Jump to content


Honda X8R 70ccm



  • This topic is locked This topic is locked
127 replies to this topic

#81 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 22 February 2013 - 19:43

Danas sam napravio mjerenja koja su potrebna za izračun kompresionog odnosa i rezultat je 13,91:1...
Defitivno previše po meni... šta uraditi tj. na koliko spustiti kompresiju 12,5-13???
Posljedica ovako velike kompresije je zasigurno činjenica da su klip i cilindar od polinija a glava od malossija ( pošto polini ne nudi glavu za ovaj model) a čela klipova od malossija i polinija su dosta različita što na istoj glavi rezultira ovako visokom kompresijom...

#82 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 22 February 2013 - 21:15

Napraviti squish izmedju glave i cilindra u odredjenoj debljini,kada kazem squish mislim na podlosku/dihtung koja ce podici glavu za odredjeni stepen i tako smanjiti stepen kompresije.
Na tvom mestu ne bih isao preko 11.5.

Postoji kalkulator koji ti moze reci koliko milimetara je potrebno da bi smanjio kompresiju.

Edited by Alexandar :D, 22 February 2013 - 21:58.


#83 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 February 2013 - 21:51

12.5-13 je i vise nego dovoljno za AC cilindar...upotrebi opet Mariov kalkulator a sqish mozes da povecas i debljim dihtungom izmedju cilindra i bloka..

#84 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 22 February 2013 - 23:18

Moze ali mu tada pomera uglove.

#85 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 22 February 2013 - 23:46

Ja kazem dihtung ispod glave :excl:

#86 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 February 2013 - 00:02

View PostNesa BG, on 22 February 2013 - 23:18, said:

Moze ali mu tada pomera uglove.
i to na bolje ;) ...tu se ne radi o 2-3 mm pa da drasticno podigne tajminge,vec o 0.2-0.3mm sto je skoro bez znacaja..

View PostAlexandar ':excl:', on 22 February 2013 - 23:46, said:

Ja kazem dihtung ispod glave :P
Ma moze i tako al je mnogo lakse napraviti onaj drugi obzirom da i malossi i polini glave koriste o-ring...probao sam i jedno i drugo ... :)

#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 February 2013 - 13:14

malossi sport je fabrički na 12-12,5:1

#88 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 23 February 2013 - 22:12

Danas je mašina komplet rastavljena, pregledano da u bloku nije ostalo dijelova igličastog ležaja, između glave i cilindra ubačena aluminijska brtva debljine 0,4mm i kompresioni odnos spušten na 12,48:1, sve složeno i motor upaljen... Slijedi lagano dva tanka goriva da novi klip i karike sjednu u cilindar i onda gas... nadam se da neko vrijeme neće bit ovakvih i sličnih gluposti :excl: ;)

Edited by Lale, 23 February 2013 - 22:13.


#89 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 27 March 2013 - 16:10

Evo mjesec dana nisam ništa pisao pa da dignem topic malo iz prašine :)
Novi klip i karike su razrađene, malo sam se igrao sa smjesom, ( par brojeva veca dizna i malo prigušen zrak na airboxu )... okretaji su kroz ubrzanje malo ispod 11000 okretaja a špica je 11900 na 115 km/h po cageru naravno :) Iako mi se cini da bi jos lakse rolice pasale necu nista dirat dok ne odradim mjerenje snage i na kraju krajeva usporedim točnost obrtaljke sa onom na mjerenju... kasnije ima jos posla sa prenosom jer remen jos uvijek na variomatu nejde do kraja iako je duzi remen gore...
I imam jedno pitanje za ekipu... do sad sam radio mješung sa stihl uljem ( crveno ) 3 posto i samo velike pohvale za ulje, no pošto su sad ovakvi okretaji u pitanju razmišljam o sintetici... dali bi full sintetika dobro izgarala na ovim okretajima i ako da koje ulje mi preporučate i u kojem omjeru... cijena ulja nije bitna...

#90 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 March 2013 - 17:37

ček sad, jesi li na 11.900 rpm ili hiljadu obrtaja niže, nisam siguran da li si pogrešio u pisanju??
Moje iskustvo je da tu do 11.000 rpm treba koristiti polusintetiku a preko toga full sintetiku, e sad ti si baš na toj granici jel...Što se tiče postotka ulja ne treba ići više od 3%, ako ćeš tačno da radiš dovoljno je i 2.5% a ako ćeš malo deblje podmazivanje onda 3%..

Većina poznatijih ulja na tržištu su dovoljno kvalitetna: Ipone, Motul, Castrol, Valvoline, Repsol..

#91 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 27 March 2013 - 17:42

Nisu samo obrtaji parametar ima ih vise.
Za jaci setup obavezno bi trebala da ide sintetika.
Moja preporuka je Castrol Power 1 Racing (naslednik TTS).

#92 Vica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoPorodin
  • VozimAprilia Scarabeo 50

Posted 27 March 2013 - 18:21

Meni u manualu za Airsal Racing Xtrem pise da bi trebalo da koristim 3% mesavine i dali su preporuku za:
Motul 800
Motarex GP1
Castrol 747

#93 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 March 2013 - 00:49

Мислим да је 3% синтетике превише.

#94 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 28 March 2013 - 08:46

Pita- da dobro sam napisao do nekih 75km/h okretaji su oko 11000 a zatim kreće nabiranje do max 11900
A ništa prelazim na sintetiku onda, vjerojatno Motul 800 ili Silkolene pro scoot... za Castrol TTS čitam po netu da to vise nije to ulje koje je bilo nekada po kvaliteti...
Boza- 3 posto je previse za sintetiku i po meni a i proizvođač ulja navodi 50:1 omjer ako to proizvođač motora nije drugačije naveo...

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 March 2013 - 11:37

ako je proizvođač napisao 50:1 onda je to 2%

sad jedino treba obratiti pažnju da li je i za vazdušno hlađene motore, jer je njima radna temperatura nešto veća

#96 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 02 April 2013 - 15:18

Evo jednog snimka od prije par dana, brzina se vidi na snimku a max okretaji su 11200... namjerno sam vratio teže rolice dok nebudem načisto sa smjesom i paljenjem a onda vračam lakše rolice ( sa lakšim rolicama max okretaji 11900 i jos bolje ubrzanje i krajnja )... start je lošiji jer ne želim stavljat najjače opruge kvačila jer onda nema vožnje po gradu ;) Čekam da više napokon dođe bolje vrijeme makar na par dana da sve to još uštelam u detalje i da se odradi više to mjerenje snage...



#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 April 2013 - 16:07

kakav je to kmh sat, jesi li to ti dodao lestvice i brojke do 90 ili je to tako bilo fabrički...

#98 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 April 2013 - 16:26

start dobar, ubrzanje dobro i ravnomerno, svaka čast!!! Ide skroz lepo za jedan Polini Sport...Ne gledam nešto puno u sat i brojke već slušam kako radi i prijatno sam iznenađen...

#99 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 02 April 2013 - 18:38

Takav je km sat na toj Hondi, i ja sam se iznenadio kad sam prvi put vido njenu tablu uzivo

#100 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 03 April 2013 - 08:04

Original je to sat do 90, samo sam ja dodao jos do 100km/h :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users