Radovi se nastavljaju pa evo koja rečenica i slika....
Prije skoro mjesec dana skinut je cilindar, uzet otisak portova te kontrola cilindra, karika i općeg stanja klipa i cilindra. Cilindar je ok, karike se svoje odradile ( nove čekaju zapakirane ), klip ima dva risa i to simetrično između boost kanala i desnog i lijevog pomočnog transfernog znači oštećenje na kontra strani od ispuha dok na ispuhu klip kao nov...
Analiza port mape kaže sljedeće...
Transferni i boost kanal nisu dirani dok je ispuh prije koju godinu dizan i sva sreća što ga nisam više dizao tako da ipak ovaj cilindar ima potencijala... znaći rezonanca ispuha je 10600-11200, transferne kanale dižem na 130 stupnjeva da dobijem preklapanje rezonanci, auspuh ciljam na 10800-10900 tisuća okretaja i tu u igru ulazi athena racing i detaljna skica sa mjerama od Marija...
![Posted Image](http://s19.postimage.org/o3z8hjds3/athena_racing_skica.jpg)
Radi se o auspuhu za minareli tip mašine te ovakve mjere moram prilagoditi hondi koja ima vertikalni cilindar. Da bi dobio da ovakav auspuh rezonira na zeljenih 10800 morao sam ukrasti nekih 30mm od rezonantne duljine, dio sam ukrao na samom početku auspuha ovih 15mm sa skice a pri tom sam izmjenio komplet taj početni dio i to sve do prečnika 35mm ( unutarnji 33mm ) pa imam početni prečnik 26mm krajnji 33mm duljine 182mm uz kut konus 1.1 stupanj te sam jos 15mm ukrao na središnjem dijelu... Da bi ovo uspio prilagodit hondi kao pomoć mi je posluzio jedan program koji mi ocrtava plašteve konusa a svaki taj plašt se može spremiti kao dxf format koji se onda može otvoriti u auto cad programu a to je već velika priprema za laserski rezač... evo o cemu se radi...
Zbog specifičnosti izvedbe auspuha za vertikalni cilindar a pogotovo za hondu ovaj program je od velike vaznosti pošto imam dvije krivine od 72 stupnja te nemogučnosti piganja konusnih cijevi auspuh ce bit od 25 segmenata tj svaki konusni dio ce bit od vise manjih segmenata pod određenim kutem... Evo jos jedna slika da bude jasnije...
Ova skica nema veze sa mojm situacijom čisto da se vidi o čemu se radi...
Čekam da mi se javi jedna firma sa ponudom koliko bi koštalo lasersko izrezivanje plašteva. probao sam izradit prva tri segmenat i izgubio sam dva sata sa ne tako dobrom preciznošču tako da je laser jedina opcija... Tig zavarivanje je dogovoreno u firmi u kojoj radim... Sljedi obrada transfernih kanala na 130 stupnjeva te sklapanje svih segmenata kad se izreže i varenje auspuha...
Neki dan mi je palo na pamet da sam davno izvadio mješalicu ulja te pošto je mješalica išla kroz blok na radilicu tu je ostala podosta velika rupa koju sam začepio samo izvana tako da cemo poradit i na tome nebi li dobio ekstra pritiska...
Evo za sad toliko sa nestrpljenjem cekam ponudu za laser pa krecemo dalje u projekt....