan protok vazduha,ako bude trebalo nije problem vratiti fabricku resetku(usmerivac vazduha).
@Viktore znam da mi je MHR ali Malossijeve nalepnice koje imam su uglavnom sve na istu foru(sto me malo i nerviraju) pa mi je onako bezveze i staviti ih.Mada imam par nalepnica Malossijevih koje su samo njihov znak tojest zuti lav ali jedino mesto ili ti mesta gde bi mogle da se uklope su na bocne strane a to mi nekako bas i ne ide da kombinacija boja ali probacu ako bude bilo kako treba ostavi cu ih ako ne nalaske mi je skinuti.
Samo da stignu na stanju Stage6 retrovizori aluminijum varijanta i to je to vise nista ne diram,sve sto cu uzeti je rezervni klip sa karikama da ga imam u rezervi jer mislim da se nece vise praviti za ovaj moj model ili sam suvise skeptican....
#142
Posted 04 April 2011 - 20:20
#143
Posted 04 April 2011 - 20:57
#144
Posted 04 April 2011 - 21:21
jesi ti to i sedište tapacirao u belo?
Poklopac vodene mi nekako štrči u toj crvenoj boji, ja bi i to pukao u belu...Vatra i ti fazoni se meni ne dopadaju ali lepo izgleda,nije prenapadno...Kaži mi Zox jer imaš dobro hlađenje sa fabričkim hladnjakom?
i šta beše reče od kog modela skutera auspuh paše na keca?
ostao sam bez reči! Svaka čast! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
#145
Posted 04 April 2011 - 21:36
#146
Posted 04 April 2011 - 22:13
#147
Posted 04 April 2011 - 22:49
@Weseli lak je za odrzavanje sto se tice bele boje.Bice samo redovno ciscenje felna posto su one bukvalno bele i odmah se vidi kad su prljave.A inace farba je Alpina Bela perla i set kosta 150eura.
@Pita ni ja nisam neki ljubitelj tih vatra i tribal ali ovo mi nije nekako bilo kiceraj i lepo je ispalo.Za sada je hladjenje ZADOVOLJAVAJUCE ali videcemo na leto kako ce biti jer mi za sada neprelazi 75C dok mi je prosle godine kad sam ga preuzeo od Maria islo do 72C ali posle kad sam promenio antifriz jer sam hteo nesto da vidim nisam lepo ozracio i stigla temperatura do 92C i odmah sam stao i gurao skuter nekih 400metara do kuce da bi ponovo ozracio.A sto se tice auspuha to jest tvog pitanja oko auspuha nerazumem???Koji kec?I jesam tapacirao sam sediste posto mi je komsija tapater i pravi namestaj.Kostalo me je verovali ili ne 500din dok takva navlaka nova da se kupi kosta 30-tak eura.
#148
Posted 05 April 2011 - 09:04
Mislio sam na Yasunia, jel to za horizontal minareli?
#149
Posted 05 April 2011 - 09:29
#150
Posted 05 April 2011 - 10:14
#151
Posted 18 July 2011 - 16:01
#152
Posted 18 July 2011 - 21:56
#153
Posted 06 June 2012 - 13:48
Sta se kuva? Pa zna se PASULJ
Ne znam odakle da krenem jer sam totalno izgubio pojam u vremenu gde sam stao sa skuterom.
Ali mislim da je to od onog trenutka kad mi je zaribao klip(nemam slike) zbog moje nemarnosti.
Upalio skuter i ostavio ga da radi 10-tak minuta pa se ohldio nekih 15min. pa opet radio nekih 10 min.
Vozio se tu po gradu lagan gas cisto da vidim kako prede.Ali onda dodje trenutak kad se mora po gasu jer makina to trazi( a ne ja).
Zaculo se neki zvuci ko da neko fiberkom sece neku gvozdjuriju.....meni ne pada na pamet da treba da stanem nego ko sivonja i dale ga silujem na prekide kao da ce nesto probiti i stati.E pa stalo je ali stao je motor i nema mu vise voznje.
Otvorim cilindar i imao sam sta da vidim, klip istopljen na jednu stranu i karike sabijene u klip........
Nista odmah zovem Majstora Maria i saljem mu cilindar na ciscenje i narucivanje drugog klipa.
Nastavak sledi........posto moram nesto da obavim.
#154
Posted 06 June 2012 - 13:55
#155
Posted 06 June 2012 - 17:38
#156
Posted 06 June 2012 - 18:40
Quote
Sta se kuva? Pa zna se PASULJ
#157
Posted 07 June 2012 - 11:51
Ahhh Jamaika, kamo srece......
Nazdravljam Cvele, eto covek me doceka sa pivom...
Da nastavim gde sam stao, da ne idem bas u detalje stiglo mi cilindar sa ciscenja i nov klip od Maria pa se pocelo sklapanje.
Elem posto sam ostao bez dihtunga morao sam da ga napravim od klingerita debljine 5mm pa onda moment kluc(opet je tu Mario priskocio sa alatom) stezanje po propisu milim da je negde 1.2k ali da ne lupam Mario ce se prisetiti ako gresim.
Mesavina 3% e sad da kazem sto 3% posto do ovog peha doslo zbog toga sto sam vozio skuter sa gorivom od prosle godine pa je ulje isparilo ili ti se stalozilo nije bilo podmazivanja i eto ti kvara.3% ide za pocetak dok budem bio sasvim siguran da je kako treba pa cu spustiti na 2,5%.
Pre neki dan sam konacno resio problem oko auspuha.Problem je bio taj sto na glavi cilindra sam imao jedan razmak rupa za srafljenje a na auspuhu(minareli) drugi razmak pa se tu stvaralo problem oko dihtovanja.Ni sam ne znam koliko sam dihtunga promenio sto handmade sto kupljenjih.I na kraju doslo se do resenja(popilo se malo pa proradio bubreg u glavi) odfikario sam prirubnicu sa fabrickog auspuha i zavario na C20.Leglo ko dupe na nosi i sad nema prktanja i uzasavanja posle par voznji da moram opet da legnem ispod njega.
Vozim skut polako nikako preko 8500 o/min ali i to je dosta ili sam totalno izasao sa koloseka oko buke i snage ovog skutera.
Kad budem imao malo vremena snimicu i slikacu ga cisto da se podsetite kako SF3 pali i zari siru masu
#158
Posted 07 June 2012 - 13:57
#159
Posted 07 June 2012 - 21:44
Evo ja prevrteo malo slike od ranije i podsetio se kako dobro izgleda SF3...samo šteta da ga tako zapustiš, kao i nas...
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users